Europie co swemu prezydentowi Tuskowi tak marnie płaci że ten jeździ pociągiem DRUGĄ klasą HAŃBA! ;-)
2017-04-20 06:26:53 UTC
Czyż Europy nie stać na to by jej prezydent Tusk jeździł PIERWSZĄ klasą?
HAŃBA! ;-)
2017-04-20 10:05:41 UTC
Czyż Europy nie stać na to by jej prezydent Tusk jeździł PIERWSZĄ klasą?
HAŃBA! ;-)
udaje biedaka, że niby go na bilet nie stać, ale w porównaniu z bolkiem
któren dawał każdemu 100 melonów (virtualnie), to dunek nakradł miliardy
i nie wiadomo gdzie je schował:)

V.L.Pinkley
2017-04-20 12:31:47 UTC
Czyż Europy nie stać na to by jej prezydent Tusk jeździł PIERWSZĄ klasą?
HAŃBA! ;-)
udaje biedaka, że niby go na bilet nie stać
Ale Donek jest sprytny, na centralnym jest dużo miejsca dla zwolenników
i nie trza zgłaszać Hajce chęci demonstrowania czy innych zgromadzeń.
u2
2017-04-20 12:56:49 UTC
Post by V.L.Pinkley
Ale Donek jest sprytny, na centralnym jest dużo miejsca dla zwolenników
i nie trza zgłaszać Hajce chęci demonstrowania czy innych zgromadzeń.
zawsze przewala się tam tłum podróżnych, można wmawiać dla ciemnego
luda, że byli na powitaniu Krula Jewropy:)))))))))

V.L.Pinkley
2017-04-20 14:19:59 UTC
Post by V.L.Pinkley
[...]
Ano, Donek kuty na cztery łapy, szpakami karmiony, przez stasi przeszkolony,
wie co robi.
u2
2017-04-20 18:09:09 UTC
Post by V.L.Pinkley
Post by u2
[...]
widać, ze wystraszony w cztery trąby i bardzo dobrze, niech łachudra nie
myśli, że mu te jego łajdactwa ujdą na sucho:))))))))))

Basia
2017-04-20 14:35:38 UTC
Czyż Europy nie stać na to by jej prezydent Tusk jeździł PIERWSZĄ klasą?
HAŃBA! ;-)
W urodziny Hitlera moze zawsze jedzi II klasa,
czy jakim Volkswagenem.

Basia
Piotr
2017-04-20 14:42:21 UTC
Czyż Europy nie stać na to by jej prezydent Tusk jeździł PIERWSZĄ klasą?
HAŃBA! ;-)
Ein Filip, Ein przenikliwy komentarz.