Zasiedlanie Afryki Afrykanami z Niemiec
2017-12-04 22:13:56 UTC
Teraz, i na naszych oczach! I kazdy z nich z tysiacami
euro z podatkow D-kontyngentu. Clever, Angela, very clever!

2017-12-05 06:53:43 UTC
Teraz, i na naszych oczach! I kazdy z nich z tysiacami
euro z podatkow D-kontyngentu. Clever, Angela, very clever!
Ależ przecież dobra babcia Angela robi to w Niemieckim interesie!
Jakby "goście Merkel" zostali albo się procesowali do upadłego przeciw
deportacjom to niemieccy podatnicy by zabulili jeszcze więcej. A tak
Angela wychodzi trochę słabiej na taką co najpierw zaprasza a potem daje
kopa w dupę "tak po Niemiecku".

"RT" może to ładnie rozgrywać na obie strony w równoległych wersjach
nie wprost: "Po co w ogóle (miliony) przyjmowała jak teraz musi masowo
wyrzucać" i "Jak przyjęła to teraz powinna trzymać jak nie jest bezduszna".

"Jak się nie obrócić dupa (wystawiona) z tyłu" :-)
2017-12-05 12:24:08 UTC
Wczoraj ogladalem dyskusje na Al Jazeera: nowe zmartwienie w Libii.
Zwabieni przez dobra ciotke Angele czarni runeli tam ogromna masa by sie ewakuowac do Krainy Szczesliwosci Germanistanem zwanej. A tu chuj-dupa.
Szlaban spuszczony. No i wielka masa czarna sie klebi w Libii, traktowana tak jak to bylo zawsze u Arabow-jako czarni niewolnicy. A czarne niewolnice mozna jebac bezkarnie i za darmo a ich mezczyzn zabijac praca albo tak po prostu-nozem po gardle dla rozrywki. Stad zmartwienie u dobrych, oswieconych Arabow.