Psycho
2018-05-12 19:23:51 UTC
ano:)

widocznie nie zgodzę się z faktami
Jestem spięty, zdenerowany
I nie mogę się zrelaksować.
Nie mogę spać bo moje łóżko płonie
Nie dotykaj mnie, jestem pełen życia

Psychiczny zabójca
Jak to jest?
Od razu lepiej
Uciekaj jak najdalej
Psychiczny zabójca
Jak to jest?
Od razu lepiej
Uciekaj jak najdalej

Zaczynasz rozmowę a nawet nie potrafisz jej skończyć
Mówisz dużo ale nie masz nic do powiedzenia
Jeżeli ja nie mam nic do powiedzenia to milczę
Kiedy powiesz coś raz dlaczego się powtarzasz?

Psychiczny zabójca
Jak to jest?
Od razu lepiej
Uciekaj jak najdalej
Psychiczny zabójca
Jak to jest?
Od razu lepiej
Uciekaj jak najdalej

Co zrobić, dziś wieczorem
Co powiedziała dzisiaj
Zdając sobie sprawę z mojej nadziei
Zaczynam, do chwały ... OK
Jesteśmy próżni i ślepi
Nienawidzę ludzi kiedy są niemili

Psychiczny zabójca
Jak to jest?
Od razu lepiej
Uciekaj jak najdalej
Psychiczny zabójca
Jak to jest?
Od razu lepiej
Uciekaj jak najdalej

2018-05-12 19:24:41 UTC
Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup

ano:)

http://youtu.be/O52jAYa4Pm8

Andrew Karts
2018-05-12 20:20:00 UTC