Ostatnie slowo Manueli
Silvio Balconetti
2018-07-10 11:24:14 UTC
Kiedy spotkałam się z Tuskiem, powiedział blednąc: ”Kaczyński po
dojściu do władzy zniszczy nas”. Mówił o sobie i szychach w PO. Był rok
2007, przed przyspieszonymi wyborami i nikt wtedy nie pomyślał, że
Kaczyński zniszczy nie tylko ich, ale i demokratyczną Polskę. Bo
skurdupel uważa się za Polskę, Prawo i wymierzaną przez siebie
sprawiedliwość. Nie jest geniuszem, jak bohaterami nie są żołdacy
niszczący cudze marzenia, dobytek, życie.

Parlamentarzyści UE próbowali Morawieckiemu opisać polityczny gnój
używając eufemizmów: „Dlaczego słuchacie straumatyzowanego, odciętego od
życia starca?”. Rzepliński, fighter prawa, powiedział o prezesie:
tchórz, polski cwaniaczek.

Gdy my kochaliśmy, robiliśmy prawa jazdy, podróżowaliśmy wydając ciężko
zarobione pieniądze z naszych kont bankowych, on od lat tkwił w
samotności paranoika, knując z resentymentu.

Rewolucja Francuska była dziełem przypadku i prawników. Nasza też,
przypadkowa, 18 % wygrana PiS-u , a Kaczyński, Duda, są doktorami prawa,
Ziobro prokuratorem. Zniszczenie nie jest chaosem, ma swoją logikę.
Wiadomo po co zlikwidowano Trybunał Konstytucyjny i SN. By przejąć
władzę absolutną. Łudzicie się, że wybory samorządowe dadzą nam wygraną
w terenie. Może dadzą, ale Duda podpisze ustawę o Regionalnych Izbach
Obrachunkowych, którą „zawetował” tymczasowo. Daje ona finansową władzę
nad samorządami. Skoro prezes jej chce będzie ją miał, a my znowu nic.
Polacy nic się nie stało. Podwójne przeczenie polskiej gramatyki,
zaprzeczające prawdzie i przyzwoitości..

Uratuje nas Trybunał Sprawiedliwości w Luksemburgu? W Luksemburgu tak,
ale nie w Polsce. Polska będzie grać z UE w ciuciudziada
proszalno-bezczelnego. Tu się słodko podłoży, udając słowiańskiego
Idiotę, tam pofuka. PiS dotrwa do wyborów i weźmie sobie parlamentarną
większość, kto mu zabroni? Wtedy usiądzie w ławce prymusików UE razem z
Węgrami. A jeśli będzie trzeba Kaczyński ogłosi wcześniejsze wybory, by
wyprzedzić wyrok TSUE.

Zresztą, ludzie to nie drzewa z Puszczy Białowieskiej. Nie odrosną, nie
da się odratować mentalu, niszczonego latami. Już boimy się mówić prawdę.

Tylko elicie zależy na wolności słowa i tylko ona może ją sobie
wywalczyć. Widzieliście puste ulice? Jest nas zbyt mało. Nastanie
plebejska demokracja. Przetrwa nawet śmierć emerytowanego zbawcy narodu.

Nomenklatura zbierała się powoli do oddania władzy gwarantując sobie
finansowe zabezpieczenie w biznesie. Pisowska horda jeszcze się nie
wzbogaciła, a już zasługuje na wyrok, więc będzie się trzymać razem.

PiS nie ma już pieniędzy, pokazują to wyliczenia GUS-u. Strajki
pielęgniarek, policji będą osądzane przez prokuraturę, paragraf zawsze
się znajdzie. Kaczyńskiemu nie zależy na wynikach wyborczych, ma je
zagwarantowane zniszczeniem sądów, gdyby elektorat zawiódł. Bunty zgaszą
armatki wodne albo woda święcona. Kościół dostanie to czego chciał,
oprócz kilkunastu miliardów rocznie - ustawy antyaborcyjne. Polskie
krowy mają się cielić jak każe im Pan. Ukamieniują nas pomnikami.
Wartości narodowe będą hologramem wyświetlającym się na wszystkim co
dopuszczalne.

Piszę o tym na FB od dwóch lat. Tydzień w tydzień, gorzko, bez nadziei
znając logikę zniszczenia. Według niej da się przewidzieć to co
nieuchronne, a czego targani nadzieją nie chcemy widzieć. W poprzednim
poście zrobiłam mema; Rejtan mówi „Tylko się przewietrzę i pójdę na
urlop”. Uznano, że kraczę, że Gersdorf nie pójdzie na urlop, poszła. W
tym dniu Polska poszła się jebać z Kaczyńskim, na zawsze. Będą nami
rządzić ich faszystowskie pomioty. Masz paszport, możesz wyjechać.

Pierwszą książkę napisałam na emigracji politycznej „My zdjes
emigranty”. Ostatnią sądzę, też napiszę emigrując. Nie chcę już wstawiać
komentarzy politycznych, a memy mnie mdlą. Memy - bo jesteś niemy, więc
sobie pożartujesz. Szkoda marnować życie na walkę z idiotami. Chcę jak
polscy pisarze, pisarki (z wyjątkiem Nurowskiej i Piątka) złocić własny
pępek. Zająć się wreszcie sztuką, pięknem oraz turystyką. Groteska stała
się jałowa, dawno przestała mnie bawić. Poszukam czegoś więcej -
egzystencji, duchowości, przyjemności. Wolności od Polski, której już
nie ma i nie będzie.

Dlatego dałam piękne zdjęcie Gainsbourga z Jane Birkin. A tutaj nie dam
więcej głosu w żadnej politycznej sprawie. Proszę też nie zapraszać mnie
do programów ani wywiadów o Polsce . Nie wystąpię, poza Krzywym
Zwierciadłem, gdzie mam kontrakt, ale które na życzenie PiS zniknie
pewnie przed wyborami samorządowymi.

Byłam polityczną emigrantką, zakładałam partię żeby zmienić Polskę, mam
niewyparzoną gębę i polityczny temperament. Ale nie jestem wariatką, nie
będę pisać wbrew sobie, że jest nadzieja, że damy radę. Odlubcie ten
fanpage jeśli spodziewacie się dotychczasowych wpisów.<

https://www.facebook.com/search/top/?q=manuela%20gretkowska

Pani Manuela znowu wyjedzie?
--
saluto
Silvio Balconetti
przecież mniej boli'
narciasz
Te przykłady pokazują, co się dzieje, gdy ludzie dają się prawicowym skurwysynom zaszantażować. Jeśli nie potrafią podjąć odważnych politycznych decyzji - zrobią to za nich ich wrogowie. Jeśli skapitulują nie tylko przed prawicą, podporządkują się nowej politycznej poprawności, to walkowerem oddadzą polityczną scenę. Tylko najszersze przeciwstawienie się kaczemu kurestwu ma szansę uratować demokrację w Polsce. Polskie mieszczaństwo, polska klasa średnia, czekają na wyrazisty język swoich reprezentantów i na ich odważne decyzje, na program, który zaproponuje sposoby poszerzenia ścieżek społecznego awansu, premiowania pracy i wykształcenia, ochrony własności prywatnej, a uniknie licytacji na zasiłki i rozdawnictwo. Który pokaże, że liberalni politycy nie dają się zastraszyć i zatupać wrogom demokracji, że potrafią narzucić swoje wartości i własną opowieść o Polsce i świecie.
silvio balconetti
2018-07-10 17:24:27 UTC
Post by narciasz
[...]
Dosc emocjonalne sa oba teksty, ale mnie nie dziwia. Juz dawno
przewidywalem taki rozwoj wypadkow. Polactwo dalo sie oszukac,
zastraszyc i przekupic bandzie psychopatow. Nic nowego w historii
blizszej i dalszej. Teraz ci, co dorwali sie do zlobu beda sie starali
za wszelka cene przy nim utrzymac, a wiec falszowac, straszyc,
obiecywac. Bo w razie czego to czeka ich pierdel, utrata majatku i
przywilejow albo chocby wegetacja na marginesie. Nie maja gdzie uciec,
bo ani Kim ani Castro ani Lukaszenka z Putinem raczej nie wchodza w gre
(tu nie bylbym taki pewny).

Zdolniejsi, lepiej wyksztalceni, bardziej cwani i sprytniejsi przeniosa
sie za granice. Zostanie czern, ktora bedzie robic dla koscielnych lub
partyjnych wlascicieli. Jak na Wegrzech. Inni beda gdzies za Odra/Nysa,
Baltykiem lub Karpatami robic za gastarbeiterow, zeby w domu wyzywic
babe z bachorami, zreperowac plot, malego fiata czy zarobic na urlop we
Wladyslawowie lub Kuznicach. Z zagranicznymi wojazami bedzie trudniej,
bo wlasciciele hoteli i pensjonatow nie beda chcieli stracic klientow
jak sie rozniesie, ze u nich wczasuje sfrustrowane polactwo (czytalem o
tym w recenzjach z naszego ostatniego czeskiego "hotelu" lub
"postsocjalistycznego bunkra").
Po Brexicie zjedzie stamtad tez jeszcze troche i pojda szukac "godnej
roboty" (boukun). Z Unii bedzie mniej forsy, a grup zlaknionych piniedzy
bedzie coraz wiecej...

A autor tego scenariusza? Prezes prezesow troche slabuje. Zycze mu wiec
dobrych lekarzy, dluuugiej terapii antybiotykami, udanej operacji oraz
pomyslej rekonwelescencji. Bo gdyby go zabraklo, to ... materacy w
piwnicy juz nie mam, ale mam jeszcze namioty, pare krzeselek
campingowych, lekkie spiwory (na tropiki lub schroniska) i butle gazowe.

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej
które ssałeś" (Szczecin).
Andrew Karts
2018-07-10 17:33:39 UTC
No a jaki to pierdel spotkal tych poprzednich i potem uwlaszczonych? Nie za pare lat ale dziesiatki. Ale i tak padlli. Naprawde czy tez na niby. Beda wybory i sie skoryguje. Chyba ze suweren nie zechce.
u2
2018-07-10 18:48:26 UTC
Post by Andrew Karts
No a jaki to pierdel spotkal tych poprzednich i potem uwlaszczonych? Nie za pare lat ale dziesiatki. Ale i tak padlli. Naprawde czy tez na niby. Beda wybory i sie skoryguje. Chyba ze suweren nie zechce.
kaczka stary i chory, a syfy niemieckie i hamerykańskie ujadają na niego
jakby był przyczyną wszystkich ich nieszczęść:))))))))))))))

Andrew Karts
2018-07-10 18:51:30 UTC
Skoro kiedys tak zarlo i zarli dobrze to niewatpliwie jest.
u2
2018-07-10 19:00:18 UTC
Post by Andrew Karts
Skoro kiedys tak zarlo i zarli dobrze to niewatpliwie jest.
żarł to świński ryj, niemiecki syf ma bożka w postaci BMI=<25:)

Milf Hunter Dąs
2018-07-10 18:37:04 UTC
użytkownik narciasz napisał:
Który pokaże, że liberalni politycy nie dają się zastraszyć i zatupać wrogom demokracji, że potrafią narzucić swoje wartości i własną opowieść o Polsce i świecie.

Własnymi słowami jak zwykle nie umiesz tylko musisz ukraść?

C.Michalski superstacja czyli oddział TW Zega do jebania pisiorstwa.

Nawet Palichuj od Joska U. gardził pełowiakami.

cyt.
90% posłów PO znalazło się w parlamencie dla pieniędzy. Liderzy stworzyli osobny mechanizm zdobywania pieniędzy, który polegał na tym, że człowiek PO zostawał szefem miejskiej spółki, ale musiał wypłacić premię do kieszeni kilku ludzi z partii, którzy odsyłali jeszcze z tego procent na kampanię wyborczą i samych posłów.

Pożar w burdelu.
Andrew Karts
2018-07-10 16:00:08 UTC
Cos jednak sie panu Sylvio dobrze koreluje.
Milf Hunter Dąs
2018-07-10 18:30:20 UTC
Post by Silvio Balconetti
Masz paszport, możesz wyjechać.
Od 2 lat zapowiadają ten wyjazd. Do postępowych państw UE paszportu nie trza.
Tylko uwaga, stamtąd też niektórzy uciekają.
E tam, po prostu lud przestał płacić za te farmazony.
u2
2018-07-10 18:46:55 UTC
Post by Silvio Balconetti
Parlamentarzyści UE próbowali Morawieckiemu opisać polityczny gnój
używając eufemizmów: „Dlaczego słuchacie straumatyzowanego, odciętego od
tchórz, polski cwaniaczek.
lol rzepliński fajter, ale bezprawia:)))))))))

2018-07-10 19:50:50 UTC
Post by Silvio Balconetti
https://www.facebook.com/search/top/?q=manuela%20gretkowska
Pani Manuela znowu wyjedzie?