Ladny gest Putina
2017-05-17 12:17:55 UTC
Breaking News‏ @BreakingNLive:
"Putin 'willing to provide tapes' of Trump meeting
with Russians saying @POTUS did not say any highly
classified secrets."

Volodia powinien tez dostarczyc info o powiazaniach
Killary z Rosja, i bedzie balans. A kwiki i jazgoty
niebios siegna!

Basia
2017-05-17 13:54:23 UTC
"Putin 'willing to provide tapes' of Trump meeting
classified secrets."
KGB'owiec wyczysci tasmy i bedzie dowod jak tralala.

Widze niespojnosc, w tasmy rozmow pilotow w Tupolewie
przekazane przez KGB'owca Brat Olin wydaje sie nie wierzyc
a w tasmom z rozmowami z Trumpem gotowy uwierzyc?

Trudno mi to wytlumaczc, juz od dawna podejrzewam
ze BratOlin pisze tak jak pisze bo ktos mu kazal.

Basia
2017-05-17 16:13:05 UTC
Panie Basia, wnioskuje ze Putin jest na serio zaniepokojony.
W Waszyngtonie toczy sie walka na noze-o wladze. Jak z takim
panstwem-mocarstwem- pograzonym w paranoi, prowadzic normalna
polityke? Dlatego jest gotow nasz Wowka udostepnic zapisy konwersacji.
Nie bedzie robil tu zadnych sztuczek.
Ale mysle, ze na tym bru-ha-ha moze wyjsc amerykanskie zydowstwo
niczym Zablocki na mydle.New York Times, WashingtonPost pani Applebaum-
wyraznie przeginaja pale. To moze sie przykro skonczyc dla amerykanskich
Zydow.
razie czego-Panie Zalek-szafa u mnie czeka, stoi otworem!
Piotr
Z swoimi pogladami, ze Zydzi sami sobie winni - na Sprawiedliwego nie ma co Pan pozowac.
Z***@hotmail.com
2017-05-18 09:59:11 UTC
[...]
Dziekuje Panie Grubasku za propozycje, ale wolalbym ukrywac sie w
kurniku. Bede bronil Panskie kury przez lisami i Muzulmunami i
obiecuje nie jesc wiecej niz 2 jajka dziennie.
Ale musze przeznac ze rzeczywiscie amerykanskie zydostwo przegina pale
- McCain, Hillary, Mika Brzezinska czy Joe Scarborough domagaja sie
sprawdzenia czy Trump nie przeszkadzal sledztwu i nie przekazywal
sekrety Putinowi, tak jak gdyby Trump nie mial do tego prawa.

Zalek
brat_olin
2017-05-19 12:42:18 UTC
Post by Z***@hotmail.com
Ale musze przeznac ze rzeczywiscie amerykanskie zydostwo
przegina pale - McCain, Hillary, Mika Brzezinska czy Joe Scarborough
Czekam z niecierpliwoscia, gdy Trump oznajmi, by republikanscy
wyborcy potraktowali odpowiednio McCaina i innych farbowanych
lisow za te klody rzucane pod nogi Donaldowi. McCain to moze
wtedy spokojnie przejsc do demokratow, co by go liberaly
wybieraly.

Z***@hotmail.com
2017-05-20 10:53:36 UTC
On Fri, 19 May 2017 05:42:18 -0700 (PDT), brat_olin
Post by brat_olin
Post by Z***@hotmail.com
[...]
Zdaje sie ze dlugo bedzie musial Pan czekac Panie Leszku. Jak na razie
Trump nie zrobil nic, pomimo ze ma wiekszosc w Senacie i Kongresie.
Tzn cos zrobil, obalil Obamacare ktore zapewnialo ubezpieczenie
zdrowotne kazdemu Amerykaninowi. Watpie czy amrykanscy wyborcy beda
zadowoleni. Nie zrobil tez nic aby przywrocic produkcje do USA, nie
zrobil tez nic z H1B wizami chociaz obiecywal. Amerykanscy wyborcy nie
sa najmadrzejsi (vide p. Donjose ktory z calego serca popieral Hillary
i Obame, chociaz Obama uniewaznil 5th amendment
(https://en.wikipedia.org/wiki/Hedges_v._Obama), ale jak dlugo mozna
zwodzic wyborcow klamstwami? Nie kazdy jest tak wyrozumialy jak Pan
Panie Leszku.

Zalek
brat_olin
2017-06-07 14:05:54 UTC
Post by Z***@hotmail.com
Post by brat_olin
[...]
Nie tracilbym wiary, p. Zalku. O ile sie orientuje,
Amerykanie wciaz sa objeci Obamacare, i sami widza,
ze jest z nia gorzej i gorzej. A prez. Trump wciaz
trzyma reke na pulsie kwestii ubezpieczenia zdrowotnego,
co zreszta zawsze podkresla. Jako dowod to, jeszcze
cieple, z jego twittera:

Donald J. Trump @realDonaldTrump:
"Getting ready to leave for Cincinnati, in the GREAT STATE
of OHIO, to meet with ObamaCare victims and talk Healthcare
& also Infrastructure!"

2017-05-17 16:34:16 UTC
[...]
A dasz linka na to co on SAM DOKŁADNIE powiedział? Bo w innych wersjach
jest mowa nie o taśmach (nagraniach) ale o stenogramach.

Widać masz za krótki kontakt z "prawdomównymi jak polityk" ;-)
2017-05-17 16:41:19 UTC
Pani Emilio, oparlem sie na kilku sekundach pokazanych w Al Jazeera.
A. Filip
2017-05-17 16:42:56 UTC
Pani Emilio, oparlem sie na kilku sekundach pokazanych w Al Jazeera.
Czyli dajesz się wciągnąć w zabawę w medialny głuchy telefon?
Nie tylko Gazeta Wyborcza potrafi się w to bawić :-)
2017-05-17 18:39:25 UTC
Czyli dajesz się wciągnąć w zabawę w medialny głuchy telefon?
Nie tylko Gazeta Wyborcza potrafi się w to bawić :-)
Emila Wisniewska-milo mi widziec Pania w dobrym zdrowiu.
Czym podleczyli? Tabletki, elektrowstrzasy, szok insulinowy czy moze
zwyczajna chamska lobotomia? Niewazne, wazne ze dziala!
Z***@hotmail.com
2017-05-18 01:10:08 UTC
On Wed, 17 May 2017 05:17:55 -0700 (PDT), brat_olin
Post by brat_olin
[...]
Co znaczy ladny? FANTASTYCZNY!
Putin, podobnie jak Trump nigdy nie klamali - dlatego ja uwierze w
kazde slowo Putina - PUTIN NIGDY NIE KLAMAL!
Ciesze sie ze ja i p. Leszek uwierzymy w kazde slowo Putina.
Sa jacys inni gleboko wierzacy Putinowi?

Zalek
u2
2017-05-18 07:44:16 UTC
Post by Z***@hotmail.com
Co znaczy ladny? FANTASTYCZNY!
Putin, podobnie jak Trump nigdy nie klamali - dlatego ja uwierze w
kazde slowo Putina - PUTIN NIGDY NIE KLAMAL!
to tak jak srałek, swój swego zawsze pozna:)

2017-05-18 08:44:50 UTC
Byl taki niemiecki Zyd co wierzyl kazdemu slowu swojego Fuhrera, uratowal sie dzieki temu. Wzial i przeczytal dokladnie Mein Kampf, tuz przed wojna. Zrozumial, ze tam smierdzi gazem. Bryknal az do Brazylii zawczasu. Jak to Zyd, wyplynal jako szef zachodniej korporacji.Odchodzac na emeryture, juz jako milioner, podal jako zrodlo swoich sukcesow znajomosc prac Adolfa Hitlera.