Gdzie sie podziali Niemcy w Oswiecimu?
Andrew Karts
2018-03-13 15:26:35 UTC
Ano znikneli z niego zupelnie. Przynajmniej w tym kanadyjskim filmiku. Zostali starannie wyedytowani i w ciagu 42 minut wyraz Niemcy pada w sumie 3 razy, w sumie w dosyc neutralnym kontekscie, starannie zastapiony przez Nazi na kazda stosowna do wykazania winy okazje. Faktem ze jest niesprawiedliwym obciazac cale niemieckie spoleczenstwo o te zbrodnie ale gdy juz tylko Nazi dokonuja inwzji Polski i tylko nazisci zolnierze w tym uczestnicza zaczyna byc nieco dziwnym i nie przypadkowym nie wspominajac juz o historycznej prawdzie. Z drugiej strony chwala Bogu iz nie polskie obozy, tylko plemienia Nazistow w Polsce.

Kazimierz Podwawelski
2018-03-13 18:55:21 UTC
Ano znikneli z niego zupelnie. (...)
Z drugiej strony (...)
To "zdrugiej strony" – rzeklbym sympromatyczne.
Takie ... nadwislanskie!

J.

PS: A co dalej z tymi gettami? Te ciagle polskie!
--
"Polacy lubia sie obrazac. Jesli nie moga
obrazic sie za siebie, obrazaja sie za innych."
Janusz Glowacki
j***@gmail.com
2018-03-13 19:19:07 UTC
Polskie? Przecież żydowską policję tam mieli..
Andrew Karts
2018-03-13 20:18:44 UTC
Ano Nazisci. Tajemniczy jak jacys Marsjanie.
Kazimierz Podwawelski
2018-03-14 03:40:08 UTC
Post by Andrew Karts
Ano Nazisci. Tajemniczy jak jacys Marsjanie.
Nie mniej tajemniczy od Marsjan z Jedwabnego, Lodzi, Kielc czy ulic
Warszawy lub Krakowa.
Janusz Glowacki
Andrew Karts
2018-03-14 05:59:07 UTC
Byle nie z Berlina. Zwlaszcza po imieniu. Ludzie ludziom zgotowali ten los. Ale jacy ludzie?
A. Filip
2018-03-14 06:45:52 UTC
Post by Andrew Karts
Byle nie z Berlina. Zwlaszcza po imieniu. Ludzie ludziom zgotowali ten
los. Ale jacy ludzie?
Nad-skurwysyny pod-ludziom?
--
A. Filip
Andrew Karts
2018-03-14 06:02:16 UTC
Tutaj ci ludzie, co innym ludziom ten los w Oswiecimiu gotowali:

narciasz
2018-03-13 19:27:42 UTC
patrząc na ciebie chuju - mam skojarzenia:

Moja żona to mądra niewiasta!
Moja córka, proszę państwa, dorasta -
moja żona więc z głębi fotela
nieraz rad mojej córce udziela: