Krzywa rosnie
Add Reply
Silvio Balconetti
2018-04-08 19:27:38 UTC
41 proc. badanych przez Instytut Badań Pollster na zlecenie
"Wiadomości" TVP oddałoby głos na Prawo i Sprawiedliwość. W ciągu
tygodnia poparcie dla partii Jarosława Kaczyńskiego wzrosło w tym
sondażu o dwa punkty procentowe. <

http://www.rp.pl/Polityka/180409525-Sondaz-dla-TVP-PiS-owi-rosnie-poparcie.html

Nie wiem czy przejeto juz sondazownie, ale zgadza sie to z moja
prognoza. Bedzie roslo, a partiom opozycyjnym spadalo, dla balansu
niektorzy beda musieli zglaszac sie do prokuratury, wiec komisje
wyborcze nie beda chcialy kryminalistow na listach. Pozniej zadbaja
(komisje, znaczy sie), zeby partie z najlepszymi programami dla suwerena
zdobyly najwiecej glosow, a wszyscy ktorzy zglosza jakies watpliwosci
zostana potraktowani jako dewianci, ktorzy stracili kontakt z
rzeczywistoscia.

Czytalem o akcjach podatnikow, ktorzy zadaja rozsadnego i
transparentnego wydawania pieniedzy z podatkow. Bedzie trzeba do nich
sie dolaczyc.
--
saluto
Silvio Balconetti
przecież mniej boli'
Bytomir Szydera vel Dąs
2018-04-08 19:49:47 UTC
Post by Silvio Balconetti
Czytalem o akcjach podatnikow, ktorzy zadaja rozsadnego i
transparentnego wydawania pieniedzy z podatkow. Bedzie trzeba do nich
sie dolaczyc.
Wydasz pieniążek aby przyjechać do PL coby udzielić IM wsparcia,
czy kibicujesz raczej duchowo, na odległość?

Łopozycja chciała taniości? łopozycja dostanie taniość, w czym problem?
Kaczor ich znów wyjebał koncertowo.