Naukowcy udowodnili doswiadczalnie, ze znak Krzyza zabija zarazki i zmienia wlasciwosci optyczne wody.
Z***@hotmail.com
2018-01-11 11:02:24 UTC
http://m.fronda.pl/a/naukowcy-potwierdzaja-znak-krzyza-zabija-zarazki,74375.html

Naukowcy udowodnili doswiadczalnie, ze znak Krzyza zabija zarazki i
zmienia wlasciwosci optyczne wody.

?Potwierdzilismy, ze stary zwyczaj czynienia znaku Krzyza nad
jedzeniem i piciem przed posilkiem ma gleboki mistyczny sens? ? mówi
fizyk Angelina Malachowskaja. ? Ukryta jest za nim równiez korzysc
praktyczna: ?Zywnosc oczyszcza sie doslownie w ciagu chwili. Jest to
wielki cud, który dokonuje sie praktycznie kazdego dnia?.

Swoje badania sily znaku Krzyza Angelina Malachowskaja z
blogoslawienstwa Cerkwi prowadzila prawie przez dziesiec lat.
Przeprowadzono wielka serie eksperymentów, które wielokrotnie
sprawdzano przed opublikowaniem.

Wyniki eksperymentów sa fenomenalne: wykryto unikalne wlasciwosci
antybakteryjne wody, które w niej sie pojawiaja po poswieceniu jej
prawoslawna modlitwa i znakiem Krzyza. Odkryto nowa, nieznana
wczesniej wlasciwosc Slowa Bozego, zmieniajacego strukture wody, to
znaczy, znacznie zwiekszajacego jej gestosc optyczna w krótkim
ultrafioletowym zakresie widma.

Sama mozliwosc przeprowadzenia tych badan dla Angeliny Malachowskiej i
jej kolegów z Petersburgu bylo cudem, poniewaz nie otrzymali oni
srodków finansowych i nie weszly one w zakres tematyki badan
naukowo-badawczych. Ale prawoslawni naukowcy wykonali ogromny zakres
pracy za darmo ? tylko po to, aby dac ludziom mozliwosc poczuc i
zobaczyc uzdrawiajaca moc Boga.

EKSPERYMENT

Naukowcy sprawdzili dzialanie modlitwy ?Ojcze nasz? i prawoslawnego
znaku krzyza na bakterie chorobotwórcze. Do badan pobrano próbki wody
z róznych miejsc ? ze studzien, rzek i jezior. Wszystkie próbki
zawieraly bakterie paleczki okreznicy i gronkowca zlocistego. Okazalo
sie jednak, ze jesli przeczyta sie modlitwe ?Ojcze nasz? i przezegna
wode znakiem Krzyza, to ilosc szkodliwych drobnoustrojów moze
zmniejszyc sie w 7, 10, 100, a nawet wiecej anizeli 1000 razy!.

Zaobserwowano korzystny efekt modlitwy i oddzialywania znaku Krzyza na
czlowieka ? u wszystkich badanych stabilizowalo sie cisnienie,
poprawialy parametry krwi. Dziwny byl ten fakt, ze parametry zmienialy
sie w dokladnie potrzebnym dla uzdrowienia kierunku: u pacjentów z
podcisnieniem cisnienie sie zwiekszalo, z nadcisnieniem ? obnizalo.

Zauwazono, ze jesli znak krzyza czlowiek nakladal na siebie niedbale,
niedokladnie zlozyl trzy palce dloni, lub nie dotykal koniecznych
punktów (srodek czola, srodek splotu slonecznego, zaglebien prawego i
lewego ramienia), to pozytywny wynik oddzialywania byl o wiele
mniejszy lub w ogóle go nie bylo.

ZNAK

Naukowcy zmierzyli gestosc optyczna wody przed i po wykonaniu nad nia
znaku krzyza, a takze po jej poswieceniu. ?Okazalo sie, ze optyczna
gestosc w stosunku do jej wartosci wyjsciowej przed poswieceniem
wzrasta? ? wyjasnia Angelina Malachowskaja.

?Oznacza to, ze woda jakby ROZRÓZNIA sens wypowiadanych nad nia
modlitw, zapamietuje ich oddzialywanie i zachowuje go przez czas
nieokreslony ? w postaci wzrostu wartosci gestosci optycznej. Woda
jakby nasyca sie swiatlem. Ludzkie oko, oczywiscie, zauwazyc tych
uzdrawiajacych zmian w strukturze wody nie jest w stanie. Ale
spektrograf zapewnia obiektywna ocene tego wplywu?.

Znak Krzyza zmienia gestosc optyczna wody praktycznie natychmiast.
Gestosc optyczna wody, pobranej z kranu, po uczynieniu nad nia znaku
Krzyza przez zwyklego wierzacego, swieckiego w prawoslawnym zlozeniu
palców prawej reki, wzrasta prawie 1,5 ? krotnie! A przy poswieceniu
przez kaplana ? prawie 2,5 ? krotnie!. Z tego wynika, ze woda
?rozróznia? stopien swiecenia ? przez swieckiego czy kaplana, u
którego palce prawej reki sa ulozone do blogoslawienstwa tak, ze
przedstawiaja pierwsze litery Imienia Chrystusa.

Ciekawy jest wynik poswiecenia wody przez czlowieka ochrzczonego lecz
niewierzacego, i nie noszacego na sobie krzyzyka. Okazalo sie, ze woda
?rozróznia? nawet stopien wiary ? optyczna gestosc wody zmienila sie
tylko o 10 %! Zaprawde ? ?Wedlug wiary waszej ? niechaj bedzie wam
dane!?.

Poniewaz cialo ludzkie sklada sie z wiecej niz dwóch trzecich wody, to
znaczy, ze Bóg stworzyl w nas taki system kanalów fizycznych, które w
organizmie reguluja wszystkie procesy biochemiczne i który dokladnie
?rozpoznaje? imie Jezusa Chrystusa!

Mozna powiedziec, ze znak Krzyza ? to jest generator swiatla. Przy
zadnym innym ulozeniu palców rak (dlonia, czy przy niedbalym ulozeniu
palców, przy szybkim nieodpowiednim machaniu rekami) zadnych zmian
(zwiekszenia) gestosci optycznej wody z kranu nie stwierdzono.
Irytujacy Irygator vel Karbonylek
2018-01-11 11:33:38 UTC
Było klepane na pregu.

źródło:
cudajezusa.pl

wchodzimy na kontakt o tu
http://cudajezusa.pl/kontakt/ i widzimy nr. tel: 173070230

wklepujemy ten nr. tel. do googla i wyskakuje to:
Prowadzisz dzialalnosć gospodarczą? zmniejsz sobie koszt ZUS do 397 zł. (zachowujac przy tym prawa emerytalne i opiekę zdrowotną).

Centrum Inwestycyjne Vip
Al. Niepodleglości 12/35
Mielec
tel. 17 307 02 30
www.e-df.pl

Oczywiście w historii www, bo strona zaraz po tym jak klepano wątek na pręgu
zmieniła adres. A było to w lipcu 2016r.
https://groups.google.com/d/topic/pl.pregierz/FRwUH46ENj4/discussion
silvio balconetti
2018-01-11 11:39:21 UTC
Post by Z***@hotmail.com
[...]
Przypomne, ze chyba co najmniej dwa razy pisalem o podobnych badaniach.
Z tym ze nie prawoslawnych. Mamy wiec powazne zadanie dla przyszlych
badaczy, zeby sprawdzili czyje modlitwy sa bardziej skuteczne:
prawoslawne, katolickie czy ewangelickie.
A o czym pisalem? Powolujac sie na rozne badania pisalem, ze operacje
przebiegaly bardziej pomyslnie, gdy ludzie o to sie modlili. Rany goily
sie szybciej i bez komplikacji, gdy dobrzy ludzie pograzali sie w
modlitwie w sprawie poszkodowanego.
Specyficzny polski zwyczaj swiecenia aut doczekal sie rowniez
teologicznego potwierdzenia. Okazalo sie, ze auta poswiecone rzadziej
ulegaja wypadkom, kradziezom oraz korozji.
Ale kwestia, ktore religie sa w tej dziedzinie bardziej skuteczne, czeka
na mlodych badaczy. Katolicyzm, prawoslawie, ewangelicyzm (w setkach
odmian), a moze - podpowiada mi szatan - judaizm lub islam? ;-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej
które ssałeś" (Szczecin).
A. Filip
2018-01-11 11:45:22 UTC
silvio balconetti <***@invalid.invalid> pisze:
[...]
Post by silvio balconetti
Ale kwestia, ktore religie sa w tej dziedzinie bardziej skuteczne,
czeka na mlodych badaczy. Katolicyzm, prawoslawie, ewangelicyzm (w
setkach odmian), a moze - podpowiada mi szatan - judaizm lub islam?
;-)
Podejście twe do problemu zaiste naukowym jest! Należy koniecznie tą
drogą dojść do tego które wiary są "prawdziwsze"/skuteczniejsze.
Czy Załek powiedzie naukowy szturm na udowodnienie największej
skuteczności judaizmu? ;-)
2018-01-11 16:11:52 UTC
Post by Z***@hotmail.com
[...]
moze jakis wspolny projekt z prof. Kleczkowskim? Powiedzmy:

"Is Holy Water an allosteric enzyme?"

"The Holy Cross - A new player in the starch field?"

"Glucose, mannose, and the sign of the cross, regulate the expression of a major sucrose synthase gene in Arabidopsis via Christian Values-dependent mechanisms"

"Immigration status, with the refugee as active species, defines catalytic efficiency of AFD-dependent refugee-shelter conflagrationase, resulting in
immolation of the newly described species: rapefugees, Brassica antichristianica, Kleczkowski 2017." ?

==
Piotr
;-)
brat_olin
2018-01-11 16:26:33 UTC
Post by Piotr
Post by Z***@hotmail.com
[...]
Alez Panu odwala, p. doktorze.. Czepia sie mnie Pan,
i lata za mna, jak bym Panu jakies nadzieje dawal.
A przeciez mogl sie Pan wiecej uczyc, nie? Pisalem
juz o tym.

2018-01-11 17:05:58 UTC
Post by Piotr
Post by Z***@hotmail.com
[...]
Strasznie Pan emocjonalny, panie profesorze, zwlaszcza gdy ktos poucac innych o lataniu za nim, a sam pisze o mnie w postach do osob trzecich i to zwykle za moimi plecami, w watkach w ktorych nie bralem udzialu:

Jan. 10: "The Beautiful Wall jedynym rozwiazaniem. Let Mexico solve its own problems! Nawet nasz p. Piotr nowofunlandzki by przyklasnal takiej
tezie. Znaczy teze ryzykuje. "

Jan 7. "P.S. Dla p. Piotra nowofunlandzkiego - uwazam, ze p. Bogus Linda przesadzil troche w ostatniej scenie tego filmiku. Ale tak to jest z artystami, ze uczuciowi.."

Jan 5: "To nie taka narracja w GWnie i TVN? Pan sie zreszta spyta
naszego p. Jozka z Iowa czy p. Piotra nowofunlandzkiego :) "

=
"nowofunlandzki" Piotr Trela
narciasz
2018-01-11 16:39:47 UTC
Post by Z***@hotmail.com
[...]
umejska kurwa: Loading Image...
ma kwalifikacje jedynie do uczestniczenia w nadzwyczajnej komisji smoleńskiej w projekcie p. Antoniego - czyli; "Wybuchy smoleńskie".
John_Smith
2018-01-11 22:58:12 UTC
smiej sie, u.wa, smiej....

https://www.youtube.com/results?search_query=water+Emoto

ps:
Piotr
2018-01-12 00:02:21 UTC
Post by John_Smith
smiej sie, u.wa, smiej....
https://www.youtube.com/results?search_query=water+Emoto
jest cos o tym jak to jak to modlitwa i poprawne przezegnanie zabija bakterie:

"ze jesli przeczyta sie modlitwe ?Ojcze nasz? i przezegna wode znakiem Krzyza, to ilosc szkodliwych drobnoustrojów moze zmniejszyc sie w 7, 10, 100, a nawet wiecej anizeli 1000 razy!"

a na dodatek "zmienia strukture wody znacznie zwiekszajac jej gestosc optyczna w krótkim ultrafioletowym zakresie widma" ????

"smiej sie, u.wa, smiej...."
John Smith
;-)

Piotr
John_Smith
2018-01-12 02:47:57 UTC
Post by Piotr
Post by John_Smith
[...]
Gdybys chodzil z koszyczkiem na Wielkanoc baranka swiecic i przynosil do
domu, w malutkiej buteleczce troszeczke wody swieconej, to bys sie nie
dziwil, ze taka woda stoi calymi latami i ani nie zmetnieje ani niw
rozwina sie w niej glony.

ps: znaczy, cud!
John_Smith
2018-01-12 03:00:07 UTC
Post by John_Smith
[...]
https://www.energytherapy.biz/wp-content/uploads/2017/01/masuru-emoto-water-crystals.jpeg
ps: ps: Ojcze nasz, dziala na staphylococcus aureus.

https://www.kp.ru/daily/24038/97367/
Coroner
2018-01-11 17:59:16 UTC
Post by Z***@hotmail.com
[...]
a to swietne wiadomosci! Ale ktorej wersji "ojcze nasz" trzeba w celu
filtracji uzywac? Bo "Papież chce zmian w modlitwie "Ojcze nasz". Chodzi
o słowa "i nie wódź nas na pokuszenie", które według Franciszka zostały
niewłaściwie przetłumaczone." Ci naukowcy powinni tylko jeszcze szybko
zbadac, po jakiej modlitwie ta woda zmienia sie w wino ;)
John_Smith
2018-01-11 23:12:13 UTC
Post by Coroner
Ci naukowcy powinni tylko jeszcze szybko
zbadac, po jakiej modlitwie ta woda zmienia sie w wino;)
tej szczerej, zapewne...

ps;
silvio balconetti
2018-01-12 14:00:44 UTC
Post by Coroner
[...]
Ja tam bym na wsiakij sluczaj uzywal obu wersji, albo moze jezyka
oryginalu (greckiego lub aramejskiego), bo tlumacze mogli sie pomylic
lub ulec sami jakims pokusom. :-)
Nie wiem czy ten nowy minister od chorob jest bardzo wierzacy, ale na
jego miejscu stawialbym tez na pomoc radiestetow katolickich. Oni raczej
nie wyemigruja, braki personelu medycznego moga jakos uzupelnic, chorym
przywrocic nadzieje, symulantow uzdrowic... :-)
które ssałeś" (Szczecin).
andal
szwabie nie pierdz przy stole
dantes
2018-01-12 13:16:10 UTC
Post by Z***@hotmail.com
[...]

Główną odkrywczynią jest inżynier elektronik Angelina Małachowska z
laboratorium technologii medyczno-biologicznych w petersburskim Instytucie
Naukowo-Badawczym Medycyny Morskiej i Przemysłowej. Jej afiliację podaje ta
strona.
http://www.k-istine.ru/pseudoconfession/pseudoconfession-049.htm
Obecnie na stronie instytutu
http://niipmm.ru/
nie ma już tego laboratorium, ale web.archive.org pokazuje,
http://web.archive.org/web/20090409221619/http://www.niipmm.ru/lab/50
że kiedyś było i czym się zajmowało: "Medyczne technologie
rezonansowo-falowe", "biofizyka elektromagnetycznych, kwantowo-optycznych i
optycznych oddziaływań na organizm", "fizjoterapia biorezonansowa, kwantowa
i elektroimpulsowa". Z daleka śmierdzi Oberonem
http://mlodyfizyk.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?460252
lub czymś pokrewnym. Nic dziwnego, że laboratorium kilka lat temu
zamknięto.

http://mlodyfizyk.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?486646
Jakub A. Krzewicki
2018-01-12 14:06:32 UTC
Post by dantes
Post by Z***@hotmail.com
[...]
Nie śmiej się z Oberona i nauki radzieckiej.
Gdyby nie ta cała ich parapsychologia, to nie działałaby III RP.
W środowisku polskich telepatów, telekinetyków etc. wielu współpracowało
z ludźmi z podobnych intytutów ze Wschodu. Oczywiście nic im za to nie grozi
i to na życzenie kościółka, który uważał, że to jakiś niedziałający, a już
z pewnością około-satanistyczny zabobon.

A tymczasem niektórzy metapsychicy wydawali wibracje harmonijnie zestrojone
z radiostacją "ruskiego Dzięcioła", zaś kagiebista dr Kaszpirowskij hipnotyzował
naród kraju nadwiślańskiego przez TV swoim "raz-dwa-tri". Nie śmiać się, to
nie są żarty!
dantes
2018-01-12 15:38:31 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
Post by dantes
Post by Z***@hotmail.com
[...]
Niezdążyłem... bo to kit z około 2004 roku.
Dzisiaj rozrywki dostarcza Jan Taratajcio.
John_Smith
2018-01-12 19:41:03 UTC
Post by dantes
Post by Z***@hotmail.com
[...]
A kto Ci broni w to wierzyc...?

ps: Jesli, choc raz uchroni Cie to przed sraczka, po wypiciu
niegotowanej wody, to stwierdzisz, ze bylo warto.
dantes
2018-01-13 11:35:18 UTC
Post by John_Smith
Post by dantes
Post by Z***@hotmail.com
[...]
"broni", "wierzyć"... o czym Ty bredzisz?