Fruma Chajkowa-Zydowka w skorzanych portkach i z mauserem w reku
2018-05-14 07:43:18 UTC
https://weekend.rambler.ru/people/39809120-bezzhalostnaya-zhenschina-palach-zhena-komdiva-schorsa/?utm_source=head&utm_campaign=self_promo&utm_medium=news&utm_content=news&utm_term=clid_m

Umacniala wladze radziecka na czele bandy chinczykow, zabila wlasnorecznie ok. 200 osob. Jebliwa dama duzej urody. Spiknela sie z niejakim Szczorsem-legendarnym dowodca bolszewikow i splodzila z nim corke. Umarla we wlasnym lozku w 1972r.
Czesc jej pamieci bo dzielnie pomagala wyniszczyc jaszczurcze plemie moskowitow.
u2
2018-05-14 08:06:29 UTC
Czesc jej pamieci bo dzielnie pomagala wyniszczyc jaszczurcze plemie moskowitow.
te świński ryju, to angielskie staruszki, które "leczyłeś" to moskowity ?:)

narciasz
2018-05-14 11:20:08 UTC
Robuś, nic nie piszesz o swoich kurkach. Wysiaduje ci któraś z nich pisklęta? Pamiętam jak moja babcia nasadzała na wiosnę zawsze trzy/cztery kwoki na jajkach z których po trzech tygodniach hałas wykluwających się pisklaków słychać było na całym podwórzu były też guły - jak babcia nazywała indyczki, kaczki, gęsi i perliczki które krzyczały: psia-krew, psia-krew! Bardzo lubiłem perlicze jajka smażone na maśle. Jadłeś?
fatso
2018-05-14 12:33:52 UTC
Wczoraj wyrzucilem chorego kogutka Wanie przez plot-na radosc lisom.
Nie chce zabijac wlasnego synusia a nie moge juz patrzc na powolna AGONIE ptaka.
Chcialbym znowu powiekszyc stadko kurek o te piekne duze Orpingtony. Problem ze nie starczy mi czasu przed wyjazdem na wakacje do Francji. Moze po powrocie uruchomie inkubator. Ale zjadlem dzis na sniadanko jajecznice z 3 wlasnej hodowli jajek-superb! Z chlebusiem wlasnej produkcji nadziewanym lnianymi nasionkami. Do tego mala szlaneczka burbona amerykanskiego do smaku. Mniam mniam.
Jakub A. Krzewicki
2018-05-15 20:36:06 UTC
[...]
Ja się muszę dzisiaj Budafokiem zadowolić.
Wcześniej na obiad jadłem flaczki, niestety bez pulpetów :(