Miesięcznica smoleńska nr. 93
narciasz
2018-01-10 13:19:00 UTC
Uroczystości, rozpoczęła się mszą odprawioną w kościele Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny i św. Józefa Oblubieńca, udział wzięli m.in.: prezes PiS Jarosław Kaczyński, nowy szef MON Mariusz Błaszczak, marszałek Sejmu Marek Kuchciński, wicepremier Beata Szydło, b. minister obrony Antoni Macierewicz niósł za prezesem drabinkę.
Obecni byli też; szef gabinetu premiera Marek Suski, szef Komitetu Stałego Rady Ministrów Jacek Sasin.

Następnie uczestnicy miesięcznicy przeszli przed Pałac Prezydencki, gdzie złożono kwiaty przed tablicami upamiętniającymi ofiary katastrofy z 10 kwietnia 2010 r.
Na czas uroczystości związanych z miesięcznicą teren od wysokości ulicy Karowej do placu Zamkowego został wygrodzony metalowymi barierkami; fragment Krakowskiego Przedmieścia jest zamknięty, teren zabezpieczają policjanci; autobusy jeżdżą objazdami.

http://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/bWqktkqTURBXy9mZTIxZDIxYTNmYTZkZjk5MjgwOWYwOTg5MzVjYzU2MS5qcGVnkZMCAM0B5A
A. Filip
2018-01-10 13:23:15 UTC
Post by narciasz
[...]
[...]
http://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/bWqktkqTURBXy9mZTIxZDIxYTNmYTZkZjk5MjgwOWYwOTg5MzVjYzU2MS5qcGVnkZMCAM0B5A
To Macierewicz awansował na drabinkowego? ;-)
[Patrz "kapciowy" Wachowski u prezydenta jedynej kadencji Lecha Wałęsy]
narciasz
https://www.facebook.com/wawalovePL/videos/10155807461401955/
Irytujacy Irygator vel Karbonylek
2018-01-10 13:54:17 UTC
Post by narciasz
http://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/bWqktkqTURBXy9mZTIxZDIxYTNmYTZkZjk5MjgwOWYwOTg5MzVjYzU2MS5qcGVnkZMCAM0B5A
Podobno miesięcznic tyle ile ofiar, czyli w kwietniu wypadnie ostatnia.
Mogą jeszcze dojść ofiary posmoleńskie.

Zerknąłem na linka, czy to nie p.Joanna spod krzyża, co z nią?

Jak wypatrzysz w tefauenach TW Matkę na obchodach, daj znać.