A na Uniwersytecie Szczecinskim
2018-04-09 08:18:54 UTC
Jeszcze cieple:

Instytytut Bartoszeskiego @InstBart:
"Profesorowie Uniw. Szczecińskiego stanęli na wysokości
zadania i organizują konferencję dla uczczenia Karola Marksa,
jak piszą "badacza, polityka i autora, który był i jest dla
nas wciąż źródłem intelektualnej przygody, fascynacji i wielu
ciepłych uczuć". http://www.karolmarks.pl "

2018-04-09 08:28:33 UTC
[...]
A jaka jest wersja samego uniwersytetu "bez pośredników"? :-)

Wkład Karola Marksa w dzieje ludzkości powinien zostać kompletnie
zapomniany by się łatwo zdarzył Marx-2.0? Dobrymi chęciami droga
do piekła jest wybrukowana - warto to dość często przypominać.
j***@gmail.com
2018-04-09 13:04:52 UTC
Gdzie te dobre chęci u Marksa? Jego nauka to intelektualny sadyzm - człowiek przestaje być normalny, gdy w to zaczyna wierzyć.

JB
Piotr
2018-04-09 14:51:25 UTC
Post by j***@gmail.com
Gdzie te dobre chęci u Marksa? Jego nauka to intelektualny sadyzm - człowiek przestaje być normalny, gdy w to zaczyna wierzyć.
JB
I Pan to wie, bo czytal teksty Marksa, czy bo ich nie czytal zeby pozostac normalnym? ;-)

2018-04-09 15:01:15 UTC
Post by j***@gmail.com
Gdzie te dobre chęci u Marksa? Jego nauka to intelektualny sadyzm -
człowiek przestaje być normalny, gdy w to zaczyna wierzyć.
To do kurwy nędzy nie bądź tępym ciulem nie chcącym mieć bladego pojęcia
dlaczego aż tylu ludzi dało się na to "nabrać".

Można się spytać dlaczego dla wystarczająco wielu ludzi marksizm *był*
lepszą alternatywą, czy dalej jest i kiedy znowu będzie. Można się
spytać co było że marksizm był lepszą alternatywą. Jak nie ma
"bloku propagandowego) marksizmu" to kapitalizm zacznie
"skuteczniej wykorzystywać zasoby ludzkie" aż poza przegięcie pały,
dla mnie jedyną kwestią jest kiedy to nastąpi, za ile dziesiątków lat.
A jak się pałę przegnie o metry i ludzie "poczują ilu ich" to trzeba się
potem cofać o kilometry. Ja sobie mogę to mówić ile chce bo i tak do
czasu gdy będzie to miało znaczenie nikt moich słów nie będzie pamiętał.
Bytomir Szydera vel Dąs
2018-04-09 13:56:30 UTC
Wkład Karola Marksa w dzieje ludzkości powinien zostać kompletnie
zapomniany by się łatwo zdarzył Marx-2.0? Dobrymi chęciami droga
do piekła jest wybrukowana - warto to dość często przypominać.
W sumie zaciekawił mnie ten Marx demokrata, często się zbieram
żeby go poczytać i nic. Gdzie w internetach są jego złote myśli?

Przeca oburzamy się jak w tivi mówią: 1% ludzkości posiada 50%
własności na ziemi. Albo jak przyjezdni z ameryki chcą odzyskać
podwarszawską miejscowość:)
Piotr
2018-04-09 14:40:47 UTC
Post by Bytomir Szydera vel Dąs
Post by A. Filip
[...]
jesli chce wiedziec co ten Marx pisal, to zamiast zbierac sie do szukania w Internecie wyboru zlotych mysli - moze przeczytac same teksty? Albo poczytac jakies opracowania - kiedys na KUL mieli dobrych specjalistow od Marksa.

===
Piotr
j***@gmail.com
2018-04-09 13:06:16 UTC
Czy polski system prawny na to zezwala?

JB
Piotr
2018-04-09 14:29:50 UTC
[...]
Jak zwykle dominuje Warszawa (patrz lista prelegentow na poprzednim spoktaniu)

I ciekawe czy beda polemizowac z wypowiedziami slynnego antykomunisty Leszka A. Kleczkowskiego pisanymi w USA w odpowiedzi na delegalizacje Solidarnosci i wprowadzenie stanu wojennego.

===