A u Krychy w teatrze Polonia
2017-05-14 09:29:42 UTC
Grażyna Falkowska‏ @GraynaFalkowska:
"Mąż zdradza żonę z kozą. Gdzie? W prywatnym teatrze
K. Jandy.Reżyserują dwie lesbijki. Jedna jest córką
A. Holland."

Poszukalem troszke - koza ma na imie Sylwia:

2017-05-14 10:01:04 UTC
"Mąż zdradza żonę z kozą. Gdzie? W prywatnym teatrze
K. Jandy.Reżyserują dwie lesbijki. Jedna jest córką
A. Holland."
https://pbs.twimg.com/media/C_vN0bzW0AAXCcH.jpg
A po kiego to reklamujesz nowoczesną sztukę zoofilii? „Nieważne czy
piszą dobrze czy źle. Ważne czy nie przekręcają nazwiska.” :-)

Chce takie coś wystawiać w prywatnym teatrze?
Jej sprawa i tych co zechcą kupować bilety o ile teatr nie dostaje
dotacji państwa/województwa/miasta. "Sztuka" przez mikroskopijne "s"
co się potrafi utrzymać bez dotacji nie zaszkodzi, może w (dalekiej)
przyszłości wyda coś wartościowego. ;-)
2017-05-14 10:45:02 UTC
"Mąż zdradza żonę z kozą. Gdzie? W prywatnym teatrze
K. Jandy.Reżyserują dwie lesbijki. Jedna jest córką
A. Holland."
https://pbs.twimg.com/media/C_vN0bzW0AAXCcH.jpg
to teatr absurdu, proszę nie brać tego dosłownie smart:)

2017-05-14 10:59:25 UTC
[...]
A ile lat temu sztuka o homoseksualistach byłaby teatrem absurdu?
Więcej wiary w siły "słusznego postępu"! :-)
2017-05-14 11:05:16 UTC
A ile lat temu sztuka o homoseksualistach byłaby teatrem absurdu?
ty Flip tylko się pytasz jak rasowy ubek, ale nigdy nie odpowiadasz:)

2017-05-14 11:20:38 UTC
[...]
Prosze nie sciemniac. Absurd to by byl,
gdyby koze z zona zdradzal.

Andrew Karts