kurwa z brocho twituje
Add Reply
narciasz
2017-12-05 14:16:36 UTC
"Bez względu na wszystko najważniejsza jest Polska. Dbająca o rodzinę i wartości, bezpieczna. Wyrosła na fundamencie chrześcijańskim, tolerancyjna i otwarta. Nowoczesna i ambitna. To mój kraj. Przykład dla Europy i świata. Tacy jesteśmy Polacy" - napisała tuż po północy na Twitterze kurwa z brocho.

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/beata-szydlo-na-twitterze-to-moj-kraj-o-co-chodzi/r8w24v5

Beata Szydło
@BeataSzydlo

[...]
1:31 - 5.12.2017 - napisała tuż po północy na Twitterze kurwa z brocho.
Gdzie ten tłuk żyje?

https://twitter.com/BeataSzydlo/status/937826826856038401?ref_src=twsrc%5Etfw&ref_url=http%3A%2F%2Fpulsembed.eu%2Fp2em%2FSJUAHDXWf%2F
u2

sylvio
2017-12-05 19:31:28 UTC
Post by narciasz
[...]
Mentalnie w tej swojej pipidowie pod Oswiecimiem.
--
sb.
--
Post by narciasz
Heretycy popełniają grzech, którym zasłużyli sobie nie tylko na to, by
karą klątwy zostali wyłączeni z Kościoła, lecz także usunięci ze świata
karą śmierci.< (Tomasz z Akwinu)
u2
2017-12-05 22:24:48 UTC
Post by sylvio
Mentalnie w tej swojej pipidowie pod Oswiecimiem.
zara zara jako nowo nawrócony niemiec syfek powinien pisać ał-szwic:)