Swiety, swiety, swiety!
2018-01-09 22:55:57 UTC
I Pan Zastepow jestem, jak napisano w Biblji.

Pisal ktorys z Kolegow sciepowerow, ze Apollo Veronese autorstwa rezuna Machorki wymaga dla podkreslenia doskonalosci ksztaltow nieco precjozow do obsypania nimi boska postac. Wiec wlasnie zakupilem zlocony pucharek j.w. a takze drugi pucharek slubny Ksiecia Karola i jego nieodzalowanej Swietej Diany. Tego drugiego nie bede prezentowal bo juz jest na mych stronach. I tak zonglujac pucharkami planuje doczekac zbawienia, chyba ze mnie jakis lokalny zlodziej od ciezaru bycia krezusikiem uwolni.
u2
2018-01-09 22:59:10 UTC
I tak zonglujac pucharkami planuje doczekac zbawienia, chyba ze mnie jakis lokalny zlodziej od ciezaru bycia krezusikiem uwolni.
ty zdechniesz jak na świńskiego ryja przystało, nie oczekuj "zbawienia"
świński ryju:)))))))))))))