Wychowawca
Add Reply
silvio balconetti
2017-12-04 17:46:46 UTC
W FpF do Millera:
- Czy panu nie przeszkadza PRL-owski prokurator Piotrowicz, który w
imieniu PiS forsuje zmiany w sądownictwie?
- Mnie nie przeszkadza. PZPR wychowała kadry dla wielu ugrupowań i jest
dla mnie satysfakcją, że dla PiS-u także.

Inni "Piotrowicza": Andrzej Aumiller, Andrzej Kryże, Wojciech Jasiński,
Jan Pietrzak, Karol Karski, Anna Kalata, Zbigniew Graczyk, Marek
Grabowski, Ewa Sowińska, Krzysztof Zaręba, Bogdan Socha, Romuald
Poliński, Maciej Łopiński, Ryszard Siewierski, Stanisław Kostrzewski,
Jerzy Bahr, Stanisław Podlewski, Jan Sulmicki, Janusz Kaczmarek, Piotr
Cybulski, Aleksander Chłopek, Halina Molka, Katarzyna Łaniewska,
Krzysztof Czabanski i Marcin Wolski

https://tinyurl.com/yc2vyjlh

Brakuje Albina Siwaka i Zofii Grzyb.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej
które ssałeś" (Szczecin).
boukun
1970-01-01 00:00:00 UTC
Post by silvio balconetti
[...]
Albin Siwak nie pasuje do Żydów z PISu

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/
silvio balconetti
2017-12-04 18:26:25 UTC
Post by boukun
Post by silvio balconetti
[...]
Cos zapomniales dawne czasy. Schylkowe PRL lubilo roznych osobnikow z
innych parafii, ktorym podobaly sie niby zaszczyty. Byli urzedowi
katolicy, Zydzi, AK-owcy, ex-emigranci, wiezniowie KZ-ow, ktorzy zdobili
akademie. Siwak lub ktos podobny moglby tez zagrac role takiego
nawroconego ponad podzialami. :-)
Btw. Pamietam jak przed 25-30 laty docieralo do mnie PR z wstawkami RWE.
Malo z krzesla nie spadlem jak uslyszalem lokalnego reportera RWE, ktory
w mojej pamieci zapisal sie jako radiowy spiker z pochodow
pierwszomajowych. :-) No coz, ludzie sie zmieniaja...

http://www.dziennikwschodni.pl/magazyn/halo-tu-polskie-radio-lublin-67-lat-z-mikrofonem-w-reku,n,1000172615.html
które ssałeś" (Szczecin).
boukun
2017-12-04 18:30:53 UTC

http://www.bibula.com/?p=27376

http://www.aferyprawa.eu/Artykuly/Albin-Siwak-Bez-strachu-WSPOMNIENIA-STARE-I-NOWE-czyli-jak-ujarzmiano-Polske-i-Polakow

boukun
silvio balconetti
2017-12-04 19:30:10 UTC
Post by silvio balconetti
Post by boukun
[...]
Poinformowalem sie u znawcow epoki. Tamtych ozdabiajacych akademie,
trybuny honorowe i zasluzonych-odznaczonych nazywano koncesjonowanymi
katolikami, Zydami, akowcami, Zydami, Ukraincami, Niemcami,
represjonowanymi, wiezniami, postepowym duchowienstwem (tzw. ksieza
patrioci) itd. Jak sie kaczyzm umocni to chyba tez siegnie do tych
wzorow? Powolaja stronnictwa sojusznicze i zrzeszenia roznych
koncesjonowanych kodowcow, obywateli, parasolniczek, bialych rozyczek
itd. Beda dozynki, barborki, wiece poparcia, trybuny honorowe ... :-)