Unia daje golonkę (na fakturze)! ;-)
2017-04-16 16:48:47 UTC
http://www.tvn24.pl/prokuratura-bada-kto-zjadl-golonke-na-gminnym-festynie,731764,s.html
Afera mięsna w Mszanie. Prokuratura bada, kto zjadł golonkę
16 kwietnia 2017, 17:54
Golonka została zakupiona za unijną kasę. Miała być rozdawana za darmo
mieszkańcom na festynie gminnym. Niektórzy radni dowiedzieli się o tym
dopiero z faktury po festynie i zawiadomili policję. Bo byli na
festynie i golonki nie jedli. Sprawę bada prokuratura.
[...]
Cała impreza kosztowała ponad 80 tys. zł. Unijną dotację przyznał
marszałek województwa śląskiego. Na golonkę poszło niespełna 1,5 tys.
- Zakupiono 173 kg golonki - mówi Rafał Jabłoński, dyrektor Gminnego
Ośrodka Kultury i Rekreacji w Mszanie, [...]
To była impreza z programem artystycznym, więc biletowana - wyjaśnia.
I nie unijna. Wstęp kosztował 60 zł.
Według wyliczeń Jabłońskiego na festynie zostało zjedzonych między 60
a 80 porcji golonki, co oznacza mniej niż połowę zakupionego mięsa.
Prokuratura będzie musiała m. in. zbadać, czy mięso za eurokasę mogło
być zjedzone na imprezie niedotowanej z Unii. [...]
Hreczecha
Najlpesza golnke jadlem w Chlposkim Jadle: Bez kosci, w socie mietowo-miodowym.
narciasz
2017-04-16 18:05:36 UTC
Do dziś nie możesz jej kołku przetrawić. Ić do wygódki i wysraj się raz a dobrze bezmózgi kretynie.
Hreczecha
2017-04-16 20:14:23 UTC

V.L.Pinkley
2017-04-16 22:11:49 UTC
Prokuratura bada, kto zjadł golonkę
Nic lepszego nie znalazłem:)

A. Filip
2017-04-17 04:14:32 UTC
Post by V.L.Pinkley
Prokuratura bada, kto zjadł golonkę
Nic lepszego nie znalazłem:)
http://youtu.be/ykxt8sxeI5A
"Miś. Zniknięcie parówek"
I dlatego ta zniknięta golonka (za 1_500 PLN) jeszcze bardziej wzmocni
nasze poparcie dla metod z Unii Europejskiej? ;-)