Polski cham w Hameryce
Add Reply
Silvio Balconetti
2018-04-05 10:31:58 UTC
Polska izba handlowa podbija USA

Paul W. Jones
‏Verified account @AmbassadorJones
21h21 hours ago

Paul W. Jones Retweeted US Embassy Warsaw

To ważny dzień! Jesteśmy podekscytowani założeniem Polskiej Izby
Handlowej w Stanach Zjednoczonych i oczekujemy, że odegra znaczącą rolę
w rozwoju polskich inwestycji w USA #PolChamUSA

Paul W. Jones added,
US Embassy Warsaw
Verified account @USEmbassyWarsaw
***@AmbassadorJones i @PremierRP @MorawieckiM na dzisiejszej wspólnej
konferencji prasowej ogłosili utworzenie Polskiej Izby Handlowej w USA
#PolChamUSA

https://twitter.com/hashtag/PolchamUSA?src=hash
Paradoksalnie trzeba było wojny i komunizmu, by doszło w Polsce do
emancypacji chamstwa. Wielkie migracje i budowy wczesnego socjalizmu
wygoniły ludzi z wiosek i przeniosły do miast. Świeżo otwarte szkoły
podjęły skuteczną walkę z analfabetyzmem. Mimo że siermiężny, to jednak
PRL chamstwo obuł, ubrał, uczesał, nauczył jedzenia widelcem i nożem i
przemienił w klasę robotniczą, a jej dzieci wprowadził na inteligenckie
salony.<

http://www.rp.pl/Plus-Minus/302019939-Boguslaw-Chrabota-Polski-cham-codzienny.html
--
saluto
Silvio Balconetti
przecież mniej boli'
d***@gmail.com
2018-04-05 12:43:42 UTC
złoty człowiek w niemczech :

Goldman Sachs in the Ministry of German Finance
cc. On 19 March the Minister of Finance and Vice-Chancellor,
Olaf Scholz, announced that Jörg Kukies
(50) will be responsible for European Policy
and for Financial Market Policy.
Kukies directs along with Wolfgang Fink
the US Investment Bank Goldman Sachs
in Germany and Austria.
Beforehand, he had worked for this bank
in London and Frankfurt am Main
since 2001.

Goldman Sachs
https://en.wikipedia.org/wiki/Goldman_Sachs

Der nächste Crash ist geplant
https://bit.ly/2uMXbuN
The next crash has been planned
https://bit.ly/2EiCvuh
https://www.zeit-fragen.ch/en/ausgaben/2018/nr-7-27-maerz-2018/der-naechste-crash-ist-geplant.html

Hungary Becomes First European Country
To Ban Rothschild Banks
https://bit.ly/29X9N7D
http://anonhq.com/hungary-becomes-first-european-country-ban-rothschild-banks/

https://en.wikipedia.org/wiki/Rothschild_family
https://de.wikipedia.org/wiki/Rothschild

https://bit.ly/2EiE0Zr
The Future Ain't What It Used To Be
https://www.peakprosperity.com/blog/113894/future-aint-what-used
John_Smith
2018-04-05 23:36:03 UTC
Post by Silvio Balconetti
[...]
byly inne plany... ale, na sama mysl, sasiedzi dostali sraczki...

ps:
j***@gmail.com
2018-04-05 23:59:04 UTC
Niestety pierwszy punkt nie wypalił - co tam jest? Francuskie czołgi z Pierwszej Wojny, za nimi rachityczne działka... Smutne.

JB
John_Smith
2018-04-06 01:30:05 UTC
Post by j***@gmail.com
Niestety pierwszy punkt nie wypalił - co tam jest? Francuskie czołgi z Pierwszej Wojny, za nimi rachityczne działka... Smutne.
Co tam narysowane, to nieistotne...
Wazne, ze agresorzy takich cudow nie mieli
http://www.magnum-x.pl/artykul/7tpwoczachsowietow

Pierwszy punkt, wlasnie mial sie rozpoczac w 1939, po tym, gdy
perfekcyjnie zrealizowano wczesniejszy plan z lat 1931-38.

ps: ze nie wspomne o samolotach, ktorymi mial byc przeprowadzony atak
prewencyjny na Nazi Germany...
http://histografy.pl/samolot-pzl-37-los-w-locie/
j***@gmail.com
2018-04-06 07:54:23 UTC
Kiedyś dawno, dawno temu kleiłem jego model - bardzo ładny, z tylu też miał stanowisko strzeleckie. Gdyby Polska wojnę wygrała, wysłużone łosie zdobiłyby miejskie parki i dzieciaki miałyby gdzie buszować..
Ale nawet dwóch Napoleonów tej wojny nie mogło wygrać.

JB
John_Smith
2018-04-06 22:44:11 UTC
Post by j***@gmail.com
[...]