Kim jest Markus W. ?
2017-05-13 19:45:26 UTC
http://niezalezna.pl/98714-wazny-glos-ws-smierci-magdaleny-zuk-tej-sprawy-nie-mozna-zamiesc-pod-dywan

„W ubiegłą niedzielę podczas mszy św., którą w ramach III Zjazdu
Środowisk Patriotycznych z Europy Zachodniej odprawiłem w polonijnym
ośrodku katolickim Concordia w Niemczech, modliliśmy się za duszę śp.
Magdy Żuk. W nocy otrzymałem telefon od kibiców Śląska Wrocław, którzy
tę intencję zamówili” – pisze w „Gazecie Polskiej Codziennie” ksiądz
Jarosław Wąsowicz.

Okazało się, że nasza rodaczka, która najprawdopodobniej została
nafaszerowana jakimiś narkotykami w napojach, zgwałcona i zamordowana w
Egipcie, kibicowała Śląskowi, jeździła też z przyjaciółmi na mecze
rozgrywane w innych miastach. Kilkakrotnie mogliśmy gościć ją w Gdańsku.
Bawiła się u nas nad morzem na tegorocznym sylwestrze. Nie była więc w
środowisku kibiców anonimowa. Wszyscy, którzy ją znali, mówią, że była
przyjazną i ambitną dziewczyną.

Stek różnego rodzaju kłamstw o Magdzie pojawiający się w mediach w
związku z jej tragiczną śmiercią jest porażający. W zasadzie większość
informacji – jak twierdzą jej bliscy znajomi – nie jest zgodna z prawdą.
Najgorsze jest to, że część wiadomości godzi w jej dobre imię i nawet
przy okazji tak wielkiej tragedii są tacy, którzy dla lansowania siebie
i swoich śmiesznych firm poszukiwawczo-detektywistycznych potrafią
bezcześcić pamięć o zmarłej. Widać przemysł pogardy dla ludzkiej
tragedii mocno zakorzenił się w głowach różnych dziwnych typów. Przy
takich tragicznych okazjach ujawnia się niestety i potrafi wyrządzić
wiele krzywdy.

Jedyną nadzieją na rozwikłanie tajemnicy jej śmierci jest to, że sprawą
osobiście zajął się minister Zbigniew Ziobro. To ważne, żeby tej
konkretnej sprawy nie zamieść pod dywan i wyjaśnić ją do końca. Ukarać
tych, którzy w sprawie kłamią. Zweryfikować działalność i kompetencję
biur turystycznych oraz wszystkich negatywnie związanych z tą sprawą. W
ten sposób przywrócić zdeptaną przez media godność Magdy i ulżyć jej
pogrążonym w bólu najbliższym.

Zapewne fani Śląska upamiętnią tragiczną śmierć Magdy również na
stadionie. Tak dzieje się zawsze, kiedy odchodzi ktoś z kibicowskiej
rodziny. Wszystkich zachęcam, by pamiętać o Magdzie i modlić się za jej
duszę o łaskę Bożego Miłosierdzia. Polecać ją będziemy w maju w
intencjach Żywego Różańca Kibiców.

Jakub A. Krzewicki
2017-05-13 20:17:11 UTC
[...]
Ja też znałem Magdę z widzenia. Mam nadzieję, że wyjaśnią, co się jej stało,
bo podejrzani pochodzą ze środowiska, z którym jestem od pewnego czasu
mocno skonfliktowany. Tyle mogę powiedzieć, to znaczy tyle jestem pewien.
Reszty się mogę tylko domyślać.
u2
2017-05-13 20:43:42 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
[...]
ładna dziewczyna, łakomy kąsek dla naganiaczy

Jakub A. Krzewicki
2017-05-13 21:25:58 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
[...]
Ty mi to mówisz? Ja ją prawie codziennie widywałem od czasu, jak się
wprowadziła koło mnie. Nawet piwo raz piłem z nią i ze znajomymi z sąsiedztwa, którzy byli stałymi kibicami jeżdżącymi na mecze Śląska i którym od czasu
do czasu pożyczałem na browca, nie wiedziałem tylko jak się nazywa. A startować
do dziewczyny nie chciałem ze względu na różnicę poglądów.
Gdybym taką spotkał np. na konwencie mangi, to bym bez wahania zarwał, ale
widząc, jak stoi na piwku z kolegami noszącymi ciuchy ONR-owskie pomyślałem, że
nie chcę się w to pakować, pomimo że w sumie z narodowcami nie mam kosy.
Jak się ta cała okropna rzecz stała, słyszałem coś w mediach po nazwisku, ale
nie skojarzyłem kto to. Dopiero jak zobaczyłem, kto jest na zdjęciu, od tej pory jestem "wstrząśnięty, nie zmieszany". I jeszcze fakt, że ci cudzoziemcy,
z którymi miał znajomość jej ostatni chłopak, są moimi starymi wrogami.
Jeżeliby Tatar Musa, który też ich nie znosi, lurkował na tej grupie, pewnie by
to potwierdził, ale wątpię, czy nas czyta.
u2
2017-05-13 21:34:55 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
[...]
Markus W. jako naganiacz również miał kolosalną różnicę poglądów z
Magdą, ssynalek redachtura GW, imię wskazuje na niepolskie korzenie

2017-05-13 22:26:34 UTC
Markus W. jako naganiacz również miał kolosalną różnicę
poglądów z Magdą, ssynalek redachtura GW, imię wskazuje
na niepolskie korzenie
Podobno nie jest synem redaktora z GWna. Natomiast jest
z D-kontyngentu, naturlich.

2017-05-14 11:11:54 UTC
[...]
to dlaczego żydo-merdia tak zaciekle bronią markusa w. ?

Jakub A. Krzewicki
Bardzo jestem ciekaw, jak się sprawa skończy.
jeneral od infanterii
Zapewne spaleniem nastepnej kukly Zyda
Jakub A. Krzewicki
2017-05-14 00:46:53 UTC
Post by jeneral od infanterii
Post by Jakub A. Krzewicki
Post by u2
Post by Jakub A. Krzewicki
[...]
Alick, ja nie jestem tutaj tym razem w nastroju na żarty.
W kręgu obcokrajowców znajomych tego chłopaka są również zaciekli wrogowie
państwa Izrael, bądź więc łaskaw trochę szanować jednak własną ojczyznę.
Cieszyłbym się, gdyby tą sprawą zajął się Mossad, ale z jedynym rezydentem,
którego znam, pokłóciłem się ładnych parę lat temu na dobre o sprawę
biznesowo-pieniężną, a poza tym jest on już w zasadzie ZTCW niesprawnym
emerytem i sam ma wrogów na karku. Nie widziałem go ani nie słyszałem o nim
od ładnych paru lat.
jeneral od infanterii
2017-05-14 00:56:48 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
Post by u2
Post by Jakub A. Krzewicki
[...]
Jakubie,

Zwracam honor, nie znam tej sprawy ale widze, ze musi byc wazna, dyz znales te pania osobiscie. Zycze powodzenia.

Alex
Jakub A. Krzewicki
2017-05-14 02:47:55 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
Post by u2
Post by Jakub A. Krzewicki
[...]
Tylko z widzenia. Gdybym wtedy z nią zamienił trochę więcej słów niż o piwie
i piłce nożnej, to może by się w te awantury arabskie nie wdała, które życiem
przypłaciła. Nie wziąłem pod uwagę faktu, że "w polskiej Casablance" gdzie
połowa mieszkańców to "ulica arabska" kiboli Śląska, a druga połowa -towarzystwo z "Rick’s Café Americain" podpięte pod "mafie służby i loże" -
wszystko jest możliwe.

No wiesz, mówisz człowiekowi "dzień dobry" po drodze jak idziesz kupić do
sklepu browara, potem nagle przez jakiś czas tej osoby nie ma, znika i widzisz
zdjęcie w gazecie, jak staje się ofiarą dziwnego wypadku, być może zbrodni,
w którą są zamieszani twoi osobiści wrogowie z przeszłości, o której wolałbyś
zapomnieć. Różnych już rzeczy byłem świadkiem - nagłych śmierci, morderstw
ludzi z rodziny (chociaż nie naocznym), aresztowań osób znajomych, więc
to nie powinno mnie poruszać. A jednak.
Jakub A. Krzewicki
2017-05-14 02:58:46 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
Post by u2
Post by Jakub A. Krzewicki
[...]
PS. I jeszcze jeden zbieg okoliczności - nieistotny dla sprawy, ale istotny
dla mnie. Wyobraź sobie, że tłumaczę właśnie na język polski skrócony przekład
angielski książki Kyokutei Bakina o Ośmiu Samurajach-Psach, gdzie bohaterka,
będąca narzeczoną głównego bohatera, tuż przed ślubem ginie porwana i zgwałcona
przez znajomego rodziny i nagle dowiaduję się z portalów netowych, że ginie
dziewczyna faceta, którego pomawiają o przynależność do nielegalnej grupy nomen
omen "wilków" - w dodatku w cyrkumstancjach wskazanych wyżej. Ironia losu czy też może śmiech bogów? Gdzie ja kurwa żyję? Czy może śnię, podczas gdy karmią
mnie flakką? Uwielbiam powieści "realizmu magicznego", ale żeby stać się
bohaterem jednej z nich? W dodatku zacząłem przekład w kwietniu właśnie
z myślą, żeby się wzbogacić na serii wydawniczej powieści samurajskich, po czym
m.in. poznać i zdobyć którąś z miejscowych kobiet, której zaszpanuję swoim
pisarstwem. Do nich zaliczałem również na jednym z pierwszych miejsc tę akurat
pannę (o której nie miałem pojęcia, że jest w związku), a tymczasem dowiaduję
się, że kończy w zasadzie jak Hamaji. Jestem na 28. z 49 rozdziałów Hakkenden
(Spotkanie na górze Arame) i za bardzo rozkojarzony, żeby dokończyć
tłumaczenie, skoro rzeczywistość przerasta fikcję.
u2
2017-05-14 07:41:33 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
w dodatku w cyrkumstancjach wskazanych wyżej
lol nowomowa:)

Jakub A. Krzewicki
2017-05-14 11:53:27 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
w dodatku w cyrkumstancjach wskazanych wyżej
lol nowomowa:)
Sprawdzałem, jest w słowniku. Nie chciałem dwa razy powtarzać
"w okolicznościach". Ostatnio od czasu do czasu redaguję teksty po znajomości
jednemu prawnikowi, stąd trochę przesiąknąłem żargonem kancelaryjnym.
u2
2017-05-14 12:27:24 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
Sprawdzałem, jest w słowniku.
taaa, ale nie polskim:))))))))))))

Jakub A. Krzewicki
2017-05-14 12:30:55 UTC
Polskojęzycznym do Google Chrome - nie podkreśliło mi ;)
u2
2017-05-14 12:31:31 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
Polskojęzycznym do Google Chrome
nadal widzę brniesz w cul-de-sac, co najwyżej jest to wyraz obcy:)

Jakub A. Krzewicki
2017-05-14 12:32:59 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
PS. http://sjp.pwn.pl/sjp/cyrkumstancja;2554050.html
https://pl.wikisource.org/wiki/M._Arcta_S%C5%82owniczek_wyraz%C3%B3w_obcych/Cyrkumstancja
Jakub A. Krzewicki
Mówił potem z nami akt skruchy i wszystkie cyrkumstancyje te, co się zachowują z owemi, którzy już pod miecz idą. - Jan Chryzostom Pasek
Jakub A. Krzewicki
Wysłałem ja do pana miecznika pisanie, gdzie mu wyłuszczam wszelkie cyrkumstancje co do fatów panny Hedwigi. - Deotyma "Panienka z okienka"
u2
2017-05-14 13:42:55 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
Mówił potem z nami akt skruchy i wszystkie cyrkumstancyje te, co się zachowują z owemi, którzy już pod miecz idą. - Jan Chryzostom Pasek
zdrajca :

Podpisany na Oznajmienie wyboru króla Augusta II z tytułem komornika
ziemskiego krakowskiego[1]. W czasie rokoszu Lubomirskiego stanął po
stronie króla

Jakub A. Krzewicki
2017-05-14 14:46:05 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
[...]
Zawsze był po stronie króla kto by nim nie był, a mimo to z powodu swojego
pieniactwa pięciokrotnie skazany na banicję a w 1700 (na rok przed śmiercią)
na infamię.
u2
2017-05-14 15:01:42 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
Post by u2
[...]
stanął po stronie szwaba więc zdrajca:)

2017-05-14 07:40:47 UTC
Post by jeneral od infanterii
Zwracam honor, nie znam tej sprawy ale widze, ze musi byc wazna, dyz znales te pania osobiscie. Zycze powodzenia.
lol gnój bez honoru śmie zwracać komukolwiek honor:))))))))))))))))))))

2017-05-14 15:34:01 UTC
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]
--------------------------------------

Iga
5h temu

Zachowanie M Żuk wygląda na ostrą psychozę, schizofrenię paranoidalną.
Niestety choroba często objawia się nagle, u młodych osób, pod wpływem
stresu, infekcji, porodu i wielu innych sytuacji. Ona wygląda jakby miała
urojenia, czyli chory uważa wtedy ze ludzie naokoło mu zagrażają, trują,
widzi i słyszy różne rzeczy np. głosy. A omamy słuchowe czyli głosy już nie
jednemu choremu kanały wyskoczyć przez okno lub zrobić sobie krzywdę.
Zobaczymy co śledztwo pokaże, ale jestem pielęgniarką na oddziale
psychiatrycznym, wydaje mi się że to mogło być właśnie tak.
u2
2017-05-14 15:44:31 UTC
Post by boukun
Zachowanie M Żuk wygląda na ostrą psychozę, schizofrenię paranoidalną.
ty wy żydy zawsze oskarżacie "wrogów" o schizę bezobjawową:))))))

Jakub A. Krzewicki
2017-05-14 16:00:20 UTC
Post by boukun
Zachowanie M Żuk wygląda na ostrą psychozę, schizofrenię paranoidalną.
ty wy żydy zawsze oskarżacie "wrogów" o schizę bezobjawową:))))))
https://en.wikipedia.org/wiki/Andrei_Snezhnevsky
to był akurat czysty ruski kacap

Ale co do tego, że Boukun niepotrzebnie robi ze ś.p. Magdy wariatkę, to masz
rację.
boukun

u2
2017-05-14 17:23:55 UTC
Post by boukun
A omamy słuchowe czyli głosy już nie
jednemu choremu kanały wyskoczyć przez okno lub zrobić sobie krzywdę.
taaa zbuku miewa omamy słuchowe:))))))))))))))

2017-05-14 17:21:48 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
https://en.wikipedia.org/wiki/Andrei_Snezhnevsky
to był akurat czysty ruski kacap
z mordy niekoniecznie, śnieżniewski to nie jest czysto słowiańskie
nazwisko, a robił z typowymi żydkami:)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Andriej_Snieżniewski

https://pl.wikipedia.org/wiki/Psychiatria_represyjna_w_ZSRR

Diagnoza i leczenie[edytuj]
Głównym organem powołanym do wydawania ekspertyz sądowo-psychiatrycznych
w ZSRR był Instytut Psychiatrii Sądowej im. prof. W. P. Serbskiego w
Moskwie, gdzie na specjalnym czwartym wydziale pracowali sprawdzeni
przez KGB lekarze (ordynatorem tego wydziału był w latach 60. prof.
Danił Łunc a współpracował z nim prof. Jakow Landau). Na podstawie akt
śledczych KGB zdrowym osobom wystawiano psychiatryczne opinie lekarskie,
według których uważano ich za niepoczytalnych, a następnie poddawano
przymusowemu "leczeniu". W komisjach zajmujących się przestępstwami
przeciw państwu znajdowały się często najwyższe autorytety psychiatrii
ZSRR: Andriej Snieżniewski, Grigorij Morozow, Marat Wartanian, Rubien
Nadżarow, Josif Łukomski.

2017-05-14 07:15:15 UTC
Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

---------------------------------------

Ten klecha jak widać sam jest czymś nafaszerowany, najprawdopodobniej
odurzony religią żydowską....

Moja hipoteza w sprawie śmierci Magdy Żuk:
Logiczne, z jakiego powodu Magda przeżyła załamanie nerwowe. Przecież Polak
będący na miejscu razem z Magdą powiedział, że zachowywała się dziwnie i
pytała, gdzie jest mój chłopak? Gdzie jest mój chłopak? Dziewczyna bardzo
się zakochała w Markusie i chciała mu zrobić niespodziankę, a tu nagle sama
pojechała do Egiptu i na miejscu nie mogła się z tym pogodzić, że jej
ukochany nie jest z nią, że nie widzi tych samych rzeczy co ona. Jak tu być
szczęśliwym, gdy szczęście chciało się dzielić z kimś bliskim, idzie
zwariować... Dlaczego cię tu nie ma przy mnie, nie tak to miało być...