Hucpa
2017-12-04 13:25:27 UTC
ale, nadal nic nie powiedziales, kto dostarczal te slaydy...?
ps: ?
Biega, krzyczy, pan Smith Hilary: "Gdzie są moje okulary!". Jak sie Smith pyta, a potem nie pamieta ze mu odpowiedziano - to jaki sens mu cokolwiek odpowiadac? I nie moze nawet sie tlumaczyc, ze nie widzial odpowiedzi, bo ja cytowal w swoim poscie.
odpowiedzi pokretne sie nie licza... ps: ?
Przylapany na klamstwie John Smith zapewnia ze ... oponent winny ("odpowiedzi pokretne sie nie licza"):

John Smith: "to moze napisz, chociaz kto [slajdy] dostarczal...?"

ja: "przykro mi, ale slajdy "dostarczyl" mi nie SBek ani egzekutywa partyjna, a naukowiec z Holandii na konferencji naukowej w Polsce."

John Smith: " ale, nadal nic nie powiedziales, kto dostarczal te slaydy...? ps: ?" "odpowiedzi pokretne sie nie licza... ps: ?"
andal

jak mozna debila uwazac za winnego
u2
2017-12-04 17:09:33 UTC
Post by Piotr
Przylapany na klamstwie John Smith zapewnia ze ... oponent winny
piotr t. najgłośniej krzyczy kłamca, kłamca, wiec zapewne sam jest
największym kłamcą:)))))))))

John_Smith
2017-12-05 02:58:52 UTC
Post by Piotr
[...]
Reasumujac... lapka w lapke w porozumieniu z rezimem.

To by potwierdzalo spiskowa teze, ze organizacja nie ma na celu
uniwersalnych wartosci ochrony srodowiska i nie dziala z pobudek
etycznych, tylko stircte politycznych a ostrze owej polityki wymierzone
jest w konkurencje, czyli, zachodnie koncerny naftowe.

ps: wsio paniatno!
Piotr
2017-12-05 04:40:03 UTC
On Monday, December 4, 2017 at 11:29:02 PM UTC-3:30, John_Smith wrote:

Przezyjmy to jeszcze raz:

1. John Smith: "ale, nadal nic nie powiedziales, kto dostarczal te slaydy...? ps: ?"

2. ja: "Jak sie Smith pyta, a potem nie pamieta ze mu odpowiedziano - to jaki sens mu cokolwiek odpowiadac?"

3. John Smith: "odpowiedzi pokretne sie nie licza... ps: ?"

4. ja przypominam ta "pokretna odpowiedz":
- Johna S.: "to moze napisz, chociaz kto [slajdy] dostarczal...?"
- pokretna odpowiedz Treli: "przykro mi, ale slajdy "dostarczyl" mi nie SBek ani egzekutywa partyjna, a naukowiec z Holandii na konferencji naukowej w Polsce."

5. Na co John Smith dowodzi jaka to "pokretna odpowiedz" poprzez odkrycie miedzynarodowej konspiracji, w ktorej pokazanie grupce Polakow slajdow Greenpeace to czesc ... misternego planu komuny, aby ... rzucic zachodnie koncerny naftowe na kolana:

"Reasumujac... lapka w lapke w porozumieniu z rezimem: [pokazanie slajdow bylo] wymierzone w konkurencje, czyli, zachodnie koncerny naftowe. ps: wsio paniatno!"
John Smith

Pan nie bedzie taki skrmony i pokaze te blyskotliwe argumenty swoje rodzinie niech beda dumni z Pana! W koncu jak mawial pewien scp-owy geniusz:

"Tego typu zainteresowania, to sie wynosi z domu..." ;->

Piotr
==
https://groups.google.com/forum/?hl=en#!msg/soc.culture.polish/Q4ZLpSynJ5o/48FalMlNBgAJ
John_Smith
2017-12-06 00:20:34 UTC
Post by Piotr
[...]
Jednak, najwazniejsze, ze lapka w lapke z rezimem...
Zgodnie z leninowska zasada 'Nauka w sluzbie Partii'.

Pamietam tamte lata w PRL, 1984 do 88, tak, jak kazdy, kto wtedy
mieszkal w Polsce, jako najbardziej smutny i ponury okres po 13 grudnia.
Taki start w dorosle zycie mialy setki tysiecy mlodych Polek i Polakow.
Takze ja, czulem sie, jak bym dostal obuchem w czolo. Zewszad, z kazdej
dziedziny zycia wyzieral marazm i stopniowo narastajaca beznadzieja,
brak, praktycznie wszystkiego, z elementarnymi produktami, wlacznie.
Ludzie nie zwiazani z rezimem, raczej zamykali sie w domach w kregu
najblizszej rodziny i nie angazowali sie w jakakolwiek dzialalnosc
spoleczna. Trudno bylo wyciagnac kogos do kina, czy do kawiarni. Dlatego
dziwie sie niektorym, tym ktorzy, organizowali odczyty, prezentacje, czy
prelekcja po osiedlowych domach kultury. Dziwie sie i jednoczesnie
zastanawiam, nad stanem umyslu, nad motywacjami, jakie nimi powodowaly...?

ps: ale sie rozgadale... do 13, jeszcze tydzien.
Piotr
2017-12-06 01:15:03 UTC
Post by John_Smith
Post by Piotr
"Tego typu zainteresowania, to sie wynosi z domu..." ;->
Jednak, najwazniejsze, ze lapka w lapke z rezimem...
Zgodnie z leninowska zasada 'Nauka w sluzbie Partii'.
Sure, pokazanie slajdow Greenpeace grupce ludzi w klubie osiedlowym to
"lapka w lapke z rezimem" i proba rzucenia na kolana:

"[pokaz slajdow byl] wymierzony w zachodnie koncerny naftowe . ps: wsio paniatno!"
John Smith

Po ich perlach madrosci poznacie ich.
=================
John_Smith
2017-12-06 01:19:11 UTC
Post by Piotr
Post by John_Smith
Post by Piotr
[...]
Wolal bym tego nie przezywac, po raz kolejny...

Piotr
2017-12-06 05:26:26 UTC
Post by John_Smith
Post by Piotr
Post by John_Smith
Post by Piotr
[...]
calkowiecie zrozumiale, panie Johnku- kto chcialby pamietac jak wyszedl na mlotka:

====
[...]

4. ja przypominam te "pokretna odpowiedz":

"przykro mi, ale slajdy "dostarczyl" mi nie SBek ani egzekutywa partyjna, a naukowiec z Holandii na konferencji naukowej w Polsce."

5. Na co John Smith dowodzi jaka to byla "pokretna odpowiedz" poprzez odkrycie ... miedzynarodowej konspiracji, w ktorej pokazanie grupce Polakow slajdow Greenpeace to czesc ... misternego planu komuny, aby ... rzucic zachodnie koncerny naftowe na kolana:

===
John_Smith
2017-12-07 02:30:01 UTC
Post by Piotr
Post by John_Smith
Post by Piotr
Post by John_Smith
Post by Piotr
[...]
Wsio paniatno...

ps: Zgodnie z leninowska zasada 'Nauka w sluzbie Partii'.