Pan Prezes PiS can't stop WINNING!
2018-06-13 01:59:28 UTC
... w edukacji:

„nieuniknioną konsekwencją pogorszenia się warunków do nauki w placówkach publicznych będzie decyzja większości lepiej sytuowanych rodziców o przeniesieniu dzieci do placówek prywatnych”. A to zdaniem RPO tylko pogłębi istniejące nierówności społeczne.

Fakty są takie, że w ostatnim czasie liczba uczniów w prywatnych szkołach podstawowych wzrosła w Polsce prawie o 50 procent! "

"Grzegorz, dr historii z Wrocławia, ojciec siódmoklasisty Wojtka przyznaje, że zanim zdecydował się zabrać syna z publicznej podstawówki miał wiele przemyśleń. – Zacisnąłem więc zęby, gdy u Wojtka w zeszycie przeczytałem, że przewrót majowy Piłsudski przeprowadził pod groźbą najeźdźców. Jakoś przeżyłem głupoty z biologii i absurdalne lektury, które nawet mola książkowego zniechęciłyby do czytania. Powiedziałem dość, gdy katechetka, w ramach zastępstwa na WF kazała mojemu niewierzącemu synowi zrobić sześćdziesiąt kółek wokół boiska, taka kara za niedowiarstwo. Poskutkowała tym, że syn z nerwów i zmęczenia zwymiotował nam na progu domu. Łatwo znaleźć prywatną szkołę nie było. Przydały się znajomości. Kasa? Prawdę mówiąc, nie mają. Na czesne składać się będzie cała rodzina."

"Szpitale psychiatryczne dla dzieci i młodzieży są przepełnione. Uczniowie mają coraz większe problemy z zaburzeniami odżywiania, pojawia się coraz więcej prób samobójczych. Rynowiecka skutki reformy edukacyjnej zna z autopsji: – Mam dwie córki. Jedna jest w siódmej klasie. Cała klasa się stresuje, co ich czeka. Napięcie coraz większe. "

http://www.newsweek.pl/polska/spoleczenstwo/reforma-edukacji-przenoszenie-dzieci-z-publicznych-do-prywatnych-szkol,artykuly,428369,1.html
===
Piotr
John_Smith
2018-06-13 02:03:58 UTC
Post by Piotr
[...]
Milczaco zaklada, ze szkoly publiczne nadal beda na dnie...?

ps: moim zdaniem, to preludium do rozdupcenia tego broniazowego folwarku...