Niemcy: Jak nastraszyć imigrantów? Wycieczką po Niemieckich Obozach Koncentracyjnych!
2018-01-11 06:11:22 UTC
https://www.nytimes.com/2018/01/10/world/europe/germany-immigrants-anti-semitism.html
German Idea to Fight Anti-Semitism: Make Immigrants Tour Concentration Camps
By RICK GLADSTONEJAN. 10, 2018
Alarmed by displays of anti-Semitism among new immigrants to Germany,
a German politician has offered a novel idea that appears to be
gaining traction: required visits to Nazi concentration camp
memorials. [...
Jerzy
sugerujac , ze piecie mozna szybko rozpalic !
Irytujacy Irygator vel Karbonylek
2018-01-11 11:41:20 UTC
[...]
Czytają widać ściepę, albo im silvio doniósł o pomyśle. Pisałem o tym rok temu, ze wszystkich przybyłch do DE powinni wysłać na kursy na których będzie
pokazana niemiecka sprawność i organizacja:)