Zimny Lech na gorąco
narciasz
2017-04-19 13:18:28 UTC
Musicie strzec jak źrenicy oka i karabinu tego popiersia: Loading Image... który poległ w obronie Rzeczpospolitej - powiedział minister Antoni do żołnierzy i dowódcy stołecznego garnizonu.
A. Filip
2017-04-19 13:29:17 UTC
Post by narciasz
http://www.rdc.pl/wp-content/uploads/2017/04/xC9EFfxQW0AAYOxS-700x342.jpg.pagespeed.ic.h3mM7tGuFx.jpg
który poległ w obronie Rzeczpospolitej - powiedział minister Antoni do
żołnierzy i dowódcy stołecznego garnizonu.
A ile kadencji rządzenia wróżysz PiS? Więcej niż (góra) dwie?

Jak Naczelny Dowódca Sił Zbrojnych Prezydent Kaczyński zginął na
pokładzie wojskowego samolotu bo w wersji PO wojsko pokazowo spierdoliło
to mam żałować że się wojacy przez parę lat karnie pokazowo pomęczą
obnosząc się publicznie ze swoją (instytucjonalną) winą?