Znachor Profesor Michał Tombak - kto widział, kto słyszał
Add Reply
darius
2024-10-16 18:21:40 UTC
Odpowiedz
Czy ktoś wie co się dzieje ze słynnym znachorem, profesorem Tombakiem ?>

Napisał wiele książek, promował długie życie, do 150 lat.

Ale jego strona internetowa milczy od 4 lat

http://michaltombak.pl/blog/

Wszystkie jego plany dotyczą roku 2020,
a to już 4 lata temu.

"Drodzy Fani

Terminy Szkoły Zdrowia prof. Michała Tombaka na rok 2020:
20-24 KWIETNIA 15-19 CZERWCA 07-11 WRZEŚNIA
Rezerwacja Ewa 577-560-333 ( w godz. 12-20 )

Dzwoniłem pod ,podany numer, ale nikt nie odbiera.

On też stworzył klub fanów, jak Elon,

ale 4 lata to szmat czasu, a nigdzie nie mogę go znaleźć w internecie .

Jest fan club Tombaka na Fejsbuku,
ale tam pisze klub, a nie Tombak

https://www.facebook.com/tombakfanclub/

Michał Tombak - Fan Club
Page · Community
Jedyny, oficjalny Fan Club Michała Tombaka - dla miłośników natury i
osób pozytywnie myślących, prowadzony pod patronatem samego Profesora
Michała Tombaka. Fan page został założony w marcu 2015
michaltombak.pl
69K Followers

Ale gdzie jest Profesor Tombak ?

Dlaczego przepadł 4 lata temu i gdzie ?

Jak kto wie, to niech da znać, jak się z nim można skontaktować

Open GPT AI tego nie wie, pytałem
darius
2024-10-16 18:41:24 UTC
Odpowiedz