Fergie, moja milosc
fatso
2017-11-16 15:22:12 UTC
To juz drugi taki puchar krolewski bedzie ozdoba mojej nory. Jest b.ciezki-405 Gm, zlocony i po prostu piekny. Chyba najpiekniejszy z serii pucharow slynnej angielskiej f-my Aurum. Wyrwalem go wlasnie za jedne 305 funciakow, uwazam ze tanio.
30 lat juz mija od pamietnego wydarzenia, notorycznego slubu krolika Andrzeja z jego szkocka cwana obciagara. Juz dawno po slubie, Fergie znow wolna, szuka bezskutecznie nastepnego frajera.Dwie mlode Ksiezniczki, plod ledzwi Andrzejka, znane z bezguscia i glupioty, czynia to samo. A moj puchar-prosze popatrzec-piekny i dziewiczy. I tak niech zostanie ku pamieci dawnych, dobrych czasow.
narciasz
2017-11-16 17:03:35 UTC
Post by fatso
http://s269.photobucket.com/user/swiniopas/media/AndrewFergie2.jpg.html?sort=3&o=0
Z tego pucharu mogą popijać jedynie książęta. Ty ze swoim ryjem: Loading Image....html winieneś żryć i chłeptać z koryta Robuś. Opanuj się bo dostaniesz pryszczycy!
fatso
2017-11-16 17:55:26 UTC
Z tego pucharu mogą popijać jedynie książęta. Ty ze swoim ryjem: http://photobucket.com/gallery/http://s269.photobucket.com/user/swiniopas/media/20160527_090120.jpg.html winieneś żryć i chłeptać z koryta Robuś. Opanuj się bo dostaniesz pryszczycy!
Moze i piekny na obrazku nie jestem ale zauwaz, ze pije z Kubka Agamemnona, kupionego za jedne 600 funciakow.
andal
wyjeb tego malego huja narciaza w zarekawkach
narciasz
u2
2017-11-16 20:30:32 UTC
Post by narciasz
Rzucanie gównem w gówno nic nie daje - jedynie, gówna więcej - kojoci skurwysynu.
ano, w rzucaniu gwnem pedzik jest miszczem:)))))))))))))))))))))))))
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".
narciasz
2017-11-16 20:23:37 UTC
Uważasz się za specjalistę od srebrnych zastaw, powiem ci tyle, że jakiś większy oszust od ciebi zrobił cię w chuja piorąc ci musk, że to kubek Agamemnona. Przecież to zwykła masowa chińszczyzna jaką u nas można kupić za kilka baksów w Walmart.
Z***@hotmail.com
2017-11-17 01:41:50 UTC
Post by fatso
[...]
Piekny puchar, ale dlaczego dziewiczy? Przeciez to musi byc duza
frajda pic z niego piwo lub wino - nie wiem dlaczego, ale taki puchar
nadaje sie chyba najlepiej aby pic z niego owocowe wino Sangeria, i
nie codziennie tylko swietujac jakies wazne okazje, np bitwa po
Grunwaldem, stracenie dziewictwa czy pierwszy sciepowy post.

Zalek
u2
2017-11-17 01:45:39 UTC
Post by Z***@hotmail.com
frajda pic z niego piwo lub wino -
widać, że unikasz boskiej wódki:)
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".
fatso
2017-11-17 08:26:10 UTC
Post by Z***@hotmail.com
[...]
Tak uczy mnie wlasnie HrMendewesz, wlasmie cudem powrocony na brytyjskie lono wczoraj zMalezji. Tez ma niezla kolekcje sreber i pije z kazdego na zmiane.Ja jednak jestem wzrokowcem=jak nie pojebie to lubie chociAZ SOBIE POPATRZEC.
Pije co jedynie z jednego mojego pucharu bo poreczny ma trzonek gruby niczym chuj i zdobiony w krolewskie korony.Reszta jest do podziwiANIA CO JEDYNIE.
Co do kubkow Agamemnona to jest ich dwa-slusznie. Grecy wsadzili krolowi Sparty do grobu dwa kubki szczerozlote te 3.5tys lat temu. Nie bedzie Agamemnon po chamsku pil z jednej musztardowki z boskim Zeusem przeciez.