W dniu TAK uroczystym!
2017-04-11 12:41:31 UTC
W zwiazku ze zblizajacaymi sie Swietami Wielkiej Nocy,
znaczy swietami Zmartwychwstania Chrystusa Pana,
przesyłam wszystkim chrzescijanom na sciepie
najserdeczniejsze zyczenia zdrowia, obfitosci lask
Bozych, radosci, wytrwalosci w codziennym zmaganiu
sie z przeciwienstwami, poczucia sily, pokoju
i nieustajacej wiary i nadziei.

Sciepowym Zydom - Happy Passover!

Sciepowym ateuszom - Good Luck!

Wasz Ordynator

2017-04-11 13:17:42 UTC
[...]
that's ... rich coming from you
Post by brat_olin
Sciepowym Zydom - Happy Passover!
Sciepowym ateuszom - Good Luck!
Hmm, a czego Bart _sobie_ zyczy? Zobaczmy:

a) z jego zenujacym poziomem znajomosci nauczania "Pana Jezusa Chrystusa" (np. https://groups.google.com/forum/?hl=en#!msg/soc.culture.polish/6LTqLbp_kXI/ppZY-WVODgAJ) oraz jego sugerowaniem ze z jego poslaniem nieodplacaniem zlem na zlo - Jezus musial byc "psychicznie chory" (patrz zalacznik) - Brat Olin nie jest oczywiscie "chrzescijaninem"

b) jako goracy Pisowiec Brat nie moze byc tez "ateuszem"

c) a wiec pamietajac jak systematycznie odrzuca Pan centralne poslanie milosci Jezusa Chrystusa i w jego miejsce teskni Pan do surowej moralnosci oko za oko i konceptu msciwego Boga Starego Testamentu - "Happy Passover to you too" ?

===
Piotr

- "Słyszeliście, że powiedziano: Będziesz miłował swego bliźniego, a nieprzyjaciela swego będziesz nienawidził. A Ja wam powiadam: Miłujcie waszych nieprzyjaciół i módlcie się za tych, którzy was prześladują; tak będziecie synami Ojca waszego." Jezus Chrystus

- "Milosc przewazy, jak to teraz skanduja w czasie wiecu w Sztokholmie. Niedlugo pewno zaspiewaja Imagine Lennona, i zabiora sie za malowanie kredkqmi hasel na ulicy. Liberalizm to jednak choroba psychiczna."
brat_olin
narciasz
Piotrze - ma miłość bosko, przestań rzeźbić w gównie!
Maxopka
2017-04-11 19:31:22 UTC
W zwiazku ze zblizajacaymi sie Swietami Wielkiej Nocy,
znaczy swietami Zmartwychwstania Chrystusa Pana,
Wasz Ordynator
Smart questions to stupid answers
Szanowny Panie Ordynatorze

Serdeczne panu dzieki za zyczenia z okazji Swieta Zmartwychwstania Jezusa Chrystusa, nawet dla Ateuszy.
W szkole 2-giej Rzeczpospolitej uczyli nas ze przed
Niebowstapieniem Pan Jezus obiecal ze wroci spowrotem na
ziemie.

Boje sie ze Pan Jezus znow sprobuje spacerowac po wodzie
a jezeli dziury od ukrzyzowania nie zagojily sie na nogach , to bedzie mogl sie utopic. I bedzie drugie nowe
Zmartwychwstanie, et cetera et cetera, Amen.

gienio z Faciem (copyright Dr. Piotr Troll)
silvio balconetti
2017-04-11 20:35:06 UTC
Post by Maxopka
[...]
Nie bardzo wiem o co biega, ale pewnie o tzw. Wielkanoc? Spojrzalem w
kalendarz i ani w naszym ani prawoslawnym jeszcze jej nie ma. W piatek
nawet u nas tanczyc i bawic sie towarzysko nie wolno, a wiekszosc ludzi
uwaza, ze to ok, ale to bym zauwazyl, tzn. ze juz wielkanoc (tutaj zwie
sie to "Ostern") wzglednie prawie.
Btw. zapowiadaja jak zwykle programy rocznicowe, no i cytuja Joe Zias,
paleoantropologa, ktory uwaza, ze Jezus albo umarl w grobie za
niedoczynnosc serca i innych organow albo zapadl w spiaczke, z ktorej
sie obudzil. Wspominaja tez o buddyjskim klasztorze w Himalajach,
ktorego patronem jest magik, ktory chodzil po wodzie.
Mimo wszystko obstaje przy wersji, ze Jezus zawedrowal do poludniowej
Francji, tam naplodzil dzieci z Maria (z Magdala) i ma grob u podnoza
Pirenejow (np. Rennes de la Chateau). Musze tam znowu skoczyc.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej
które ssałeś" (Szczecin).
fatso
2017-04-11 20:50:18 UTC
Melduje Ordynatorowi, ze wysialem rzerzuche w Niedziele Palmowa-ostatni dzien by ja miec na Wielkanoc. Ostrzegla mnie o tym Zydeta Michnika-ciekawe signum temporis. No coz, Michnik musi zarobic a informacja, NAWET KATOLICKA, TO ZAROBEK DLA gAZETY.
silvio balconetti
2017-04-11 20:58:54 UTC
[...]
Jak nie obrodzi w katolicka wielkanoc, to w prawoslawna na pewno.
Niektorzy toto nawet jedza, bo zdrowe. witaminy, ale pana o to nie posadzam?
które ssałeś" (Szczecin).
fatso
2017-04-11 22:38:21 UTC
Zydeta uczy katolikow w swym niedzielnym wydaniu,ze inkryminowana Rzerzucha to "bomba" witamin. Wiec sie przyda by podreperowac watrobke na swieta.
Z***@hotmail.com
2017-04-12 02:05:12 UTC
On Tue, 11 Apr 2017 05:41:31 -0700 (PDT), brat_olin
Post by brat_olin
[...]
Serdecznie dziekuje Panie Leszku i zycze wszystkim sciepowym
Chrzescjanom oprocz tradycyjnych zyczen szczescia i pomyslnosci, aby
jak najszybciej zapomnieli o opowiadaniu Jezusa o dobrym Samarytanie
ale pamietali ostrzezenia p. Prezesa o straszliwych chorobach jakie
immigranci przynosza.

Sciepowym Zydom zas przypominam:

Zalek
u2
2017-04-12 08:24:11 UTC
Post by Z***@hotmail.com
zycze wszystkim sciepowym
Chrzescjanom
lol:))))))))))))))))))))))))))))))

2017-04-12 09:18:25 UTC
Nie wiem jakie tam przeklenstwo hebrajskie na tym chlebie jest wypisane,
ale dolonczam swoje, tez po hebrajsku, odrezunskie:
Maxopka
2017-04-12 16:43:38 UTC
Nie wiem jakie tam przeklenstwo hebrajskie na tym chlebie jest wypisane,
https://s14.postimg.org/qhzuupj35/swinia.gif
fatso
2017-04-17 07:21:27 UTC
Post by fatso
Nie wiem jakie tam przeklenstwo hebrajskie na tym chlebie jest wypisane,
https://s14.postimg.org/qhzuupj35/swinia.gif
Dolanczam do mojej kolekcji-ale z oporami.

2017-04-16 20:34:20 UTC
[...]
Zapomnialbym dzisiaj: i stalo sie!
Alleluja - i do przodu!

2017-04-16 22:22:43 UTC
[...]