USA nie poleca na Mundial do Moskwy
2017-10-11 07:29:10 UTC
Szkoda:
http://footyroom.com/matches/79931985/trinidad-and-tobago-vs-usa/review

Za to Argentyna poleci do Moskwy - geniusz Messiego:
http://footyroom.com/matches/79911909/ecuador-vs-argentina/review

2017-10-11 07:45:28 UTC
http://footyroom.com/matches/79931985/trinidad-and-tobago-vs-usa/review
http://footyroom.com/matches/79911909/ecuador-vs-argentina/review
Jak rozumiem postujesz to _tutaj_ z głębokiego żalu że Polska nie wkopie USA? ;-)

Ktoś się bawił w mistrzostwa świata w futbolu amerykańskim?
Czy nie ma na to _światowego_ rynku?

BTW jak duża byłaby widownia meczu Polska:USA w futbolu amerykańskim? ;-)
2017-10-11 07:48:45 UTC
Ktoś się bawił w mistrzostwa świata w futbolu amerykańskim?
Czy nie ma na to _światowego_ rynku?
BTW jak duża byłaby widownia meczu Polska:USA w futbolu amerykańskim? ;-)
Polscy kibice by skopali dupy tym Murzynom,
ktorzy klecza, gdy hymn graja.

2017-10-11 08:27:00 UTC
[...]
takiś chojrak smart ?:)

2017-10-11 12:54:11 UTC
[...]
Dreeam on - ci panscy Patroci Stadionowi to tacy gieroje tylko w grupie i najlepiej z pala albo "tulipanem" w reku - tak wiec moga skopac dupe conajwyzej katolikom obrazajacym Jezusa poprzez kleczenie w czasie mszy.

Co do "tych Murzynow" to chcialbym zobaczyc jak polski kibol probuje "skopac dupe" ktoremus z defensive players z NFL. Ludziom, ktorzy czesto maja przydomki jak William Refrigerator Perry (w skorcie: "The Fridge") czy "Biscuit" ("as in "one biscuit shy of 350 pounds.").

I to miesni, a nie jak idole pana Kleczkowskiego - tluszczu:

Coroner
2017-10-11 14:34:56 UTC
[...]
a tak potem wyglada koncowka starcia "kibol vs Murzyn";)