Nawet Niemcy chwala Trumpa (ambasada USA w Jerozolimie)
2017-12-06 23:42:10 UTC
Prezydent USA ma rację przenosząc ambasadę USA do Jerozolimy.
20 lat relatywizacji nie przyniosło pokoju na Bliskim Wschodzie.
Czas wreszcie uznać rzeczywistość. Również w Europie

2017-12-06 23:46:14 UTC
https://pbs.twimg.com/media/DQZMuIrX0AE5u8d.jpg:large

2017-12-06 23:57:06 UTC
[...]
<ironia> Już jedna prosta decyzja Trumpa przyniesie pokój! </ironia>
2017-12-06 23:58:42 UTC
<ironia> Już jedna prosta decyzja Trumpa przyniesie pokój! </ironia>
ta flipek, tak jak pokazał drogę dla Culkina:)

2017-12-07 02:27:32 UTC
[...]
Patrz takze:

" 20 lat relatywizacji nie przywrocilo Polski do istnienia. Czas wreszcie uznać rzeczywistość - Polska przestala istniec w 1795 i nic tego nie zmieni. Najlepsze dla Polakow bedzie jesli zapomna o swojej przeszlosci i zajma sie budowaniem swojej przyszlosci, jako lojalni poddani Prus, Austrii i Rosji."

albo moze:

"44 lata relatywizacji i nawolywania do zburzenia muru nie przywrocilo wolnosci krajom zza Zelaznej Kurtyny. Czas wreszcie uznać rzeczywistość - Polska jest i pozostanie czescia bloku komunistycznego. I im predzej Polacy zapomna o swoich Solidarnosciowych mrzonkach, i przestwana udawac ze geopolityczne realia ich nie dotycza - tym bedzie lepiej dla nich i dla Zachodu."

==
Piotr
t-1
2017-12-07 18:15:11 UTC
Post by Piotr
[...]
Masz rację.

brat_olin
2017-12-07 18:31:10 UTC
Post by Piotr
Post by brat_olin
[...]
Na wszelki wypadek dodam, ze to co napisane na samej gorze, to
nie sa moje slowa, p. Piotrze, jeno tlumaczenie ustepu z niemieckiej
gazety, do czego zreszta podalem link (prosze tez zerknac na tytul watku: "Nawet Niemcy chwala Trumpa"). Pisze to na wszelki wypadek, gdyby mial
Pan zamiar od dzisiaj przypisywac mnie te slowa jako dowod czegostam, OKi?