Prezes Kaczynski musi nianczyc czterdziestolatkow
2017-10-07 17:35:17 UTC
http://kontrowersje.net/r_ce_opadaj_kaczy_ski_musi_nia_czy_czterdziestolatk_w

Ręce opadają, Kaczyński musi niańczyć czterdziestolatków
/PAŹDZIERNIK 07, 2017 17:49 /MATKA KURKA

Tydzień temu żartowałem, że Kaczyński dokonał nowego podziału i mową nienawiści pogardził czterdziestolatkami. Wczoraj słyszałem biadolącego Kraśkę, który nie żartował, ale śmiertelnie poważnie mówił dokładnie to samo. Jeszcze raz się potwierdziło, że lider PiS jest wszechmocny, obojętnie co i jak powie, natychmiast jego słowa stają się tematem dnia, tygodnia, a często pozostają w przestrzeni publicznej na wieki. Jednak przy wszystkich nadzwyczajnych zdolnościach, w roli niańki jeszcze Jarosława nie widziałem i tak się zastanawiam, czy niańczeni na pewno mają czterdzieści lat.

Jestem czterdziestolatkiem, takim już trochę podstarzałym i wiem po sobie, że w tym wieku człowiek stoi w rozkroku. Jeszcze mu się wydaje, że ma osiemnaście lat, ale coraz częściej wątroba pęka i w krzyżu łupie. Psychicznie i emocjonalnie bywa różnie, dojrzałość miesza się z młodzieńczą fantazją. Trzeba mieć określone cechy charakteru, aby w tym wieku uchodzić za zrównoważonego i doświadczonego osobnika. We mnie nestora jest niewiele, ciągle żyję podwórkiem i liceum, to się jakoś szczególnie upokorzony wypowiedzią Kaczyńskiego nie czuję. Jedno natomiast nie ulega wątpliwości. Zupełnie porzuciłem fantazjowanie, wypatrywanie gruszek na wierzbie i ptasiego mleczka. Stoję twardo na ziemi, wiem czego chcę i jeśli realizuję jakiś cel, to daję z siebie więcej niż potrafię. Może to nieładne i na pewno nieskromne, tak o sobie pisać, ale pośród wszystkich wrednych cech charakteru, upór w dążeniu do celu jest moją zaletą numer jeden. Każdy kto mnie zna to potwierdzi.

Dlatego za chińskiego boga nie umiem sobie wytłumaczyć zachowania innych czterdziestolatków, przede wszystkim równolatka Andrzeja Dudy, ale i Zbigniew Ziobro też ciągle potrzebuje niańki. Nie ma najmniejszego obowiązku, aby się w polityce, czy w sporcie lubić. Taka na przykład reprezentacja Hiszpanii był zbudowana z odwiecznych wrogów Realu i Barcelony, a jednak mieli swój złoty wiek i zdobywali seriami tytuły mistrzów świata i Europy. Mało tego, Barcelona w ogóle się do Hiszpanii nie przyznaje i mimo wszystko piłka chodziła od nogi do nogi. Przed 2015 rokiem cel był jasny, wygrać wybory, najlepiej podwójnie i jak najszybciej zacząć reformowanie Polski. Stawiam miliard w złocie, że wówczas dowolny obserwator polskiej polityki, zapytany co może stanąć na przeszkodzie reformowania sadownictwa, wymieniłby opór środowiska, media, presję zewnętrzną i gradobicie, ale nie zapasy w kisielu Andrzeja Dudy ze Zbigniewem Ziobrą.

Fakt, że Kaczyński musi biegać od Belwederu do kongresu Solidarnej Polski i kleić to, co młodsi połamali, jest wysoce żenujący. Nie wyobrażam sobie takiej sytuacji, żeby z powodu osobistych animozji miał porzucić cel, który jest dla mnie numerem jeden. Taka sytuacja po prostu nie wchodzi w grę i nie sądzę, żeby to było wynikiem wyłącznie indywidualnych cech charakteru. Czterdzieści pięć lat to nie jest wiek nestora, ale po tylu latach życia człowiek powinien wiedzieć, że piaskownica to miejsce dla dzieci nie dla dorosłych. Strzelanie fochów w obliczu epokowej zmiany świadczy, że mentalnie, co niektórzy nie mają czterdziestu, ale czternaście lat. Zaczynam wierzyć, że w całej aferze związanej z wetowaniem nie chodzi o nic innego tylko o fochy nastolatka i nikt mi nie powie, że niańczenie polityków wygląda poważnie, a tym się niestety musi zajmować Jarosław Kaczyński.

W takiej roli jeszcze Kaczyńskiego nie widziałem, musze jednak przyznać, że idzie mu nieźle. Może przeniósł doświadczenia z opieki nad kotami, pogłaskał burego, to musiał poczochrać pręgowanego. Wszystko fajnie i momentami śmiesznie, gdyby nie jeden problem. Miliony Polaków czeka na wyczyszczenie sądów, w tym dziesiątki tysięcy pokrzywdzonych i w głowie się nie mieści, że ta fundamentalna kwestia zależy od tego, czy Zbyszek będzie przezywał Andrzeja. Do Kaczyńskiego nie mam żadnych pretensji, współczuję mu serdecznie, bo sam wziąłbym sznur od żelazka i przeleciał po dupie jednego i drugiego, ale to wszystko jest po prostu żałosne i tak niedojrzałe, jak zeszyt „Złotych myśli” nastolatki. W głowie się nie mieści, że kontekście przełomowej zmiany, trzeba się zajmować taką żenującą przepychanką, w której żaden mężczyzna, nawet osiemnastoletni, nie wziąłby udziału, wiedząc, co jest do zrobienia.
Jakub A. Krzewicki
2017-10-07 19:26:46 UTC
http://kontrowersje.net/r_ce_opadaj_kaczy_ski_musi_nia_czy_czterdziestolatk_w
Ręce opadają, Kaczyński musi niańczyć czterdziestolatków
/PAŹDZIERNIK 07, 2017 17:49 /MATKA KURKA
Bo to Polska - jak się tylko dorwie ktokolwiek do żłoba, od razu zaczynają się
kłócić. Nasze specialité de maison.
u2
2017-10-07 21:45:28 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
Bo to Polska - jak się tylko dorwie ktokolwiek do żłoba, od razu zaczynają się
kłócić. Nasze specialité de maison.
skoroś taki swarliwy to nie wiń innych za swoją swarliwość:)

Jakub A. Krzewicki
2017-10-07 21:51:28 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
Bo to Polska - jak się tylko dorwie ktokolwiek do żłoba, od razu zaczynają się
kłócić. Nasze specialité de maison.
skoroś taki swarliwy to nie wiń innych za swoją swarliwość:)
Nie jestem u koryta, więc wolno mi się poprztykać o jakąś pierdółkę.
Tych u steru jednak obowiązują wyższe standardy.
u2
2017-10-07 21:53:49 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
Nie jestem u koryta, więc wolno mi się poprztykać o jakąś pierdółkę.
Tych u steru jednak obowiązują wyższe standardy.
jakoś nie pamiętałeś o tych wysokich standardach kiedy twoi pociotkowie
rządzili:)

2017-10-07 21:44:33 UTC
Jestem czterdziestolatkiem, takim już trochę podstarzałym i wiem po sobie, że w tym wieku człowiek stoi w rozkroku.
fakt MK nie najlepiej wygląda, ale po 50-tce złapie wiatr w żagle i
poczuje drugą młodość:)