New York Times zawiesza szczucie Trumpa chyba, jak na razie
2018-03-11 10:05:36 UTC
https://www.nytimes.com/2018/03/10/world/asia/trump-north-korea.html?emc=edit_th_180311&nl=todaysheadlines&nlid=406194420311

Zydowsko-liberalne media w klopocie po tym jak Trump wykonal krolewski gambit z Tlustym Kimem. Codzienna histeryczna nagonka w NYT na Trumpa, jaka obserwuje od roku otrzymujac ta gazete,cos jakby zelzala. Drugie ramie wojujacego Klintonizmu-wyraznie stronniczy korespondent BBC w Bialym Domu, tez cos mniej widoczny. Czyzby Korporacja zabrala faceta won, do siebie bo Trump mu po prostu nie da w sali konferencyjnej glosu? Oby.
W naszym the Daily Telegraph zabawne miauczenie jakiejs damy. Nawolywala by Trumpa do Wlk Brytanii nie wpuszczac a teraz on sam wykonal ruch wyprzedzajacy-na otwarcie nowej Ambasady w Londynie nie przyjechal, olal nas sikiem prostym wyraznie. Wiec dama miauczy bo co ma innego robic?
Z***@hotmail.com
2018-03-11 10:52:34 UTC
[...]
Panie Grubasku,

Dlaczego rozumuje Pan jak amerykanski "poorly educated"?
Zydowsko-liberalne media nie sa w klopocie, tylko gdy nasz "stable
genius" robi dobry ruch to go chwala. Przeciez zydowsko-liberalne
media to nie Trybuna Ludu wedlug ktorej opozycja zawsze popelnia
bledy.
Mialem niedawno dyskusje w pracy z kolega ktory nienawidzi Trumpa -
IMHO tlusty Kim jest zdolnym racjonalnym czlowiekiem (nie dal sie
zamordowac rodzinie tylko sam ich po kolei wykancza) i dlatego wlasnie
nieobliczalny Trump jest najlepszym partnerem do negocjacji z takimi
ludzmi. Clinton, Bush i Obama obawiali by sie zdenerwowac Kima by bron
Boze nie rozpoczal wojny, Trump jest nieobliczalny - i takich wlasnie
boja sie racjonalni ludzie.

Hough!

Zalek herbu Bloom
2018-03-11 11:27:15 UTC
Post by Z***@hotmail.com
Post by fatso
[...]
A *tobie* z nieobliczalnym Trumpem dobrze? ;-)
fatso
2018-03-11 11:33:15 UTC
Przyjmuje Panski argument, Panie Zalek.
Zydowski, koszerny, typowo "a contraire"=-ale dobry!
fatso
2018-03-11 11:38:24 UTC
Przyjmuje Panski argument, Panie Zalek.
Zydowski, koszerny, typowo "a contraire"=-ale dobry!
A co do Tlustego Kima to on po prostu idzie z rodzinna tradycja.
Ze juz przypomne, stary Kim, jego dziadek z duzym kaszakiem na karku, byl kiedys dzieckiem i taplal sie w sowieckim bagienku ze swoim bratem-blizniakiem. I on tego braciszka wlasnorecznie utopil! Nic w tym dziwnego, tak wlasnie zachowuje sie piskle kukulki. Co pierwsze robi po wykluciu sie z jajka to wypycha won z gniazda swych braci i siostrzyczki. Morduje konkurencje do milosci rodzicow i jadla.
narciasz
2018-03-11 13:14:07 UTC
A *tobie* z nieobliczalnym Trumpem dobrze? ;-)
| Bieda matką sztuk wszelakich. (Przysłowie angielskie)
Na plaży nudystów rozmawiają dwa kutasy. Jeden śliczny, wypasiony a drugi jakiś taki szary, pomarszczony i do chuja nie podobny.
- Ładnie wyglądasz - mówi ten br-zydki
- Wiesz - dumnie odpowiada piękniś - bo ja strzelę jedno ruchanko i potem tydzień odpoczywam.
- To masz fajnie, ja dzień w dzień "rąbię" po pięć, sześć razy. Nie mam, kiedy odpocząć.
- To spróbuj się nie podnosić - radzi pierwszy - Słyszałem, że to pomaga.
- chuja tam pomaga - odpowiada ze złością ten "pracowity" - Kiedyś się nie podniosłem, to mnie kurwa o mało nie zjedli.
fatso
2018-03-11 13:16:46 UTC
Fellatio! :))
narciasz
2018-03-11 14:20:07 UTC
Post by narciasz
Post by A. Filip
> [...]
- chuja tam pomaga - odpowiada ze złością ten "pracowity" - Kiedyś się nie podniosłem, to mnie kurwa o mało nie zjedli.
Pośmiałeś się - i o to chozi...

Cuś ci powiem Krzysio. Zamiast tu oganiać się z kleszczy - lepiej (dla ciebie) jak chapniesz ździebko kultury jaką mnie się wczoraj wieczorem udało załapać. Cudowny wczoraj był wieczór, niebo pełne gwiazd, wtulonym w swój fotel z pilotem w jednej dłoni w drugiej szkło z oktanami (Rzegotka na sofie z jakąś herbatką na luźny stolec i letki sen) słuchając - oglądaliśmy: wspaniałą muzykę z dublińskiego koncertu André Rieu:

A po koncercie - po raz drugi (dla przypomnienia) obejrzeliśmy sobie film we wspaniałej obsadzie:
"Choć goni nas czas"
https://www.cda.pl/video/128899728

Wystarczy kliknąć i kultury ma się skolko godno Robuś - zamiast, udawadniać, że nie jest się wielbłądem.

Przyjemności samej życzę,
fatso
2018-03-11 14:43:03 UTC
oK SPROBUJE NA GORZE BO TEN stary tzw Witusiowka nie chce brac cda.
Jest tez fajny komp MOndrusi-panowski aloe go zepsulem!
narciasz
2018-03-11 18:35:24 UTC
oK SPROBUJE NA GORZE BO TEN stary tzw Witusiowka nie chce brac cda.
Jest tez fajny komp MOndrusi-panowski aloe go zepsulem!
na srebełka, dzbanuszki ci kurwa kasy nie szkoda, a na kompa sprawnego już tak.
Kupiłem za 280 baksów procesor m-ki "Gateway", miał musk - jak dla mnie chuja wart, dokupiłem w Staples gigabyte motherboard za jedyne 90 baksów, wyjebałem do śmieci stare matkę, a wsadziłem macochę która zapierdala za dwie. Proste?
John_Smith
2018-03-11 22:17:15 UTC
Post by narciasz
procesor m-ki "Gateway",
Gdzies to pEdziku taki procesoe kupil, bo to w calym Internecie nie
wiedza...?
andal
2018-03-12 18:53:46 UTC
Post by John_Smith
Post by narciasz
procesor m-ki "Gateway",
Gdzies to pEdziku taki procesoe kupil, bo to w calym Internecie nie
wiedza...?
tam gdzie Tatre

Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek
2018-03-11 16:19:09 UTC
Post by narciasz
"Choć goni nas czas"
https://www.cda.pl/video/128899728
Ale Cejrowski mówił, że za 20 usd w usa jest nielimitowany
dostęp do wszystkich filmów, pewnikiem podobna usługa jest i w canada
country. Powinniście oglądać filmy za które zapłaciliście, nu i w
jęz. angielskim, bo PL może was drażnić.

Czasy się zmieniają, a narciasz jak kradł, tak kradnie dalej.
narciasz
u2
2018-03-11 18:40:30 UTC
Post by narciasz
[...]
widzisz bytek z banderowcami-gwniaszami się nie dyskutuje, tylko strzela
się do nich w obronie własnej:))))))))))))

2018-03-11 18:46:13 UTC
Post by Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek
Czasy się zmieniają, a narciasz jak kradł, tak kradnie dalej.
gwniasz nie umie cytować, to nie to samo co kradzież, to zwykły
analfabeta:))))))))))

2018-03-11 19:02:40 UTC
[...]
Premature elation, Tlusty Krzychu (?)- takie same propozycje (ze jak USA wycofaja swoje wojska i zdemilitaryzuja Koree Pld., i dostarcza ekonomiczna rekompensate dla Polnocy, to za 10-20 lat moze zrezygnuja programu nuklearnego), ten Kim i poprzedni Kimowie robia od lat. A glupiemu radosc.

==
Slusznie prawisz. Dlatego Trump zapowiedzial, ze nie zrezygnuje z sankcji a wojskowe manewry w Korei Pld sie odbeda. Manewry zawsze mozna zamienic w atak na ostre. Ja mysle jednak, ze Tlusty jest tym razem szczery. Dlaczego? Bo mial wypadek w fabryce bomby atomowej i jej schronach, wie co to amerykanska bomba burzaca glebokiego zasiegu. Nikt nie lubi byc zywcem pogrzebanym.
Andrew Karts
2018-03-11 22:06:33 UTC
Tlusty jest szczery bo mu Chinczycy kazali aby wyluzowal. Nie chca wojen taryfowych, a przynajmniej teraz. W miedzyczasie przeksztalcaja Chiny w dyktature, aby sprawnie w przypadku konfliktu dzialac.