Analna nimfomanka
2018-05-14 21:25:00 UTC
ano, typowa domówka, jakich wiele nie tylko w Stettin:))))))))

http://telewizjarepublika.pl/duklanowski-w-mieszkaniu-gawlowskiego-jest-agencja-towarzyska-bylem-widzialem,64879.html

Duklanowski: W mieszkaniu Gawłowskiego jest agencja towarzyska. Byłem,
widziałem!

Gościem red. Katarzyny Gójskiej w programie „ w Punkt”, był Tomasz
Duklanowski, dziennikarz radia Szczecin i współpracownik tygodnika
Gazeta Polska, autor głośnego od wczoraj materiału ujawniającego, co
dzieje się w mieszkaniu posła St. Gawłowskiego sekretarza generalnego
PO, który od niemal miesiąca przebywa w areszcie śledczym.

Reakcja Żony: zdjęcia nie przedstawiają jej mieszkania, – „jestem
przekonana, że osoby wynajmujące mieszkanie nie trudnią się prostytucją”

– Rozumiem, że pani Gawłowska broni swojego męża, ale to wszystko co
mówi jest nie prawdą. Nie chodzi o tą sprawę, która została wczoraj
ujawniona, ale przecież pani Gawłowska zaprzecza wszystkim zarzutom,
które zostały postawione panu Gawłowskiemu. Twierdzi, że wszystkie są
nieprawdziwe, nawet jeśli chodzi o aferę melioracyjną. Natomiast
wczoraj, to były absurdalne rzeczy o których mówiła, o jakichś
zdjęciach, a przecież my w radiu nie przedstawialiśmy żadnych zdjęć, nie
pokazywaliśmy żadnych ilustracji. Prawdopodobnie pani Gawłowska trafiła
na jedno z ogłoszeń prostytutki, która tam przyjmuje klientów. Oglądałem
te ogłoszenia, jest ich sporo. Prostytutka, która tam pracuje, ogłasza
się pod różnymi pseudonimami ja trafiłem na pseudonim „ analna
nimfomanka”, rzeczywiście tam są jakieś fotografie, ale zdjęcia można
było zrobić wszędzie i to nie jest żaden dowód w tej sprawie, że to nie
jest mieszkanie państwa Gawłowskich. Ja wiem ponad wszystko, że tam jest
agencja towarzyska. Byłem, widziałem. Prostytutka wzięła ode mnie
pieniądze, zaoferowała usługi seksualne, także to były zupełnie nie
prawdziwe informacje i paniczna obrona, zaprzeczanie, to trochę
przypomina złodzieja, którego gdy się złapie za rękę zaprzecza, ze to
nie jego ręka.

Wywiad z jedna z pań pracujących w mieszkaniu- to nie jest agencja a „
Domówka”, uprawiany sponsoring, a nie prostytucje!

– To są informacje, które ukazały się dziś w Onecie i potwierdza, to
co wczoraj ujawniliśmy, pojawiają się różne określenia na to co kiedyś
nazywaliśmy zwykłym „burdelem” i tam jest właśnie tego typu działalność.
To jest osoba która świadczy usługi seksualne za pieniądze i to nie jest
sponsoring, ale prostytucja. Miejsce w którym się to odbywa no to jest
agencja towarzyska. Ja nie znam tej nowej terminologii, której używa
prostytutka mówiąc, że jest to „domówka”, natomiast niewątpliwie jest to
potwierdzenie tego, co wczoraj ujawniliśmy. To wynika z kolejnej próby
obrony pana Gawłowskiego, przez portal Onet, przez dziennikarza, który
od dłuższego czasu broni Gawłowskiego, chodzi mi o pana Kamila Dziubkę,
który starał się potwierdzać tezy, które głosił Gawłowski, ze śledztwo
które jest prowadzone jest śledztwem politycznym, na polityczne zlecenie
Gawłowskiego. On zamiast dociekać prawdy i zamiast ujawniać aferę
melioracyjną, to starał się udowadniać tezy Gawłowskiego. Teraz to się
już nie da powiedzieć, że to jest nieprawda co napisaliśmy, także to
jest taka miękka obrona.

Czy Gawłowski wiedział o agencji?

– Nie mamy takich informacji, znając Gawłowskiego, jego kontakty ze
środowiskiem przestępczym, podejrzewam, że mógł wiedzieć o tym co się
tam, dzieje. Ta agencja działa tam od kilku lat, nie sądzę, żeby w ciągu
trzech lat takie informacje do niego nie dotarły, że w jego domu
funkcjonuje agencja. Poza tym, Gawłowski jest człowiekiem, który pilnuje
swoich interesów, a za wynajem mieszkania pod agencję obowiązują bardzo
wysokie stawki.

Gawłowski w oświadczeniu majątkowym uwzględnił dochód z mieszkania

– Oficjalnie wpisuje się stawkę normalna, ale w przypadku agencji
pieniądze bierze się nieoficjalnie, od 5 do 10 tys. zł

Wczoraj pani Gawłowska zapowiedziała, ze wraz z mężem pozwą radio Szczecin

– Czekamy na proces, bardzo chętnie spotkamy się w sądzie i ujawnimy
jeszcze więcej informacji które mamy. To co podaliśmy wczoraj, mamy
100.procentowe dowody na to, że to mieszkanie należy do Gawłowskiego i
że była tam agencja towarzyska. Ze spokojem oczekujemy na proces, który
zamierza nam wytoczyć pani Gawłowska.

Atak na Gawłowskiego, histeryczne zachowanie opozycji

– Jestem tym zaskoczony. Bo wydawało mi się, ze obowiązkiem
dziennikarza jest ujawnianie prawdy. Wczoraj ujawniliśmy informację, ale
okazuje się, ze polityk PO, może mieć agencję towarzyską u siebie w
mieszkaniu, ale mówienie o tym nie jest wskazane. To jest bardzo dziwne
zachowanie, bo w zasadzie możemy podawać informację, które są dla nich
wygodne. To chowanie głowy w piasek i nieumiejętność zmierzenia się z
problemem– zakończył Duklanowski

Twój przyjaciel Dąs
2018-05-15 17:09:00 UTC
[...]
Jedna jaskółka wiosny nie czyni, jedna młódka to nie burdel:)

To som plotki i pomówienia!
boukun
2018-05-15 18:39:51 UTC
[...]

No właśnie, przecież nie ma alfonsa..., robi to na własny rachunek...

2018-05-15 19:12:30 UTC
Post by boukun
No właśnie, przecież nie ma alfonsa..., robi to na własny rachunek...
zbuku zazdrości:))))))