Studentka pana Leszka?
Add Reply
Basia
2018-07-26 11:33:03 UTC
Poznaje pan?

https://www.facebook.com/elin.k.ersson/videos/10155723956991274/?t=0

Plane passenger’s refusal to sit disrupts Afghan man's deportation to ‘hell

https://www.yahoo.com/gma/plane-passenger-refusal-sit-disrupts-afghan-mans-deportation-115503897--abc-news-topstories.html
brat_olin
2018-07-26 11:43:55 UTC
Post by Basia
[...]
Niech ona to w USA zrobi. Powinna zaplacic koszta wszystkim
pasazerom, ktorzy nie mogli leciec w tym samolocie. Oczywiscie
tu jest Szwecja, wiec pewnie nic jej nie zrobia - i zostanie
czolowym politykiem Zielonych, czy jak im tam..

Basia
2018-07-26 12:27:46 UTC
Post by Basia
[...]
Bez przesady, linie lotnicze powinny chyba raczej
jej zwrocic forse, z przeprosinami, ...za chamowe,
rujnacje spokoju podrozy, in-convienience.

Nie wiem jak pan, panie leszku, ale ja czula bym
sie bardzo nieswojo gdybym kupila bilet dajmy na
wakacje a linie lotnicze obok mnie usadowily jakiegos
skazanca transportowanego np. na egzekucje.

Moze jak sie leci jakimis azjatyckimi, np chinskimi
liniami lotniczymi to normalka, podrozni pewnie jeszcze
sobie zdjecia na pamiatke z nieszczesnikiem robia,
ale europejska cywilizacja nieco odmienna jest, czy byla.

Niech sobie deportuja skazancow charterowanymi
samolotami a nie podrzucaja jajo cywilnym pasazerom,
turystom!

W USA pasazerowie byc moze tez by siedzieli cicho,
chociaz niewiadomo, no ale tutaj populacja jest od lat
terroryzowana. Zachodnia cywilizacja za sprawa
fundamentalnych Chrzescijan legla w gruzach, w kazdym
badz razie powaznie zdegenerowana. Protestujaca
zostala by szybko potraktowana taserem, zakuta w
kajdanki, razem z kimkolwiek kto odazylby sie jej
bronic, pozniej w zaleznosci od zamoznosci wrzuceni
do prywatnego wiezienia na dobrych pare lat, albo puszczeni
wolno, ale to Ameryka, inny od europejskiego standard.

Basia
Coroner
1970-01-01 00:00:00 UTC
Post by Basia
Post by brat_olin
Post by Basia
[...]
:-))) cos w tym jest.

Basia
2018-07-26 19:31:36 UTC
Post by Coroner
Post by Basia
Post by brat_olin
Post by Basia
[...]
To "cos" nazywa sie empatia, wspolczucie
dla blizniego. Rozumujacy na czysta logike
zazwyczaj kompletnie pozbawieni.

Basia
brat_olin
2018-07-26 19:50:15 UTC
Post by Basia
Post by Coroner
Post by Basia
[...]
Pani to zrobi w USA, p. Basiu, gdy US Marshalls beda
transportowac jakiego nieszczesnika z jednego miasta
do drugiego. I prosze wtedy raportowac o empatii
(US jaile maja chyba dostep do usenetu?)

Basia
2018-07-26 19:58:43 UTC
Post by Basia
Post by Coroner
Post by Basia
[...]
Juz panu pisalam, w Ameryce "zachodnia"
cywilizacja jest zdegenerowana, podobnie
jak na Wschodzie Europy gdzie bioracy na
czysta logike wypieraja reszte.

Basia
Basia
2018-07-26 20:08:41 UTC
Post by Basia
Post by brat_olin
Post by Basia
Post by Coroner
Post by Basia
[...]
Baa, w Ameryce publika czesto przesciga
sie w braniu na czysta logike, na Wschodzie
przychodzi to bardziej naturalnie.

Basia
brat_olin
2018-08-09 21:25:08 UTC
Post by Basia
Post by Coroner
Post by Basia
[...]
Pathological altruism:

Basia
2018-08-09 21:41:23 UTC
Post by Basia
Post by Coroner
Post by Basia
[...]
http://youtu.be/EXkqZnq4z-I
Chinese child got hit by car twice in China.
18 people ignoring it!

Basia

ps. jak tam chinskie wakacje panie Leszku,
Mur mial pan okazje juz odwiedzic?
Basia
2018-08-09 21:58:25 UTC
Post by Basia
Post by Basia
http://youtu.be/tFifWw6DGz8
Basia
ps. jak tam chinskie wakacje panie Leszku,
Mur mial pan okazje juz odwiedzic?
Moze podesle pan na sciepe jakies ciekawe
zdjecia... chinski las juz widzielismy.

Basia
Taras Bulba
Ja tez uwazam iz prawo powinno byc oparte na zasadach empatycznych a zwlaszcza podatkowe. Wiekszosc nie ma pieniedzy i powinno sie placic podatki na podstawie honorowej.
Basia
2018-07-26 20:27:06 UTC
Post by Taras Bulba
Post by Basia
Post by Coroner
Post by Basia
Post by brat_olin
Post by Basia
[...]
Rozumiem ze Bulba poucza, bo po "wyrabaniu" forsy
w Ameryce skontaktowal sie juz z Ministerstwem Edukacji
w Polsce i honorowo uregulowal zaleglosci min. te
za otrzymanie od polskiego podatnika wyzszej edukacji
na ktorej oparl swoja kariere zawodowa w Kanada i USA.

Czy moze tylko jest kolejnym post-komuszym bankrutem
moralnym ktory wpadl na pomysl by prze-obrocic sie w
moralizatora nowego systemu?

Biore na czysta logike,
Basia
Taras Bulba
Na zadnym fundowanym przez Polske stypendium na Zachodzie nie bylem a swoje przepisowe do odpracowania lata stazu odrobilem, wiec niech Basia nie insynuuje. Moze sie zreszta kontaktowac i sprawdzic. Empatia szlachetna sama w sobie w wysokim stezeniu bywa czasem chorobliwa. Mozna przedyskutowac
Basia
2018-07-26 22:29:54 UTC
Post by Taras Bulba
Post by Basia
Post by Taras Bulba
Post by Basia
Post by Coroner
Post by Basia
Post by brat_olin
Post by Basia
[...]
Mam wierzyc na slowo czy moze jest pan w posiadaniu
jakiegos oficjalnego dowodu np. poswiadczenia z Ministerstwa
Edukacji czy innego Urzedu ze wszystkie naleznosci czy
zobowiazania wobec podatnikow za sfinansowanie wyzszej
edukacji w PRL'u uregulowal, ...badz to przed swoim
wyjazdem badz tez po nim gdy juz dzieki "darmowej"
edukacji "wyrabal" na Zachodzie swoja kase?
Post by Taras Bulba
wiec niech Basia nie insynuuje. Moze sie zreszta kontaktowac i sprawdzic.
Przeciez to pan sugeruje ze wszystkie sprawy
ma uregulowane, powinien wiedziec kto i gdzie
mu tak powiedzial.

Basia jest z natury sceptyczka, bardzo empatryczna
ale jednak.

Basia
u2
2018-07-26 22:34:34 UTC
Post by Basia
Post by Taras Bulba
[...]
podejrzliwy jesteś zwolan jak jaki ubek:)))))))))))

Basia
2018-07-26 22:44:12 UTC
Post by Basia
Post by Taras Bulba
[...]
Ktoz by nie byl w obliczu nawalnicy post-komuszego
moralizatorstwa wylewajacego sie z ust przeroznych
bankrutow poprzedniego systemu.

Rozumiem ze wiekszosc wodolejstwa kierowana jest
do mlodego niepamietajacego pokolenia, ...niejed
sklerotyk sam zapomnial ze ma nieuregulowane naleznosci.

Basia
u2
2018-07-26 22:52:36 UTC
Post by Basia
Post by u2
[...]
ano, to że wodę lejesz to widać:))))))))))

Taras Bulba
Ja mam. Nawet zaswiadczenie z pracy przyslali mi jak trzeba. Kilkanascie lat pracy po studiach wiec wszystko odrobione jak nalezy. Ale co do Basi moje watpliwosci zaczynaja mi narastac. Jakas flanca? :-))
Basia
2018-08-01 21:17:48 UTC
Post by Taras Bulba
Post by Basia
Post by Taras Bulba
Post by Basia
Post by Taras Bulba
Post by Basia
Post by Coroner
Post by Basia
Post by Taras Bulba
[...]
Co mialaby niby odpracowywac skoro niczym
komuna jej nie wzbogacila wrecz przeciwnie.

Basia
Basia
2018-08-01 21:53:50 UTC
Post by Taras Bulba
Post by Basia
Post by Taras Bulba
Post by Basia
Post by Taras Bulba
Post by Basia
Post by Coroner
Post by Basia
Post by Taras Bulba
[...]
Licho wie gdzies Ty tam pracowal i dla kogo
w PRL'u pracowal. Pan Trela nie watpie tez
jakby trzeba bylo takim glejtem moglby sie
pochwalic.

:)))
Basia
Taras Bulba
2018-08-01 22:51:27 UTC
Wystarczy, ze ci wiedza, co powinni wiedziec. Basia do nich nie nalezy. Tym niemniej weszy. Mam nadzieje ze zwykla babska wscibskosc.
Basia
2018-08-01 23:12:25 UTC
Post by Taras Bulba
Wystarczy, ze ci wiedza, co powinni wiedziec. Basia do nich nie nalezy. Tym niemniej weszy. Mam nadzieje ze zwykla babska wscibskosc.
Pialam juz ze jestem sceptyczka, empatyczna ale jednak,
...w tej nawalnicy bankrutow poprzedniego systemu kreujacych
sie na moralizatorow nowego potrzebna jest spora ostroznosc.

Basia
Andrew Karts
2018-08-02 03:34:37 UTC
Ano piala juz Basia, piala....
Coroner
1970-01-01 00:00:00 UTC
Post by Taras Bulba
Post by Basia
Post by Coroner
Post by Basia
Post by brat_olin
Post by Basia
[...]
wy tam przeciez macie juz te zasady empatyczne - zwiekszajaca sie
empatie do podatkow miliarderow ;) Ale dlaczego w ramach
oszczedzania wydatkow z podatkow zamiast wynajmowac specjalne
loty nie posadzic wyrzucanego uchodzcy obok Tarasa w normalnym
samolocie? ;)

Andrew Karts
2018-08-01 14:52:15 UTC
Nie mam nic przeciwko jak do Holandii lub Niemiec. Nawet 1- sza klasa.
Taras Bulba
Moze i jestem miliarderem skoro moje podatki wygladaja tak doskonale. Trzeba przeliczyc zawartosc sloika.
brat_olin
2018-08-01 14:44:12 UTC
Post by Basia
[...]
A w Finlandii sciepe czytaja (!):
http://www.informationliberation.com/?id=58807

Finland: Woman Tries to Stop Plane to Prevent Migrant's Deportation, Gets Swiftly Arrested

"She thought she was going to achieve social media fame and be the next Elin Ersson, instead she was arrested immediately and managed to delay the plane for only ten minutes."
Chris Menahan
InformationLiberation
Jul. 31, 2018

Finnish Greens party legal officer Aino Pennanen tried to copy Swedish activist Elin Ersson's recent stunt and stop a plane from departing to prevent a migrant's deportation on Tuesday but she received no support from other passengers and instead got swiftly arrested.

On Tuesday police at Helsinki Airport removed Aino Pennanen, the legal officer of Finland's Greens party, from a plane for refusing to be seated. Pennanen said she was protesting the deportation of a fellow passenger.

Police cited Pennanen for causing an aviation misdemeanour but she is not suspected of having committed a crime.

Pennanen broadcast live video of her protest on Facebook as it unfolded on Tuesday. The plane's departure was delayed by about ten minutes.

She thought she was going to achieve social media fame and be the next Elin Ersson, instead she was arrested immediately and managed to delay the plane for only ten minutes.

In the video, the Greens' legal officer announced that she was refusing to follow the instructions of flight attendants after she noticed that another passenger was being forcibly repatriated.

Pennanen told Helsingin Sanomat that she had not planned the airplane protest in advance, and that she did not know to which country the deportee was being taken.

"We have deep-rooted problems in our system. That is why I wanted to stand up and help that person. It was not about a flight it is a problem in our justice system," she told the paper.

Just like Ersson, who stopped the deportation of a violent migrant convicted of assault, she couldn't care less if she was preventing the deportation of a violent criminal or a terrorist.

Tuesday's incident was similar to one which took place in Sweden last week, when an activist named Elin Ersson protested the deportation of an Afghan citizen who was on the plane, according to the Guardian.

However, in that case, Ersson received the support of several passengers on the plane and the Afghan deportee was eventually removed from the plane before it took off. Ersson also live-streamed last week's incident on Facebook.

Yeah, there was no hostile foreigners on the plane to speak out in her favor as with Ersson.

The Finns actually have a backbone.

Basia
2018-08-01 20:49:00 UTC
The Finns actually have a backbone.
Kregoslup z logiki.

Im bardziej na Wschod tym ludzie bardziej
logiczni, a to niestety czesto idzie w parze
z brakiem empatii, stad zaden Finn nie mial
problemu z tym ze kupil bilet na lot pasazerski
samolotem a polecial "wagonem ze skazancami."

Co kraj to obyczaj mozna powiedziec, ale oni
tam na pograniczu z Rosja i jak im KGB'owcy
zrobia remontik, bezplatne wycieczki na Syberie
z-organizuja mam nadzieje ze nie bedzie slychac
wtedy finskiego placzu, ...w koncu to oni sami
wybrali sobie miejsce zamieszkiwania w
niebezpiecznej lokacji.

Natura ma to do siebie zas ze lubi czesto
odplacac pieknym za nadobne.

Basia
Basia
2018-08-01 21:04:54 UTC
The Finns actually have a backbone.
To dlaczego pan panie Leszku jeszcze nie w Finnlandii?

Moze na emeryture gdzies w finskie strony poleci
zamiast meczyc sie z pozbawionymi kregoslupa Szwedami

Basia
Toledano
2018-08-09 22:39:14 UTC
Post by Basia
Post by brat_olin
[...]
Szwedski jest drugim urzedowym jezykiem Finlandii