Pokojowy Nobel 2017
2017-10-07 10:34:26 UTC
"The Norwegian Nobel Committee has decided to award the
Nobel Peace Prize for 2017 to the International Campaign
to Abolish Nuclear Weapons (ICAN) "for its work to draw
attention to the catastrophic humanitarian consequences
of any use of nuclear weapons and for its ground-breaking
efforts to achieve a treaty-based prohibition of such weapons".

Znaczy Nobel przyznany gostkom apelujacym o zlikwidowanie
broni atomowej. To ja moze zaapeluje, by wszyscy na Ziemi
dostawali po 2 tysiace dolcow miesiecznie i mieli po 50 m
kw. mieszkania na lebka? A ewentualnego Nobla przeznacze
w polowie na tzw. uchodzcow. Polowa dla mnie, bo przeciez
koszta, delegacje, opierunek..

Mam szanse?

2017-10-07 10:56:15 UTC
[...]
A o co ci biega?

Tego Pokojowego Nobla od Parlamentu Norwegi można potraktować w zakresie
od opierdalania USA do opierdalania KRLD i Iranu. Nasz wielki brat USA
nie wybierze z tego zakresu co mu pasuje choćby w duchu "ale zacząć
należy koniecznie od"? A nim skończy się to od czego należy zacząć to o
tym pokojowym Noblu pies z kulawą nogą nie będzie pamiętał.

Kto jeszcze pamięta za co Izraelczycy dostali "na wyrost" 2/3 pokojowego Nobla?
Z***@hotmail.com
2017-10-07 14:16:26 UTC
On Sat, 7 Oct 2017 03:34:26 -0700 (PDT), brat_olin
Post by brat_olin
[...]
Wsrod zwolennikow Trumpa na pewno nie - okrzykneli by Pana socjalista.

Zalek
brat_olin
2017-10-07 14:22:35 UTC
Post by brat_olin
[...]
Ale przeciez jakiemu zwolennikowi Trumpa przyznano by
pokojowego Nobla? Chodzi o to, by cel byl aka-Obama
czy inny Justin - znaczy yes, we can, down with Pershings,
viva Angela - cos w tym rodzaju. Kto by nie chcial 50 m
na glowe i dwa tuzeny dolcow co miesiac??

2017-10-07 15:59:26 UTC
Post by brat_olin
[...]
albo 500+ na kazde dziecko. Wait a minute ... Pan Prezes Jaroslaw Kaczynski "aka-Obama czy inny Justin" ???? I to z ust Wiernego z Umea?

Piotr
Andrew Karts
2017-10-07 20:12:23 UTC
Zgadzam sie z panem Piotrem. Te 500 wydaje sie dobre pracowac. Tak przynajmniej wnosze z pobierznego przegladu mediow. Nie tylko politycznie ale i socjalnie tzn w tej humanitarnej ludzkiej domenie podstawowego poczucia sprawiedliwosci.
John_Smith
2017-10-08 01:02:50 UTC
Post by Andrew Karts
[...]
...i owszem, ale to jedynie gest.
Mlodziez, jak wyjezdzala za chlebem, tak wyjezdza.

ps:
Piotr
2017-10-08 02:49:45 UTC
Post by Andrew Karts
[...]
Co ma piernik do wiatraka. Nikt nie dyskutuje tu czy 500+ sprawiedliwe czy nie - tylko ze Panski Mistrz wyszydza wszystkich ktorzy takie programy oferuja od "aka Obama czy inny Justin". Jesli nie doczytal Pan - pomoge:

"Chodzi o to, by cel byl aka-Obama czy inny Justin - znaczy yes, we can, down with Pershings, viva Angela - cos w tym rodzaju. Kto by nie chcial 50 m na glowe i dwa tuzeny dolcow co miesiac??"

Na co ja wskazalame tylko ze bratolin strzelal w "Obame czy innego Justina", a trafil niechcaco w Pana Prezesa Jaroslawa Kaczynskiego. Tak wiec pytanie czy zgadza sie Pan z tym co ja mowilem, a nie czy zgadza sie Pan w sprawach o ktorych nie mowilem.

Zwlaszcza ze w Panskim kraju ktos proponujacy 500+ zostalby okrzykniety przez Fox i trumpowcow - "komunista".

Piotr

Hreczecha
Szkoda, ze nie Owsiak i jego Orkiestra. Moze za rok.
A. Filip
2017-10-07 15:54:51 UTC
Post by Hreczecha
Post by brat_olin
[...]
Tylko dzięki Owsiakowi i WOŚP w RP3 panuje pokój i nie wybuchł krwawy
bunt przeciw NFZ i bezlitosnym kapitalistycznym wyzyskiwaczom? :-)