Wszedzie strzelaja
Coroner
2017-10-10 06:27:08 UTC
w ramach ratunku przed swiatowym terroryzmem powinni moze zatrudnic po
policjancie dla kazdego posiadacza broni.

"Student zastrzelił policjanta na terenie uczelni w Teksasie
Policjant został śmiertelnie postrzelony na terenie politechniki w
Lubbock w stanie Teksas. Sprawca - 19-letni student uczelni - zbiegł z
miejsca zdarzenia, ale po krótkim czasie został ujęty."

https://wiadomosci.wp.pl/student-zastrzelil-policjanta-na-terenie-uczelni-
w-teksasie-6175154717235329a
A. Filip
2017-10-10 06:38:48 UTC
Post by Coroner
[...]
Według "Black Lives Matter" ilu strażników trzeba zatrudnić do
pilnowania każdego uzbrojonego policjanta w USA?