Niemcy Jugendamt: Polacy w Niemczech dzieci ze szpitali poryją! WŁASNE dzieci.
2017-12-03 19:29:11 UTC
https://news.google.com/story/dFDK9tW4KBg_BgMfw3oIqgzOLoHpM?hl=pl&ned=pl_pl

http://wiadomosci.radiozet.pl/Swiat/Niemcy-Policja-szuka-polskich-rodzicow-zabrali-dziecko-ze-szpitala
Polscy rodzice zabrali noworodka z niemieckiego szpitala. Szuka ich
(niemiecka) policja ; 01.12.2017 14:08
Niemiecka policja poszukuje polskiej pary. To rodzice, którzy wbrew
decyzji urzędu ds. młodzieży, czyli Jugendamtu, w zachodnioniemieckim
mieście Krefeld zabrali w czwartek wieczorem ze szpitala urodzone dwa
dni wcześniej dziecko i ślad po nich zaginął. [...]
Jak podaje wysokonakładowy niemiecki dziennik "Bild Zeitung", bardzo
możliwe, że rodzice z noworodkiem opuścili już Niemcy i przebywają
obecnie w Polsce. [...]
Policja nie podała informacji o prawnym statusie rodziców: czy mają
niemieckie, podwójne czy polskie obywatelstwo. Nie wiadomo też, z
jakiego regionu w Polsce pochodzą.
2017-12-03 20:00:39 UTC
[...]
Zaryzykuje teze, ze dziecko pewnie juz bylo przydzielone
jakiejs niemieckiej rodzinie, i dlatego taki raban ze strony
Lebensborn, czy innego Jugendamt.

2017-12-03 20:17:30 UTC
[...]
A nie wystarczy już tylko "domniemanie" że na 70% Niemcy by noworodka
rodzicom zabrały? Jakoś domniemywania że byłoby to z _dla mnie_ właściwych
i wystarczających powodów ja zostałem oduczony już jakiś czas temu.

Niby powinniśmy domniemywać na korzyść Jugendamtu ale jakoś nie domniemujemy.
<ironia> Bardzo dziwne i całkowicie niezasłużone, nieprawdaż? </ironia>
2017-12-04 08:47:04 UTC
<ironia> Jakaż straszliwa znieczulica panuje wśród Niemieckich lekarzy w
Niemieckich szpitalach! </ironia>

Jak niemieckie [...] powiedziały A to niech publicznie odszczekują albo
konsekwentnie wyszczekują B. Która pierdoła z Jugendamt-u odpowiada za
niepowiadomienie szpitala i jakie poniesie konsekwencje (chociażby
służbowe) za narażenie zdrowia dziecka?!

[1] https://news.google.com/story/dFTOohFXwKznDfMemaNPPjz73Pg2M?hl=pl&ned=pl_pl
[2] https://www.wprost.pl/zycie/10090148/niemiecka-policja-wydala-list-gonczy-za-polakami-ktorzy-zabrali-swoje-dziecko-z-tamtejszego-szpitala.html
18-letnia matka i 24-letni ojciec wbrew decyzji niemieckiego urzędu
ds. młodzieży (Jugendamt) zabrali swoje 2-dniowe dziecko ze szpitala w
Krefeld w Nadrenii Północnej-Westfalii. Jugendamt zamierzał odebrać
noworodka pochodzącym z Polski rodzicom, tłumacząc to ich trudną
sytuacją i dobrem dziecka. Dodatkowo niemiecka prokuratura w
specjalnym komunikacie poinformowała, że pozostawanie noworodka poza
szpitalem może stanowić zagrożenie dla jego zdrowia.