President Trump military parade on Veterans Day/National Independence Day (Poland)
2018-03-10 11:00:24 UTC
https://www.reuters.com/article/us-usa-trump-military-parade/trumps-military-parade-planned-for-veterans-day-without-tanks-idUSKCN1GL30K
March 10, 2018 / 12:47 AM / Updated 11 hours ago
Trump's military parade planned for Veterans Day - without tanks
WASHINGTON (Reuters) - A military parade requested by President Donald
Trump will take place in November on Veterans Day in Washington D.C.,
[...] The memo listed a number of guidelines for the parade on Nov. 11
and said the parade route will be from the White House to the Capitol
[...]
https://en.wikipedia.org/wiki/Veterans_Day
https://en.wikipedia.org/wiki/National_Independence_Day_(Poland)
brat_olin

2018-03-10 14:28:06 UTC
[...]
Tak na to zawyć by politycznie nie stracić to byle idiota a nawet
"przeciętniak" nie potrafi :-) [no chyba że ma niszową grupę docelową]
Da się, ale wymagać to będzie subtelności której dawno (patrząc z
daleka) u "nie przyjaciół" Trumpa nie widziałem.