ściepa kwitnie
Add Reply
narciasz
2018-08-04 22:26:46 UTC
ściepa i jej łordynator: Loading Image...
Relatywizator rzeczywistości Dąs
2018-08-05 11:36:22 UTC
Post by narciasz
ściepa i jej łordynator: https://images91.fotosik.pl/12/fb6345a7aa1f8911.jpg
Standardowa wklejka.
Silvio Balconetti
2018-08-05 14:30:28 UTC
Post by narciasz
ściepa i jej łordynator: https://images91.fotosik.pl/12/fb6345a7aa1f8911.jpg
Jedni zbieraja, a jeszcze inni produkuja. I to ile!
Witam po przerwie! Zli ludzie przeszkadzali mi w pisaniu, tzn. czytac
cos tam moglem, ale od siebie nic dodac, bo system byl zatkany. Ale
poprawia sie, piwo sie chlodzi, jedzenie gotuje i smazy (all inclusive
plus!). :-)
Jak mi sie zechce, to cos rzuce w ramach przegladu tygodnia, bo widze,
ze smieciarze czyli zamularze sciepowi jak zwykle zawracaja dupy roznymi
pierdulami, zeby tylko jak najdalej od rzeczy wazniejszych. A nasz
Piotrus, Basia, fatso i inni daja sie podpuscic i sobie dyskutuja - np.
o kryminalnych Eskimosach kanadyjskich czy lewackich cyklistach w
jakichs azjatyckich Stanach. ;-)
A juz przed 40-50 laty stwierdzono, ze amerykanscy Murzyni i hispanics
tez nadreprezentuja populacje wiezienna i napisano o tym setki ksiazek i
artykulow. A Bulba odkrywa Ameryke, a wlasciwie Kanade, zeby podpuscic
Piotra. Zapomnieli, ze sciepa jest o polskiej kulturze, no i Zydach.
Choc moze sa zydowscy lub polscy Eskimosi i Murzyni? ;-) Jesli tak to
sorry! :-)
W temacie cyklistow w Azji to mial racje obecny ambasador w San Escobar
Wrzeszczykowski, ze rowerzysci i wegetarianie to choroba Zachodu.
Dodalbym do tego jeszcze filatelistow, nudystow, surferow, paragliterow
itp. Jak takiemu cos odbije i pojedzie jeszcze do dalekiej Azji to
trudno sie dziwic, ze mu sie stanie krzywda. Bialorusom jest dobrze, bo
plasko i wod malo, zeby latac i plywac, a jazda rowerem grozi smiercia
lub kalectwem. Smieja sie wiec z durnych lewakow, ktorzy zamiast jechac
w Alpy lub Gory Skaliste, jada w strone Mongolii.

A o czym chyba nikt nie napisal?
1° Trump zapowiada wprowadzenie powszechnych IDs, zeby czlowiek mogl sie
w sklepie przy zakupie np. kartofli lub pomidorow wylegitymowac. :-)
Zainteresowani powinni bic na alarm! ;-)

2° Steve Bannon planuje zalozenie The Movement organizacji, ktora
mialaby pomoc zachodnim populistom zdobyc wiecej miejsc w parlamencie
europejskim. Wlosi sa sceptyczni, Austriacy uwazaja, ze Bannon chce w
ten sposob zalatwic prace dla bezrobotnego niedlugo Farage, a wschodni
Europejczycy boja sie goscia, ktory smierdzi i ktorego podejrzewa sie o
kontakty z Rosja. A jesli Bannon jest swiadomym agentem (stamtad
dostawal tez francuski FN), to co jest z Breitbart News? Putinowiec
szwedzki bedzie mial problem ze zrodlami: RT i Sputnik sa be, Voice of
Europe musi sie podciagnac (szczegolnie w wersjach obcojezycznych), a
jak wzorem FB oczyszcza Twittera? Ale KGB pewnie cos wymysli?

https://www.profil.at/shortlist/ausland/steve-bannon-eu-netztwerk-zerstoeren-10252740
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej
które ssałeś" (Szczecin).
u2
2018-08-05 14:59:48 UTC
Post by Silvio Balconetti
A juz przed 40-50 laty stwierdzono, ze amerykanscy Murzyni i hispanics
tez nadreprezentuja populacje wiezienna i napisano o tym setki ksiazek i
artykulow.
ta, ale syfek nie potrafi przytoczyć nawet jednego artykuliku, nie
wspominając książki:)))))

Silvio Balconetti
2018-08-05 15:04:14 UTC
Post by Silvio Balconetti
Post by narciasz
[...]
Trump i warzywniaki
https://www.indy100.com/article/trump-groceries-id-americans-florida-twitter-facebook-8472426

W temacie Bannon
https://www.freitag.de/autoren/the-guardian/steve-bannon-der-hype-ist-die-gefahr

Dla cyklisty fatso

itd.
które ssałeś" (Szczecin).
narciasz
2018-08-05 15:11:00 UTC
Post by Silvio Balconetti
Post by narciasz
[...]
Cześć Sylvek!
Siedze se w cieniu pod daszkiem przy piwku i kozim serku prosto z koziej farmy i wspominam stare dzieje związane z upałami (termometr pokazuje aktualnie 33 C.) w jakich kiedyś bywałem np. w Kuwejcie:
Kuwayt: Loading Image...
Bank of Kuwayt: Loading Image...
bez piwa! Co dziś trudne do pojęcia.

Bannon to taki Meteoryt, błysnął i zgasł. Szkoda czasu na chuja. Trumpa, Kaczego i inny badziew mam w dupie - na razie! Jak temperatury opadną to wrócę do tego błota.

Już któryś dzień z rzędu oglądam miłe obrazki z Tyrolu. Historię tej pięknej krainy i ludzi tam żyjących od stuleci. Niektóre scenki powtarzam kilka razy bo język tam mają jakiś "spicyficzny". Interesujące wszystko jest - nawet to, że skusiłem się na kozi ser z podobnej tu farmy. Koplim się kilkanaście km. co by zakupić kilka serków o różnym smaku. Rezgotka się brzydzi - nie rusza, będzie dla mnie na dłużej!

Uściski,
Silvio Balconetti
2018-08-06 18:45:16 UTC
Post by narciasz
[...]
Jezyk od biedy mozna zrozumiec jak siedzisz jakies dziesieciolecia na
poludniu. Trudniej jest ze Szwajcarami i sasiadujacymi Austriakami z
Voralberg, ktorzy po WWI zrobili referendum i chcieli polaczyc sie z
Helwetami - byli biedni, tez Allemani, kraj sie rozpieprzal, ale
prezydent Wilson nie pozwolil.
Tyrol jest fajny, sery dla smakoszy, dobre piwo, inne przysmaki (np.
Kiachl), no i krajobrazy.
które ssałeś" (Szczecin).
Taras Bulba
2018-08-06 19:07:41 UTC
Jodlujesz?
Silvio Balconetti
2018-08-06 19:47:07 UTC
Post by Taras Bulba
Jodlujesz?
To sie inaczej nazywa

które ssałeś" (Szczecin).
narciasz
2018-08-06 21:25:25 UTC
Post by Taras Bulba
Jodlujesz?
włóż jaja w imadło i poproś swoją babę by ci równo i mocno dokręciła. Zajodłujesz skurwysynu!
u2
2018-08-06 21:31:05 UTC
Post by Taras Bulba
Jodlujesz?
włożę jaja w imadło i poproszę swoją babę by mi równo i mocno dokręciła. Zajodłuję !
puść nagranie pedzik:)))))))))

narciasz
2018-08-06 21:37:23 UTC
Post by Silvio Balconetti
Post by narciasz
[...]
A co to jest ten "Kiachl"? Oświeć Sylvek.

Rzeczywiście widoki są zajebiste. Kiedyś, jadąc przez BC trafiłem na wioskę Fountain Valley, była podobna do tych w Alpach. Widocznie jacyś Allemani-uchodźcy tam żyli?
narciasz
2018-08-06 22:06:04 UTC
Post by narciasz
Post by Silvio Balconetti
Post by narciasz
[...]
Pamiętam zdażenie związane z tą okolicą. Jesienią 1980. nastąpiło trzęsienie ziemi o znacznej sile w okolicy Neapolu. Zginęło kilka tys. ludzi i ogromna masa domów legła w gruzach.

PMPS PEKAES gdzie pracowałem, załapał fuchę od ONZ. Woziliśmy w segmentach "fińskie" domki z Falun w Szwecji dla ofiar trzęsienia w Neapolu. Ponad 3000 km. w jedną stronę. Kółko robiło się tydzień - w parze. Jeden spał drugi jechał.

Noc. Jadę od Kufsteinu na Brennero, koleżka śpi za mną na górnym łóżku zasłonięty zasłoną. Jest noc. Jadę, jadę... zachciało mi się (excess coffee wants out) zjechałem na leśny parking. Zatrzymałem auto przy samej krawędzi asfaltu po prawej stronie nie gasząc silnika. Wylazłem z kabiny i poszedłem na lewą stronę parkingu pod krzaki. Wyleciało. Kilka przysiadów, kilka wymachów rąk hyc do kabiny i w długą. Na Brennero idę odprawić karnet TIR u Austriaka. Odprawiłem. Przejechałem na włoską stronę. Zaparkowałem. Idę odprawić się u Makarona - naraz widzę, że mój koleżka przekracza austriacko-włoską granicę w piżamie w laczkach idąc w moją stronę...

Kombinuj, jak to mogło się stać, że zaistniała taka sytuacja?

Jeszcze jedno. Pomroczna i jej inżyniery ma problemy z wybudowaniem tunelu pod Świna by połaczyć bezproblemowo Wolin z Uznam gdzie leży Świnoujście.
Tu video jak z podobnym problemem radzą se Allemani:

Silvio Balconetti
2018-08-08 17:55:36 UTC
Post by narciasz
A co to jest ten "Kiachl"? Oświeć Sylvek.
Rzeczywiście widoki są zajebiste. Kiedyś, jadąc przez BC trafiłem na wioskę Fountain Valley, była podobna do tych w Alpach. Widocznie jacyś Allemani-uchodźcy tam żyli?
To takie ciacha https://tinyurl.com/ybyl5m96
Ciasto ponoc jak na paczki i smazy sie na goracym oleju. Je sie na
slodko z roznymi marmoladami lub pikantnie z kiszona kapusta (nie
probowalem).
https://tinyurl.com/ydfhhsls
które ssałeś" (Szczecin).
narciasz
2018-08-08 18:17:00 UTC
Post by Silvio Balconetti
Post by narciasz
[...]
Oki, dzięki. Kiszona kapucha do pączków??? - chociaż, też nie mogłem się nadziwić jak tutejsze Molsony (jak pracowałem w kopalni złota w Timmins) jadły jabłka - posypując je gęsto - solą?

Zastanawiam się co robić? Spierdalać gdzieś na Yukon czy kopać bunkier. Poczytaj: https://www.cnn.com/2018/08/06/middleeast/saudi-arabia-canada-intl/index.html

Co radzisz Sylvek?
Andrew Karts
2018-08-08 23:54:59 UTC