Grek ponagla, Murzyny czekaja, post-komuch zwleka
Add Reply
Basia
2017-05-17 10:48:49 UTC
EU sets June deadline for Poland, Hungary to take migrant share

Strasbourg (France) (AFP) - The European Union on Tuesday set a June deadline for Poland and Hungary to start admitting their share of migrants from overstretched Italy and Greece or risk sanctions.

Eastern European countries like Hungary and Poland have opposed an EU plan adopted in 2015 to take in 160,000 Syrian, Eritrean and Iraq asylum seekers from Greece and Italy.

"I call on Poland and Hungary who have not relocated a single person... to start doing so right now," EU Migration Commissioner Dimitris Avramopoulos told reporters.

"If no action is taken by them before the next (Commission) report in June, the Commission will not hesitate to make use of its powers under the treaties and to open infringement procedures," he said.

https://www.yahoo.com/news/eu-sets-june-deadline-poland-hungary-migrant-share-152543248.html

https://en.wikipedia.org/wiki/Dimitris_Avramopoulos
brat_olin
2017-05-17 10:58:34 UTC
Post by Basia
[...]
Ten Avramopoulos to moze Polakow w dupe pocalowac,
i z jezyczkiem. Polska "relokowala" dziesiatki tysiecy
osob. Avramopoulos winien sie zanteresowac np. stanem
wyjatkowym we Francji, ktory trwa od 1.5 roku i
nie widac konca. I pozbawia on np. Francuzow mozliwosci
picia latte w kafeteriach o zmroku. Hanba!

A jak EU sie upiera, to proponuje p. Prezesowi zrobic
referendom w Polsce co do przyjmowania islamistow.

2017-05-17 11:21:42 UTC
A ja proponuje opuscic taka zjednoczona Europe wzorem brytyjczykow.
A dlugi wobec ich bankow potraktowac po grecku-czulym pocalunkiem w dupe.
Basia
2017-05-17 12:39:00 UTC
Post by Basia
[...]
Grek nie jest glupi, zaczyna sie na dobre odgrazac
po wygranej Makrona. Po wyborach we Francji inaczej
sprawy sie przedstawiaja, nieprawdaz.

Makron raczej poblazliwy nie bedzie, Grek to wie
stad bunczucznie przemawia. Makronowi i spolce,
zaden post-komuch nie podskoczy; moja teza wiec wkrotce
beda nad Wisla Murzyny.

Basia
V.L.Pinkley
2017-05-17 13:52:03 UTC
Post by Basia
[...]
Może greckie statki tak samo jak włoskie, podpływają 20km
do afryki coby pontony uratować.

Głupi Ba-siur tylko o wielkim chuju myśli.

fatso
2017-05-17 16:32:49 UTC
Macron nie tylko Polsce bedzie musial grozic.
Mam nadzieje, ze solidarnie postawia sie inne kraje Wyszehradu jak tez
Pribaltika.
jeneral od infanterii
2017-05-17 17:38:02 UTC
Macron nie tylko Polsce bedzie musial grozic.
Mam nadzieje, ze solidarnie postawia sie inne kraje Wyszehradu jak tez
Pribaltika.
Watpie, Fatso

W takich wyadkach, to kazdy stoi za swoja dupa, i "moja chata z kraju, ja niczego nie znaju".

Nie kazdy mial historycznie ochote umierac zz Gdansk, niby dlaczego maja teraz stawiac z durnymi polskimi kaczorami, co to stawiaja sie butnie do kierownictwa kolchozu
fatso
2017-05-17 17:54:27 UTC
W takiej sytuacji pozostanie sie odwolaC do mojej porady wyzej-won stad a dlugi mozecie sciagac po grecku.
Basia
2017-05-19 07:04:42 UTC
Ten Avramopoulos to moze Polakow w dupe pocalowac,
i z jezyczkiem.
Juz nie tylko Makron z Grekiem!

Donald Tusk przyznaje: Podpiszę sankcje wobec Polski

Donald Tusk ostrzegł Polskę, że jeśli nie wykaże się
„solidarnością europejską”, ulegając wszystkim nakazom
Brukseli, spotkają ją poważne konsekwencje.

http://newsweb.pl/2017/05/18/donald-tusk-przyznaje-podpisze-sankcje-wobec-polski/

Tez moze Polakow w dupe pocalowac, panie Leszku?

Basia
fatso
2017-05-19 07:18:19 UTC
Donald Tusk jest jurgeltnikiem wyzszego rzedu.
Basia
2017-05-20 09:48:53 UTC
Donald Tusk jest jurgeltnikiem wyzszego rzedu.
Niech sobie bedzie, Grek tez jest jurgieltnikiem
z wyzszej polki, ...i jeden i drugi daje glos po
wygranej Makrona.

Basia jest gotowa sie zalozyc z panem Fatsem,
panem Leszkiem ze sprawa jest juz przesadzona!