Hej Robuś!
narciasz
2017-04-19 17:01:37 UTC
Mam pytanko: Jak widzisz? Druciara lepen wywalczy francexit? Oczywiście jak wygra wybory. Bo mi si wydai, że Francuzy so mądrzejsze od Angoli. Zawsze byli!

Oglądał ci ja wczoraj film: "Okop" i widziałem jak 60 tys. dżemojadów dało się Niemiaszkom zajebać za Żabojadów.
fatso
2017-04-19 18:28:57 UTC
Post by narciasz
[...]
A ja pokazywalem Mondrusi typowy pomniczek przed katolickim kosciolem tutaj: duzo nazwisk lokalnych katolikow utrupionych w I W sw., na dole paru frajerow w II W sw.
W III wojnie partycypowac juz nie bedziemy-oddajemy Europe Germanom. Niech sie nachapia.
narciasz
2017-04-19 19:10:47 UTC
Post by narciasz
[...]
Ta wasza Majowa - jak ją obwołają nową Żelazną, nie da wam szczeznąć na marmeladzie z buraków u Niemca Bauera czy na zupie z brukwi u Kacapa. Una, ma nadzieję w Lumpie i w Tusku, że jej ostatnich gaci z dupy nie ściągnie (60 miliardów € do zwrotu). Jeśli dociągniesz do 2019 to tak już gdzieś w styczniu zeżryj wszystkie kurki - choćby nie były chore, bo później już nie będziesz miał szans na rosół. Co jedynie tousty z dżemem jadł będziesz. Nic to, nabierzesz filmowej postury. Czy przeżyjesz tę kurację? Jeden Rydzyk wie..., i ten jego piewca z Umea.