SZKODA
Add Reply
Maxopka
2020-05-19 16:28:20 UTC
Boukun z jutkiem cosik knuje
a sciepa rospada sie w chuje
Toledano
2020-05-19 16:42:12 UTC
Post by Maxopka
Boukun z jutkiem cosik knuje
a sciepa rospada sie w chuje
Zdorowenki buly, Panie Gienku!

Sciepa od dawno zrobila sie siedliskiem gowniarzy i zydojobow. Zamias dyskusji, oszolomy sciepowe nadaja linki, i inni oszolomi im odpowiadaja linkami. Taka dyskusja.

Tematyke zydowska zastapila ostatnio tematyka a raczej statystyka wirusowa, w ktorej prowadzi swidnicki rzeznik bekon. O czym zreszta kutas mialby pisac, gdyz nie potrafi.

U2 nadaje zrabowane teksty liryczne, ktorym nadaje zydowskie tytuly, azeby reszte sciepowych zydojobowych zainteresowac, ale to nie dziala, kdyz nikt nie odpowiada na jego zachetki.

Badz zdrow, Panie Gienku!
u2
2020-05-19 17:21:05 UTC
ano, od czasu, kiedy ty tutaj się pojawiłeś:)))))))))))))))))))
Maxopka
2020-05-20 01:29:54 UTC
Post by Maxopka
Boukun z jutkiem cosik knuje
a sciepa rospada sie w chuje
Toledano wrote the following;
Zdorowenki buly, Panie Gienku!
Sciepa od dawno zrobila sie siedliskiem gowniarzy i zydojobow. Zamias dyskusji, >oszolomy sciepowe nadaja linki, i inni oszolomi im odpowiadaja linka
Serdeczne dzieki Panie Aleksandrze, i nawzajem zycze Panu i bliskim zdrowia i pomyslnosci

TODA RABA
gienek
narciasz
2020-05-20 01:37:31 UTC
Post by Maxopka
Post by Maxopka
[...]
O tobie jak i o mnie kostucha zapomniała. Tak se kurwa myślę.

masz tam cuś - polej sobie, bo ja wciąż se polewam.

Coronavirus już nam na pukiel skoczyć może:

https://ebd.cda.pl/620x395/5135904a9?autostart=1
andal
2020-05-20 02:41:37 UTC
strach pomyslec co z panem Piotrem
u2
2020-05-20 11:01:15 UTC
no właśnie, co z tym trele morele ?:)))))))))))))
u2
2020-05-20 11:00:47 UTC
Post by Maxopka
TODA RABA
gienek
tak źle mu życzysz Gienek ?:)
Maxopka
2020-05-20 02:49:19 UTC
Post by Maxopka
Boukun z jutkiem cosik knuje
a sciepa rospada sie w chuje
Narciasz napisal nastepujace;
O tobie jak i o mnie kostucha zapomniała. Tak se kurwa myślę.
masz tam cuś - polej sobie, bo ja wciąż se polewam.
Serwus Edziu
Biore tylko jeden lyk Bailey aby wypplukac gebe wieczorem po wyjeciu szczeki.
Bedac wychowanym w biednej rodzinie nie bylo kasy na tyton i alkohol.
To taka stara pszywyczka. My stracilismy wiele przyjaciol, nie przez wirus, ale z innych powodow. Mam nadzieje ze u ciebie wszystcy zdrowi , i ta epidemia sie
skonczy. 3-m sie

Caluje raczki Rzegotce

gienek
u2
2020-05-20 11:01:46 UTC
Post by Maxopka
Caluje raczki Rzegotce
gienek
podrywasz starą kumpla Gieniu ?:)
narciasz
2020-05-20 12:10:10 UTC
Post by Maxopka
Post by Maxopka
[...]
Żyjem Geniu, żyjem sobie spoko.
Dawnośmy nie roSSowali bo wypierdalając ściepowe śmieci i ciebie gluchłem do szamba - Excusez-moi.
Wyciągnąłem Cię, opłukałem, wysuszyłem i jesteś jak nowy.

Po za tym muszę Ci powiedzieć, że gusta seksualne cuś ostatnio nam się pozmieniały i znacznie się różnią. Rzegotka lubi powoli i delikatnie, a ja lubię z sąsiadką.
Reszta w normie.

Rozpromieniona Rzegotka (dawno nikt nie całował jej w rękę) dziękuje za całusa.

Serdeczności,