Żydzi piszą do Jarosława Kaczyńskiego. Skarżą się m.in. na Magdalenę Ogórek
2017-08-10 15:54:35 UTC
- Mocny i zdecydowany głos byłby dla nas szczególnie ważny - podkreślili
przedstawiciele Związku Gmin Wyznaniowych Żydowskich w Polsce. Napisali list
do prezesa Prawa i Sprawiedliwości Jarosława Kaczyńskiego z prośbą o
interwencję. Niepokoi ich wzrastający antysemityzm, a jego przejawem ma być
m.in. wypowiedź dziennikarki TVP Magdaleny Ogórek.

- Z wielkim niepokojem odnotowujemy w ostatnich miesiącach nasilenie
antysemickich postaw w Polsce, brutalizację języka i zachowań, których wiele
skierowanych jest przeciwko naszej społeczności - podkreśliły Gmina
Wyznaniowa Żydowska w Warszawie i Związek Gmin Wyznaniowych Żydowskich w
Polsce. Swoje obawy postanowiły przedstawić Kaczyńskiemu w liście. Jego
treść opublikował portal laboratorium.wiez.pl.

Czytamy w nim, że "wydarzenia ostatnich dni napawają ich szczególnym
oburzeniem". Dlaczego? - Budzą obawy, że żyjemy w coraz mniej bezpiecznej
dla nas rzeczywistości - zaznaczyli przedstawiciele Związku Gmin.

Zwrócili uwagę na "wzrastający antysemityzm w debacie publicznej".
Przywołali przy tym dwa nazwiska: Magdaleny Ogórek i Bogdana Rzońcy. Jak
stwierdzili, dziennikarka TVP "wypominała żydowskie pochodzenie przodkom
senatora Marka Borowskiego". Przypomnieli też słowa posła Prawa i
Sprawiedliwości: "zastanawiam się, dlaczego wśród aborterów jest tylu Żydów,
pomimo holocaustu". Te słowa nazwali "absurdalnymi i poniżającymi dla
ludzkiej godności, przemyśleniami". - Ukazały one całkowity brak
wrażliwości, niezrozumienie istoty Holocaustu - ocenili.

Zwrócili też uwagę na "faszystowskie hasła i flagi ONR Falangi na
uroczystościach państwowych, która przywołują najgorsze wspomnienia". - Na
to wszystko nie ma naszej zgody. Polska jest naszym domem i nie chcemy się
czuć w nim niechciani, a coraz częściej odnosimy takie wrażenie -
podkreślili.

To nie koniec przykładów, które przywołał Związek Gmin. - Incydent sprzed
kilku dni z pobiciem izraelskich sportowców, gdzie motywacją agresorów był
antysemityzm pokazuje, że ze strefy słów antysemityzm przechodzi w fazę
czynów - dodał.

Przedstawiciele Związku Gmin przyznali, że boją się o swoje bezpieczeństwo i
przyszłość w Polsce. - Nie chcemy powtórki z roku 1968 - zaznaczyli.
Apel do prezesa PiS

Na koniec zwrócili się bezpośrednio do Kaczyńskiego. Liczą na to, że
Kaczyński wyraźnie potępi antysemityzm i ich wesprze.

- Kiedy 14 miesięcy temu przemawiał Pan w Białymstoku podczas uroczystości
likwidacji getta, odebraliśmy Pana wypowiedź jako słowa otuchy. Mieliśmy
nadzieję, że wesprze Pan naszą społeczność, że możemy liczyć z Pana strony
na zrozumienie zarówno naszej historii, jaki i obecnej sytuacji -
podkreślili.

https://wiadomosci.wp.pl/zydzi-pisza-do-jaroslawa-kaczynskiego-skarza-sie-min-na-magdalene-ogorek-6153657972344449a

Zdaje się, że Magdalena Ogórek wdepnęła w gówno, ujawniając publicznie
konspirowanie się Żydów pod polskimi nazwiskami. Żydzi rządzący Polską by
chcieli nadal pozostawać anonimowi. Już kiedyś w Niemczech jeden taki
porządny liberał, Jurgen Moellemann próbował ujawniać konspiracje Żydów w
Niemczech, to później mu się spadochron odpiął podczas skoku...

boukun

Kermit
4h temu

"wypominała żydowskie pochodzenie" - to wstydzicie się że kiedyś mieliście
inne nazwiska czy nie? Czy jak ktoś zmienił nazwisko to jest fakt czy nie?
Prawda czy fałsz? Wszędzie widzicie ten bzdurny antysemityzm, moze i w moim
poście też, przecież wy macie prawo krytykować każdego i dorzucac mu łatkę
anty lub nazicośtam a inni o was już nawet nie mogą mówić.

kaer
4h temu

...dziennikarka TVP "wypominała żydowskie pochodzenie przodkom senatora
Marka Borowskiego". Powinni się cieszyć, że mają tak znanego swojego
człowieka...

A CZY OGÓREK
3 min. temu

użyła słowa żyd ? Antysemityzmem jest stwierdzenie faktu zmiany nazwiska ?

art75
4 min. temu

ciagle tylko slychac o antysemityzmie polakow a co z zydowskim
antypolonizmem.
boukun
2017-08-10 16:01:56 UTC
Zbyszek góral
4h temu

a ja mam z wami zgoła inny problem, mieszkacie tutaj już od kilku wieków i
ciągle nie możecie zwyczajnie czuć się Polakami.....jakiś ciąży na was
kompleks..się zastanawiam wyższości czy niższości. Jeżeli ktoś opowiada
jakiś dowcip i występuje w nim Polak albo opowiada o bardzo nędznym
zachowaniu jakiegoś-jakichś Polaków to co ?! Jest to antypolonizm ?!! Nas
równie dużo wymordowali w czasie II wojny światowej i nie tylko i też
moglibyśmy mieć alergie na antypolonizm...dajcie już sobie spokój ludzie
pochodzenia żydowskiego z tym antysemityzmem bo zaczyna to już być nudne. To
tak jak ja bym strasznie sie oburzał na antypisizm bo glosowałem na PIS.
Trzeba sie zasymilować z krajem gdzie od wieków przebywacie i przestać
przynudzać nie jesteście ani gorsi ani tym bardziej lepsi od reszty a głupie
gadki, kawały i inne okoliczności to juz ...powtarzam się..nudne, że nie
powiem takie..antypolonizm przypominające. pozdrawiam.. jak to tam było ?
salem alejkum czy jakoś tak ( podkreslam, że nie jestem antysemitą al3e juz
mnie troche nudzicie
boukun

mnie troche nudzicie
Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
2017-08-10 16:20:08 UTC
Post by boukun
[...]
Żydło coraz częściej bywa irytujące w PL. Panoszą się i czują jak pępek świata.

Oczywiście pisiorstwo w przypadku przerzucenia żydoskich roszczeń względem PL
na niemca, o których ostatnio głośno, powinno oberwać w sondażach tak jak peło oberwała za próbę prywatyzacji lasów państwowych.

Niech se kurwa srule sami odzyskują od niemca, ale bez udziału PL.
A. Filip
2017-08-10 16:31:26 UTC
Post by boukun
[...]
[...]
https://wiadomosci.wp.pl/zydzi-pisza-do-jaroslawa-kaczynskiego-skarza-sie-min-na-magdalene-ogorek-6153657972344449a
[...]
Że się "Żydów aborterów z nawiązaniami do Holocaustu" czepiają to
rozumiem i nawet bym się zdziwił jakby się nie czepili.

Czepienie się przypomnienia zmiany nazwiska (bez wzmianki Żydowskiej")
to _jak dla mnie_ promowanie _przez_ związek promujących antysemityzm
filozofii że "Dobry Żyd to Żyd zakonspirowany" oraz "Przodków Żydów się
BARDZO WSTYDZIMY". _Jak dla mnie_ to jest pokazowym promowaniem
antysemityzmu _przez związek_ .

To co napisała Ogórek _dla mnie_ antysemickie nie było. Jak wywołało
_w konsekwencji_ także "antysemickie komentarze" to wypada się czepiać
tych konsekwencji a samej Ogórek co najwyżej "w konsekwencji konsekwencji".
Hreczecha
2017-08-10 16:51:27 UTC
"Obawy", to w tym wypadku pojecie kluczowe. Ludzie przypominaja sobie poprzednie traumy i sie boja.
A. Filip
2017-08-10 17:03:17 UTC
Post by Hreczecha
Post by A. Filip
Post by boukun
[...]
Czyli w Merkel-landzie i "Niemieckiej Unii Europejskiej" *należy* się
bać komór gazowych 2.0?
Hreczecha
2017-08-10 17:08:20 UTC
Nie napisalem,ze nalezy. Sformulowalem hipoteze dotyczaca tego, co jest.
Jeneral od Infanterii
2017-08-10 17:56:55 UTC
Pomylilo sie tobie z Boland, historycznym krajem rozmieszczania obozow smierci i komor gazowych
A. Filip
2017-08-10 18:15:13 UTC
Post by Jeneral od Infanterii
Post by A. Filip
Czyli w Merkel-landzie i "Niemieckiej Unii Europejskiej" *należy* się
bać komór gazowych 2.0?
Pomylilo sie tobie z Boland, historycznym krajem rozmieszczania obozow
smierci i komor gazowych
Pomylił ci się "Polski antysemityzm" z zabójczo skutecznym Niemieckim
antysemityzmem przemysłowym. W Niemieckim holokauście miało zginąć
3_000_000 polskich Żydów. Jacyś polacy mieli przyczynić się do śmierci
100_000 polskich Żydów. 97% zadania ostatecznego rozwiązania kwestii
żydowskiej w okupowanej przez Niemcy Polsce obeszło się bez pomocy
polskich podludzi dla "rasy panów". Holocaust w niemieckim wykonaniu to
nie był żaden polnische wirtschaft, nieprawdaż?

http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Adolf_Hitler
Post by Jeneral od Infanterii
Dzięki bezpośredniej zdecydowanej interwencji ocalił miliony Żydów
przed zoologicznym polskim antysemityzmem, otwierając im drzwi dla
niezoologicznego niemieckiego antysemityzmu.
boukun
2017-08-10 17:35:11 UTC
Użytkownik "Hreczecha" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

"Obawy", to w tym wypadku pojecie kluczowe. Ludzie przypominaja sobie
poprzednie traumy i sie boja.
----------------------------

Szczególnie i wyłącznie ci, co rządzą zniewoloną Polską...

2017-08-10 17:33:03 UTC
[...]

------------------------------

Madzia uderzyła w czuły żydowski punkt, poruszyła a raczej ujawniła szerszej
polskiej publiczności żydowską konspiracje!
W jakim celu Żydzi się konspirują i nie chcą być ujawnieni, to można się
domyślić. Wyszło by na jaw, ile procent rządzi Polską...

boukun
Jeneral od Infanterii
2017-08-10 17:53:42 UTC
Post by boukun
[...]
bekon, przestan juz podkradac alkohol z zasobow pana, ktoremu podcierasz dupsko na codzien.
Wtedy zmniejszy sie ilosc procentow w twojej krwi i przestaniesz pierdolic na rzadko.
brat_olin
2017-08-11 07:08:49 UTC
Post by boukun
[...]
Ci Zydzi z ZGWZ winni skonsultowac ze swym wroclawskim
kompanem w walce z antysemityzmem, kol. Gleichgewichtem:

https://www.tysol.pl/a9458-Przewodniczacy-wroclawskiej-gminy-zydowskiej-Niech-sie-Kaczor-powiesi-

Przewodniczący wrocławskiej gminy żydowskiej: "Niech się
Kaczor powiesi"

- Niech się Kaczor powiesi razem z bandą kolesi! Narodowy
bolszewizm szlag trafi. - pisze wierszem były opozycjonista,
obecnie przewodniczący Gminy Wyznaniowej Żydowskiej we
Wrocławiu Aleksander Gleichgewicht.

Polska wtedy się zbudzi
i przegoni "nadludzi" -
raz na zawsze odejdzie Kaczafi!
Potem wszystkich kaczystów,
bolszewików, faszystów,
naród niczym fasolę wyłuska.
Po sekciarzy od Kaczki
zajechały już taczki,
a tam czeka Bereza - Kar Tuska!

- pisze między innymi Aleksander Gleichgewicht

Notka biograficzna na Wikipedii

Prosimy o powstrzymanie się od antysemickich komentarzy,
za swoje słowa Aleksander Gleichgewicht odpowiada jako
człowiek, przewodniczący instytucji i osoba publiczna.

2017-08-11 07:28:20 UTC
[...]
widać, że żydki to taka 5 kolumna, niby ironizuje, ala de facto hejtuje:)

2017-08-11 11:58:29 UTC
Post by boukun
[...]

REXPOLONIA
wczoraj (18:01)

Powiem Wam Gdybyście widzieli Pan - On przepiękny Żyd - Człowiek i Miłosć w
sobie - narodzie Izrael - Nasz Pan należy do Całego Świat - nie ma od tego
odejscia - już czas - cały czas krzyczycie tyle pieniedzy wydajecie -
Narodzie Izrael - Wam się wydaje że jak świat oplączecie uzależnieniami ,
jeden za jeden -Zapraszam Naród Izrael i Jego Matke Ave Maryja