Bolek donosi (do Rolling Stonesow)
2018-07-07 12:32:55 UTC
https://www.facebook.com/lechwalesa/posts/1835028836543253

Lech Wałęsa
2 hrs ·
Letter to Mr. Mick Jagger and The Rolling Stones.

The Rolling Stones!
Your wonderful band is coming to Poland.
Again!
People are looking forward to your performance so much. But there are bad things happing in Poland right now. We dare ask for your attention because of the memories of outstanding, courageous people who fought for freedom in the Eastern Block.
They sacrificed much for freedom of speech. For freedom of the arts. They understood that for the protection of liberties, the courts must be independent from the government. So this was one important objective of their struggle. You knew such individuals. Vaclav Havel was one of them. Today, the fruits of their work are in peril. The current regime wants to destroy the independence of courts in Poland.
Last year, it incapacitated the Constitutional Court.
Now, in clear violation of the Constitution, it is firing a third of Supreme Court .Justices in order to install puppets.

THIS IS NOT FREEDOM.

Many people in Poland are defending freedom, but they need support. If you can say or do anything while in Poland, it would really mean something to them.

Lech Wałęsa.
Milf Hunter Dąs
2018-07-07 13:30:01 UTC
https://www.facebook.com/lechwalesa/posts/1835028836543253
Lech Wałęsa
2 hrs ·
Letter to Mr. Mick Jagger and The Rolling Stones.
Łukasz Siembab Mick Jagger to już pewnie bardziej zainteresowany Sądem Ostatecznym niż polskim Sądem Najwyższym.

Michał Szczepaniak Śmiesznie czyta się ten list po angielsku wiedząc jak wałęsa posługuje się polskim

Michał Mandaryn Wiśniewski Болеслав!
Вы написали очень хорошее письмо. Спасибо. Tеперь не забудьте отправить TOTOLOTEK. Я даю номера 7,12,32,11 и 5 удачи
Ваш Миетек.

Rafal Lachert Swietny pomysl! Mozna np. zaproponowac, zeby Jagger zamiast "Angie" spiewal "Gersdorf". To by bylo cos.
Piotr
2018-07-07 14:40:27 UTC
[...]
Patrz takze:

"Nobel dla Wałęsy to zapłata dla polskich obywateli działających na szkodę interesów swojego kraju"
Jerzy Urban
brat_olin
2018-07-07 20:00:17 UTC
Post by Piotr
Post by brat_olin
[...]
Ano, szkoda ze Bolek do Julio Iglesiasa nie napisal.
By mial wiekszy odzew.

2018-07-07 20:58:54 UTC
Post by Piotr
Post by brat_olin
[...]
I to:
https://twitter.com/wiktorkoss/status/1015641265336147968

2018-07-07 23:54:08 UTC
Post by Piotr
Post by brat_olin
[...]
Wedlug pewnego Leszka A. Kleczkowskigo - mial spory odzew:

" Ja przebywalem w Polsce w latach 1986-8. Wciaz wydaje mi sie, ze tylko dzieki mitowi Lecha (i legendzie ukrywajacego sie chyba do 1985 r. Bujaka) Polacy nie stracili nadzieji w dekadzie Jaruzelskiego. Byly w tej dekadzie chwile, gdy komuchy _musialy_ oddac cesarzowi, co cesarskie (vide telewizyjne potyczki slowne Walesa - Rakowski i Walesa - Miodowicz.
Wladze inscenizowaly te potyczki, oczywiscie, by pokazac Lecha-bedem-
Walese jako prostaka. Skutek byl odwrotny od oczekiwan - Walesa zgnoil
w walce na argumenty i wizje i red. Rakowskiego i Miodowicza, i wcale im
nogi nie podawal na przywitanie:-)) "
Leszek A. Kleczkowski

"Do 1988 r. komuchy zrobily wszystko, by zmusic Lecha do emigracji, by go zgnoic w oczach opinii publicznej, Lechu sam sie obronil... "
Leszek A. Kleczkowski

PZPR-owi sie nie udalo sie zgnoic w oczach rodziny obecnej Partii - idzie lepiej.

Komuchy mialy rozmawiac z Walesa? Panie Adamie, a od kiedyz to oni,
uwieszeni na klamce Moskwy i stamtad odbierajacy dyrektywy,
rozmawiali kiedykolwiek na temat zmiany ustroju?? Nawet okrogly stol to
nie byl o tym, jak wejsc w kapitalizm. Do 1988 r. komuchy zrobily
wszystko, by zmusic Lecha do emigracji, by go zgnoic w oczach opinii
publicznej, Lechu sam sie obronil...

" Gdyby nie presja zagraniczna, by na sile wyniesc ten _symbol_ niepodleglosci Polski, jakim byl Walesa nikt by juz dzisiaj jego nazwiska nie pamietal. Nagroda Nobla, wizyta Thatcher w Polsce (w celu uzgodnienia warunkow pomocy gospodarczej). Thatcher stwierdzila, ze jezeli w czasie pobytu nie zobaczy sie z Walesa, to nie pojedzie w ogole i nie bedzie zadnej pomocy."

A teraz sie okazuje ze ta "Solidarnosc" to ubecka operacja, a 4 czerwca 1989 gdy komuniscie przegrali wybory - "Dniem Zdrady", a prawdziwym wodzem opozycji byl Kaczynski. NO ale o tym naszek Leszek A. Kleczkowski tez pisal:

"L. Kleczkowski: Coz pilowali swoja galaz bo bez Walesy caly ten oboz to papierowy tygrys. Ludzie potzrebuja wodza, kto nim dzisiaj ma byc? Kaczynski ? Macierewicz?

A.Kusnierz: To ja proponuje na prezydenta ten 'madry dlugopis' A tak z drugiej strony, to dlaczego niby Kaczynski od Walesy gorszy?

L. Kleczkowski: Bo nie ma mitu Kaczynskiego, bo to nie on skakal przez plot. Nie ma on poza tym takiej zony jak Danusia, ktora ujela caly swiat w Oslo w 1983 r." i
" Wot i typowy antywalesista. Piana na oczach, amnezja historyczna, a i
duze dlugopisy mu sie nie podobaja. Prosze wykupic zapas Prozacu, by byl
pod reka, gdy BBC nada relacje z kolejnej wizyty Lecha u Majora - poparcie
Lecha bedzie potrzebne premierowi, oj potrzebne, po mad cow kryzysie:-)) "
u2
2018-07-08 15:12:40 UTC
Post by Piotr
[...]
ale ale to Kaczyński przeciskał się z alkoholem przez ciasne okienko
piwniczne podczas studniówki, teraz to do niewyobrażenia, a jednak to
prawda:)

2018-07-08 18:28:13 UTC
Post by Piotr
Post by brat_olin
[...]
Fajne, cieple takie:
https://mobile.twitter.com/Matka_Kurka/status/1015716059402391553

2018-07-08 18:36:40 UTC
https://mobile.twitter.com/Matka_Kurka/status/1015716059402391553
może lepsze 19th nervous breakdown ?:)

Silvio Balconetti
2018-07-08 10:18:42 UTC
Post by Piotr
Post by brat_olin
[...]
Bylem, widzialem i dziwi mnie, ze nie zakazali wystepu tych satanistow.
:-) Moze nie jest jednak tak zle (jeszcze)?

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/42524687254/in/album-72157698297568844/
--
saluto
Silvio Balconetti
przecież mniej boli'
narciasz
2018-07-08 15:28:19 UTC
http://youtu.be/jvCG_qVgE4I
https://www.flickr.com/photos/zabajawa/42524687254/in/album-72157698297568844/

Andrew Karts
2018-07-08 18:42:48 UTC
Sprobowalem i w moim wieku tez tak potrafie ale zona nie zaakceptowala.
A. Filip
2018-07-08 19:53:50 UTC
https://www.facebook.com/lechwalesa/posts/1835028836543253
Lech Wałęsa
2 hrs ·
Letter to Mr. Mick Jagger and The Rolling Stones.
[...]
Coś powiedzieli na koncercie (2018-07-08 19:00 Warszawa) żeby ten list
"wykorzystać marketingowo" w swoim interesie? Można powiedzieć tak żeby
PiS/rządu (ostro) nie wkurzyć a żeby po światowych/niemieckich mediach
dość szerokawo pisali.

Nieważne czy piszą dobrze czy źle, ważne czy nie przekręcają nazwiska ;-)
2018-07-09 03:08:41 UTC
https://www.facebook.com/lechwalesa/posts/1835028836543253
Lech Wałęsa ; Letter to Mr. Mick Jagger and The Rolling Stones. ; [...]
Jak Jagger w odpowiedzi Wałęsie udzielił (słabego) poparcia przymusowym
sędziowskim emeryturom ;-)

https://www.reuters.com/article/us-eu-poland-rollingstones/mick-jagger-quips-about-polish-courts-overhaul-at-warsaw-concert-idUSKBN1JZ007
Post by brat_olin
July 9, 2018 ;
Mick Jagger quips about Polish courts overhaul at Warsaw concert
“I am too old to be a judge,” Jagger, who is 74, said in Polish to the
audience gathered at Warsaw’s national soccer stadium. “But I am young
enough to sing.”