Wielki gazowy blef Putina
Ronert
2006-07-12 13:07:39 UTC
Post by Wolaniecki
Post by Jerzy Pawlowski
Panie JDR, czy sprawdzil Pan ze to prawda co podaje
zydowski "Newsweek Polska"?
Co pana dzis jebie, laskawco?
A moze jakis przystojny twoj pobratymca krwi panu
Jerzemu spokoj malzenski zakloca?.....-;)
@mkarwan@
2006-07-12 13:44:04 UTC
x-no-archive: yes
Post by Andrew Karts
Post by h***@aol.com
Jestem przekonany, ze Niemcy maja geologow i mieli wglad w wycene
geologiczna zasobow rosyjskich zanim podjeli decyzje -- jesli podjeli.
2-gim dostawca gazu do Europy bedzie Iran. Tam inwestuja tez Niemcy.
To co Newsweek teraz powie ma taka samo wartosc jak artykuly Wall
Street Journal o swietlanej przyszlosci budownictwa w USA, 3 lata temu.
Obecnie wszyscy zaczynaja dac w cienka rure i wypierac sie swojego
optymizmu sprzed kilku lat.
Newsweek wydawany w Polsce nie podlega tej samej weryfikacji publikacji
jakiej podlego on w USA.
Na liniach frontowych Amerykanie klamia.
s.b.
Mozna klamac bezkarnie zawsze i wszedzie. Od pewnego czasu nazywa sie
to 'opinion news', w czym zwlaszcza celuja wielkie media kablowe lecz
zaraza rozchodzi sie kregiem dalej. Ta 'opinia' zwalnia jakoby z
odpowiedzialnosci za fakty. W wielu przypadkach nawet tytuly nie
odpowiadaja tresci, a wrecz jej zaprzeczaja, kiedy to tytul zostaje
wylacznie uzyty do zwabienia czytelnika, czy tez widza/sluchacza.
A, ta szkole na sciepie stosuje tow. Ordynator zakonny.
Zauwazyliscie ta belke czy widzicie tylko te zdzbla?
@mkarwan@
2006-07-12 13:51:41 UTC
x-no-archive: yes
Post by Andrzej Adam Filip
Post by Unicorn
Post by Jerzy Pawlowski
Post by -;)
Wielki gazowy blef Putina
Rosja chce budowac wszechmocne imperium energetyczne i
kontrolowac swiatowa gospodarke. Jest tylko jeden, ale
za to zasadniczy problem: za kilka lat moze zabraknac
jej gazu na eksport.
http://newsweek.redakcja.pl/
Panie JDR, czy sprawdzil Pan ze to prawda co podaje
zydowski "Newsweek Polska"?
Nien tylko "sprawdzil" ale mial rowniez dostep do
innych zrodel na ten temat...-;)
Tylko watpliwy charakter, ktory jest gotow
widziec wokol siebie tylko idiotow.
Niech się Newsweek Polska buja ze ściepy z artykułami które nie są
publicznie dostępne na internecie. Ja nie mam najmniejszego zamiaru się
u nich rejestrować żeby przeczytać skrót.
O czym ty piszesz, czlowiecze? Jaki Newsweek Polska podal ten artykul
na sciepe? Rosja sama chce sie podobno preznie rozwijac wiec sama
bedzie zzerac rope. Rosja to nie Saudi Arabia i ma znacznie wiecej ludnosci.
Ropy moze jest tam duzo ale na glowe mieszkanca znacznie mniej.
Jesli PKB na glowe ma wzrosnac znaczaco to i zuzycie ropy na glowe takze.
W przypadku Rosji oznacza to znacznie wiekszy wzrost calkowitego zuzycia
niz w przypadku Arabii. Ze tez rozni mundrale nie zauwazyli tak prostego faktu.
Przypuszczam, ze to sa albo glupcy myslacy kategoriami "wishful thinking"
i lykajacy to co ich ulubiona prasa podaje bez zastanowienia
albo polityczni oszusci chocacy by ich blefy przechodzily jak najdluzej.
mkarwan
2006-07-12 14:29:19 UTC
Post by e***@asia.org
x-no-archive: yes
Wielokrotnie pisałem ci abyś zmienił kodowanie bo w twoich listach pojawiają
się krzaki, jak grochem o ścianę
Widocznie jesteś aż tak głupi, ze nie potrafisz zrozumieć tego co się do
ciebie
pisze tchórzu!
A teraz zarejestrujemy twój list w archiwum google tchórzu "x-no-archive:
yes"!

From: "@mkarwan@" <***@carvania.org>
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Wielki gazowy blef Putina

mkarwan
2006-07-12 14:28:56 UTC
Post by e***@asia.org
x-no-archive: yes
albo polityczni oszusci chocacy by ich blefy przechodzily jak najdluzej.
sam do siebie piszesz głupi tchórzu?

From: "@mkarwan@" <***@carvania.org>
Newsgroups: soc.culture.polish

Wolaniecki
2006-07-12 14:35:45 UTC
Post by Ronert
Post by Wolaniecki
Post by Jerzy Pawlowski
Panie JDR, czy sprawdzil Pan ze to prawda co podaje
zydowski "Newsweek Polska"?
Co pana dzis jebie, laskawco?
A moze jakis przystojny twoj pobratymca krwi panu
Jerzemu spokoj malzenski zakloca?.....-;)
RoSSolwkowy pobratymco
--
"Polak wspolczesny nie moze zyc bez antyjudaizmu.
Tam gdzie antyjudaizm nie istnieje, Polak go stworzy"

J D Ross/Forte/jdr/Omni/Quantun/"-;\)"/Unicorn/Triniton/Ronert*
Jozef D.Ross, sympatyk i gloryfikator stalinizmu-leninizmu ktorego rodzina
wyjechala dobrowolnie w glab Rosji w celu budowania socjalizmu, a on zas
sam z kolei wyjechal w r. 1970 z Polski na paszporcie, kiedy cala
wschodnia Europa znajdowala sie pod krwawym rezymem Sowietow.

* latest
Wolaniecki
2006-07-12 14:40:17 UTC
Post by Wolaniecki
Post by Jerzy Pawlowski
Panie JDR, czy sprawdzil Pan ze to prawda co podaje
zydowski "Newsweek Polska"?
Co pana dzis jebie,
Cos mniejszego niz ciebie? ;-)
Post by Wolaniecki
laskawco?
Jak tam zycie w Pcimiu Srednim, trojwymairowy?
Stopa zyciowa sie polepsza?
Leczycie bezrobocie wysylaniem hydraulikow do Irlandii.
Unicorn
2006-07-12 16:33:24 UTC

------=_NextPart_000_003F_01C6A5D9.76A8D460

"szmata hitlerowska-alexander sharon-Wolaniecki"=20
=20
=20
alexander-sharon hitlerowski pobratymca i gloryfikator
=20
--=20
A oryginalny cytat napisany Isaaca B. Singer'a,=20
"Zyd wspolczesny nie moze zyc=20
bez antysemityzmu. Jezeli=20
antysemityzm gdzies nie istnieje
- on go stworzy." =20
Isaak B. Singer. (Przyjaciel Kafki, str. 113)
=20
Jestem alexander sharon-sympatyk i gloryfikator hitleryzmu
rodzina wyjechala dobrowolnie na roboty do
Rzeszy hitlerowskiej, by ja wspomagac swoja
dorowolna praca , kiedy ta mordowala miliony ludzi w Europie.
"Olo-sympatyk i gloryfikator hitleryzmu" tu byl.
Jaki wstyd! Jaka hanba!

Twoje to, Olo-sharon -symapatyku hitleryzmu, slowa:

"Zgadza sie.
Pisalem, ze moja rodzina wyjechala dobrowolnie do Rzeszy, "

Jezeli Zydzi maja takiego obronce jak olo-hitlersyn,
to antysemici sa juz zbyteczni, on pracuje za cala
armie antysemit=F3w.

Jaki wstyd! Jaka hanba!

Zes sympatyk hitleryzmu - to fakt, ale ksywke "sharon"=20
ukradles swojem premierowi, ludzac sie, ze robisz=20
dobry geszeft....

Nie bez przyczyny sam potwierdzies, ze jestes:
-"sympatykiem i gloryfikatorem hitleryzmu"...
8<<<<<<<<<<< snip
"Olo-sympatyk i gloryfikator hitleryzmu" tu byl.

----- Original Message -----=20
2006-07-15 17:21:38 UTC
Post by Unicorn
Post by Jerzy Pawlowski
Post by -;)
[...]
No i co pisza te inne zrodla?
Czy sa w zgodzie z zydo-amerykanskim "Newsweek Polska"?
--
"Imbéciles réveillez vous!"

Jerzy Pawlowski (***@panix.com)
Jerzy Pawlowski
2006-07-15 17:27:58 UTC
Post by -;)
Post by Unicorn
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601085&sid=aT99McD6VONI&refer=europe
London Suicide Bomber Says in Video More Attacks Are Planned
Panie Jerzy,
wszyscy bez dziwienia sie dzis wiedza,
ze w swiatowych mediach Zydzi siedza.
A cytowany przez Pana Bloomberg
( http://www.bloomberg.com/)
- nie jest wcale mniej zydowski
niz "Newsweek" polski..-;)
Ja wcale nie twierdze ze nie cytuje zydowskich srodkow
masowej propagandy. Zanim jednak uznam ze pisza prawde,
to staram sie sprawdzic czy to rzeczywiscie prawda.

W przypadku nagrania wideo londynskiego zamachowca
Shehzad Tanweer nawet Al Jazeera podawala ta sama
wiadomosc co Bloomberg, wiec jest wieksze
prawdopodobienstwo ze to prawda.

A jak pan potwierdzil ze "Wielki gazowy blef Putina"
to prawda?
--
"Imbéciles réveillez vous!"

Jerzy Pawlowski (***@panix.com)
Wolaniecki
2006-07-15 18:15:50 UTC
Post by Jerzy Pawlowski
Post by Unicorn
Post by Jerzy Pawlowski
Post by -;)
[...]
W jaki sposob wydukowal zawodowy zydojob pan Pawlowski ze, "Newsweek Polski"
jest zydo-amerykanskim?
Czy okladka jest posmarowana czosnkiem, albo reklama perfum oddaje cebula?
Ciekaw jestem wyjasnien.
Zalek Bloom
2006-07-15 18:30:05 UTC
On Sat, 15 Jul 2006 18:15:50 GMT, "Wolaniecki"
Post by Wolaniecki
Post by Jerzy Pawlowski
Post by Unicorn
Post by Jerzy Pawlowski
Post by -;)
[...]
Panie Pawlowski,

Prosze nie zwracac uwagi na wypowiedzi Olka. Olek zapomnial ze w
Polsce nie kazdy Zyd to wrog, ale kazdy wrog to Zyd - a wiec to
oczywisye ze kada gazeta ktora nam sie niepodoba musi byc zydowska
gazeta. Proste!!!

Zalek
Unicorn
2006-07-15 18:50:13 UTC
Post by Jerzy Pawlowski
[...]
Wierze w inteligencje czytelnika, ze nie pozwoli sobie
propagandy wciskac. Mojego czytelnika z zasady stac
na wlasny komnetarz do kazdej "informacji", bez wzgledu na to
czym i jak jest podbarwiana...-;)

Panu rekomnedyje to samo. Milej niedzieli...-;)
Post by Jerzy Pawlowski
"Imbéciles réveillez vous!"
Adam R. Tomaszewski
2006-07-15 18:57:12 UTC
Post by Wolaniecki
Post by Jerzy Pawlowski
Post by Unicorn
Post by Jerzy Pawlowski
Post by -;)
[...]
wasner sami nasraliscie sobie w "papiry"!! do kogo kur...ka wodna macie
pretensje !!!!
Wolaniecki
2006-07-15 19:10:47 UTC
Post by Wolaniecki
Post by Jerzy Pawlowski
Post by Unicorn
Post by Jerzy Pawlowski
Post by -;)
[...]
Dzieki Zalku za wyjasnienie w imieniu p. Pawlowskiego.
Ale jednak wolalbym pzreczytac jego bezposrednie wyjasnienie.
Nawet zawodowy zydojob moze sprobowac wyjasnic o co mu wlasciwie lata kolo
dupy z ta jego rasistowska obsesja.

Olek
Adam R. Tomaszewski
2006-07-15 19:14:35 UTC
Post by Wolaniecki
Post by Jerzy Pawlowski
Post by Unicorn
Post by Jerzy Pawlowski
Post by -;)
[...]
mosku mnie lata kolo dupyto ze skurwy...z IDF to terrorysci i zabijaki
dzieci, !!! tfu!!!!!! smierdzisz !!!!

By Laila Bassam 27 minutes ago

BEIRUT (Reuters) -

Israel killed at least 34 civilians on Saturday, including 15 children, in
air strikes meant to punish Lebanon for letting Hizbollah guerrillas menace
the Jewish state's northern border

http://news.yahoo.com/s/nm/20060715/wl_nm/mideast_dc_358;_ylt=Ao9nJtuq9xB_n6VTPk8r3dYUvioA;_ylu=X3oDMTBiMW04NW9mBHNlYwMlJVRPUCUl
Jerzy Pawlowski
2006-07-15 19:46:26 UTC
Post by Wolaniecki
Post by Jerzy Pawlowski
[...]
Przeprowadzilem dedukcje na podstawie tego co pisze
Newsweek, czyli pisze ta sama zydo-amerykanska
propaganda co inne zydowskie srodki masowej propagandy:
USA i i-sra-el sa cacy, a Rosja, Francja, Europa, i
wszystkie inne panstwa ktore sie im sprzeciwia sa be.
--
"Imbéciles réveillez vous!"

Jerzy Pawlowski (***@panix.com)
Wolaniecki
2006-07-15 20:11:28 UTC
Post by Jerzy Pawlowski
Post by Wolaniecki
Post by Jerzy Pawlowski
[...]
Aha.

Czy moglbym sie od p. Pawlowskiego wobec tego dowiedziec, jakie z ponizszych
gazet nie podaja zydo-amerykanskiej propagandy?

1.. ABC - Dziennik regionalny (wersja online)
2.. ABC - Pismo Narodowe - Pismo Mlodziezy Wszechpolskiej
3.. ABACUS - Miesiecznik Studentów Wydzialu Matematyki i Informatyki
Uniwersytetu Wroclawskiego
4.. Absolutnie Fantastyczne - Magazyn chrzescijanski
5.. Acta Arithmetica - Naukowe pismo matematyczne
6.. Acta Biochimica Polonica - Naukowe czasopismo medyczne
7.. Acta Brutusica - Aperiodyk satyryczny Obserwatorium Astronomicznego UJ
w Krakowie
8.. Acta Cosmologica - Czasopismo naukowe
9.. Acta Geologica Polonica - Geologiczny kwartalnik naukowy
10.. Acta Hydrobiologica - Kwartalnik naukowy
11.. Acta Neurobiologiae Experimentalis - Kwartalnik naukowy w j. ang.
(inf. podstawowe)
12.. Acta Paleontologica Polonica - Czasopismo naukowe wydawane przez PAN
13.. Acta Parasitologica - Czasopismo naukowe
14.. Acta Physica Polonica B - Periodyk naukowy wydawany na Uniwersytecie
Jagiellonskim
15.. Acta Protozoologica - Kwartalnik naukowy w j. ang. (inf. podstawowe)
16.. Acta Theriologica - Pismo naukowe Zakladu Badan Ssaków PAN w
Bialowiezy
17.. Acta Universitatis Iagiellonicae - Pismo uczelniane
18.. Acta Zoologica Cracoviensia - Czasopismo naukowe
19.. Action Plus - Magazyn gier komputerowych
20.. A do Z - Dwutygodnik internetowy
21.. ADAM - Gazetka Szkolna wydawana przez Stowarzyszenie Wychowanków
Gimnazjum i Liceum im. A. Asnyka w Kaliszu
22.. Advertising & You - Internetowa wersja magazynu poowieconego
komunikacji marketingowej i spolecznej.
23.. Adwokat Domowy - Internetowa wersja miesiecznka dla zainteresowanych
poradnictwem prawnym
24.. AeroPlan - Ilustrowany magzyn lotniczy - wersja internetowa
25.. Aida - media. Teoria i praktyka reklamy. - Specjalistyczny
miesiecznik reklamowy i gospodarczy
26.. Akademicki Kurier Morski - Pismo pracowników i studentów WSM w Gdyni
27.. Akant - MIesiecznik literacki
28.. Aktualnosci Turystyczne - Wydania specjalne
29.. Aktivist - Magazyn poswiecony rozrywce, sposobom spedzania wolnego
czasu i wydarzeniom kulturalnym
30.. Akustyka. Architektura i Dzwiek - Miesiecznik Towarzystwa Higieny
Akustycznej
31.. ALBO - Gazeta lokalna w Olsztynku - biuletyn informacyjny,
aktualnosci
32.. Alded - Tygodnik religijny
33.. Aleje 3 - Czestochowskie pismo kulturalne
34.. Alergia Astma Immunologia - Medyczne czasopismo naukowe
35.. Alergia i Ty - Pismo dla lekarzy i pacjentów
36.. Aletheia - Pismo Wspólnoty Swietego Jacka
37.. Alma Mater - Kwartalnik Uniwersytetu Jagiellonskiego
38.. Almanach Muszyny - Rocznik spoleczno-kulturalny
39.. Alternativa - Nieformalny magazyn studentów Politechniki Radomskiej
40.. Amen - Pismo "Odnowy w Duchu Swietym" we Wroclawiu
41.. Amiga Computer Studio - Miesiecznik dla milosników komputerów Amiga
42.. Anegra - Gazeta informacyjno-reklamowa z Czechowic Dziedzic
43.. Anestezjologia i Intensywna Terapia - Naukowe czasopismo medyczne.
44.. Angora - Przeglad - antologia prasy polskiej
45.. Angorka - Dodatek dla dzieci do tygodnika "Angora"
46.. Annals of Agricultural and Environmental Medicine (AAEM) -
Angielskojezyczne czasopismo naukowe wydawane przez Instytut Medycyny Wsi w
Lublinie
47.. Annals of Diagnostic Paediatric Pathology - Angielskojezyczne
medyczne czasopismo naukowe
48.. Annales Polonici Mathematici - Matematyczny periodyk naukowy
49.. Anonse - Gazeta bezplatnych ogloszen z Pomorza
50.. Antena - Tygodnik telewizyjny
51.. Antropomotoryka - Studies on Human Motoricity. Pismo naukowe AWF w
Krakowie
52.. Applicationes Mathematicae - Specjalistyczne czasopismo matematyczne
53.. Apostol Zbawiciela - Pismo religijne mlodziezy salwatorianskiej
54.. Apostolstwo Chorych - Miesiecznik katolicki
55.. Archeion - Czasopismo archiwistyczne
56.. Archeologia Zywa - Kwartalnik naukowy
57.. Archives of Mining Sciences - Czasopismo naukowe Polskiej Akademii
Nauk
58.. Architektura - Murator - Profesjonalny magazyn o architekturze i
technice budowlanej
59.. Archivum Immunologiae et Terapiae Experimentalis - Angielskojezyczne
naukowe czasopismo medyczne
60.. Arcytektura - Niecodzienne pismo studentów architektury
61.. Ars Amandi - Pismo poswiecone intymnej sferze zycia czlowieka
62.. Art & Business - Miesiecznik o sztuce i rynku sztuki
63.. Arteon - Magazyn o sztuce
64.. Artmix - Pismo o sztuce wspólczesnej widzianej z perspektywy
feministycznej
65.. Arytmia - Magazyn kulturalno - artystyczny.
66.. Asekuracja & Re - Pierwszy polski miesiecznik ubezpieczeniowy w
Internecie
67.. Aspekt - Miesiecznik polski wydawany w Australii
68.. Aspekt - Pismo uczniów ZSO nr 1 w Mielcu
69.. Assembler News - Pismo dla zaawansowanych i poczatkujacych
programistów
70.. Astronautyka - Kwartalnik Polskiego Towarzystwa Astronautycznego
71.. Ateneum Kaplanskie - Pismo zwiazane z Wyzszym Seminarium uchownym we
Wloclawku
72.. Atest - Ochrona Pracy - Ogólnopolski miesiecznik branzowy
73.. Atlas Budowlany - Miesiecznik branzowy.
74.. Atr Express - Aktualnosci techniki rolniczej
75.. Audio - Profesjonalmy magazym poswiecony rynkowi sprzetu muzycznego.
76.. Auto-Bit - Ogloszeniowy tygodnik motoryzacyjny
77.. Auto Dzis i Jutro - Internetowa wersja misiecznika motoryzacyjnego
78.. Auto Expert - Magazyn branzy motoryzacyjnej
79.. Auto Gielda Dolnoslaska - Regionalna gtazeta ogloszeniowa
80.. Auto-Hit - Miesiecznik motoryzacyjny dealera Fiata w Tychach
81.. Auto i Styl - Magazyn milosników eleganckich samochodów
82.. Auto Market Truck - Elektroniczna wersja ogolnopolskiego tygodnika
ogloszeniowego
83.. Auto Moto i Komis - Tygodnik ogloszen motoryzacyjnych
84.. Auto Moto Klub - Magazyn zmotoryzowanych
85.. Auto Motor i Sport - Magazyn sportów samochodowych
86.. Auto Moto Serwis - Specjalistyczny miesiecznik dla osób sprzedajacych
i naprawiajacych pojazdy
87.. Auto Sport - Magazyn sportów samochodowych
88.. Auto Transport - Dodatek do Polskiej Gazety Transportowej
89.. Auto Technika Samochodowa - Profesjonalne testy, ocena samochodów i
produktów motoryzacyjnych
90.. Auto Tuning - Ogólnopolski magazyn motoryzacyjny poswiecony tematyce
tuningowej
91.. Autobazar - Tygodnik rynku motoryzacyjnego
92.. Autonet Sport Magazyn - Miesiecznik poswiecony sportom samochodowym
93.. Autonowsci - Internetowy tygodnik motoryzacyjny
94.. Awers - Ogólnopolski dwumiesiecznik literacko-spoleczny wydawawany we
Wloclawku

A+B+C+D+E+F+G+H+I+J+K+L+L+M+N+O+P+Q+R+S+T+U+V+W+X+Y+Z

95.. 2B - Polsko-Amerykanski kwartalnik akademicki
96.. Bankrut - Biuletyn studentów Akademii Ekonomicznej w Katowicach
97.. The Batory Special - Gazeta szkolna II LO w Warszawie
98.. Baumeister - Czasopismo dla architektów (wersja online)
99.. Belchatowski Tydzien - Wersja elektroniczna regionalnego tygodnika
100.. B.e.s.t. - Biuletyn Efektywnie Studiujacych Talentów - Gazeta
studentów AE we Wroclawiu.
101.. Bez Dogmatu - Kwartalnik kulturalno-polityczny
102.. Bez Tytulu - Gazetka szkolna LO w Tucholi
103.. Bez Uprzedzen - Magazyn konserwatywny
104.. Biblioteczny Biuletyn Comiesieczny - Pismo bibliotekarzy Biblioteki
Glównej UMK w Toruniu
105.. Biblioteka Kaznodziejska - Miesiecznik homiletyczny
106.. Biblioterapeuta - Biuletyn Informacyjny Polskiego Towarzystwa
Biblioterapeutycznego
107.. Bieszczad - Rocznik Odzdzialu Bieszczadzkiego Towarzystwa Opieki nad
Zabytkami
108.. Biezacy Informator Prawniczy - Przeglad pismiennictwa prawniczego
oraz wyroków, postanowien i uchwal SN, NSA i sadów apelacyjnych
109.. BikeAction - Magazyn rowerowy
110.. bikeBoard - Elektroniczna wersja najwiekszego w Polsce magazynu
rowerowego
111.. Biology of Sport - Angielskojezyczne pismo naukowe Instytutu Sportu
w Warszawie
112.. BIP - Biuletyn Informacyjny Pracowników AGH
113.. Biuletyn Antropologiczny - Rocznikiem studentów i absolwentów
Zakladu Antropologii Historycznej Instytutu Archeologii Uniwersytetu
Warszawskiego
114.. Biuletyn Astrologiczny - Elektroniczna wersja wydawanego czasopisma
115.. Biuletyn Euro Info - Bezplatne pismo dla przedsiebiorców wydawane
przez Euro Info Centre
116.. Biuletyn FAPAK - Pismo Fundacji "Archiwum Pomorskie Armii Krajowej"
117.. Biuletyn Federacji Polskich Organizacji Medycznych na Obczyznie -
Pismo zwiazkowe
118.. Biuletyn GUSTBiuletyn Polskiej Grupy Uzytkowników Systemu TeX
119.. Biuletyn Informacyjny Biblioteki Glównej AE w Krakowie
120.. Biuletyn Informacyjny Biblioteki Glównej AWF w Krakowie - Pismo
fachowe i informacyjne
121.. Biuletyn Informacyjny Druzyn Hufca Lublin ZHP
122.. Biuletyn Informacyjny Federacji Anarchistycznej
123.. Biuletyn Informacyjny Firmy Vulcan - Pismo informacyjne dla
dyrektorów szkól i nauczycieli
124.. Biuletyn Informacyjny Komisji Krajowej NSZZ Solidarnosc
125.. Biuletyn Informacyjny ProMARCOS - Biuletyn informacyjny firmy
komputerowej
126.. Biuletyn Informacyjny o Programach Badawczych Komisji Europejskiej
127.. Biuletyn Informacyjny Politechniki Szczecinskiej - Elektroniczna
wersja biuletynu PS
128.. Biuletyn Informacyjny Politechniki Warszawskiej - Aktualnosci,
informacje, komentarze...
129.. Biuletyn Informacyjny Slaskiej Akademii Medycznej - Oficjalne
czasopismo uczelni
130.. Biuletyn Informacyjny Zarzadu Miasta Rumia - Miejskie pismo
informacyne
131.. Biuletyn Info-Telecom - Biuletyn informacyjny Polskiej Izby
Informatyki i Telekomunikacji
132.. Biuletyn Instytutu Gospodarki Odpadami - Czasopismo naukowe
133.. Biuletyn ISIS - Pismo Instytutu Sysytemów Inzynierii Srodowiska
Polit. Warszawskiej
134.. Biuletyn Kancelarii Zelaznowski & Glowinski
135.. Biuletyn Klubu "Blekitnego Kciuka" - Czasopismo Regionalnego Osrodka
Edukacji Ekologicznej w Krakowie
136.. Biuletyn Klubu Uzytkowników Pakietu Mikro CDS/ISIS
137.. Biuletyn Klubu Wysokogórskiego w Bydgoszczy
138.. Biuletyn Kolegium Sedziów Polskiego Zwiazku Szachowego
139.. Biuletyn Kolekcjonerski - Sieciowa wersja pisma wydawanego przez
Komisje Krajoznawcza Zarzadu Glównego PTTK
140.. Biuletyn Miejski - Dwutygodnik Urzedu Miasta w Poznaniu (wersja
elektroniczna)
141.. Biuletyn Ministerstwa Kultury i Sztuki - Wersja internetowa
142.. Biuletyn Niecodzienny - Pismo Spolecznego Instytutu Ekologicznego
143.. Biuletyn OCIPE - Pismo Katolickiego Osrodka Informacji i Inicjatyw
Europejskich
144.. Biuletyn Polonijny - Pismo ukazujace sie w Montrealu
145.. Biuletyn Porady Prawne - Dwutygodnik o charakterze doradczym
146.. Biuletyn Sceptyczny - Pismo redagowane przez Adama Pietrasiewicza
147.. Biuletyn Skarbowy Mnisterstwa Finansów
148.. Biuletyn Stowarzyszenia Dyrektorów Teatrów - Kwartalny Dodatek do
miesiecznika "Ruch Teatralny"
149.. Biuletyn Stowarzyszenia Studiów i Inicjatyw Spolecznych - Pismo
organizacji lewicowej politycznej
150.. Biuletyn Stowarzyszenia "Wspólnota Polska" - Pismo stowarzyszenia
zajmujacego sie utrzymywaniem kontaktów i niesieniem pomocy Polakom na
emigracji
151.. Biuletyn Tygodniowy Centrum Informacyjnego Rzadu - Tygodnik.
Informacje Podstawowe
152.. Biuletyn Urzedu Kultiry Fizycznej i Sportu - Pismo informacyjne
urzedu centralnego
153.. Biuletyn Urzedu Ochrony Konkurencji i Konsumentów - Wydawnictwo
urzedu centralnego
154.. Biuletyn Urzedu Patentowego - Oficjalne wydawnictwo UP
155.. Biuletyn Zakladów Chemicznych "Police SA" - Pismo zakladowe
156.. Biuletyn Zamówien Publicznych - Serwis informacyjny Urzedu Zamówien
Publicznych
157.. Blizej Biznesu - Biuletyn informacyjny i szkoleniowy
158.. Blomba - Pismo Studentów Instytutu Stomatologii AM w Lodzi
159.. Bobry X - Elektroniczne pismo grupy uczniów z Bydgoszczy
160.. Bociek - Biuletyn Lubuskiego Klubu Przyrodników
161.. Bomis - Ogólnopolski Magazyn Informacji Technicznych
162.. Ból Glowy - Magazyn autorów o róznorodnej tematyce
163.. Brac Lowiecka - Miesiecznik lowiecki
164.. Brama Trzeciego Tysiaclecia - Pismo filozoficzno-religijne wydawane
przez KUL
165.. Bratni Zew - Biuletyn WSD OO. Franciszkanów w Krakowie
166.. Bravo - Magazyn dla nastolatków
167.. Bravo Girl - Magazyn dla nastolatków
168.. Bravo Sport - Pismo sportowe dla nastolatków
169.. Brief - Magazyn o komunikacji marketingowej
170.. Browar E-Zine - Magazyn emailowy poswiecony piwowarstwu i
kolekcjonerstwu
171.. Brukowiec Ochlanski - Internetowy dziennik mieszkanców Ochli
172.. Brulion - Wersja elektroniczna znanego periodyku
173.. Brytan - Magazyn sportów wspinaczkowych
174.. BrzytwAE - Magazyn studentów Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
175.. Budownictwo Fachowe - Zawodowe czasopismo wykonawców budowlanych
176.. Bukiety - Kompendium wiedzy z zakresu bukieciarstwa i katalog dla
klientów kwiaciarni.
177.. Bula - Aperiodyk poznanskich bularzy, magazyn wspinaczkowy
178.. Burda - Magazyn satyryczno-rozrywkowy
179.. Businessman Magazine - Magazyn przedsieiorców i menedzerów
180.. Byc Soba - Strony katolickiegomagazynu dla mlodziezy
181.. Bywaj - Czasopismo 2 KDH Rózowej Dwójki

A+B+C+D+E+F+G+H+I+J+K+L+L+M+N+O+P+Q+R+S+T+U+V+W+X+Y+Z

182.. CADCAM Forum - Dwumiesiecznik poswiecony systemom CAD/CAM/CAE
183.. Car Audio - Muzyka w samochodzie - magazyn
184.. CASH - Pelne teksty wybranych artykulów
185.. CDN... - Miesiecznik uczniów Zespolu Szkól Ekonomicznych w Suwalkach
186.. CD Action - Miesiecznik poswiecony grom komputerowym
187.. Cedula - Oficjalny biuletyn Gieldy Poznanskiej
188.. Cellular and Molecular Biology Letterss - Angielskojezyczne pismo
naukowe wydawane na Uniwersytecie Wroclawskim
189.. Central Europe Review - Angelskojezyczne pismo o kulturze, ekonomii
i polityce naszego regionu
190.. CGX - Magazyn poswiecony grafice komputerowej
191.. Charakternik - Internetowy fanzin RPG
192.. Charaktery - Magazyn psychologiczny dla kazdego
193.. CHIP - Elektroniczna wersja miesiecznika komputerowego
194.. Chrzescijanin - Miesiecznik Kosciola Zieloswiatkowców w Polsce
195.. Chwila - Pismo poszukujacych chrzescijan
196.. Cinema - Sieciowe strony popularnego magazynu filmowego
197.. Ciezarówki - Miesiecznik ogólnopolski
198.. CKM - Czasopismo kazdego mezczyzny, wersja internetowa
199.. CKM - Cieszynski Kwartalnik Militarny. Wydawany Cieszynski Klub
Hobbystów
200.. Co, gdzie, kiedy w Kielcach - Miesiecznik informacyjny
201.. Co jest grane - Dolnoslaski miesiecznik kulturalno - informacyjny
202.. Co Slychac? - Tygodnik lokalny z Minska Mazowieckiego
203.. Co Tydzien - Tygodnik lokalny z Jaworzna
204.. Co w trawie piszczy? - Biuletyn Informacyjny Ruchu Samopomocy
205.. The Coastal Times - Poland's International Business Monthly
206.. Cogito - Dwutygodnik mlodziezowy
207.. Colloquium Mathematicum - Angielskojezyczne czasopismo naukowe
Instytutu Matematyki PAN
208.. Comparative Law Review - Prawnicze pismo naukowe
209.. Computer Reseller News - Polska - Czasopismo firm komputerowych
210.. ComputerWorld - Popularny tygodnik komputerowy
211.. Cosmopolitan - Polska wersja miedzynarodowego magazynu dla kobiet
212.. Currenda - Pismo Urzedowe Diecyzji Tarnowskiej
213.. Cyber - Magazyn cyberkulturalny
214.. Cyber Sanga - Buddyjski magazyn internetowy
215.. Cyrqlarz - Oficjalny miesiecznik Pracowni Komet i Meteorów
Stowarzyszenia Astronomicznego
216.. Czarno na Bialym - Gazetka dzieci ze Swietlicy Socjoterapeutycznej
"Caritas" w Warszawie.
217.. Czarny Sztandar - Periodyk organizacji spoleczno-ekologicznej
Centrum Inicjatywy Lokalnej
218.. Czas Akademicki - Pismo Stowarzyszenia Mlodych Konserwatystów i
Liberalów "KoLiber"
219.. Czas Ducha - Piatkowa kolumna "Echa Krakowa"
220.. Czas Milosierdzia - Pismo Wydzialu Duszpasterstwa Kurii
Metropolitalnej Bialostockiej
221.. Czas Nadziei - Miesiecznik parafii Ks. Chrystusowców w Stargardzie
Szczecinskim
222.. Czas Ostrzeszowski - Regionalny tygodnik informacyjny
223.. Czas Zmian - Polskie wydanie dwumiesiecznika ezoterycznego SHARE
International Magazine
224.. Czasopismo Aptekarskie - Magazyn medyczno-farmaceutyczny
225.. Czlowieczenstwo ? - Elektroniczna wersja periodyku wolnosciowego
226.. Czlowiek i Ruch - Periodyk naukowy AWF we Wroclawiu
227.. Cztery Katy - Miesiecznik poswiecony gospodarstwu domowemu, i nie
tylko...
228.. Czwarty Wymiar - Miesiecznik ezoteryczny

A+B+C+D+E+F+G+H+I+J+K+L+L+M+N+O+P+Q+R+S+T+U+V+W+X+Y+Z

229.. 3D - Magazyn grafiki komputerowej i projektowania
230.. 30 dni online - Elektroniczna wersja miesiecznika ilustrowanego z
trójmiasta
231.. 7 Dni - Tyski tygodnik internetowy
232.. 7 Dni - Tygodnik regionalny - Zdunska Wola, Sieradz, Lask
233.. Dagorlad - Internetowy zin RPG
234.. Dance Magazyn - Magazyn dla milosników tego gatunku muzyki
235.. De Facto - Pismo Ateistycznej Lewicy. Periodyk polityczno-spoleczny
236.. Delta - Miesiecznik popularnonaukowy z dziedziny matematyki, fizyki
i astronomii
237.. Demiurg - Profesjonalna gazetka Politechniki Radomskiej
238.. Dentro - Pismo kulturalno - satyryczne
239.. Deska - Polski magazyn windsurfingowy
240.. Deska - Snowboarding - Internetowa wersja magazynu sportów zimowych
241.. Desperat - Magazyn desperacji kulturowej, pismo studentów
kulturoznawstwa
242.. Detal Dzisiaj - Gazeta Handlowa
243.. Diabetologia Polska - Kwartalnik medyczny
244.. Dialogue and Universalism - Naukowe pismo filozoficzne wydawane na
Uniwersytecie Warszawskim
245.. Diamentowa Droga - Kwartalnik Zwiazku Buddyjskiego Karma Kagyu
246.. Diengi - Czasopismo studentów WSB w Tarnowie
247.. Digit - Magazyn poswiecony grafice komputerowej i przygotowaniu
publikacji na platformach PC i Macintosh
248.. Dizmar - Motocyklowy fotokatalog ogloszeniowy
249.. DJ World - Pismo adresowane do wszystkich ludzi zwiazanych z branza
dyskotekowa
250.. Dlaczego - Elektroniczna wersja ogólnopolskiego pisma studenckiego
251.. Dlatego - Bydgoskie pismo ilustrowane
252.. Dobisz - Gazeta 44 LO w Warszawie
253.. Dobre Strony Deskorolki - Sieciowy magazyn skaterów
254.. Dobre Wnetrze - Magazyn prezentujacy wnetrza mieszkalne oraz
przykladowe aranzacje poszczególnych pomieszczen domów i mieszkan.
255.. Dobry Humor - Pismo satyryczne
256.. Dolnoslasko-Opolski Przeglad Gospodarczy - Internetowe wydanie
bezplatnego miesiecznika
257.. Dom Dostepny - Projekty domów jednorodzinnych
258.. Dom Letni - Popularny miesiecznik przeznaczony dla milosników
wypoczynku na wsi
259.. Dom i Wnetrze - Magazyn poswiecony sztuce urzadzania wnetrz,
architekturze, wzornictwu
260.. Donosy - Najstarsze polskie pismo w Internecie
261.. Donosy - Najstarsze polskie pismo w Internecie - wersja angielska
262.. Doradca Podatnika - Tygodnik o tematyce podatkowej
263.. dot.com - Magazyn o nowych technikach komunikacji w biznesie i
mediach
264.. Droga - Tygodnik mlodziezy katolickiej
265.. Droga Prawda Zycie - Dwumiesiecznik chrzescijanski
266.. Drogowskazy - Kwartalnik instruktorów ZHR
267.. Dubler - Radomska Gazeta Reklamowa (wersja internetowa)
268.. Dukielski Przeglad Samorzadowy - Miejski miesiecznik samorzadowy
269.. DVD Video Magazyn - Miesiecznik o kinie domowym; recenzje, nowosci
DVD, premiery video
270.. Dyletant Drogowy - Magazyn uzytkowników pasów dla pieszych
271.. Dyrektor Szkoly - Miesiecznik poswiecony praktycznym i teoretycznym
szkoly
272.. Dyrdymalki - Dwutygodniowy przeglad prasy polskiej
273.. Dziecko - Poradnik dla rodziców i przyszlych rodziców
274.. Dzieciecy Styl - Kwartalnik dla menedzerów i handlowców (inf.
podstawowe)
275.. Dziennik Elblaski - Regionalne pismo informacyjne
276.. Dziennik Gieldowy on-line - Sieciowa wersja wydawnictwa firmy
Pro-media
277.. Dziennik Internetowy - Elektroniczne czasopismo Polskiej Agencji
Prasowej
278.. Dziennik Lódzki - Gazeta centralnej Polski
279.. Dziennik Polski - Najwieksza gazeta Polski poludniowej, adres
redakcji, krótki artykul
280.. Dziennik Urzedowy Komitetu Badan Naukowych - Czasopismo instytucji
rzadowej
281.. Dziennik Urzedowy Ministerstwa Sprawiedliwosci - Internetowa wersja
periodyku rzadowego
282.. Dziennik Urzedowy Województwa Slaskiego - Pismo Urzedu Wojewódzkiego
283.. Dziennik Wschodni - Gazeta codzienna regionu srodkowowschodniego
284.. Dziennik Zachodni - Internetowa wersja lokalnej gazety codziennej
285.. Dziennik Zwiazkowy - Gazeta Polonijna w Chicago
286.. Dziewczyny - Pierwszy kolorowy magazyn kobiecy dla mezczyzn. Pismo
kulturalno-artystyczne
287.. Dziewiatka - Gazetka Zespolu Szkól nr 2 w Kwidzynie
288.. Dzikie Zycie - Miesiecznik stowarzyszenia "Pracownia na Rzecz
Wszystkich Istot" i Native Forest Network - Polska
289.. Dzis - Przeglad Spoleczny - Miesiecznik spoleczno-polityczny
290.. Dzwon - Minski tygodnik powiatowy

A+B+C+D+E+F+G+H+I+J+K+L+L+M+N+O+P+Q+R+S+T+U+V+W+X+Y+Z

291.. Echo - Tygodnik górnoslaski
292.. Echo Bieszczadów - Czasopismo spoleczno-kulturalne.
293.. Echo Gmin - Gminne czasopismo regionalne
294.. Echo Nadwislanskie - Bezplatne czasopismo informacyjne mieszkanców
prawobrzeznej Warszawy.
295.. Echo Warki - Pismo regionalne
296.. Echo Dnia - Gazeta codzienna (inf. podstawowe)
297.. Echo Peryferii - Magazyn studencki z Kielc
298.. Echo Powiatu Tomaszowskiego i Opoczynskiego - Prywatny tygodnik
informacyjno-publicystyczno-reklamowy powiatów tomaszowskiego i
opoczynskiego
299.. Edukacja Prawnicza - Miesiecznik adresowane do studentów prawa i
aplikantów
300.. Edukacja Medialna - Kwartalnik Polskiego Towarzystwa Technologii i
Mediów Edukacyjnych
301.. Effata - Biuletyn Informacyjny Ruchu Swiatlo-Zycie Archidiecezji
Przemyskiej
302.. EKO U Nas - Kwartalnik lokalny (Stara Milosna, Wesola, Sulejówek)
303.. Ekologia i Technika - Czasopismo interdyscyplinarne poswiecone
szeroko rozumianej problematyce ochrony srodowiska
304.. Ekonomika i Organizacja Przedsiebiorstwa - Miesiecznik fachowy
305.. Ekopartner - Miesiecznik ekologiczny fundacji Green Park
306.. EkoRadek - Pismo Akademickiego Stowarzyszenia Klubu Ekoinzyniera -
wydanie elektroniczne
307.. Ekoregion Ujscia Warty - Biuletyn Lubuskiego Klubu Przyrodników
308.. Ekoswiat - Ogólnopolski miesiecznik ekologiczny
309.. Electronic Journal of Pathology and Histology - Elektroniczna wersja
fachowego czaopisma medycznego
310.. Elektroinstalator - Miesiecznik dla fachowców
311.. Elektroniczny Biuletyn Informacyjny Bibliotekarzy - Internetowe
pismo bibliotekarskie
312.. Elektroniczny Dziennik Ludowy - Elektroniczne czasopismo Polskiego
Stronnictwa Ludowego
313.. Elektronik - Magazyn elektroniki profesjonalnej
314.. Elektronika dla Wszystkich - Internetowa wersja pisma
315.. Elektronika Praktyczna - Miesiecznik dla elektroników interesujacych
sie projektowaniem ukladów i urzadzen elektronicznych
316.. Elektrosystemy - Czasopismo branzy elektrotechnicznej
317.. Elcka Gazeta Tygodniowa - Internetowa wersja tygodnika lokalnego
318.. Emaus 2000 - Pismo Wyzszej Szkoly Zarzadzania i Przedsiebiorczosci w
Warszawie.
319.. Energia - Magazyn poswiecony energetyce i jej wykorzystaniu
320.. Enigma - Internetowy magazyn historyczny
321.. Enigma - Magazyn kulturalny
322.. Enter - Miesiecznik uzytkowników komputerów
323.. Era Komputera - Bezplatny dwutygodnik reklamowy kolportowany na
terenie Wielkopolski (wersja online)
324.. Esensja - Interentowe pismo poswiecone literaturze, komiksowi,
filmowi, poezji
325.. eSPe - Katolicki kwartalnik dla mlodziezy
326.. Estrada i Studio - Wersja magazynu on-line
327.. Eurologistics - Magazyn adresowany do kadry menedzerskiej duzych,
srednich i malych przedsiebiorstw
328.. Europa - Dwumiesiecznik polityczno-spoleczny
329.. Europejczyk - Magazyn studentów integracji europejskiej UG
330.. Euroregio Glacensis - Tygodnik powiatowy - wersja internetowa
331.. Eurostudent - Ogólnopolska gazeta akademicka
332.. Exclusiv - Magazyn gier komputerowych
333.. Ex Libris OnLine - Internetowy miesiecznik o ksiazkach i kulturze
wspólczesnej
334.. Explorator - Czasopismo zajmujace sie badaniami zagadek
historycznych, wyjasnianiem tajemnic II Wojny Swiatowej i szukaniem skarbów
335.. Express - Informacyjno-publicystyczny tygodnik polonijny
336.. Express Ilustrowany - Dziennik regionalny ukazujacy sie w Lodzi
337.. Extraklasa - Internetowy miesiecznik pilkarski
338.. Extra Ordinem - Mlodziezowy zin informacyjno-rozrywkowy

A+B+C+D+E+F+G+H+I+J+K+L+L+M+N+O+P+Q+R+S+T+U+V+W+X+Y+Z

339.. FA-art - Elektroniczna wersja pisma kulturalnego z ukazujacego sie w
Bytomiu
340.. Fahrenheit - Inetraktywne pismo multimedialne dla studentów
341.. Fakty - Internetowa wersja tygodnika
342.. Fakty i Mity - Antyklerykalny magazyn spoleczno-polityczny srodowisk
ateistycznych i agnostycznych
343.. Fanatyk Plastiku - Pierwszy w Polsce magazyn dla modelarzy
plastikowych
344.. Fanzin - Organ prasowy Klubu Turystycznego "Tramp" przy ZSO w Piszu.
345.. Fara Mielecka - Pismo Parafii Rzymskokatolickiej sw. Mateusza w
Mielcu
346.. FARM'a - Pismo Frontu Anty Radykalnych Mlodych Artystów
347.. Farmacja Polska - Dwutygodnik Polskiego Towarzystwa Farmaceutycznego
348.. Fat Agnus - Sieciowa wersja magazynu dla milosników Amigi
349.. Fenix - Wybór opowiadan i mikropowiesci fantastyczno-naukowych
350.. Fenomen - Gazeta medyczna wydawana przy udziale V Katedry i Kliniki
Chorób Wewnetrznych Sl. A.M
351.. Fibres & Textiles in Eastern Europe - Czasopismo fachowe Instytutu
Wlókien Chemicznych
352.. Finanse Komunalne - Pismo Regionalnych Izb Obrachunkowych
353.. Folia Biologica - Czasopismo naukowe wydawane przez PAN
354.. Folia Histochemica et Cytobiologica - Official Journal of the Polish
Histochemical and Cytochemical Society
355.. Folia Malacologica - Rocznik naukowy malakologików wydawany przez
Stowarzyszenie Malakologów Polskich
356.. Folia Neuropathologica - Pismo specjalistyczne wydawane przez PAN
357.. Folk Magazine - Kwartalnik poswiecony kulturze i muzyce
358.. Fonorama - Pismo dla kolekcjonerów plyt i kaset
359.. Food Service - Magazyn branzy gastronomicznej, hotelarskiej i
zywienia zbiorowego
360.. Forum Akademickie - Pismo informacyjno-publicystycznye srodowiska
akademickiego i naukowego
361.. Forum Doradców Podatkowych - Miesiecznik finansowo-prawny
362.. Forum Gazet Szkolnych - Wybór tekstów z gazetek szkolnych z calej
Polski
363.. Forum Kardiologów - Elektroniczna wersja pisma wydawanego w AM w
Lodzi
364.. Forum Logiki, Informatyki i Filozofii Nauki - Rocznik naukowy
wydawany na Uniwersytecie w Bialymstoku
365.. Forum Philosophicum - Pismo Wyzszej Szkoly Filozoficzno-Pedagogiczna
"Ignatianum" w Krakowie
366.. FOTO - Magazyn wszystkich fotografujacych, wersja elektroniczna
367.. Foto Kurier - Miesiecznik fotografików
368.. Foto News - Magazyn Amatorskiego Klubu Filmowego AKF SAWA
369.. foto TAPETA - Biuletyn poswiecony wspólczesnej fotografii
artystycznej publikowany przez Mala Galerie w Warszawie
370.. Fraktal - Gazetka matematyczna klasy 5 a SP w Gniewinie
371.. Framzeta - Pismo Stowarzyszenia Fantastyki Framling
372.. Fronda - Pismo poswiecone - Internetowa wersja pisma metafizyczno -
literackiego
373.. Fundamenty Rodziny - Czasopismo Ligi "Malzenstwo Malzenstwu"

A+B+C+D+E+F+G+H+I+J+K+L+L+M+N+O+P+Q+R+S+T+U+V+W+X+Y+Z

374.. Gabinet Prywatny - Elektroniczna wersja miesiecznika medycznego
375.. Gadki z Chatki - Biuletyn folkowy wydawany przy Orkiestrze sw.
Mikolaja
376.. Gazeta AMG - Elektroniczna wersja Gazety Akademii Medycznej w
Gdansku
377.. Gazeta Antykwaryczna - Ogólnopolski miesiecznikposwiecony rynkowi
antyków
378.. Gazeta Chrzescijanska - Miesiecznik katolicki
379.. Gazeta Czestochowska - Regionalne pismo informacyjne
380.. Gazeta Drzewna - Niezalezna gazeta fachowa
381.. Gazeta dla Pacjentów - Internetowy periodyk spoleczno-psychologiczny
382.. Gazeta Farmaceutyczna - Czasopismo medyczno-farmaceutyczne
383.. Gazeta Goleniowska -Tygodnik lokalny
384.. Gazeta Gorlicka - Lokalny miesiecznik informacyjny
385.. Gazeta Gostynska - Niezalezne pismo Stowarzyszenia "Kasyno
Gostynskie"
386.. Gazeta Harcerska - Harcerski dodatek do "Gazety Ostrowkiej"
387.. Gazeta Internetowa -Wielotematyczny magazyn internetowy
388.. Gazeta Jarocinska -Tygodnik Ziemi Jarocinskiej
389.. Gazeta Jaroslawska - Tygodnik Ziemi Jaroslawskiej
390.. Gazeta Kartuska - Strona popularnego Tygodnika Szwajcarii
Kaszubskiej
391.. Gazeta Komunalna - Wroclawskie pismo miejskie
392.. Gazeta Krakowska - Regionalny dziennik informacyjny
393.. Gazeta Leasingowa - Mizsiecznik informacyjno-gospodarczy
394.. Gazeta Lekarska - Pismo Izb Lekarskich
395.. Gazeta Lokalna Kedzierzyna Kozla - Magazyn lokalny
396.. Gazeta Miejska - Gazeta UM w Toruniu
397.. Gazeta Miejska - Dodatek prasowy UM we Wloclawku do "Gazety
Kujawskiej"
398.. Gazeta Mragowska - Elektroniczna wersja dwutygodnika lokalnego
399.. Gazeta Muzyczna - Miesiecznik dla hobbystów i profesjonalistów
400.. Gazeta Myslenicka - Dwutygodnik lokalny
401.. Gazeta Ostrowska - Wielkopolski tygodnik regionalny
402.. Gazeta Parafialna - Pismo parafii Bazyliki Mariackiej w Krakowie
403.. Gazeta Parlamentu Studentów RP - Internetowa wersja periodyku
404.. Gazeta Pleszewska - Tygodnik regionalny
405.. Gazeta Polska - Dziennik prawicowy (tylko dla zarejestrowanych
czytelników)
406.. Gazeta Pomorska - Dziennik regionalny
407.. Gazeta Powszechna - Gliwicki tygodnik informacyjno-publicystyczny
408.. Gazeta Poznanska - Elektroniczna wersja dziennika regionalnego
409.. Gazeta Pólnocy - Regionalny tygodnik informacyjny
410.. Gazeta Prabucka - Czasopismo lokalne
411.. Gazeta Prawna - Tygodnik fachowy (wersja elektroniczna)
412.. Gazeta Prywatna - Prywatna internetowa gazetka polityczna
413.. Gazeta Przasnyska - Czasopismo lokalne
414.. Gazeta Radomszczanska - Tygodnik regionalny
415.. Gazeta Samorzadowa - Pismo UM w Zakopanem
416.. Gazeta Samorzadu i Administracji - Miesiecznik informacyjno-prawny
417.. Gazeta SGH - Pismo uczelniane
418.. Gazeta Skawinska - Miesiecznik lokalny
419.. Gazeta Slubicka - Internetowa wersja lokalnego dwutygodnika
spoleczno - kulturalnego
420.. Gazeta Szkolna - Magazyn dla nauczycieli
421.. Gazeta Sycowska - Lokalne pismo samorzadowe
422.. Gazeta Sredzka - Lokalny, magazyn informacyjno - publicystyczny
423.. Gazeta Targowa - Czasopismo handlowe towarzyszace najwazniejszym
imprezom targowym w Polsce i za granica.
424.. Gazeta Uniwersytecka US - Elektroniczna wersja pisma Uniwersytetu
Slaskiego w Katowicach
425.. Gazeta Wegorzynska - Czasopismo lokalne
426.. Gazeta Wroclawska - Wersja elektroniczna dziennika lokalnego
427.. Gazeta Wspólczesna - Elektroniczne wydanie najwieszej gazety
pólnocno-wschodniej Polski
428.. Gazeta Wyborcza - Glówna strona Gazety Wyborczej
429.. Gazeta w Krakowie - Lokalny dodatek do Gazety Wyborczej
430.. Gazeta w Bialymstoku - Lokalny dodatek do Gazety Wyborczej
431.. Gazeta Zarowska - Lokalne pismo informacyjno-publicystyczne
432.. Gazetka Internetowa - Pismo sieciowe
433.. Gazetka Mlodziezowa - Pismo Towarzystwa Zapobiegania Patologiom
Spolecznym "Kuznia"
434.. Gazetka Rózancowa - Parafialne pismo dzieciece
435.. Gazetka Tenisowa - Miesiecznik Polskiego Towarzystwa Tenisowego
Poludniowej Kalifornii
436.. Geodeta - Magazyn geodezyjny
437.. Geozeta - Magazyn Kola Naukowego Studentów Geografii Uniwersytetu
Warszawskiego
438.. Gerontologia Polska - Kwartalnik Polskiego Towarzystwa
Gerontologicznego
439.. GFX - Grafika komputerowa (glównie 3D), DTP, itp. (wydanie
internetowe pisma profesjonalnego)
440.. Gielda Motocyklowa - Magazyn ogloszeniowy
441.. Gielda Rolna - Regionalna gazeta ogloszeniowa
442.. Gielda Samochodowa - Tygodnik ogólnopolski
443.. GIPS - Gazeta Informacyjna Pomocy Spolecznej
444.. Gilotyna - Internetowa wersja miesiecznika z dowcipami rysunkowymi
445.. GimzOOm - Czasopismo uczniów Gimnazjum nr 4 w Mielcu
446.. Girl Guide - Magazyn erotyczny
447.. Gitara i Bas - Elektroniczna wersja magazynu muzyków
448.. Gliwicki Gosc Niedzielny - Regionalne wydanie pisma religijnego
449.. Globus - Gazetka szkolna
450.. Glos Anglii - Kwartalnik ambasady brytyjskiej w Warszawie
451.. Glos Bierawy - Internetowa wersja gazety wydawanej przez Rade Gminy
w Bierawie
452.. Glos Garwolina - Czasopismo powiatowe
453.. Glos Koszalinski - Elektroniczna wersja dziennika lokalnego
454.. Glos Nauczycielski - Tygodnik spoleczno - oswiatowy
455.. Glos Ojca - Biuletyn Zachodniopomorskiego Stowarzyszenia Obrony Praw
Ojca
456.. Glos Ojca Pio - Dwumiesiecznik Krakowskiej Prowincji Zakonu Braci
Mniejszych Kapucynów
457.. Glos Pomorza - Niezalezny dziennik Pomorza Srodkowego
458.. Glos Rembertowa - Miesiecznik mieszkanców
459.. Glos Seminarium Zagranicznego - Pismo wewnetrzne Zgromadzenia
Towarzystwa Chrystusowego dla Polonii Zagranicznej
460.. Glos Siemiatycz - Strony czasopisma lokalnego
461.. Glos Szczecinski - Informacje podstawowe, wybór artykulów
462.. Glos Sw. Bartlomieja - Miesiecznik Parafii Debowiec
463.. Glos Sw. Jana Chrzciciela - Miesiecznik parafialny z Tarnowskich
Gór.
464.. Glos Sw. Mikolaja - Miesiecznik parafialny w Bydgoszczy-Fordonie
465.. Glos Swidnika - Internetowa wersja tygodnika lokalnego
466.. Glos Tymbarku - Kwartalnik spoleczno-kulturalny
467.. Glos Uczelni - Biuletyn Informacyjny Akademii Rolniczej we Wroclawiu
468.. Glos Uczelni - Pismo informacyjne Uniwersytetu Mikolaja Kopernika
469.. Glos Wagrowiecki on line - Tygodnik informacyjno - publicystyczny
470.. Glos Wielkopolski - Elektroniczna wersja dziennika lokalnego
471.. Glos Wielkopolski - wydanie Pilskie - Lokalny dodatek do "Glosu
Wielkopolskiego"
472.. Glos Wloszczowy - Internetowa wersja miesiecznika UM we Wloszczowie
473.. Glos Wybrzeza - Dziennik regionalny
474.. Glos z Probówki - Pismo studentów Wydzialu Chemii UJ
475.. Glos z Torunia - Regionalny dodatek do tygodnika "Niedziela"
476.. Glos Zabrza i Rudy Slaskiej - Lokalne tygodnik ogólnoinformacyjny
477.. Glos Ziemi Cieszynskiej - Tygodnik lokalny
478.. Glos znad Niemna - Jedyny polskojezyczny tygodnik na Bialorusi
479.. Gloscie Ewangelie - Czasopismo religijne
480.. Gmina Solidarna - Gazeta Gminnego Komitetu Wyborczego AWS w Raszynie
481.. Gminne Sprawy - Miesiecznik lokalny samorzadu gminnego w Miedznej
482.. GMT Europa online - Magazyn publicystyczny poswiecony problematyce
europejskiej.
483.. GMT Partner Wielkopolski - Elektroniczny magazyn spoleczno -
gospodarczy
484.. Golf - Interentowa wersja pisma sportowego
485.. Gole Zaby - Magazyn dla kumatych. Pismo humorystyczne
486.. Goniec Gminny - Pismo samorzadowe gminy Mordy
487.. Gospodarka i Praca - Tygodniowy przeglad informacji
488.. Gosc Niedzielny - Ogólnopolski tygodnik katolicki
489.. Gosciniec - Pismo Hajnówki i okolic
490.. Góry i Alpinizm - Pismo ludzi gór
491.. Górska Gazeta Internetowa - Magazyn poswiecony szeroko rozumianej
tematyce górskiej
492.. gRANiCE - Internetowy magazyn poswiecony glównie literaturze SF
493.. Grey Bike - Magazyn milosników rowerów górskich
494.. Grot - Radzynski magazyn spoleczno-kulturalny
495.. Grota - Pismo parafialne
496.. GT Tuning online - Magazyn tuningu samochodowego
497.. Guliwer - Dwumiesiecznik o ksiazce dla dziecka (inf. podstawowe)
498.. Gwiazdy Mówia - Tygodnik astronomiczny i astrologiczny

A+B+C+D+E+F+G+H+I+J+K+L+L+M+N+O+P+Q+R+S+T+U+V+W+X+Y+Z

499.. Ha!art - Interdyscyplinarny magazyn kulturalny
500.. Habezetka - Internetowa gazeta poswiecona glównie komputerom
501.. Hades Magazine - Internetowe pismo niezalezne poswiecone kulturze i
sztuce
502.. Halo Wroclaw - Miejski tygodnik ogloszeniowy
503.. Handel - Pismo informacyjno-poradnicze dla kadr kierowniczych
polskiego handlu i przemyslu
504.. Handel i Zarzadzanie - Magazyn dla kadry kierowniczej
505.. Haribol Polska - Publikacja wydawana przez uczniów Instytutu Wiedzy
o Tozsamosci "Misja Czaitanii"
506.. Harnas Review - Aperiodyczny podorgan Studenckiego Kola Przewodników
Górskich"Harnasie" w Gliwicach
507.. Hedeby - Magazyn poswiecony historii skandynawskich kultur
przedchrzescijanskich
508.. Helska Bliza - Internetowa wersja dwutydodnika przyjaciól Helu
509.. Herold - Biuletyn Informacyjny Rady i Zarzadu Miasta Gdanska
510.. Hi - Angielskojezyczny magazyn jezykowy
511.. Hi Fi - Magazyn dla producentów sprzetu audio i milosników dobrego
dzwieku
512.. Hi Fi i Muzyka - Miesiecznik audiofilów i melomanów
513.. Highway - Magazyn Miejski Poznania - edycja internetowa
514.. Homo Politicus - Internetowy magazyn politologiczny
515.. Horyzont - Magazyn racjonalistów i sceptyków
516.. Hustawka - Parafialne pismo mlodziezowe

A+B+C+D+E+F+G+H+I+J+K+L+L+M+N+O+P+Q+R+S+T+U+V+W+X+Y+Z

517.. Image Processing & Communications - Miedzynarodowe czasopismo
prezentujace osiagniecia w zakresie przesylania i przetwarzania obrazu
518.. Imazine - Polish Amiga Disk Magazine - Polski Magazyn dyskowy na
Amige
519.. Incognito - Gazetka szkolna IV LO w Poznaniu
520.. Infiltrator - Imperialistyczny Nowy Fanatyczny Internetowo-Listowy
Turbulencyjno-Radioaktywny Analizator Twojego Otoczenia Ruchomego
521.. Info - Opolski dwutygodnik branzowy. Pismo ogloszeniowo-informacyjne
522.. Infoman - Miesiecznik poswiecony glównie systemom zarzadzania
informacja i doradztwu gospodarczemu
523.. Infomarket - Bezplatny miesiecznik informacyjno–reklamowy
524.. Informacje - Pismo Grupy Bieszczadzkiej GOPR
525.. Informator Gdanskiego Klubu Fantastyki - Miesiecznik
fantastyczno-naukowy
526.. Informator Indywidualnego Inwestora - Bezplatny kwartalny dodatek do
miesiecznika "Murator"
527.. Informator Inowroclawski - Magazyn informacyjno-reklamowy
528.. Informator Kleszczowski - Biuletyn Samorzadowy
529.. Informator Kulturalny Stolicy - Internetowa wersja miesiecznika
530.. Informator Rynkowy - Bezplatny regionalny miesiecznik gospodarczy
531.. Informator Swarzedzki - Czasopismo regionalne o wszystkim co sie
dzieje na terenie miasta i gminy
532.. Informator TV-Sat - Branzowy tygodnik opiniotwórczy obejmujacy
zagadnienia odbioru telewizyjnego
533.. Informator Uslug Budowlanych - Kwartalnik budowlany
534.. Informator Wschodni - Wydawnictwo Osrodka studiów Wschodnich
535.. Informatyka - Miesiecznik informatyczny, infomacje o hostorii pisma,
redakcji, streszczenia artykulów
536.. Infotex - Kielecki tygodnik bezplatnych ogloszen
537.. Inkluz - Magazyn poswiecony grom RPG, sytemom bitewnym, itp.
538.. Inna Strona - Internetowy magazyn gejowski
539.. Inspiracje Polonistyczne - Kwartalnik dla nauczycieli
540.. Instalator Dolnoslaski - Technika Cieplna, Gazowa i Sanitarna.
Czasopismo Dolnoslaskich Instalatorów
541.. Instruktor - Internetowe wydanie miesiecznika Mokotowskiego
Srodowiska ZHR
542.. Instrumenty Klawiszowe - Fachowe pismo muzyczne
543.. Integrator - Biuletyn firmy Solidex
544.. Interkadr - Fotograficzny Magazyn Internetowy
545.. International Relations Center JU Newsletter - Pismo Centrum
Wspólpracy Miedzynarodowej UJ
546.. Internauta - Poradnik uzytkownika Internetu wydawany na Akademii
Ekonomicznej w Katowicach
547.. Interek - Magazyn internetowy o róznorodnej tematyce
548.. Internet - Magazyn uzytkowników sieci Internet
549.. Internet Business News - Handlowy dziennik internetowy w j. polskim,
czeskim i angielskim
550.. Internet dla Kazdego - Przewodnik po sieci
551.. Internet Standard - Jeden z pierwszych miesieczników poswieconych
nowej gospodarce i nowym technologiom
552.. Internetowa Gazeta Turystyczna - Miesiecznik internetowy
553.. Internetowy Kurier Radomski - Pismo regionalne
554.. Internetowy Poradnik Medyczny - Profesjonalny magazyn poswiecony
ochronie zdrowia i medycynie
555.. Internetowy Telemagazyn - Tygodniowe programy telewizyjne dla ok. 50
stacji telewizyjnych
556.. interSierpc - Internetowa wersja magazynu spolecznosci lokalnej
557.. Inwestycje, Budownictwo, Nieruchomosci - Kwartalnik branzowy.
558.. IT Partner - Pismo specjalistyczne branzy IT

A+B+C+D+E+F+G+H+I+J+K+L+L+M+N+O+P+Q+R+S+T+U+V+W+X+Y+Z

559.. Jak prowadzic ksiege przychodów i rozchodów - Dwutygodnik dla osób
prowadzacych dzialalnosc gospodarcza
560.. Jantar - Lokalne czasopismo miejskie o charakterze
informacyjno-publicystycznym
561.. Jarmark - Slaski tygodnik reklamowy
562.. Jaskinie - Pismo Krakowskiego Klubu Taternictwa Jaskiniowego
563.. Jasna Góra - Miesiecznik o profilu jasnogórsko - maryjnym
564.. Jastrzab - Tygodnik samorzadowy z Jastrzebia Zdroju
565.. Jas - Pismo religijne dla najmlodszych
566.. Jaworzniacy - Pismo mlodocianych wiezniów politycznych z lat
1944-1956
567.. Jedyna - Gazeta Zespolu Szkól Zawodowych nr 1 w Wieluniu
568.. Jezuici Przyjaciolom - Pismo religijne
569.. Jezus Zyje! - Pismo stowarzyszenia EMMA
570.. Jek Dabrówna - Elektroniczna wersja miesiecznika lokalnego
571.. Jidele - Pismo spoleczno-kulturalne mlodziezy zydowskiej i jej
przyjaciól
572.. Journal Tekstylny - Pismo handlowców i producentów
573.. Juz Czytam - Pismo dla dzieci

A+B+C+D+E+F+G+H+I+J+K+L+L+M+N+O+P+Q+R+S+T+U+V+W+X+Y+Z

574.. K10 - Miesiecznik poswiecony muzyce, literaturze i grom RPG
575.. KaFaR - Fanzin Konfederacji Fantastyki "Rassun".
576.. Kalisia Nowa - Misiecznik spoleczno - kulturalny
577.. Kalumet - Pismo dla fajczarzy
578.. Kamol - Hardcore'owy Magazyn Wspinaczkowy
579.. Karate Kung-Fu - Magazyn wschodnich sztuk walki
580.. Karkonosz - sudeckie materialy krajoznawcze - (informacje podstawowe
o pismie)
581.. Karmel - Pismo poswiecone zagadnieniom duchowosci
582.. Karnet - Krakowskie Aktualnosci Kulturalne
583.. Kardiologia Polska - Organ Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego
584.. Karta - Niezalezny miesiecznik historyczny
585.. Kaszubsko - Krajenskie Nieruchomosci - Miesiecznik regionalny
586.. Kaszuby - Regionalny tygodnik spoleczno-gospodarczy
587.. Katecheta - Miesiecznik poswiecony katechezie i wychowaniu
religijnemu
588.. Kawaii - Magazyn dla milosników Mangi i Anime
589.. Kino Best - Magazyn filmowy
590.. Kino Domowe - Magazyn DVD - Magazyn poswiecony filmowi i technologii
DVD
591.. Kino Niezalezne - Pismo Federacji Twórców Filmów Niezaleznych
592.. Klamecjusz - NIezalezny Biuletyn Wspinaczy Trójmiasta
593.. Klasyka - Magazyn muzyczny. Wydanie internetowe
594.. Klon - Tygodnik internetowy z Toronto
595.. Knajper - Dwutygodnik reklamowo-ogloszeniowy, promujacy krakowski
rynek uslug gastronomicznych, kulturalnych i rozrywkowych
596.. Kobieta i Zycie - Popularne czasopismo dla pan
597.. Koleda - Gazeta Mlawskich Srodowisk Katolickich
598.. Komborski Dzwon - Internetowe wydanie gazetki parafii Matki Bozej
Pocieszenia w Komborni
599.. Komentarz do Dziennika Ustaw - Przeglad Monitora Polskiego oraz
Dziennika Ustaw
600.. Kominiarz Polski - Kwartalnik Korporacji Kominiarzy Polskich on-line
601.. Komputer - Dodatek komputerowy do "Gazety Wyborczej"
602.. Komputer Swiat - Dwutygodnik komputerowy
603.. Koneser - Pismo dla zainteresowanych szeroko pojeta kultura stolu
(inf. podstawowe)
604.. Konkrety - Tygodnik ogólnospoleczny ukazujacy sie w Legnicy
605.. Koniczynka - Gazetka mlodziezy prywatnej szkoly podstawowej
606.. Konie i Rumaki - Magazyn jezdziecko-motoryzacyjny
607.. Konspekt - Pismo Akademii Pedagogicznej w Krakowie
608.. KONTAKT - Wersja elektroniczna magazynu ogloszeniowego
609.. Kontakt Polonia - Polonijne pismo we Francji
610.. Kontra - Gazeta szkolna uczniów IV LO w Radomiu
611.. Kontrola Panstwowa - Dwumiesiecznik wydawany przez NIK
612.. Kon Polski - Elektroniczna wersja pisma milosników koni
613.. Kosa - Gazetka szkolna II LO w Kedzierzynie-Kozlu
614.. Koszty - Dwutygodnik (amortyzacja , leasing, rezerwy, ewidencja)
615.. Kólka Dwa - Warszawski biuletyn rowerowy
616.. Kpiarz Krakowski - Bezplatny, humorystyczny magazyn rodzinny
617.. Kraj - Niezalezny magazyn Polski wydawany w Brisbane (Australia)
618.. Kraj Utracony - Pismo patriotyczne z Australii
619.. Krakowski Magazyn Neuropediatryczny - Pismo redagowane przez zespól
Kliniki Neurologii Dzieciecej Polsko-Amerykanskiego Instytutu Pediatrii
Coll. Medicum UJ
620.. Krasnogruda - Kwartalnik fundacji "Pogranicze - sztuk, kultur,
narodów"
621.. Kronika - Polskie czasopismo w Norwegii
622.. Kronika Beskidzka - Elektroniczna wersja tygodnika regionalnego
623.. KrONika Ontaryjska - Informator kulturalny w Kanadzie
624.. Kronika Polonii - Pismo informacyjne Rady Organizacji Polskich w
Australijskim Terytorium Stolecznym
625.. Kronika Studencka - Magazyn ilustrowany Politechniki Gdanskiej
626.. Kronika Sejmowa - Periodyk Biura Informacyjnego Kancelarii Sejmu
627.. Kronika Waryactwa i Qrestwa Umyslowego KWIQU
628.. Kronika Zwiazkowa - Pismo OPZZ
629.. Kropla - Sieciowa wersja kwartalnika ekologicznego Fundacji Olawy i
Nysy Klodzkiej
630.. Krótkie Spiecie - Magazyn internetowy
631.. Ku Swietej Rodzinie - Internetowa gazeta parafii sw. Rodziny w
Lublinie
632.. Ku Wspólnocie - Biuletyn Odnowy w Duchu Swietym Archidiecezji
Warszawskiej
633.. Kuchnia - Magazyn dla smakoszy
634.. Kubus - Gazetka szkolna SP w Gniezdziskach
635.. Kulinarne Nowinki Babci Marynki - Internetowe pismo poswiecone
humorowi absurdalnemu i purenonsensowi
636.. Kultura Fizyczna - Czasopismo naukowe AWF w Warszawie
637.. Kultura Internetowa - Magazyn elektroniczny rozsylany poczta
elektroniczna
638.. Kultura Polska - Ilustrowany Przeglad Informacyjny Instytutu Kultury
639.. Kup i Sprzedaj - Magazyn bezplatnych ogloszen
640.. KURIER - Tygodnik Poludniowo-Zachodni - wersja internetowa
641.. Kurier Bytowski - Tygodnik lokalny
642.. Kurier Brzeski - Prywatny tygodnik lokalny o zasiegu powiatowym.
643.. Kurier Dabrowski - Miesiecznik informacyjno - publicystyczny z
Dabrowy Tarnowskiej
644.. Kurier Elektroniczny - Pismo wydawnictwa "Medycyna Praktyczna"
645.. Kurier Elektroniczny Sign Net - Bezplatne pismo firmowe poswiecone
reklamie, biznesowi, marketingowi, etc.
646.. Kurier Gmin - Tygodnik powiatowy - Brzeg Dolny, Oborniki Slaskie,
Cinawa, Winsko, Wolów
647.. Kurier Gminny - Bezplatny magazyn informacyjno-ogloszeniowy
648.. Kurier Handlowy - Elektroniczna wersja miesiecznika przedsiebiorstwa
PHS S. A.
649.. Kurier Harcerski - Pismo hufca ZHP Warszawa - Wola
650.. Kurier IdN1 - Internetowa gazetka o serwisu "Internet dla
Niepelnosprawnych"
651.. Kurier Ilawski - Tygodnik Pojezierza Ilawskiego
652.. Kurier Kolobrzeski - Lokalny magazyn informacyjny
653.. Kurier Lubelski - Strona gazety codziennej regionu lubelskiego
654.. Kurier Miejski - Tygodnik mieszkanców Sosnowca - wydanie internetowe
655.. Kurier Miedzyrzecki - Miesiecznik informacyjny miedzyrzeczan
656.. Kurier Ostrowski - Lokalne pismo informacyjne
657.. Kurier Plus - Polski Tygodnik w USA
658.. Kurier Poranny - Gazeta regionalna z Bialegostoku
659.. Kurier Rynkowy - Miesiecznik branzy papierniczej i biurowej
660.. Kurier Siedlecki - Wydanie internetowe tygodnika regionalnego
661.. Kurier Sokolowski - Lokalne pismo spoleczno - kulturalne
662.. Kurier Szczecinski - Regionalny dziennik poranny
663.. Kurier Szkolny - Gazetka szkolna uczniów SP w Podlipiu
664.. Kurier Zwiazkowy - Tygodnik Komisji Krajowej Wolnego Zwiazku
Zawodowego ,,Sierpien 80"
665.. Kurierek Skierniewicki - Tygodnik lokalny
666.. Kursor - Internetowy tygodnik mlodziezowy
667.. Kursywa - Magazyn literacki
668.. Kto Jest Kim - Ogólnopolskie pismo informacyjne.
669.. Kwartalnik Artystyczny. Kujawy i Pomorze - Wydawnictwo Wojewódzkiego
Osrodka Kultury w Bydgoszczy
670.. Kwartalnik Geologiczny - Wydawnictwo Panstwowego Instytutu
Geologicznego
671.. Kwartalnik Ortopedyczny - Pismo specjalistyczne ukazujace sie od
1991 roku (inf. podstawowe)
672.. Kwartalnik Statystyczny - Czasopismo Polskiego Stowarzyszenia
Statystycznego
673.. Kwietnik - Ilustrowany magazyn dla milosników roslin

A+B+C+D+E+F+G+H+I+J+K+L+L+M+N+O+P+Q+R+S+T+U+V+W+X+Y+Z

674.. La Bestia - Pismo Ruchu Spoleczenstwa Alternatywnego z Gdanska
675.. Laetare - Pismo Wyzszego Metropolitalnego Seminarium Duchownego w
Warszawie
676.. Lanie Fody - Magazyn Franciszkanskiego Osrodka Duszpasterstwa
Akademickiego w Katowicach
677.. Las Polski - Dwutygodnik lesników i przyjaciól lasu
678.. Latarnik - Internetowy tygodnik ksiazkowy
679.. Lek w Polsce - Informator o rynku leków w kraju - wersja
elektroniczna
680.. Lekarz Polski - Miesiecznik Ogólnopolskiego Zwiazku Zawodowego
Lekarzy
681.. Lekarz Wojskowy - Pismo Naukowe Wojskowej Sluzby Zdrowia
682.. Lekkie Budownictwo Szkieletowe - Internetowa wersja czasopisma
fachowego
683.. Lewa Noga - Pismo polityczno - artystyczne
684.. Liberty - Elektroniczna wersja magazynu kulturalno - politycznego
wydawanego w 42 Autorskim Liceum Ogólnoksztalcacym w Warszawie
685.. Licealista - Gazetka szkolna I LO im. M. Konopnickiej w Suwalkach
686.. Linux ++ - Gazeta o Linuxie redagowana jednoosobowo
687.. Linux Plus - Miesiecznik uzytkowników Linuxa
688.. Linux & UNIX - Internetowa wersja miesiecznika informatycznego
689.. List - Miesiecznik katolicki - Pismo poswiecone odnowie
chrzescijanskiej
690.. Literatura na Swiecie - Internetowa wersja znanego pisma
691.. Logistyka - Kwartalnik Instytutu Logistyki i Magazynowania w
Poznaniu
692.. Lubartowiak - Czasopismo miejsko-gminne
693.. Lubelski Przeglad Handlowy - Lokalne pismo gospodarcze
694.. Lubie Gotowac - Miesiecznik zawierajacy wylacznie sprawdzone
przepisy kulinarne
695.. Lubuski Informator Gospodarczy - Miesiecznik
informacyjno-ogloszeniowy
696.. Luzik - Gazetka szkolna

A+B+C+D+E+F+G+H+I+J+K+L+L+M+N+O+P+Q+R+S+T+U+V+W+X+Y+Z

697.. Labuz - Prowincjonalny Okazjonalnik Literacki
698.. Lad Bozy - Tygodnik katolicki
699.. Ladny Dom - Magazyn dla posiadaczy domów jednorodzinnych
700.. Laska i Pokój - Kwartalnik wydawany przez Zbory Wolnych Chrzescijan
(wersja online)
701.. Lazienka - Miesiecznik branzowy
702.. Lobeziak - Wersja internetowa lokalnego miesiecznika
703.. Lódz on-line - Magazyn informacyjno-reklamowy poswiecony Lodzi

A+B+C+D+E+F+G+H+I+J+K+L+L+M+N+O+P+Q+R+S+T+U+V+W+X+Y+Z

704.. Machina - Magazyn popkulturalny
705.. Mac Pariadka - Anarchistyczny Magazyn Autorów wydawany w Sopocie
(wersja internetowa)
706.. Magazyn AGD - Periodyk dla handlowców i menedzerów (inf. podstawowe)
707.. Magazyn AmigaPismo uzytkowników komputerów Amiga
708.. Magazyn Budowlany - Czasopismo fachowe
709.. Magazyn Brzeski - Czasopismo gminne
710.. Magazyn Hutniczy - Ogólnopolski tygodnik spoleczno-zawodowy
711.. Magazyn Instalatora - Pismo specjalistyczne
712.. Magazyn Kultury "O" - Magazyn kulturalno-artystyczny
713.. Magazyn Literacki - Internetowa wersja miesiecznika literackiego
714.. Magazyn Mlodziezowy 3/4 - Chrzescijanskie pismo mlodziezowe
715.. Magazyn Mody Intymnej - Miesiecznik dla handlowców
716.. Magazyn Muzyczny M - Elektroniczny miesieczik muzyczny
717.. Magazyn NarciarSKI - Magazyn poswiecony narciarstwu i innym sportom
zimowym
718.. Magazyn Nurkowanie - Pismo milosników sportów wodnych (miesiecznik)
719.. Magazyn Przemyslu Rybnego - Pismo branzowe poruszajace tematy
zwiazane z technologia przetwórstwa ryb, weterynaria, rybolówstwem morskim,
akwakultura i handlem rybnym
720.. Magazyn Przemyslu Spozywczego - Specjalistyczny magazyn branzowy
poswiecony przemyslowi spozywczemu
721.. Magazyn Sztuki - Elektroniczna wersja magazynu
artystyczno-kulturalnego
722.. Magazyn Wedkarski - Pismo PZW - okreg Katowice
723.. Magazyn Targowy - Fair Magazine - Pismo reklamowe
724.. Magazyn Wilenski - Pismo Polaków na Litwie - niezalezny miesieczni
ilustrowany
725.. Magiel - Niezalezny Miesiecznik Studentów SGH
726.. Malarz Tynkarz - Magazyn online dla profesjonalistów
727.. Mala Ulicznica - Strony pisma undergroundowego
728.. Malolat - Gazetka szkolna SP im. Emilii Plater w Platerówce
729.. Maly Gosc Niedzielny - Katolicki miesiecznik dla dziewczat i
chlopców
730.. Maly Przewodnik Katolicki - Pismo dla dzieci i mlodziezy
731.. Mamo To Ja - Pismo nowoczesnych rodziców
732.. Mammutus Montanus - Podorgan SKPG "Harnasie" w Gliwicach
733.. Manager - Miesiecznik profesjonalny
734.. Marketing Serwis - Miesiecznik dla menedzerów
735.. Marketing w Praktyce - Dwumiesiecznik dla specjalistów (wydanie
internetowe)
736.. Master of Business Administration - Pismo Wyzszej Szkoly
Przedsiebiorczosci i Zarzadzania i Miedzynarodowej Szkoly Zarzadzania
737.. Matchmaker - Miesiecznik matrymonialny
738.. Matematyka - Dwumiesiecznik dla nauczycieli i uczniów
739.. Materialy Katechetyczne - Pismo alumnów Wyzszego Seminarium
Duchownego Diecezji Warminskiej
740.. Mathesis Universalis - Kwartalnik filozoficzny w j. angielskim
741.. Max - Magazyn poswiecony sztuce audio, video, filmowi, ksiazce oraz
sztuce w sieci
742.. Meble Plus - Pismo fachowe
743.. Mechanik - Miesiecznik naukowo-technicznny
744.. Mechanizacja i Automatyzacja Górnictwa - Czasopismo Centrum
Elektryfikacji i Auomatyzacji Górnictwa
745.. Media & Marketing - Polska - Angielskojezyczne czasopismo poswiecone
reklamie i rynkowi (wymaga rejestracji)
746.. Medical Science Monitor - Specjalistyczne, angielskojezyczne pismo
medyczne wydawane przez AM w Warszawie
747.. Medicina Sportiva - Kwartalnik naukowy Polskiego Towarzystwa
Medycyny Sportowej O/Kraków i Zakladu Medycyny WF i Sportu Instytutu
Fizjologii Czlowieka AWF w Krakowie
748.. Medium - Magazyn Politologa
749.. Medycyna Ogólna - Elektroniczna wersja kwartalnika wydawanego przez
Instytut Medycyny Wsi w Lublinie
750.. Medycyna Praktyczna - Strona glówna miesiecznika medycznego (inf. o
redakcji, spisy tresci, prenumerata, itp.)
751.. Medycyna Praktyczna - Chirurgia - Dwumiesiecznik dla chirurgów
752.. Medycyna Praktyczna - Ginekologia i Poloznictwo - Dwumiesiecznik dla
ginekologów
753.. Medycyna Praktyczna - Pediatria - Dwumiesiecznik dla pediatrów
754.. Medycyna Praktyczna - Ultrasonografia - Kwartalnik dla lekarzy
wszystkich specjalnosci
755.. Medycyna Sportowa - Miesiecznik specjalistyczny
756.. Medycyna Weterynaryjna - Miesiecznik specjalistyczny w j. angielskim
757.. Medyk - Miesiecznik lekarzy i studentów
758.. Mefisto - Internetowy magazyn kulturalno-rozrywkowy
759.. Mega Sport - Ilustrowany magazyn sportowy
760.. Melanz - Psychiczny magazyn ambitnego studenta
761.. Midi Mania - Fachowe czasopismo muzyczne
762.. Miejsca Swiete - Miesiecznik Duszpasterstwa Pielgrzymkowego Ksiezy
Pallotynów
763.. Miejska Gazeta Powszechna - Bezplatny tygodnik dostarczany do
mieszkan w Lublinie
764.. Miesiac w Krakowie - Miesiecznik informacyjny (kultura, sztuka,
muzyka...)
765.. Miesiecznik - Biuletyn Slaskiego Klubu Fantastyki - (wersja
elektroniczna)
766.. Miesiecznik Absurdalny - Kultura, humor i muchomór. Magazyn
kulturalno - rozrywkowy
767.. Miesiecznik PW - Pismo Politechniki Warszawskiej
768.. Mieszkaniec - Magazyn informacyjno-publicystyczno-reklamowy Pragi,
Wawra, Rembertowa
769.. Miedzy Nami - Magazyn ukazujacy sie w Ontario zawierajacy plotki i
ciekawostki
770.. Misjonarz - Pismo polskiej prowincjii XX Misjonarzy Werbistów
771.. Mloda Para - Pismo dla osób zawierajacych zwiazek malzenski
772.. Mlodogard - Magazyn mlodziezowy
773.. Mlody Technik - Miesiecznik popularno-oswiatowy, majsterkowanie,
modelarstwo
774.. Mobile Internet - Magazyn uzytkowników bezprzewodowego internetu
775.. Moda Forum - Miesiecznik dla handlowców (inf. podstawowe)
776.. Moda Meska - Magazyn producentów i handlowców
777.. Model Fan - Magazyn modelarski
778.. Modern Marketing - Specjalistyczny magazyn marketingu interaktywnego
779.. Modlitwy Powszechne - Periodyk dla duszpasterzy (inf. podstawowe)
780.. Moje Liceum - Miesiecznik mlodziezowy
781.. Moje Miasto - Pismo samorzadowe Stalowej Woli
782.. Moje Pismo Tecza - Polska wersja francuskiego miesiecznika
chrzescijanskiego "Mon Journal Arc-en-Ciel"
783.. Mona Lisa - Internetowy magazyn kobiet myslacych
784.. Monitor IT - Firmowy serwis prasowy informatyki i telekomunikacji
785.. Monitor Podatkowy - Pismo skierowane do doradców podatkowych,
sedziów NSA i adwokatów.
786.. Monitor Polskiej Izby Gospodarczej Importerów, Eksporterów i
Kooperacji - Czasopismo gospodarcze
787.. Monitor Prawa Celnego - Miesiecznik gospodarczo-prawny
788.. Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczen Spolecznych - Dwutygodnik
zawierajacy zbiór aktów prawnych
789.. Monitor Prawniczy - Opinie prawne, orzecznictwo oraz praktyczne
wzory pism procesowych itp.
790.. Monitor Pylkowy - Internetowa wersja czasopismo medyczne
791.. Monitor Rachunkowosci i Finansów - Miesiecznik Fundacji Rozwoju
Rachunkowosci
792.. Monitor w Internecie - Miesiecznik informacyjny skierowany do
Polonii w USA
793.. Monitor Zamówien Publicznych - Informacje o miesieczniku
samorzadowym i mozliwosc prenumeraty
794.. Monochord - Biuletyn naukowy poswiecony teorii muzyki, muzykologii,
etnomuzykologii
795.. Morze - Miesiecznik wilków morskich
796.. Morza, Statki i Okrety - Magazyn dla entuzjastów i hobbystów spraw
morskich
797.. Moto Express - Ogólnopolski tygodnik motoryzacyjny
798.. Moto Kurier - Magazyn motoryzacyjny
799.. MOTOklub - Internetowy magazyn motoryzacyjny
800.. Motomagazyn - Miesiecznik dla zmotoryzowanych
801.. Motomania - Elektroniczna wersja pisma o samochodach i motocyklach
802.. Motor - Tygodnik motoryzacyjny, aktualnosci, autosalon, informacje o
redakcji, spisy roczników
803.. Msza Swieta - Internetowe wydanie miesiecznika
biblijno-liturgicznego
804.. Multimedia Club - Technologie i produkty ze swiata multimediów
805.. Multum In Parvo - Magazyn poswiecony muzyce thrash i metal
806.. Mundur i Bron - Magazyn hobbystyczny
807.. Murator - Elektroniczne wydanie poradnika budowlano-prawnego
808.. Murator Plus - Pismo specjalistyczne dla profesjonalistów z branzy
budowlanej
809.. Murator Radzi - Kwartalnik budowlano-prawny
810.. Muzyk - Fachowe czasopismo muzyczne
811.. My a Trzeci Swiat - Pismo gdanskiego osrodka Ruchu Solidarnosci z
Ubogimi Trzeciego Swiata
812.. My Sybiracy - Pismo Zwiazku Sybiraków - oOddz. w Lodzi
813.. Mysl Niepodlegla - Nieregularne czasopismo polityczne
814.. Mysl Polska - Tygodnik poswiecony zyciu i kulurze narodu

A+B+C+D+E+F+G+H+I+J+K+L+L+M+N+O+P+Q+R+S+T+U+V+W+X+Y+Z

815.. Na Nowo - Dwumiesiecznik mlodziezy chrzescijanskiej
816.. Na Osciez - Miesiecznik parafii Matki Bozej Królowej Meczenników w
Bydgoszczy
817.. Na Targówku - Biuletyn informacyjny UG W-wa Targówek
818.. Nad Sola i Koszarawa - Dwutygodnik spoleczno-kulturalny
819.. Nad Zalewem - Miesiecznik samorzadu gminy Stepnica
820.. Nafta & Gaz Biznes - Miesiecznik branzowy
821.. Najwyzszy Czas - Pismo konserwatywno-liberalne
822.. Nakielski Czas - Lokalny tygodnik informacyjno-publicystyczny
823.. Namiary na Morze i Handel - Specjalistyczne pismo o tematyce
morskiej
824.. Napedy i Sterowanie - Miesiecznik techniczno - informacyjny
825.. Nasz Dziennik - Internetowa wersja gazety
826.. Nasz Rynek Kapitalowy - Miesiecznik analiz polskiego rynku
kapitalowego
827.. Nasz Slub - Magazyn dla osób wstepujacych w zwiazek malzenski
828.. Nasza Buda - Dwutygodnik samorzadu uczniowskiego SP nr 4 w Swidwinie
829.. Nasza Gazeta - Tygodnik Zwiazku Polaków na Litwie
830.. Nasza Gazetka -Pismo polonii szwajcarskiej wydawane pod patronatem
Towarzystwa "Dom Polski"
831.. Nasza Legia - Tygodnik kibiców Legii Daewoo Warszawa
832.. Nasza Politechnika - Dwumiesiecznik Politechniki Krakowskiej
833.. Nasza Polonia - Elektroniczna wersja pisma redagowanego przez
czlonków Zwiazku Polaków w Estonii
834.. Nasza Polska - Pismo prawicowo-nacjonalistyczne
835.. Nasza Sluzba - Pismo Ordynariatu Polowego Wojska Polskiego
836.. Nasza Sucha - Biuletyn mieszkanców gminy Nowa Sucha i okolic
837.. Nasze Czuby - Gazeta dzielnicy Czuby w Lublinie
838.. Nasze Akwarium - Miesiecznik milosników i hodowców ryb
839.. Nasze Slowo - Tygodnik ukrainski
840.. Nasze Sprawy - Biuletyn informacyjny Uniwersytetu Opolskiego (nry z
1995 r.)
841.. Nasze Tysiaclecie - Niezwyczajne pismo zwyczajnych mieszkanców -
Wersja internetowa pisma osiedlowego
842.. Nasze Zycie - Gazeta parafii pw. Ducha Swietego w Koszalinie
843.. Nasze Zycie - Pismo WSD OO. Franciszkanów w Lodzi
844.. Natarcie - Elektroniczna wersja zina o tematyce hip-hopowej
845.. National Geographic Polska - Polskie wydanie angielskojezycznego
magazynu popularnonaukowego
846.. Nauka i Przyszlosc - Miesiecznik Informacyjno-publicystyczny.
847.. Nautica online - Internetowa gazeta nurkowa
848.. Necrologus'zine - Jedno z najstarszych pism undergroundowych w
Polsce promujace "ciezsze" odmiany muzyki
849.. .net - Polska edycja brytyjskiego magazynu o Internecie
850.. NetikMax - Magazyn internetowy. Aktualnosci, informacje, porady,
humor
851.. NETForum - Miesiecznik poswiecony sieciom komputerowym
852.. NEUROBOT - Sieciowy rezerwuar informacyjny - sztuka, technologia,
kryptofilozofia...
853.. Neutrony - Niezalezne i nieregularne pismo komputerowe Osrodka Badan
Jadrowych w Swierku.
854.. Newsletter - Pismo naukowe Instytutu Historii Uniwersytetu
Warszawskiego
855.. News From Poland - Biuletyn informacyjny ambasady RP w Waszyngtonie
856.. Nico - Pismo 7 Oswiecimskiej Druzyny Harcerzy ZHR
857.. NIE - Popularny tygodnik w wersji on-line
858.. Nie Wprost - Biuletyn sieciowy ukazujacy sie w Akademii Medycznej w
Gdansku
859.. Niedrzwiczak - Gazeta Mieszkanców Gminy Niedrzwica
860.. Niedziela - Tygodnik katolicki, wersja interentowa
861.. Niedziela Czestochowska - Lokalny dodatek do tygodnika katolickiego
Niedziela
862.. Niedziela Dzieciom - Comiesieczny dodatek do tygodnika katolickiego
Niedziela
863.. Niedziela Lubelska - Regionalna edycja tygodnika katolickiego
864.. Niedziela Lódzka - Lokalny dodatek do tygodnika katolickiego
Niedziela
865.. Niedziela Sosnowiecka - Lokalny dodatek do tygodnika katolickiego
Niedziela
866.. Nieregularnik - Pismo Duszpasterstwa Akademickiego "Redemptor" we
Wroclawiu.
867.. =Nieruchomosci C. H. Beck - Miesiecznik poswiecony rynkowi
nieruchomosci w kraju i za granica
868.. Nieruchomosci Pomorza Gdanskiego - Magazyn ogloszeniowo-promocyjny
nieruchomosci
869.. Niezla Jazda - Nieregularne Pismo Regularnych Rowerzystów
870.. Nieznany Swiat - Pismo o tematyce ezoterycznej
871.. No Name - Magazyn internetowy. Wiadomosci, teksty powazne i mniej
powazne, poezja, humor, informacje.
872.. NOC - Krzyzówki panoramiczne
873.. Nomada - Czasopismo dla tych, którzy podrózuja lub chca podrózowac
na motocyklu
874.. Notes Polityczny - Niezalezne pismo polityczne wydawane przez
Ryszarda Zajaca
875.. Notes Wydawniczy - Miesiecznik dla wydawców, ksiegarzy, hurtowników,
dystrybutorów i wszystkich zainteresowanych rynkiem ksiazki (inf.
podstawowe)
876.. Nowa Biblioteka - Pismo Kola naukowego Bibliotekoznawców
Uniwersytetu Slaskiego
877.. Nowa Fantastyka - Miesiecznik fantastyczno-naukowy
878.. Nowa Gazeta Internetowa - Czasopismo sieciowe, dostepne na razie
tylko dla Internet Explorera
879.. Nowa Gazeta Trzebnicka - Lokalne, prywatne pismo
informacyjno-publicystyczne
880.. Nowa Polszczyzna - Dwumiesiecznik dla nauczycieli jezyka polskiego
881.. Nowa Próba - Studenckie pismo literacko-kulturalne
882.. Nowa Trójka - Miesiecznik III LO we Wroclawiu
883.. Nowa Trybuna Opolska - Internetowe wydanie najwiekszego dziennika
regionalnego
884.. Nowa Wies - Miesiecznik dla rodziny na wsi i w malym miasteczku
885.. Nowator - Miesiecznik Polskiego Zwiazku Stowarzyszen Wynalazców i
Racjonalizatorów
886.. Nowe Panstwo - Nowozytny posttygodnik
887.. Nowe Wiadomosci Walbrzyskie - Wersja online tygodnika regionalnego
888.. Nowe Zycie - Dwutygodnik katolicki diecezji Chicagowskiej
889.. Nowe Zycie Gospodarcze - Internetowa wersja tygodnika gospodarczego
890.. Nowe Zycie Pabianic - Tygodnik lokalny
891.. Nowinki z Pyrogrodu - Bezplatny dwutygodnik Klubu Milosników
Pojazdów Szynowych dzialajacym przy Miejskim Przedsiebiorstwie
Komunikacyjnym w Poznaniu
892.. Nowiny - Gazeta Codzienna - Dziennik wydawany w Rzeszowie, inf.
podstawowe, cennik ogloszen
893.. Nowiny Gliwickie - Tygodnik obywatelski
894.. Nowiny Jeleniogórskie - Tygodnik regionalny
895.. Nowiny Raciborskie - Lokalny magazyn informacyjno - spoleczny
896.. Nowiny Rybnickie - Tygodnik lokalny
897.. Nowiny Zabrzanskie - Elektroniczna wersja tygodnika miejskiego
898.. Nowoczesne Biuro - Internetowa wersja miesiecznika ogloszeniowo -
informcyjnego z Bydgoszczy
899.. Nowoczesne Gazownictwo - Kwartalnik specjalistyczny
900.. Nowoczesny Warsztat - Miesiecznik dla wlascicieli warsztatów
samochodowych
901.. Nowosci - Gazeta Pomorza i Kujaw wydawana w Toruniu
902.. Nowy Gwózdz Programu - Magazyn NZS AE W Katowicach
903.. Nowy Lowiczanin - Prywatne czasopismo spoleczno-informacyjne
904.. Nowy Przemysl - Miesiecznik gospodarczy
905.. Nowy Tygodnik Plocki - Wersja sieciowa regionalnego tygodnika
publicystycznego
906.. Nowy Tygodnik Popularny - Ogólnopolskie pismo ruchu zwiazkowego
907.. Nowy Wyszkowiak - Internetowa wersja tygodnika lokalnego
908.. NTTB - Nowoczesne Techniki i Technologie Bezwykopowe - Magazyn
poswiecony bezwykopowym metodom budowy i eksploatacji podziemnych rurociagów
i instalacji
909.. Nukleonika - Kwartalnik naukowy Instytutu Chemii i Techniki Jadrowej
910.. Numer Jeden - Internetowy magazyn literacki

A+B+C+D+E+F+G+H+I+J+K+L+L+M+N+O+P+Q+R+S+T+U+V+W+X+Y+Z

911.. Oaza - Pismo Ruchu "Swiatlo-Zycie"
912.. Oblubieniec - Gazetka parafialna
913.. Obserwator - Interentowe niezalezne pismo z Rudy Slaskiej.
914.. Obserwator Lokalny - Miesiecznik powiatu debickiego
915.. Obserwator Miedzychodzki - Lokalne pismo spoleczno-kulturalne
916.. Obserwator Zachodniopomorski - Regionalny tygodnik
informacyjno-spoleczny
917.. Obyczaje - Miedzynarodowy miesiecznik spoleczno-kulturalny
918.. Obywatel - Pismo mieszkanców miasta i gminy Murowana Goslina
919.. Obywatel - Pismo mieszkanców gminy Czerwonak
920.. Ochrona Mienia - Dwumiesiecznik. Wszystko o ochronie mienia i ludzi
921.. Ochrona Przyrody - Pismo Instytutu Ochrony Przyrody PAN w Krakowie
922.. Odkrywca - Miesiecznik hobbystów i poszukiwaczy
923.. Odra - Miesiecznik ogólnopolski
924.. Oferta Nieruchomosci - Pomorski magazyn ogloszeniowy
925.. Off - Progresive Webzine. Magazyn muzyczny
926.. Off Road Magazyn 4x4 - Pismo poswiecone samochodom terenowym
927.. Ogloszenia - Regionalny magazyn ogloszeniowy
928.. Ogrody, ogródki, zielence - Magazyn o sztuce budowy ogrodów
929.. OKO - Redagowany jednoosobowo magazyn sieciowy
930.. Oko Sieci - Internetowy klub i magazyn mlodych twórców sztuki
komputerowej
931.. Okno - Organ prasowy wspólnoty akademickiej "Fraternia"
932.. Okulistyka - Internetowa wersja kwartalnika
933.. Oleska Gazeta Powiatowa - Lokalny, niezalezny miesiecznik
informacyjno-publicystyczny powiatu oleskiego
934.. Opcje - Dwumiesiecznik kulturalny
935.. Open Systems & Information Dynamics - Angielskojezyczne czasopismo z
dziedziny matematyki i fizyki
936.. Opoka w Kraju - Strony periodyka spoleczno-politycznego rozsylanego
poczta elektroniczna (takze nry archiwalne)
937.. Oracle'owe Ploug'tki - Czasopismo Stowarzyszenia Polskiej Grupy
Uzytkowników Systetmu "Oracle"
938.. Organizacja i Kierowanie - Specjalisyczny kwartalnik PAN
939.. Ornetynka - Gazeta spoleczno-katolicka
940.. Ortopedia, Traumatologia i Rehablilitacja - Medyczny kwartalnik
naukowy
941.. Orzecznictwo Sadu Najwyzszego - Orzeczenia, uchwaly i postanowienia
Izby wraz z pelnymi tekstami uzasadnien
942.. Orzecznictwo Sadów Polskich - Miesiecznik zawierajacy wybrane
orzeczenia Sadu Najwyzszego, NSA i Sadów Apelacyjnych
943.. Orzecznictwo w sprawach samorzadowych - Kwartalnik samorzadu
terytorialnego
944.. Orzel Skalny - Pismo oddzialu chrzanowskiego Polskiego Towarzystwa
Tatrzanskiego
945.. Oscyloskop - Pismo Samorzadu Studentów Wydzialu Elektroniki i
Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej
946.. L'Osservatore Romano - Wydanie polskie (mozliwosc kopiowania, format
pdf)

A+B+C+D+E+F+G+H+I+J+K+L+L+M+N+O+P+Q+R+S+T+U+V+W+X+Y+Z

947.. 101 Porad - Miesiecznik dla kobiet
948.. Paleontologia Polonica - Angielskojezyczne czasopismo naukowe
949.. Paluki - Lokalny tygodnik informacyjny
950.. Pani - Magazyn kobiecy
951.. Pankornet - Magazyn Wolominskiej Sceny Niezaleznej
952.. Panorama - Tygodnik Pólnocny - Regionalne pismo okolic Suwalk i
Augustowa
953.. Panorama Dzialdowska - Czasopismo lokalne
954.. Panorama Leszczynska - Wersja elektroniczna tygodnika regionalnego
955.. Panorama Mazurska - Regionalne pismo informacyjno-spoleczne
956.. Panorama Miasta - Bezplatny Biuletyn Informacyjny Samorzadu Miasta
Tczewa
957.. Panorama Olesnicka - Tygodnik powiatu olesnickiego
958.. Panorama Polska - Niezalezny magazyn kulturalny ukazujacy sie w
Kanadzie
959.. Panorama Polskich Miast - Pismo adresowane do gospodarzy i gosci
polskich miast
960.. Panorama Wielkopolska - Czasopismo regionalne
961.. Papier - Studenckie czasopismo kulturalne
962.. Papierniczy Swiat - Pismo branzowe
963.. Papyrus - Magazyn kulturalny wydawany w II LO w Glogowie
964.. Parakletos - Pismo spolecznosci chrzescijanskiej
965.. Paranoja - Gazetka szkolna XVIII LO w Warszawie
966.. Parkiet - Gazeta gieldy on-line
967.. Parlamenty Europy Srodkowej i Wschodniej - Dodatek dwutygodniowy do
"Kroniki Sejmowej"
968.. Pasmo - Tygodnik Ursynowsko-Natolinskiego Towarzystwa
Spoleczno-Kulturalnego
969.. Pastores - Kwartalnik poswiecony formacji kaplanskiej
970.. PC Format - Internetowa wersja pisma komputerowego
971.. PC Kurier - Popularny dwutygodnik komputerowy
972.. PC Magazine on-line - Miesiecznik komputerowy
973.. PC Shareware - Miesiecznik komputerowy
974.. PC World Komputer - Miesiecznik komputerowy
975.. Pelnym Glosem - Pismo fundacji kobiecej "eFKa"
976.. Periphery. Journal of Polish Affairs
977.. Per-Jodyk - Nieoficjalne pismo literacko-artystyczne
978.. Perkuns - Magazyn poswiecony tradycji i kulturze Staropruskiej oraz
innym ginacym tradycjom
979.. Personel - Miesiecznik o zarzadzaniu personelem
980.. Perspectives in Environmental Sciences - Czasopismo naukowe UMCS w
Lublinie
981.. Perspektywy - Czasopismo mlodziezowe
982.. Peryskop - Stronniczy miesiecznik elektroniczny
983.. Phenomena Research Journal - Angielskojezyczne czasopismo naukowe
984.. Piatek 13-go - Gazetka XIII LO W Lodzi
985.. Pieniadz - Poradnik z zakresu finansów osobistych
986.. Pierwsza Polska Strona Jezdziecka - Internetowe pismo zajmujace sie
szeroko pojeta hippika.
987.. Piekne Miejsca - Miedzynarodowy Magazn Nieruchomosci (inf.
podstawowe o pismie)
988.. Pigulki - Nieregularny periodyk sieciowy o Polsce i sprawach
polskich w j. angielskim
989.. Pilka Nozna - Tygodnik kibiców
990.. Pimka - Polski internetowy magazyn kulturalno-artystyczny
991.. PjurNonSens - Magazyn paraliteracki
992.. Pielgrzymy - Pismo okolicznosciowe Studenckiego Kola Przewodników
Sudeckich we Wroclawiu (inf. podstawowe)
993.. Pisemko Parafii Mariackiej - Miesiecznik Kosciola Mariackiego w
Darlowie
994.. Pismo PG - Miesiecznik Politechniki Gdanskiej
995.. Piwosz Bezalkoholowy - Dwumiesiecznik branzowy
996.. Plastik - Miesiecznik fanów muzyki techno, hip-hop i nie tylko...
997.. Plus Ratio - Pismo wydawane pzez Stowarzyszenie "Bratnia Pomoc
Akademicka" Uniwersytetu Jagielonskiego
998.. Plaj - Periodyk Towarzystwa Karpackiego
999.. Plaska - Gazeta mieszkanców gminy Plaska
1000.. Po Naszemu - Spoleczno-polityczne pismo internetowe
1001.. Pod Diablakiem - Pismo Mieszkanców i Sympatyków Ziemi Babiogórskiej
1002.. Pod Tytulem - Przeglad najciekawszych ksiazek, miesiecznik
ogólnopolski
1003.. Pod Wiatr - Magazyn mlodziezowy
1004.. Podloga - Magazyn dla projektantów, inwestorów, wykonawców i
uzytkowników
1005.. Podlogi - Magazyn branzowy
1006.. Podróze - Miesiecznik dla obiezyswiatów
1007.. Poglady Otwarte - Open Views - Magazyn wielotematyczny poswiecony
mlodej kreatywnosci kulturalnej oraz procesom integracji europejskiej
1008.. Pogranicza - Szczecinski dwumiesiecznik kulturalny
1009.. Polanka - Pismo Studenckiego Kola Przewodników Beskidzkich
1010.. Pole - Magazyn elektroniczny o Polsce i Polakach w Ameryce
1011.. Polen vs Nederland - een spanningsveld - Polsko-Niderlandzki
Biuletyn Spoleczno-Kulturalny
1012.. Poligrafika - Internetowa wersja miesiecznika specjalistycznego
1013.. Polikult - Gazeta V LO we Wroclawiu
1014.. Polis - Pismo o sztuce zycia publicznego (inf. podstawowe)
1015.. Polish American Journal - Miesiecznik Polonii amerykanskiej
wydawany w Buffalo
1016.. Polish Business - Angielskojezyczny magazyn ekonomiczny wydawany
przez Polish Business Center w Londynie.
1017.. Polish Journal of Pathology - Kwartalnik Polskiego Towarzystwa
Patologów, wersja on-line zawiera streszczenia artykulów
1018.. Polish Journal of Pharmacology - Medyczne czasopismo naukowe
1019.. Polish Kurier - Polsko-australijskie czasopismo
spoleczno-kulturalne
1020.. Polish Market Review - The bimonthly newsletter for marketers,
managers and investors
1021.. Polish Maritime Journals - Strona informacyjna o polskich
czasopismach marynistycznych
1022.. Polish Maritime Research - Kwartalnik naukowy w j. ang.
prezentujacy polska mysl techniczna w zakresie techniki morskiej (inf.
podstawowe)
1023.. Polish Maritime Review - Kwartalnik poswiecony polskiej gospodarce
morskiej (inf. podstawowe)
1024.. Polish News Bulletin Online - Anglojezyczny biuletyn informacyjny
oparty na codziennych doniesieniach z polskiej prasy
1025.. Polish News - Miesiecznik Polonii w Chicago w jez. polskim i
angielskim
1026.. Polityka - Tygodnik spoleczno-polityczny
1027.. Polo Kokta - Magazyn kulturalny
1028.. POLONET - Publikacja Polonica Center - miesiecznik Polonii
australijskiej
1029.. Polonia Kalifornijska - Miesiecznik spoleczno kulturalny Polonii w
Kalifornii
1030.. Polonia News - Czasopismo ekonomiczno-gospodarcze
1031.. Polska Gazeta Transportowa - Tygodnik poswiecony zagdnieniom
transportu i spedycji
1032.. Polska Videoteka - Bezplatny miesiecznik kolportowany w
wypozyczalniach Polska Videoteka
1033.. Polska w Europie - Czasopismo polityczno-spoleczne Osrodka Studiów
Miedzynarodowych
1034.. Polski Developer - Magazyn poswiecony tworzeniu gier
1035.. Polski Instalator - Dwumiesiecznik specjalistów
1036.. Polski Przeglad Pilkarski - Elektroniczne pismo dla kibiców
1037.. Polski Przeglad Radiologii - Kwartalnik Polskiego Towarzystwa
Radiologicznego
1038.. Polski Traker - Miesiecznik transportu drogowego i spedycji
1039.. Polski Tygodnik Lekarski - Pismo specjalistyczne (tylko 11/93,
12/95)
1040.. Polskie Pismo Entomologiczne - Wydawnictwo Polskiego Towarzystwa
Entomologicznego (spisy tresci artykulów)
1041.. Pomoerium - Miedzynarodowe czasopismo naukowe poswiecone historii
starozytnej i filologii klasycznej
1042.. Pompy i Pompownie - Internetowa wersja specjalistycznego
miesiecznika
1043.. Pomysl na Sukces - Periodyk dla osób myslacych o zalozeniu wlasnej
firmy
1044.. Poradnik Domowy - Ilustrowany miesiecznik poswiecony gospodarstwu
domowemu i nie tylko
1045.. Poradnik Ekologiczny dla Samorzadów - Pismo ekologiczne zajmujace
sie glównie sprawami odpadów
1046.. Poradnik Gazety Prawnej - Dwutygodnik z zakresu prawa, finansów i
podatków
1047.. Poradnik Handlowca - Ogólnopolski miesiecznik gospodarczy i
handlowy
1048.. Poradnik Klienta Oszczednego - Dwumiesiecznik PKO BP - Oddzialu
Regionalnego w Bydgoszczy
1049.. Portal - Magazyn poswiecony grom fabularnym i fantastyce
1050.. Portret - Pismo literacko-kulturalne
1051.. Poslaniec Ducha Swietego - Dwumiesiecznik poswiecony Duchowi
Swietemu i misjom afrykanskim
1052.. Poslaniec Serca Jezusowego - Miesiecznik religijny
1053.. Poslaniec sw. Brata Alberta - Pismo informacyjno - religijne
Fundacji im. Brata Alberta
1054.. Pospolite Ruszenie - Czasopismo spoleczno-kulturalne promujace
polskosc w kraju i za granica
1055.. Postepy Higieny i Medycyny Doswiadczalnej - Dwumiesiecznik
Instytutu Immunologii i Terapii Doswiadczalnej PAN we Wroclawiu
1056.. Postepy Nauk Medycznych - Pismo specjalistyczne (tylko 4/90)
1057.. Postepy rehabilitacji - Kwartalnik naukowy AWF w Warszawie
1058.. Postscriptum - Kwartalnik Szkoly Jezyka i Kultury Polskiej
Uniwersytetu Slaskiego
1059.. Poslizg - Organ Partii Swietego Spokoju im. Felicjana Dulskiego.
Pismo satyryczno - polityczne
1060.. Posrednik - Opolski tygodnik bezplatnych ogloszen (informacje
podstawowe)
1061.. Posrednik Budowlany - Maszyny - narzedzia - sprzet. Pismo fachowe
1062.. Power Play - Magazyn e-mailowy
1063.. Powiernik Rodzin - Okólnik Diecezjalnego Osrodka Duszpasterstwa
Rodzin w Katowicach
1064.. Pól Zartem Pól Serio - Gazetka uczniów szkoly podstawowej nr 2 w
Lubinie
1065.. Praca Biznes Inne - Ogólnopolska gazeta informacyjno-ogloszeniowa
1066.. Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wroclawiu - Strona
wydawnictw ciaglych wroclawskiej uczelni
1067.. Pracodawca - Czasopismo specjalistyczne, poruszjace problemy
sektora elektroenergetycznego
1068.. Pracodawca i Pracownik - Miesiecznik gospodarczo-prawny (spsiy
tresci)
1069.. Praktyczny Elektronik - Ogólnopolski miesiecznik elektroników
amatorów (wersja internetowa)
1070.. Prana - Kwartalnik Malopolskiego Centrum Jogi "Prana"
1071.. Prawa Zwierzat - Wybrane artykuly z biuletynu informacyjnego
1072.. Prawo i Gospodarka - Elektroniczna wersja dziennika ogólnopolskiego
1073.. Prawo i Komputery - Interentowy magazyn prawniczy
1074.. Prawo i Zycie - Tygodnik prawno - spoleczny
1075.. Prawo Przedsiebiorcy - Miesiecznik gospodarczy
1076.. Prawo Spólek - Miesiecznik specjalistyczny
1077.. Principia - Express Filozoficzny - Biuletyn informacyjny
1078.. Print & Publishing - Magazyn wydawnictw, poligrafii i mediów
elektronicznych
1079.. Probability and Mathematical Statistics - Angielskojezyczny
periodyk naukowy Instytutu Matematyki Uniwersytetu Wroclawskiego
1080.. Problemy Rehabilitacji Spolecznej i Zawodowej - Wersja internetowa
kwartalnika wydawanego przez CEBRON
1081.. Profesjonalny Inwestor - Magazyn rynkowy
1082.. Profil - Miesiecznik Dzialu Komunikacji Marketingowej PTK Centertel
1083.. Profit - Magazyn gospodarczo-finansowy
1084.. Promyczek Dobra - Miesiecznik katolicki dla dzieci
1085.. Prowincjusz - Gazetka szkolna I LO w Warszawie
1086.. Próba Atmosfery bis - Kwartalnik Klubu Poetyckiego "To Byl Naprawde
Fascynujacy Wieczór"
1087.. Pryzmat - Dwutygodnik informacyjny Politechniki Wroclawskiej
1088.. Pryzmat Gospodarczy - Pismo gospodarcze Regionalnej Izby
Przemyslowo-Handlowej w Gliwicach
1089.. Przeciag - Gazetka szkolna LO we Wrzesni
1090.. Przecinek - Nieregularne pismo literackie
1091.. Przedsiebiorca Budowlany - Miesiecznik dla dzialajacych w branzy
budowlanej
1092.. Przeglad Dermatologiczny - Strona informacyjna fachowego czasopisma
i wybrane artykuly
1093.. Przeglad Flebologiczny - Phlebology Review - Oficjalne pismo
Polskiego Towarzystwa Flebologicznego
1094.. Przeglad Geologiczny - Miesiecznik panstwowej sluzby geologicznej
1095.. Przeglad Kaliskiego - Internetowa strona tygodnika lokalnego
1096.. Przeglad Lokalny - Tygodnik mieszkanców Knurowa, Gieraltowic,
Pilchowic
1097.. Przeglad Lubanski - Miesiecznik lokalny
1098.. Przeglad Mechaniczny - Dwutygodnik specjalistyczny
1099.. Przeglad Morski - Miesiecznik Marynarki Wojennej RP
1100.. Przeglad Obrony Cywilnej - Miesiecznik sztabu Obrony Cywilnej Kraju
1101.. Pielgrzym Piekarski - Bezplatne pismo religijne rozprowadzane wsród
patników w Piekarach Slaskich
1102.. Przeglad Pozarniczy - Miesiecznikiem KG Panstwowej Strazy Pozarnej
1103.. Przeglad Prawoslawny Orthodoxia - Miesiecznik ogólnopolski
1104.. Przeglad Reader's Digest Internetowa wersja popularnego
miesiecznika
1105.. Przeglad Rzadowy - Miesiecznik Biura Prasowego Rzadu
1106.. Przeglad Sejnenski - Miesiecznik lokalny wydawany przez Miejski
Osrodek Kultury
1107.. Przeglad Skórzany - Miesiecznik branzowy
1108.. Przeglad Spoleczny - Pismo lewicy polskiej
1109.. Przeglad Sportowy - Serwis sportowy wspólny dla "Przegladu
Sportowego", "Tempa" i "Sportu"
1110.. Przeglad Techniczny - Tygodnik adresowany do inzynierów,
przemyslowców i mlodziezy interesujacej sie cywilizacja techniczna
1111.. Przeglad Telekomunikacyjny i Wiadomosci Telekomunikacyjne -
Najstarszy polski naukowo - techniczny miesiecznik telekomunikacyjny
1112.. Przeglad Ubezpieczeniowy dla Ciebie - Pismo poswiecone
ubezpieczeniom spolecznym
1113.. Przeglad Uniwersytecki KUL - Pismo uczelniane
1114.. Przeglad Wewnetrzny BZE SA - Pismo zakladowe
1115.. Przeglad Wielkopolski - Kwartalnik popularnonaukowy (wersja
internetowa)
1116.. Przeglad Wojsk Ladowych - Miesiecznik poswiecony szkoleniu i
wychowaniu w wojskach ladowych
1117.. Przeglad Wojsk Lotniczych i Obrony Powietrznej Kraju -
Elektroniczna wersja specjalistycznego miesiecznika
1118.. Przekaznik - Pismo energetyczno-artystyczne
1119.. Przekladaniec - Periodyk poswiecony przekladom literackim i nie
tylko
1120.. Przekrój - Krakowski tygodnik spoleczno-kulturalny
1121.. Przelom - Tygodnik ziemi chrzanowskiej
1122.. Przewodnik Budowlany - Budownictwo, architektura, wyposazenie
ogród. Miesiecznik branzowy.
1123.. Przewodnik Katolicki - Tygodnik dla rodzin - wydanie internetowe
1124.. Przewodnik Kosiela - Magazyn turystyczno-historyczny
1125.. Przyjaciel Pies - Czasopismo milosników psów
1126.. Przymierze - Kwartalnik chrzescijanski z USA
1127.. Przyrodnik - Interentowy Magazyn Przyrodniczy
1128.. Psubraty - Kwartalnik praw zwierzat i ekologii
1129.. Psychologia w Teatrze Zycia - Pismo Szkoly Wyzszej Psychologii
Spolecznej
1130.. Psychoterapia - Czasopismo naukowe Polskiego Towarzystwa
Psychiatrycznego
1131.. Psychoza - Pismo literacko-artystyczne
1132.. Pszowik - Gazeta lokalna
1133.. Publish & Macworld - Pismo poswiecone grafice i DTP
1134.. Puls - Torunski magazyn regionalny
1135.. Puls Biznesu - Ogólnopolski dziennik gospodarczy
1136.. Puls Studenta - Pismo NZS Uniwersytetu Lódzkiego
1137.. Pytajnik - Pismo mlodziezy z LO im. Jana Kochanowskiego w Nowej
Debie

A+B+C+D+E+F+G+H+I+J+K+L+L+M+N+O+P+Q+R+S+T+U+V+W+X+Y+Z

1138.. Quasigroups and Related Systems - Agielskojezyczne czasopismo
matematyczne
1139.. Qlpress - Pismo studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego
1140.. QTC - Miesiecznik krótkofalowców

A+B+C+D+E+F+G+H+I+J+K+L+L+M+N+O+P+Q+R+S+T+U+V+W+X+Y+Z

1141.. Rachunkowosc - Pismo "Stowarzyszenia Ksiegowych w Polsce"
1142.. Rachunkowosc z komentarzem - Miesiecznik fachowy
1143.. Radioelektronik - Internetowa wersja popularnego miesiecznika
1144.. Radio-lider - Ogólnopolski miesiecznik nadawców radiowych
1145.. Radosc Doskonala - Kwartalnik "Franciszkanskich Dni Skupienia"
1146.. Radujmy Sie - Katolicki miesiecznik dla mlodziezy
1147.. Raport Branzowy - Miesiecznik branzy papierniczo-biurowej
1148.. Raster - Nieregularnik Artystyczny Kola Naukowego Studentów
Historii Sztuki UW
1149.. Ratownictwo Polskie - Kwartalnik ludzi ratujacych zycie, mienie,
srodowisko
1150.. Ratusz - Warszawski magazyn spoleczno-kulturalny
1151.. Reakcja - Tygodnik Mysli
1152.. Refleksje - Gazetka szkolna Zespolu Szkól w Polkowicach
1153.. Regional Business - Internetowa wersja magazynu promocyjnego
1154.. Regionalna Gazeta Turystów Kolarzy - Interentowa wersja pisma
turystyczno-spolecznego
1155.. Rejs - Miesiecznik dla milosników zeglarstwa
1156.. Reklama - Magazyn poswiecony reklamie i komunikacji marketingowej
1157.. Relacje - Miesiecznik dla Polaków osiedlonych w Skandynawii
1158.. Reporter - Elektroniczny magazym Dariusza Majgiera
1159.. Reports on Mathematical Logic - Kwartalnik naukowy wydawany na
Uniwersytecie Jagiellonskim (w j. angielskim)
1160.. Reports on Mathematical Physics - Angielskojezyczne czasopismo
naukowe wydawane na UMK w Toruniu
1161.. Res Publica Nowa - Magazyn kulturalno-literacki
1162.. Reset - Elektroniczna wersja magazynu poswieconego grom
komputerowym
1163.. Resovia Sacra -Rocznik filozoficzno-teologiczny diecezji
rzeszowskiej
1164.. Rewers - Zielonogórska gazeta osiedlowa - miesiecznik reklamowy
1165.. Roczniki Panstwowego Zakladu Higieny
1166.. Rojalista - Pro Patria - Pismo narodowo-konserwatywne
1167.. Roland - Lokalny miesiecznik informacyjno-kulturalny
1168.. Romantyczny Styl - Magazyn podejmujacy tematy zwiazane z
architektura i wystrojem wnetrz.
1169.. Rosyjski Kurier Warszawy - Miedzynarodowa gazeta niezalezna
1170.. RUaH - Magazyn poswiecony muzyce chrzescijanskiej
1171.. Rubikon - Studencki magazyn naukowy
1172.. Ruch Teatralny - Krajowy serwis wiadomosci teatralnych
1173.. Rycerz Niepokalanej - Pismo OO Franciszkanów
1174.. Rynek Chemiczny - Fachowy miesiecznik informacyjny
1175.. Rynek Instalacyjny - Miesiecznik informacyjno-poradniczo-reklamowy
branzy budowlanej
1176.. Rynek Rowerowy - Czasopismo dla handlowców
1177.. Rynek RTV - Periodyk branzowy dla menedzerów i handlowców (inf.
podstawowe)
1178.. Rynek Terminowy - Kwartalnik instrumentów pochodnych
1179.. Rynek Zamówien Publicznych - Tygodnik gospodarczy
1180.. Rynki Alkoholowe - Ogólnopolski miesiecznik gospodarczy
1181.. Rzeczpospolita - Internetowe wydanie ogólnopolskiego dziennika

A+B+C+D+E+F+G+H+I+J+K+L+L+M+N+O+P+Q+R+S+T+U+V+W+X+Y+Z

1182.. Salamandra - Biuletyn Polskiego Towarzystwa Ochrony Przyrody
"Salamandra"""
1183.. Salon Polski - Magazyn spoleczno-kulturalny
1184.. Salwator - Dwumiesiecznik katolicki
1185.. Salvatoris Mater - Pismo religijne ksiezy Marianów
1186.. Samochody Specjalne - Magazyn przedstawiajacy ogólna sytuacje oraz
kierunki rozwoju krajowego rynku motoryzacyjnego.
1187.. Samorzad Terytorialny - Miesiecznik poswiecony zagadnieniom
funkcjonowania wladzy lokalnej
1188.. Samorzadowy Informator Powiatu Przemyskiego - Tygodnik lokalny
1189.. The Sarmatian Review Online - Publikacja akademicka (USA) z
naciskiem na kulture polska
1190.. Science Fiction - Sieciowy magazyn poswiecony fantastyce
1191.. Scriptores Scholarum - Szkolne pismo popularnonaukowe
1192.. Secret Service on-line - Elektroniczna wersja czasopisma
komputerowego
1193.. Sekretariat - Miesiecznik profesjonalny
1194.. Seminarzysci w Obronie Zycia - Pismo religijno-spoleczne, polska
edycja Seminarians for Life International
1195.. Serce Warmii - Pismo alumnów WSD w Olsztynie
1196.. Serwis Administracyjno - Samorzadowy - Fachowy miesiecznik z
poradami prawnymi - wersja internetowa
1197.. Serwis Finansowo - Ksiegowy - Tygodnik fachowy
1198.. Serwis Kawowy - Gazeta ogólnopolskiego dysptrybutora kawy
1199.. Serwis Prawno - Pracowniczy - Tygodnik adresowany do pracodawców i
pracowników
1200.. Serwis PG - Internetowy miesiecznik Informacyjny Politechniki
Gdanskiej
1201.. Serwus - Miesiecznik Urzedu Miasta Kedzierzyn- Kozle
1202.. Sfinks - Internetowa wersja czasopisma science fiction
1203.. SIC! - Internetowy miesiecznik poswiecony grom koputerowym,
Internetowi i komputerom w ogóle
1204.. Sierpeckie Rozmaitosci - Lokalny magazyn spoleczno-kulturalny
1205.. Sign Online - Magazyn polskiej reklamy wizualnej
1206.. Siódemka - Szkolna gazetka samorzadowa z Gdyni
1207.. Siódma Prowincja - Internetowa wersja kwartalnika kulturalnego woj.
piotrkowskiego, sieradzkiego i skierniewickiego
1208.. Skaut - Harcerskie pismo w Internecie
1209.. Sklep Sportowy - Dwumiesiecznik branzowy dla producentów i
handlowców (inf. podstawowe)
1210.. Skrzydlata Polska - Magazyn lotniczy
1211.. Skrzyp Regalów - Nieregularnik Kola Naukowego Instytutu
Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Wroclawskiego
1212.. ***@sh - Intertygodnik Niekulturalny - Nieregularnik internetowy:
felietony, wywaidy, prezentacje, galeria,
1213.. Slavic Review - American Quarterly of Russian, Eurasian and East
European Studies - pismo Amerykanskiego Towarzystwa Studiów Slawistycznych
1214.. Sloneczko - Pismo parafialne dla dzieci
1215.. Sloneczni-Zbiórka - Pismo mlodziezowe
1216.. Slowo i Mysl - Miesiecznik ewangelicki
1217.. Slowo Ludu - Kielecka gazeta codzienna
1218.. Slowo Nadziei - Pismo polemizujace z doktryna Swiadków Jehowy
1219.. Slowo Polskie - Dolnoslaska gazeta codzienna
1220.. Slowo Podlasia - Internetowe strony regionalnej gazety
1221.. Slowo Ziemi Wschowskiej - Gazeta Prywatna Niezalezna
1222.. Slówko - Tygodnik informacyjno - religijny z Sanoka
1223.. Sluzba Zdrowia - Pismo spoleczno-zawodowe
1224.. Sluzba Zyciu - Czasopismo Polskiego Stowarzyszenia Obronców Zycia
Czlowieka
1225.. Smaki i smaczki - Pismo kulinarne
1226.. SMSL - Serwis Muzyczny Sebastiana Lepiarza. Pismo o nowosciach
muzycznych
1227.. Software - Pismo o nowoczesnych technologiach softwarowych dla
programistów
1228.. Sonata - Biuletyn Informacyjny Stowarzyszenia Osób
Niepelnosprawnych w Gliwicach
1229.. Sosnowieckie Zródlo - Tygodnik katolicki
1230.. SP-DX Club - Organ informacyjny klubu krótkofalowców
1231.. Splendor - Warszawski Miesiecznik Klerycki
1232.. Sponsoring - Miesiecznik internetowy
1233.. Spotlight - Magazyn aktualnosci w jezyku angielskim
1234.. Sprawy Nauki - Biuletyn Komitetu Badan Naukowych
1235.. Spray - Niecenzurowany Magazyn Internetowy dla Oszolomów
1236.. Spray - Magazyn mlodziezowy serwisu CSJ (Ciemna Strona Jasnetu)
1237.. Strazak - Pismo pozarnicze Zwiazku Ochotniczych Strazy Pozarnych RP
(inf. podstawowe)
1238.. Strefa - Internetowy Magazyn Gier Komputerowych
1239.. Strefa Gier - Internetowy magazyn poswiecony grom komputerowym
1240.. Strony Demokracji - Ogólnopolski miesiecznik publicystyczno -
informacyjny
1241.. Strumien - Magazyn twórczy wydawany w Zachodniej Kanadzie
1242.. Strzelec Opolski - Tygodnik regionalny powiatu strzeleckiego
1243.. Studentnik - Niezalezne czasopismo studentów Politechniki
Swietokrzyskiej
1244.. Studia Iagellonica Humani Cultus Progressus - Periodyk naukowy
wydawany w Instytucie Spraw Publicznych Uniwersytetu Jagiellonskiego
1245.. Studia i Materialy - Pismo Wydzialu Wojsk Rakietowych i Artylerii
WSO im. gen. J. Bema w Toruniu
1246.. Studia Judaica - Czasopismo Polskie Towazystwa Studiów Zydowskich
1247.. Studia Logica - International Journal for Symbolic Logic Institute
of Philosophy and Sociology Polish Academy of Sciences
1248.. Studia Mathematica - Angielskojezyczny periodyk naukowy Instytutu
Matematyki PAN
1249.. Studia Naturae - Pismo Instytutu Ochrony Przyrody PAN w Krakowie
1250.. Sukces - Magazyn publicystyczno-spoleczny
1251.. The Summit Times - Polonijny magazyn agielskojezyczny ukazujacy sie
w Kalifornii
1252.. Sum Ergo Cogito - Magazyn sieciowy zajmujacy sie polityka,
Internetem i nauka (dotstepny przez e-mail)
1253.. Super Express - Elektroniczna wersja dziennika ogólnopolskiego
1254.. Super Kontakty - Elektroniczna wersja magazynu rzemiosla, kupiectwa
i malej przedsiebiorczosci (inf podstawowe)
1255.. Supernowa - Dziennik sportowy
1256.. Super Nowosci - Elektroniczna wersja regionalnej gazety codziennej
(Rzeszów, Tarnobrzeg, Przemysl)
1257.. Sylwan - Miesiecznik Polskiego Towarzystwa Lesnego
1258.. System - Miesiecznik internetowy (rozsylany takze e-mailem)
1259.. Systemy Alarmowe - Pierwsze polskie pismo z tej branzy (wersja
online)
1260.. sZAFa - Elektroniczne pismo literacko - artystyczne
1261.. Szachy - Elektroniczny miesiecznik szachowy
1262.. Szaraczek - Gazetka uczniów klas I-III Publicznej SP nr 29 w Opolu
(wersja internetowa)
1263.. Szept Muru - Art zin z Ostrowi Mazowieckiej
1264.. Sztandar Biblijny i Zwiastun Chrystusowego Królestwa - Niezalezny
miesiecznik religijny wydawany przez Swiecki Ruch Misyjny "Epifania"
1265.. Sztuka Zlotnicza - Czasopismo polskiej branzy jubilerskiej (inf.
podtsawowe)
1266.. Szturmowiec - Miesiecznik studentów Wydzialu Zarzadzania UW
1267.. Szum z Nieba - Dwumiesiecznik Katolickiej Odnowy Charyzmatycznej
1268.. Slask - Miesiecznik Spoleczno - Kulturalny
1269.. Slask - Zaglebie - Regionalna gazeta internetowa
1270.. Sruba - Krakowskie pismo kulturalne
1271.. Swiadomi Chrystusa - Gazeta parafialna z Polic
1272.. Swiat Brydza - Miesiecznik internetowy
1273.. Swiat Butów - Miesiecznik polskiej branzy obuwniczej
1274.. Swiat Futbolu - Internetowy miesiecznik pilkarski
1275.. Swiat Gier Komputerowych - Internetowe wydanie pisma poswieconego
grom komputerowym
1276.. Swiat Gitary Klasycznei i Akustycznej - Elektroniczna wersja
periodyku muzycznego
1277.. Swiat Kamienia - Ogólnopolskie czasopismo kamieniarskie
1278.. Swiat Kongresów i Targów - Pismo wydawane pod patronatem
Stowarzyszenia Konferencji i Kongresów w Polsce
1279.. Swiat Motocykli - Miesiecznik uzytkowników motocykli
1280.. Swiat Nauki - Polskie wydanie pisma "Scientific American"
1281.. Swiat Psychoanalizy - Elektroniczna wersja miedzynarodowego pisma
psychoanalitycznego
1282.. Swiat Trójki - Gazetka wydawana w szkole podstawowej nr 3 w
Czerwionce-Leszczynach

A+B+C+D+E+F+G+H+I+J+K+L+L+M+N+O+P+Q+R+S+T+U+V+W+X+Y+Z

1283.. Takt - Gazetka Panstwowego Artystycznego LO w Zakopanem
1284.. Tanew - Gazeta regionu bilgorajskiego
1285.. Tarnowski Gosc Niedzielny - Regionalny dodatek do "Goscia
Niedzielnego"
1286.. Tarnowskie Azoty - Tygodnik
1287.. Tarnowskie Inter Echa - Gazeta miejska
1288.. Tawacin - Pismo przyjaciól Indian
1289.. Techno News - Magazyn poswiecony temu gatunkowi muzyki
1290.. Telbank - Biuletyn Bankowego Przedsiebiorstwa Telekomunikacyjnego
1291.. TELECOMforum - Miesiecznik poswiecony telekomunikacji i
teletechnice
1292.. Telegraf Kujawski/a> - Pierwsze otwarte pismo Kujaw
1293.. ***@Top - Magazyn nadawców telewizyjnych i kablowych
1294.. Teleinfo - Dwutygodniwy przeglad rynku informatyki i
telekomunikacji
1295.. Telemarketing - Specjalistyczny magazyn telemarketingu i marketingu
bezposredniego
1296.. Temat - Szczecineckie czasopismo o charakterze
informacyjno-publicystycznym
1297.. TeMI - Wybrane artykuly z czasopisma wychodzacego w Tarnowie
1298.. Tempo - Winieta tygodnika sportowego (inf. podstawowe)
1299.. Teofil - Pismo filozoficzno-teologiczne
1300.. Terapia - Internetowe wydanie pisma specjalistycznego
1301.. Teraz Kochani My - Czasownik studentów Politologii Uniwersytetu
Warminsko-Mazurskiego
1302.. Text i Textil - Internetowa wersja kwartalnika - unikatowe tkaniny,
sztuka wlókna
1303.. TiN - Tygodnik Internetowy - Dolnoslaski magazyn kulturalny
1304.. To & Owo - Tygodnik TV Sat
1305.. Tomaszowski Informator Tygodniowy - Tygodnik regionalny z Tomaszowa
Mazowieckiego
1306.. Top Class - Pismo dla milosników rzeczy pieknych i luksusowych
1307.. Topological Methods in Nonlinear Analysis - Angielskojezyczny
kwartalnik naukowy wydawany w UMK w Toruniu
1308.. Torunskie Studia Dydaktyczne - Wydawnictwo naukowe WSO im. gen J.
Bema i Instytutu Pedagogiki UMK w Toruniu
1309.. Tour-Express - Magazyn informacyjny Polskiej Izby Turystyki
1310.. Toxic - Pismo poswiecone muzyce industrialnej
1311.. Track News - Internetowy magazyn muzyczny
1312.. Trend - Pismo studentów Slaskiej Wyzszej Szkoly Zarzadzania
1313.. Trybuna - Ogólnopolska gazeta socjaldemokratyczna
1314.. Trybuna Slaska - Gazeta regionalna
1315.. Trybuna Ziemi Zawiercianskiej - Gazeta informacyjno-publicystyczna
(miesiecznik lokalny)
1316.. Trzynastka - Czasopismo Szkoly Podstawowej nr 13 w Mielcu
1317.. Turystyczna Infolinia - Biuletyn informacyjny turystycznego serwisu
internetowego
1318.. TV Sat Magazyn - Miesiecznik satelitarno-kablowy
1319.. Twins 97 - Gazetka dzialajaca przy Klubie Blizniat
1320.. Twoja Komórka - Popularny poradnik telekomunikacyjny (wersja
internetowa)
1321.. Twoja Wizja - Magazyn teleabonentów
1322.. Twoje Domy - Magazyn branzy budowlanej, architektonicznej,
nieruchomosci
1323.. Twoje Zdrowie - Elektroniczna wersja miesiecznika o odpowiednim
odzywianiu i zdrowiu
1324.. Twój Biznes - Tygodnik o charakterze ekonomiczno-poradniczym
1325.. Twój Dom - Bezplatne branzowe pismo ogloszeniowe
1326.. Twój Styl - Miesiecznik dla pan
1327.. Twój Urlop - Magazyn o podrózach dalekich i bliskich
1328.. Twój Zysk - Miesiecznik ekonomiczno-gospodarczy
1329.. Tygiel - Mlodziezowy kwartalnik redagowany w Londynie
1330.. Tygodnik AWS - Wydanie internetowe
1331.. Tygodnik Ciechanowski - Eektroniczna wersja pisma regionalnego
1332.. Tygodnik Finansowy - Tygodnik poswiecony rynkowi pienieznemu
1333.. Tygodnik Jeleniogórski - Internetowa wersja bezplatnego pisma
regionalnego
1334.. Tygodnik MiejskiPismo miejskie w Gliwicach
1335.. Tygodnik Nowojorski - Tygodnik o tematyce ogólnej wydawany na
Wschodnim Wybrezu USA
1336.. Tygodnik Opoczynski - Lokalne pismo informacyjne
1337.. Tygodnik Ostrolecki - Informacje podstawowe, wybór arytkulów
1338.. Tygodnik Plocki - Regionalny tygodnik informacyjny
1339.. Tygodnik Podhalanski - Niezalezne czasopismo regionalne
1340.. Tygodnik Polski - Tygodnik polonijny wydawany w Australii
1341.. Tygodnik Powiatowy - Wersja internetowa regionalnego pisma z
Mazowsza
1342.. Tygodnik Powszechny - Katolickie pismo spoleczno-kulturalne
1343.. Tygodnik Siedlecki - Internetowa wersja pisma lokalnego
1344.. Tygodnik Solidarnosc - Informacje i wybrane artykuly z
ogólnopolskiego tygodnika NSZZ "Solidarnosc"
1345.. Tygodnik Starachowicki - Elektroniczna wersja pisma lokalnego
1346.. Tygodnik Sremski - Pismo lokalne.
1347.. Tygodnik Tucholski - Regionalna gazeta Borów Tucholskich - wersja
online
1348.. Tygodnik Wedkarski - Magazyn wedkujacych internautów
1349.. Tygodnik Zuzlowy - Pismo poswiecone sportom zuzlowym
1350.. Tygodniowy Serwis Prasowy - Tygodnik Ministerstwa Gospodarki RP
1351.. Tylko Rock - Strona popularnego magazynu muzycznego
1352.. Tymoteusz - Miesiecznik popularno-apologetyczny

A+B+C+D+E+F+G+H+I+J+K+L+L+M+N+O+P+Q+R+S+T+U+V+W+X+Y+Z

1353.. 100 % Ubezpieczen - Tygodnik ubezpieczeniowy nie tylko dla znawców
1354.. U Królowej Rózanca Swietego - Dzierzoniowskie pismo parafialne
1355.. UFO - Internetowe wydanie kwartalnika
1356.. UK Raport - Gazeta Konstancinska - Wydanie internetowe pisma
lokalnego
1357.. Undergrunt - Pismo Artystyczno - Literackie
1358.. Unfall - Autos - Magazyn informacyjno-ogloszeniowy poswiecony
uzywanym i rozbitym samochodom.
1359.. Unia - Polska - Magazyn niezaleznych publicystów - wersja online
1360.. Uniwersytet - Miesiecznik warsztatowy Instytutu Kultury Polskiej
UW.
1361.. Uniwersytet Kulturalny - Pismo Instytutu Kultury POlskiej UW
1362.. UNIXforum - Dwumiesiecznik poswiecony systemom otwartym
1363.. UOP - Undergroundowy Organ Prasowy - Elektroniczna wersja pisma
dolnoslaskiej alternatywy
1364.. Urania - Postepy Astronomii - Dwumiesiecznik Pol. Tow.
Astronomicznego i Pol. Tow. Milosników Astronomii
1365.. Uroda - Miesiecznik dla kobiet
1366.. Utopia - Magazyn internetowy poswiecony polityce, kulturze itp..

A+B+C+D+E+F+G+H+I+J+K+L+L+M+N+O+P+Q+R+S+T+U+V+W+X+Y+Z

1367.. 220 V - Gliwicka gazeta akademicka
1368.. Vademecum Ksiegowego - Dwutygodnik fachowy (inf. podstawowe)
1369.. The Valetz Magazine - Slowo i obraz. Magazyn kulturalny
1370.. Value - Magazyn o biznesie, internecie, nauce i sztuce
1371.. Verbum Nobile - Organ prasowy Zwiazku Szlachty Polskiej
1372.. Verbum Traditionis - Magazyn Wiernych Tradycji Lacinskiej
1373.. Videoman - Magazyn Multimedialny
1374.. Vidart - Informator Poligraficzny - Poligraficzny miesiecznik
branzowy
1375.. Virtual Physics - Angielskojezyczne pismo naukowe studentów róznych
uczelni z krajów Europy Wschodniej
1376.. Vistula - Miesiecznik szachowy
1377.. VIVA - Internetowa wersja dwutygodnika
1378.. Vox Domini - Magazyn katolicki
1379.. Vox Nostra - Pismo alumnów Metropolitalnego Wyzszego Seminarium
Duchownego we Wroclawiu

A+B+C+D+E+F+G+H+I+J+K+L+L+M+N+O+P+Q+R+S+T+U+V+W+X+Y+Z

1380.. W Drodze - Miesiecznik poswiecony zyciu chrzescijanskiemu
1381.. W Pionie - Biuletyn Klubu Wysokogórskiego "Polonia" w Bydgoszczy
1382.. W Rodzinie Jezusa - Miesiecznik parafii sw. Józefa w Krakowie
1383.. W Srodku - Mlodziezowego dodatek do Gazety Jaworskiej
1384.. W Sieci - Magazyn uzytkowników sieci komputerowych
1385.. Waga i Miecz - Wirtualna wersja miesiecznika gminy i miasta
Strzyzów w województwie Rzeszowskim
1386.. Warboard - Gazeta internetowa
1387.. Warsaw Business Journal - Periodyk poswiecony sprawom gospodarczym
i biznesowym
1388.. Warsaw Voice - Elektroniczna wersja angielskojezycznego tygodnika
gospodarczego o Polsce
1389.. Warto? - Czasopismo misyjne
1390.. Web Express - Internetowy magazyn informacyjny
1391.. Web Kurier - Pierwszym polski magazyn e-mailowy poswiecony
Internetowi
1392.. Webmaster - Magazyn poswiecony technikom i narzedziom dla
webmastera. Pod patronatem ""PCkuriera"
1393.. Web Reporter - Pismo Internetowe poswiecone wszelkim zagadnieniom
zwiazanym z siecia
1394.. Wegetarianski Swiat - Pismo o zdrowej zywnosci i odzywianiu
1395.. Wejscie Smoka - Gazeta Szczepu Druzyn ZHP "Nieprzemakalni"
1396.. ***@na - Biuletyn informacyjny rynku flagowo-heraldycznego
1397.. Welcome to Poland - Angielskojezyczny miesiecznik Fundacji Promocji
Gmin Polskich
1398.. Welcome to Wroclaw and Lower Silesia - Miesiecznik o formule
informatora-przewodnika w jezyku angielskim i niemieckim
1399.. Wedkarz Polski - Miesiecznik sportowo-hobbystyczny
1400.. What, Where, When - angielskojezyczny magazyn dla podrózujacych po
Polsce
1401.. Wiadomosci 43-bis - Dwutygodnik regionalny ukazujacy sie w
Konstantynowie
1402.. Wiadomosci Bochenskie - Kwartalnik spoleczno-kulturalny
Stowarzyszenia Bochniaków i Milosników Ziemi Bochenskiej
1403.. Wiadomosci Chemiczne - Periodyk naukowy Polskiego Towarzystwa
Chemicznego
1404.. Wiadomosci Entomologiczne - Pismo Polskiego Towarzystwa
Entomologicznego (spisy tresci artykulów)
1405.. Wiadomosci Kartuskie - Biuletyn Towarzystwa Milosników Kartuz
1406.. Wiadomosci Lekarskie - Medyczne czasopismo naukowe wydawane na
Slaskiej Akademii Medycznej
1407.. Wiadomosci Matematycne - Roczniki Polskiego Towarzystwa
Matematycznego (inf. podstawowe)
1408.. Wiadomosci Olawskie - Lokalna gazeta powiatowa
1409.. Wiadomosci Podlaskie - Serwis informacyjny poldlaskiej telewizji
kablowej
1410.. Wiadomosci Rudzkie - Elektroniczna wersja tygodnika samorzadowewgo
1411.. Wiadomosci Samorzadowe - Tygodnik lokalny - Nowogard - Osina -
Maszewo
1412.. Wiadomosci Stoczniowe - Dwutygodnik Stoczni Gdanskiej SA i Stoczni
Gdynia SA
1413.. Wiadomosci Swidnickie - Tygodnik regionalny
1414.. Wiadomosci Uczelniane - Gazeta Politechniki Opolskiej
1415.. Wiadomosci Urzedu Patentowego - Miesiecznik urzedu centralnego
1416.. Wiadomosci Wedkarskie - Internetowe wydanie miesiecznika
1417.. Wiadomosci Wrzesinskie - Elektroniczne wydanie tygodnika
mieszkanców Ziemi Wrzesinskiej
1418.. Wiatr - magazyn narodzonych z ducha - Elektroniczna wersja magazynu
chrzescijanskiego
1419.. WiDMoPiAN - Internetowy zin poswiecony sztuce, opowiadaniom,
wierszom, grafice, komiksowi itp.
1420.. Widziane z Grzybowskiej - Biuletyn klubu parlamentarnego PSL
1421.. Wieczernik - Pismo ruchu "Swiatlo-Zycie"
1422.. Wiedza i Zycie - Magazyn poswiecony glównie naukom przyrodniczym i
technicznym
1423.. Wielkopolska - Magazyn Wielkopolan
1424.. Wiesci i Poglady - Biuletyn Rady Wojewódzkiej SLD w Elblagu
1425.. Wiesci Lubonskie - Niezalezny miesiecznik mieszkanców
1426.. Wiesci Regionalne - Mieleckie czasopismo spoleczno-kulturalne
1427.. Wiesci z Kopernika - Gazetka szkoly podstawowej w Brzegu Dolnym
1428.. Wiesci ze Starostwa - Biuletyn informacyjny powiatu sochaczewskiego
1429.. Wiez - Miesiecznik katolicki - wydanie internetowe
1430.. Wild at heart - Wolnosc i dzikosc - Magazyn internetowy
1431.. Windows NT Magazine - Pismo uzytkowników srodowiska Windows NT
(dawniej "NT Plus")
1432.. Windsurfing - Magazyn dla milosników tego sportu
1433.. Winnica - Miesiecznik poswiecony kulturze i religi Izraela
1434.. ***@l - Magazyn internetowy
1435.. Wirtualny Komputer - Magazyn internetowy: gry komputerowe,
oprogramowanie, sprzet, technologie, kursy obslugi programów, Internet
1436.. Wirus PC - Magazyn internetowy
1437.. Wizjer Regionalny - Prywatny tygodnik informacyjno-publicystyczny o
charakterze prawicowym
1438.. Wlasny Dom z Konceptem - Wydawany regularnie katalog zawierajacy
gotowe projekty domów jednorodzinnych
1439.. Wlochowska - Niezalezny periodyk lokalny redagowany przez mlode
pokolenie warszawskiej gminy Wlochy
1440.. Wokól Serca - Pismo parafii rzymskokatolickiej pw. Najswietszego
Sserca Jezusowego w Gdansku
1441.. Wolnomularz Polski - Pierwszy polski magazyn wolnomularski on-line
1442.. Wolna Droga - Dwutygodnik Sekcji Krajowej Kolejarzy NSZZ
"Solidarnosc"
1443.. Wolny Sektor - Magazyn akademicki redagowany przez studentów WSHE
1444.. The World of English - Magazyn dla uczacych sie j. angielskiego
1445.. Wprost - Tygodnik spoleczno-polityczny
1446.. Wroclawska Gazeta Komunalna - Magazyn informacyjno-ogloszeniowy
1447.. Wroclawski Przeglad Komunalny - Czasopismo miejskie
1448.. Wrózka - Magazyn o magicznej stronie zycia
1449.. Wspinek - Magazyn sportów wspinaczkowych
1450.. Wspólnota - Tygodnik samorzadu terytorialnego - tygodnik
1451.. Wspólnota Mieszkaniowa - Pismo poswiecone szoroko rozumianym
sprawom mieszkaniowym
1452.. Wspólczesna Onkologia - Czasopismo medyczne
1453.. Wszechpolak - Pismo mlodziezy narodowej
1454.. WUJ - Wiadomosci Uniwersytetu Jagiellonskiego - pismo studenckie
1455.. WWW - Magazyn internetowy
1456.. WWWTMC - Wiecej Tlenu Mniej Czadu - Internetowa wersja gazetki
szkolnej I LO w Sanoku
1457.. Wycena - Elektroniczna wersja czasopisma rzeczoznawców majatkowych
1458.. Wychowanie Fizyczne i Sport - Kwartalnik naukowy AWF w Warszawie
1459.. Wydawca - Miesiecznik ludzi ksiazki
1460.. Wylacznie Muzyka - Kaliskie pismo muzyczne online
1461.. Wynagrodzenia - Miesiecznik dla ksiegowych i ekonomistów
1462.. Wyszkowiak - Lokalny tygodnik informacyjno-reklamowy
1463.. Wyzwania - Edukacja w Nowoczesnej Szkole - Kwartalnik fundacji
"Wyzwania"
1464.. Wzrastanie - Katolicki miesiecznik dla mlodziezy

A+B+C+D+E+F+G+H+I+J+K+L+L+M+N+O+P+Q+R+S+T+U+V+W+X+Y+Z

1465.. x86 - Magazyn poswiecony Internetowi i komputerom
1466.. XL - Sprzedajny i niezalezny magazyn muzyczny

A+B+C+D+E+F+G+H+I+J+K+L+L+M+N+O+P+Q+R+S+T+U+V+W+X+Y+Z

1467.. Z Debickiej Fary - Gazetka parafialna
1468.. Z Instytutów Naukowych - Serwisy Informacyjne Instytutów
Naukowych - dwutygodnik Ministerstwa Gospodarki RP
1469.. Z Zycia Akademii Medycznej w Warszawie - Pismo uczelniane
1470.. Z Zycia Gminy - Miesiecznik samorzadowy Pacanowa i okolic
1471.. Z Zycia Politechniki Slaskiej - Elektroniczny miesiecznik PS w
Gliwicach
1472.. Za Rogiem - Pismo Diecezjalnego Osrodka DA w Gdansku
1473.. Za Trzy - Dwutygodnik Przyjaciól Koszykówki
1474.. Zabezpieczenia - Magazyn branzowy
1475.. Zabudowa Trawnika - Pismo ogólnoliterackie
1476.. Zachodniopomorski Kurier Targowy - Elektroniczna wersja
miesiecznika poswieconego gospodarce Pomorza Zachodniego
1477.. Zagroda - Magazyn rolników i hodowców
1478.. Zagrozenia Zdrowia w Polsce - Czasopismo Ruchu Ochrony Zdrowia
1479.. Zakazenia - Kwartalnik poswiecony problematyce infekcji
1480.. Zakorzenienie - Biuletyn "Stowarzyszenia Wspierania Kultur
Etnicznych"
1481.. Zaloga G - Internetowe pismo o grach komputerowych
1482.. Zamówienia Publiczne - Doradca - Porady, interpretacje, wzory
1483.. Zarzadzanie i Edukacja - Pismo naukowe Wyzszej Szkoly Zarzadzania i
Przedsiebiorczosci w Warszawie
1484.. Zawsze Wierni - Biuletyn Bractwa sw. Piusa X
1485.. Zdrowie i Zarzadzanie - Magazyn medyczno-ekonomiczny
1486.. Zegarki & Bizuteria - Miesiecznik branzy
zegarmistrzowsko-jubilerskiej
1487.. Zeszyty Formacji Duchowej - Pólrocznik katolicki dla duchownych i
swieckich
1488.. Zeszyty Naukowe Instytutu Informatyki - Zeszyty Naukowe Instytutu
Informatyki Uniwersytetu Jagiellonskiego
1489.. Zeszyty Naukowe Instytutu Matematyki - Zeszyty Naukowe Instytutu
Matematyki Uniwersytetu Jagiellonskiego
1490.. Zeszyty Naukowe WSO im. gen. J. Bema w Toruniu
1491.. Zeszyty Odnowy w Duchu Swietym - Czasopismo katolickie
1492.. Zeszyty Prasoznawcze - Kwartalnik Osrodka Badan Prasoznawczych UJ
1493.. ZEZ - Studencka gazeta medyków
1494.. Ziarno - Mini ulotki katolickie dla dzieci
1495.. Ziarna - Magazyn katolicki dla mlodziezy
1496.. Zielona Liga - Wydanie elektroniczne pisma "Zielona Liga"
1497.. Zielone Brygady - Pismo ekologów
1498.. Zielony Sztandar - Elektroniczne wydanie pisma ogólnopolskiego
1499.. Ziemia Bochenska - Malopolska gazeta powiatowa
1500.. Ziemia Krasnostawska - Elektroniczne wydanie miesiecznika
samorzadowo-spolecznego
1501.. Ziemia Obornicka - Lokalny dwutygodnik informacyjny
1502.. Znak - Miesiecznik spoleczno-kulturalny
1503.. Znak Laski - Pismo Wyzszego Seminarium Duchownego w Rzeszowie
1504.. Znak Pokoju - Miesiecznik katolicki
1505.. Zodiak - Kwartalnik astrologiczny
1506.. Zwiastowanie - Kwartalnik diecezji rzeszowskiej
1507.. Zwiastun Maryi - Miesiecznik Sanktuarium Matki Bozej Bochenskiej
1508.. Zwierzaki - Pismo o swiecie zwierzat
1509.. Zwoje - Miesiecznik kulturalny
1510.. Zagle - Magazyn sportów wodnych
1511.. Zak - Gazeta studentów Politechniki Koszalinskiej
1512.. Zadlo - Pismo harcerskie z Gdyni
1513.. Zólty Jez - Elektroniczna wersja lokalnego magazynu reklamowego
(Chrzanów, Olkusz, Oswiecim)
1514.. Zycie - Dziennik ogólnopolski
1515.. Zycie Duchowne - Kwartalnik katolicki
1516.. Zycie Glogówka - Miesiecznik Urzedu Miasta i Gminy
1517.. Zycie O(d)srodka - Pismo Duszpasterstwa Akademickiego OO Jezuitów w
Warszawie
1518.. Zycie Pabianic - Informacyjne pismo lokalne
1519.. Zycie Pleszewa - Wydanie internetowe lokalnego czasopisma
1520.. Zycie Podkarpackie - Tygodnik regionalny
1521.. Zycie Przemyskie - Informacje podstawowe o tygodniku
1522.. Zycie Warszawy - Dziennik ogólnopolski
1523.. Zycie Weterynaryjne - Organ prasowy Krajowej Izby
Lekarsko-Weterynaryjnej
1524.. Zycie Zabierzowa - Pismo parafialne
1525.. Zycie z Ksiazkami - Dodatek kulturalny do gazety codziennej
1526.. Zyjmy Dluzej - Popularny magazyn medyczny
1527.. Zródlo - Tygodnik rodzin katolickich
Zalek Bloom
2006-07-15 20:15:54 UTC
Post by Wolaniecki
Post by Jerzy Pawlowski
Post by Unicorn
Post by Jerzy Pawlowski
Post by -;)
[...]
Panie Dyrektorze,

Ja tam zadnych pretensji nie mam - ja mam satysfakcje ze pomagamy
cierpiacym.

Zalek
Jerzy Pawlowski
2006-07-15 21:38:33 UTC
Post by Unicorn
Wierze w inteligencje czytelnika, ze nie pozwoli sobie
propagandy wciskac. Mojego czytelnika z zasady stac na
wlasny komnetarz do kazdej "informacji", bez wzgledu na
to czym i jak jest podbarwiana...-;)
Aha, to juz rozumie, jest pan taka ludzka powielarka
informacji prasowych. A ktore informacje woli pan
powielac, czy te z ktorymi sie pan zgadza, czy te z
ktorymi sie pan _nie_ zgadza? Czy tez moze powiela pan
prasowki w sposob losowy? Taki groch z kapusta.
--
"Imbéciles réveillez vous!"

Jerzy Pawlowski (***@panix.com)
< Poprzednia strona Następna strona >