Antypolskie stereotypy w amerykańskich uczelniach (prof. Marek Jan Chodakiewicz)
Add Reply
j***@gmail.com
2018-04-08 09:19:52 UTC
https://m.youtube.com/?reload=7&rdm=35xwpm6d3#/watch?v=xAO7GvWScNg

Opublikowany 5 lut 2018Prof. Marek Jan Chodakiewicz odnosi się do antypolskich stereotypów rozpowszechnionych w amerykańskim świecie akademickim. Nagranie zrealizowano podczas spotkania w Muzeum Niepodległości w Warszawie. (Warszawa, 31.05.2012) Zapis całego spotkania dostępny tutaj:

Bytomir Szydera vel Dąs
2018-04-08 11:00:24 UTC
Post by j***@gmail.com
http://youtu.be/xAO7GvWScNg
Z tym pasożytem to tylko część komuszka, pewno byli i ideowcy.
Teraz też masz część pasożytów i część ideowców.

Ja tam jestem w PL za modelem łączonym Finlandia-DE.