Eurovision 2017
2017-05-14 09:13:12 UTC
Wygral facet z broda. Dziwne troche.
A Polska przed Niemcami!

2017-05-14 09:18:22 UTC
Użytkownik "brat_olin" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Wygral facet z broda. Dziwne troche.
A Polska przed Niemcami!
-----------------------------------

Ponoć chory jakiś, dlatego wygrał... Bo śpiewał żałośnie...

2017-05-14 09:33:33 UTC
Post by boukun
Post by brat_olin
Wygral facet z broda. Dziwne troche.
A Polska przed Niemcami!
Ponoć chory jakiś, dlatego wygrał... Bo śpiewał żałośnie...
No nie wiem. Mnie zdziwilo, ze wygral facet z broda.
A tutaj sama prawda co do wystepu Polakow:

Krzysztof Stanowski‏ @K_Stanowski:
"Prawda jest taka, że dopóki będzie sie trzymać
Zenka Martyniuka w tajemnicy przed światem, dopóty
nigdy tego konkursu nie wygramy."

2017-05-14 10:46:08 UTC
"Prawda jest taka, że dopóki będzie sie trzymać
Zenka Martyniuka w tajemnicy przed światem, dopóty
nigdy tego konkursu nie wygramy."
to chyba dobrze ? bo czasy kiedy poziom był wysoki minęły bezpowrotnie:)

2017-05-14 10:59:36 UTC
Conchita Wurst miala brode ale i glos dobry tez u niej byl.
u2
2017-05-14 11:04:26 UTC
Conchita Wurst miala brode ale i glos dobry tez u niej byl.
no i miała jaja:)

2017-05-14 11:32:48 UTC
[...]
Tez byl kiepski, jeno dzenderu nie wciskali.
Ale Conchite Bautista (aka María Concepción
Bautista Fernández) jak dzis pamietam!

2017-05-14 11:13:38 UTC
Post by boukun
Post by brat_olin
[...]

--------------------------------

A dlaczego świat o nim nic nie wie? Każda "gwiazda" na własną rękę za morze
wyjeżdżała...

2017-05-15 06:09:35 UTC
Post by boukun
Post by brat_olin
Wygral facet z broda. Dziwne troche.
A Polska przed Niemcami!
Ponoć chory jakiś, dlatego wygrał... Bo śpiewał żałośnie...
No nie wiem. Mnie zdziwilo, ze wygral facet z broda.

-------------------------------------

http://gwiazdy.wp.pl/eurowizja-2017-salvador-sobral-potrzebuje-nowego-serca-portugalczyk-jest-smiertelnie-chory-6122504099281025a

boukun

:P
8h temu

Kobieta z brodą, wojna albo słabe serce to jak widać spore argumenty aby
mieć spore szanse w tym najsztuczniejszym ze wszystkich konkursów słowa
śpiewanego :P

Wawa
8h temu

Dziwoląg Portugalczyk, z chorym czy zdrowym sercem - nie wiem, wyglądał jak
dziecko specjalnej troski i tak też śpiewał. Piosenka z pewnością nie
nadawała się na Eurowizję.

aLICJA
16 min. temu

TO NIE JEST KONKURS MUZYCZNY TYLKO POLITYCZNY I CYRKOWA SZOPKA, A SZKODA BO
KIEDYS OGLADALO SIE TO Z PRZYJEMNOSCIA A TERAZ............W OHOLE NIE
WARTO!!!!
internautka 50+
21 min. temu

Jojcoł, jojcoł i wyjojcoł pierwsze miejsce
Ten festiwal od dawna nie ma nic wspólnego z muzyką. To polityka