Policja zlamala Art. 73 ustawy...
Add Reply
John_Smith
2018-05-13 16:49:43 UTC
... na terenie osrodka Uniwersytetu Szczecinskiego w Pobierowie.

https://infoglitz.com/polandeng/pobierowo-the-police-joined-the-scientific-conference-on-karl-marx/

ps:
u2
2018-05-13 16:54:58 UTC
Post by John_Smith
... na terenie osrodka Uniwersytetu Szczecinskiego w Pobierowie.
https://infoglitz.com/polandeng/pobierowo-the-police-joined-the-scientific-conference-on-karl-marx/
złapali tego Marxa ?:)

"The portal Interia.pl states that the police officers acted on the
order of the public prosecutor Szczecin. They should check whether a
crime of "public dissemination of the totalitarian state system" was
committed. The police talked to the organizer, gathered information
about the program and the progress of the conference and handed the
activity report to the prosecutor."

2018-05-13 17:33:23 UTC
Post by John_Smith
... na terenie osrodka Uniwersytetu Szczecinskiego w Pobierowie.
https://infoglitz.com/polandeng/pobierowo-the-police-joined-the-scientific-conference-on-karl-marx/
Nie dałoby się zrobić tak konferencji o Marksie by propagować ustrój
totalitarny? Wiec jak się policja "odpytała do protokołu" to
jest to IMHO jako tako akceptowalny zgniły kompromis między wolnością
akademicką/naukową a zakazami propagowania ustroju totalitarnego który
się do Marksa odwoływał.

A jaki będzie efekt praktyczny? Takie konferencje _będą_ tyle że chyba
będzie ich mniej, nałukofcuf co się wolą nie wychylać w Polscze ci dostatek.
Jakub A. Krzewicki
2018-05-13 17:47:41 UTC
Post by John_Smith
> [...]
będzie ich mniej, nałukofcuf co się wolą nie wychylać w Polscze ci dostatek.
| Ślusarz zawinił, a kowala powiesili. (Przysłowie polskie)
Problem jest taki, że żeby prowadzić jakiekolwiek czynności z wyjątkiem
bezpośredniego zagrożenia klęską żywiołową czy zamachem terrorystycznym -
policja musi mieć papierek od rektora, którego nie miała.
W konstytucyjnej hierarchii władzy rektor stoi wyżej od łapsów, którzy weszli
w jego kompetencje. Nawet gdyby miało tam dojść do jakiejś hucpy za ustrojem,
który moim zdaniem jest jeszcze dalszy od zdrowego rozsądku niż filozofia
Marxa, to policja nie ma prawa bez zgody rektora zbierać dowodów na miejscu
zdarzenia. Zaszedł więc wypadek, kiedy mówiąc kolokwialnie ogon merda psem.
A. Filip
2018-05-13 18:07:32 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
Post by A. Filip
Post by John_Smith
[...]
I kogoś spotka jakaś znacząca _kara_ czy najwyżej skończy się na
oświadczeniu że to się (w taki sposób) nie powtórzy?
Rektor złoży doniesienie do prokuratury na działania policji na
zlecenie tejże prokuratury?

[ Sorry mylnie przypisałem oskarżenie o łamanie konstytucji]
Jakub A. Krzewicki
2018-05-13 21:25:33 UTC
I kogoś spotka jakaś znacząca _kara_ czy najwyżej skończy się na
oświadczeniu że to się (w taki sposób) nie powtórzy?
Rektor złoży doniesienie do prokuratury na działania policji na
zlecenie tejże prokuratury?
Nie musi do tej samej, może do innej. Do którejś powinien, bo jest to sprawa
wejścia w ustawowe kompetencje.

A jeśli nie, to należy zastanowić się nad strukturą państwa, czy przypadkiem
nie istnieje w niej nieustawowy i niekonstytucyjny ogon, który merda wszystkimi
psami i ten ogon konstytucyjnie odciąć. Niestety obecna praktyka ustrojowa,
to jest przyczepianie ogonów do wszystkich psów, takie, które mogą tymi psami
merdać. Wścieklizna po prostu, zamiast traktowania ustroju i suwerena na
poważnie, as co gorsza zarówno rząd, jak i opozycja lekce sobie waży zasadę
Rechtsstadt, więc nie ma na co zmienić. Burdel na kółkach.
John_Smith
2018-05-13 22:35:00 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
Post by A. Filip
[...]
Burdel na kolkach, to, jak pamietam za Gomolki bylo... Tera jest chuj,
dupa i kamieni kupa...

ps: wiesz ile tu 'dobra', jeszcze do wyeksploatowania...?
https://lustronauki.wordpress.com/
A. Filip
2018-05-14 05:06:26 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
Post by A. Filip
[...]
*Możesz* mieć rację. Ponieważ jednak nikt nie pisze _wprost_ o braku
zgody rektora na odpytywania pary policjantów to daje przynajmniej 30%
to że podkładkę niby formalnie poprawną zdobyli.

To jak dla mnie wygląda jak kolejna akcja GW w stylu napisać niby czystą
prawdę ale tak by to już czytelnik się paru rzeczy błędnie domyślił.
_Dla mnie_ testem czy to nie są zasadniczo "insynuacje" i z igły widły
będą formalno-prawne kroki podjęte przez rektora. Jak się powiedziało A,
Gazeta wyborcza zasugerowała B to *TRZEBA* zrobić C albo wyjść na
Jerzego Urbana totalnej opozycji.
2018-05-14 15:55:20 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
Post by A. Filip
[...]
… Władze Uniwersytetu Szczecińskiego zapowiedziały w poniedziałek, że będą
się domagały wyjaśnienia tej sprawy. W oświadczeniu przesłanym PAP
powołały się na art. 227 prawa o szkolnictwie wyższym. Zaznaczyły, że
nie było pozwolenia rektora na interwencję służb na terenie uczelni, nie
poinformowano też rektora o planowanej interwencji.
So much for:

" Ponieważ jednak nikt nie pisze _wprost_ o braku zgody rektora na odpytywania pary policjantów to daje przynajmniej 30% to że podkładkę niby formalnie poprawną zdobyli."
A. Filip

;-)

===
2018-05-13 18:00:00 UTC
Post by John_Smith
... na terenie osrodka Uniwersytetu Szczecinskiego w Pobierowie.
https://infoglitz.com/polandeng/pobierowo-the-police-joined-the-scientific-conference-on-karl-marx/
Na pierwszy rzut oka wygląda to na tłumaczenie GW tekstu [1].

[1] http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,23394039,policja-weszla-na-konferencje-naukowa-nadgorliwosc-lokalnego.html
Post by John_Smith
Policja weszła na konferencję naukową. "Nadgorliwość lokalnego
politruka z PiS czy zlecenie?"
past ; 13.05.2018 17:48
Hreczecha
2018-05-13 19:35:15 UTC
Hmmmm....PiS nie lubi Marksa. Ich zasady demokracji oiperaja sie na dwoch filozofach: Na Kancie i na Nieztschem.
John_Smith
2018-05-13 19:52:54 UTC
Post by Hreczecha
Post by John_Smith
[...]
Widac, ze dawno w Staryn Kraju nie byles...

ps: Problem w tym, ze Unia Europejska jest nim zachwycona.
Hreczecha
Wyruszam za 10 dni. Co do UE: Na czym polega ten zachwyt?
u2
2018-05-13 20:23:11 UTC
Post by Hreczecha
Post by John_Smith
Post by Hreczecha
Post by John_Smith
[...]
nie oglądałeś fiku miku twojego firera Junckiera jak zachwycał się twoim
guru Marxem ?:)

Hreczecha
Za kazdym razem, kiedt czytam twoje wypociny, przypomina mi sie stara bajka o krolu Tymitunie.
u2
2018-05-13 20:28:44 UTC
nie oglądałeś fiku miku twojego firera Junckiera jak zachwycał się twoim
guru Marxem ?:)
Za kazdym razem, kiedt czytam swoje wypociny, przypomina mi sie stara bajka o krolu Tymitunie.
ano fiku miku:)

John_Smith
2018-05-13 20:37:17 UTC
Post by Hreczecha
Post by u2
[...]
zartujesz, teraz... prawda...?

ps:
Piotr
2018-05-13 20:23:37 UTC
Post by Hreczecha
Post by John_Smith
Post by Hreczecha
Post by John_Smith
[...]
polska prawica gratulowala mu jego antysemickich pogladow i "odkryla jego madrosc" w tej sprawie (Wildstein zastawil sidla na lewakow, a tu sie Prawdziwi Patrioci sie na Marksa zlapali).

==
Piotr
John_Smith
2018-05-13 23:10:28 UTC
Post by Piotr
Post by Hreczecha
Post by John_Smith
Post by Hreczecha
Post by John_Smith
[...]
Moze, to bez roznicy...?

ps: Tera, wszystko takie felerne." :)
Piotr
2018-05-13 23:24:05 UTC
Post by John_Smith
Post by Piotr
Post by Hreczecha
Post by John_Smith
Post by Hreczecha
Post by John_Smith
[...]
co bez roznicy, co felerne? Wildstein zastawiajacy sidla na lewakow a lapiacy prawakow? Czy prawacy ktorzy widzac to co Wildstein nazywa: "Paskudnym antysemicki cytatem" - pisali o jego "madrosci"?

Piotr
John_Smith
2018-05-13 20:34:11 UTC
Post by Hreczecha
Post by John_Smith
Post by Hreczecha
Post by John_Smith
[...]
tu wyjasnione, na przykladach...
https://wolna-polska.pl/wiadomosci/szkola-frankfurcka-dewastujacy-spisek-timothy-matthews-2014-10

ps: na stale, czy tylko przejazdem?
u2
2018-05-13 20:40:44 UTC
Post by John_Smith
ps: na stale, czy tylko przejazdem?
aby zjeść śląskie kluski, w hameryce fiku miku nie dojada:)

Hreczecha
2018-05-14 00:10:07 UTC
Slaskie kluski robie sam.
Hreczecha
2018-05-14 00:13:11 UTC
Na tydzien do KAtowic
Hreczecha
2018-05-14 00:14:34 UTC
P.S. Na tydzien do Katowic
u2
2018-05-14 06:56:03 UTC
Post by Hreczecha
Post by u2
Post by John_Smith
ps: na stale, czy tylko przejazdem?
aby zjeść śląskie kluski, w hameryce fiku miku nie dojada:)
Slaskie kluski robie sam.
nie ściemniaj fiku miku, jedną ręką ?:)

Hreczecha
2018-05-14 14:08:32 UTC
Post by Hreczecha
Nie podniecaj sie. To nie jest takie trudne. Tu masz przepis: https://www.kwestiasmaku.com/kuchnia_polska/kluski_slaskie/przepis.html

A w Katowticach czeko na mnie rolada i modrokapusta.
u2
2018-05-13 20:21:54 UTC
Post by Hreczecha
Post by John_Smith
[...]
e nie to twoja miarka mierzyć innych podług siebie fiku miku:)

2018-05-13 20:08:09 UTC
On Sunday, May 13, 2018 at 2:20:02 PM UTC-2:30, John_Smith wrote:

Uuuuuu:

"Art. 73. Nieruchomości pozostające w dniu 31 grudnia 1998 r. we władaniu Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego, nie stanowiące ich własności, a zajęte pod drogi publiczne, z dniem 1 stycznia 1999 r. stają się z mocy prawa własnością Skarbu Państwa lub właściwych jednostek samorządu terytorialnego za odszkodowaniem." ?
John_Smith
2018-05-13 20:27:48 UTC
Post by Piotr
[...]
a w podpunkcie pierwszym stwierdza, co nastepuje...

"Art. 73. 1. Okres pobierania zasiłku wynosi:

1) 6 miesięcy - dla bezrobotnych zamieszkałych w okresie pobierania
zasiłku na obszarze powiatu, jeżeli stopa bezrobocia na tym obszarze w
dniu 30 czerwca roku poprzedzającego dzień nabycia prawa do zasiłku nie
przekraczała 150% przeciętnej stopy bezrobocia w kraju;

2) 12 miesięcy - dla bezrobotnych:

a) zamieszkałych w okresie pobierania zasiłku na obszarze
powiatu, jeżeli stopa bezrobocia na tym obszarze w dniu 30 czerwca roku
poprzedzającego dzień nabycia prawa do zasiłku przekraczała 150%
przeciętnej stopy bezrobocia w kraju lub

b) powyżej 50 roku życia oraz posiadających jednocześnie co
najmniej 20-letni okres uprawniający do zasiłku, lub

c) którzy mają na utrzymaniu co najmniej jedno dziecko w wieku
do 15 lat, a małżonek bezrobotnego jest także bezrobotny i utracił prawo
do zasiłku z powodu upływu okresu jego pobierania po dniu nabycia prawa
do zasiłku przez tego bezrobotnego. "

ps:
u2

2018-05-13 20:41:19 UTC
Post by John_Smith
Post by Piotr
[...]
aaa - to policja zlamala ... okres pobierania zasilku dla bezrobotnych w Pobierowie?

John Smith: "Policja zlamala Art. 73 ...

Piotr
John_Smith

ps: przez grzecznosc, postaraj sie, nie usuwac tego linku...
Piotr
2018-05-13 21:13:38 UTC
Post by John_Smith
Post by Piotr
Post by John_Smith
Post by Piotr
[...]
elementarna grzecznosc to wymagalaby podania w poscie do czego sie pije, a nie przerzucania na czytelnika ciezaru wyszukiwania co tez autor chcial wyrazic. Zwlaszcza gdy zapytany o to - autor tym razem nie ograniczyl sie do linku tylko CYTOWAL art. 73 o ... zasilku dla bezrobotnych. Teraz umie cytowac a w otwierajacym poscie nie potrafil?

==
Piotr
John_Smith
2018-05-13 22:18:10 UTC
Post by Piotr
Post by John_Smith
Post by Piotr
Post by John_Smith
Post by Piotr
[...]
ale, ze tu...?
https://groups.google.com/forum/#!topic/soc.culture.polish/OBbZacQMJTU

ps: moze, masz juz ocenzurowany, ten Internet?
A. Filip
2018-05-14 14:36:14 UTC
https://news.google.com/gn/story/dSDgBMkwTC-cO_MsCBYFCG7pw5ugM?hl=pl&ned=pl_pl&gl=PL
http://www.rp.pl/Sluzby-mundurowe/180519722-Policja-na-konferencji-o-Marksie-Szef-MSWiA-przeprasza.html

http://naukawpolsce.pap.pl/aktualnosci/news,29483,szef-mswia-przeprosil-za-interwencje-policji-podczas-konferencji-nt-marksa
Post by John_Smith
[...]
"Joachim Brudziński, minister spraw wewnętrznych i administracji,
przeprosił za zaistniałą sytuację zarówno rektora Uniwersytetu
Szczecińskiego, jak i organizatorów konferencji w Pobierowie" –
przekazał PAP w komunikacie wydział prasowy MSWiA. Jak poinformowali
pracownicy wydziału, szef MSWiA w rozmowie z komendantem głównym
policji "poprosił o pełną informację w tej sprawie".
"Komendant poinformował ministra, że wszelkie działania komend policji
w Kamieniu Pomorskim oraz w Gryficach zostały podjęte na pisemny
wniosek Prokuratury Rejonowej Szczecin-Zachód" - dodano.
Podkreślono też, że minister Brudziński zwrócił się do komendanta
głównego o "pilne sprawdzenie i kontrolę powodów", dla których władze
uczelni nie zostały wcześniej poinformowane o działaniach policji. …
John_Smith
2018-05-14 20:12:13 UTC
Post by John_Smith
... na terenie osrodka Uniwersytetu Szczecinskiego w Pobierowie.
https://infoglitz.com/polandeng/pobierowo-the-police-joined-the-scientific-conference-on-karl-marx/
Czy to jest recydywa, czy tylko tak wyglada...?

https://www.lexlege.pl/kk/art-256/

http://smp.edu.pl/category/historia/

ps: a tu sklep z 'pomocami naukowymi', zamkneli...

https://bezprawnik.pl/sklep-firmowy-w-boleslawcu/