Obraz godny Matejki, a nawet Rembranta
Add Reply
Maxopka
2017-10-11 14:57:47 UTC

https://s1.postimg.org/1q22lln04f/dochtort.gif

Jeneral od Infanterii
2017-10-11 15:44:30 UTC
Post by Maxopka
https://s1.postimg.org/1q22lln04f/dochtort.gif
Panie Gienku,

Pan powinien swoje grafiki w jakiejs dobrej galerii w Montrealu wystawic na pokaz.

Zdrowko druhu! Do 120!
Piotr
2017-10-12 01:17:52 UTC
Post by Jeneral od Infanterii
Post by Maxopka
https://s1.postimg.org/1q22lln04f/dochtort.gif
Panie Gienku,
Pan powinien swoje grafiki w jakiejs dobrej galerii w Montrealu wystawic na pokaz.
Zwlaszcza ta grafika z p. "Sharona", bardzo celna i jaka bezkompromisowa! Co, tyle lat na sciepie i nie zrobil takiej? A to szkoda... No to podrzuce naszemu "Matejce a nawet Rembrantowi" pomysl:

wziac z archiwow Jewishgen zdjecie malego "Sharona", dorobic mu jarmulke i mundur SS i podpisac , najlepiej w Gothic script: "Kurt Knoll".
Kurcik trzymany za raczki przez sympatycznego dziadzia Maxopke i mlodszego kuzyna da Lancie:

da Lancia:
"Czym sie rozni zyd od chleba ?
- Chleb w piecu nie piszczy"

Maxopka:
" Czytajac "tortury" nie rozumie dlaczsgo "banderowcy na Kresach" nie upiekli Ju-tu w piecu chlebowym. Wracaj na "Kresy" i powiedz "banderowcam" ze cierpisz na cukrzyce, to zrobia z ciebie kompot"

da Lancia:
" Ile wedlug Hansa wazy zydowskie dziecko?
- Dwa kilo bez kosci"

Maxopka:
"Dzieki za siekiere Robus! Czy to naprawde Banderowska siekiera ? a nie Brytyjski erzatz."

da Lancia:
" Czym sie rozni maly zyd o duzego?
- Duzemu wystaja nogi z pieca."

Maxopka:
"Kleczkowskiemu wystawaly by nogi, wiec bylo by niemozliwie zamknac drzwiczki do pieca"

Niemogac juz wytrzymac z emocji, "Sharon" wybucha: "Zdorowenki buly, Panie Ewhen! Zdrowko druhu! Do 120!"

glos zza sceny: "To Kurt Knoll to ty bydlaku? Przez nieuwage sie wydalo, co?
Ty skurwysynski prowokatorze, bydlaku i smierdzielu! Jako Kurt Knoll srasz na Zydow kurwo banderowska."

"Sharon": "Jaka znowuz nieuwage, Krasucki. Przeciez pisalem, ze Sharon nie jest moim parwdziwym nazwiskiem."

Maxopka z da Lancia gratuluja chlopczykowi, ktorego Sharon nie jest parwdziwym nazwiskiem, blyskotliwej riposty. Chlopczyk poluzowuje wstazke Zelaznego Krzyza ktora za bardzo go opinala, dyga i wdzieczy sie do widowni. Burnyje applodismienty! Kurtyna.
Andrew Karts
2017-10-12 01:49:35 UTC
O Jezu, panie Piotrze. A oni chcieli tylko z jezyczkiem na widok Lacha :-))))
brat_olin
2017-10-12 13:23:26 UTC
Post by Maxopka
[...]
To jest zenada ta "grafika", ZENADA! Gdzie dowcip p. Maxopki
sprzed lat, np. tutaj:

albo tutaj:

albo tutaj:

albo to wreszcie:

Znaczy dowcip lekki, przyjemny, inteligentny, acz
z przymruzonym okiem, a nie PERSONALNE ataki.
Jak mi sie podobnie pogorszy na stare lata,
to prosze mnie odciac od internetu..

2017-10-12 15:11:10 UTC
Post by Maxopka
[...]
http://sciepa.org/pictures/Maxopka-fatboy-Sept-2007.jpg
http://sciepa.org/pictures/Tomaszewski-spierdal.jpg
http://sciepa.org/pictures/KomputeryPanaJozefa.jpg
http://sciepa.org/pictures/maxopka-duet-baletowy.jpg
;-)
Post by brat_olin
Znaczy dowcip lekki, przyjemny, inteligentny, acz
z przymruzonym okiem, a nie PERSONALNE ataki.
Jak mi sie podobnie pogorszy na stare lata,
to prosze mnie odciac od internetu..
_Jak_ ? Chce Pan powiedziec ze:

"Swinia z the Atlantic", "ta Elspeth przekroczyla granice", "Disgusting!", "bezczelna"
[p. Leszek dowcipnie o Bogu ducha winnej amerykanskiej dziennikarce za to, ze ta nie uwzglednila pana Leszkowych fake news o Clinton]

to wcale a wcale nie "zenada", nie "PERSONALNE ataki [a] dowcip lekki, przyjemny, inteligentny"? ;-)

Albo przekrecanie nazw/imion aby kojarzyc innych homoseksualizmem ("pedzik"), zdrada ("Foxdojcz"), gwalceniem kobiet ("rapefugees"), pierdzeniem ("Brąk") czy gownem ("GWno", ""Dzungla w kalé. Czy juz posprzatali?") - dowcip lekki, przyjemny i inteligentny ?

- "I wtedy nawet debil zrozumie!"
- "Ten premier Wloch to niezly kabareciarz [...] Chyba ze debil?"
- "To jest debil typu naszego Ryska Petru, taka mam koncepcje."
-" A ze on debil, znaczy Brąk, to was nie tlumaczy"
-"Ten Tym to taki typowy Rysiek z Misia. Znaczy debil."
-"Jest nadzieja, ze nawet debil skuma"
-"Ten Biedron to jednak debil"
-"Zielony debil (cd)" [o Trudeau]
-"Bozshe, co za debil."
-"Chyba ze kompletny debil z tego norweskiego lewaka. Mozna byc az takim
debilem, nawet jesli to lewak,p. Piotrze?"
-"Zielony debil (z Austrii)"
-"przez jednego z moich ulubionych autorow - Björna Lomborga. Nawet debil zrozumie!"
- "Bozsze, Palec Bozy, ze ten DEBIL jest out" [ o "Brąku"]
-"Wzruszajace. I do tego prosto i krotko, nawet debil zrozumie"
-"ten debil Halizak"

plus dziesiatki? setki? watkow z dowcipami lekkimi, przyjemnymi i inteligentnymi o "debilu", "debilach", "debilowi" "debilem", "debile" "debilami", "debilom","debilow" etc.

"Znaczy dowcip lekki, przyjemny, inteligentny, acz z przymruzonym okiem, a nie PERSONALNE ataki. Jak mi sie podobnie pogorszy na stare lata, to prosze mnie odciac od internetu.."

"Jak", panie Pofesorze?

Piotr
===
"Sralibrium, ze tak to ujme. To jest zamierzony przez tego debila Browna policzek dla kazdego obywatela nie obciazonego lewackim wirusem."
Lekki, przyjemny i inteligentny K., wczoraj
brat_olin
2017-10-12 15:47:26 UTC
Post by Piotr
"Jak", panie Pofesorze?
Bez sensu, p. doktorze. To o debilach rezerwuje dla pewnych
osob publicznych, jako moja osobista o nich opinia, podsumowujaca,
rzeklbym. Natomiast co do naszego tutaj sciepowego gaworzenia,
to czy ja kiedys tak Pana okreslilem, p. Piotrze?
Post by Piotr
"Sralibrium, ze tak to ujme. To jest zamierzony przez
tego debila Browna policzek dla kazdego obywatela nie
obciazonego lewackim wirusem." Lekki, przyjemny i
inteligentny K., wczoraj
Aj, aj, aj, jak to czesto gadaja w szwedzkiej tv.

2017-10-12 18:49:15 UTC
Post by Piotr
"Jak", panie Pofesorze?
Bez sensu, p. doktorze.
o tym czy bez sensu mozna bylo sie przekonac z cytatow poprzedzajacych to pytanie, a ktore Pan czemus wycial. Jak to mowial inny scp-owy Szwed - co anonim wytnie mozna wkleic z powrotem; czy jakos tak (mogl uzyc innego slowa niz "anonim") - a wiec wkleje w zalaczniku aby kazdy mogl sam docenic Panskie
"lekkie, lekki, przyjemne i inteligentne dowcipy".
Post by brat_olin
To o debilach rezerwuje dla pewnych osob publicznych, jako moja osobista o nich opinia, podsumowujaca, rzeklbym.
aaa - to "Swinia z the Atlantic", "ta Elspeth przekroczyla granice", "Disgusting!", "bezczelna" to bylo Panskiej podsumowanie "osoby publicznej"
(ktora tak publiczna ze o ile wiem na scp nie dyskutowano zadnego innego artykulu tej amerykanskiej dziennikarki).

I "podsumowal" Pan dziennikarke per "Swinia" "Disgusting!" i "bezczelna" w oparciu o to, ze .... nie uwglednila fake news o Clinton promowanego przez Pierwszego Katolika Scp w oparciu o springerowski tabloid fakt.pl ?

I gdy podaje Pan teksty swoich ulubionych czytelnikom scp, piszac, np.:

"to nawet DEBIL winien zrozumiec przeslanie powyzszego obrazka"

to insynuuje Pan DEBILIZM nie Panskim oponentom z scp, tylko ... "pewnym osobom publicznym"?

I gdyby pisze Pan:
" Debatuje dwoch debili, ktorzy mnie maja w swoich kill-files, by sie przypadkiem nie zatruc zla nowina [...]W kazdym razie, Panie i Panowie, kol. Welcz Zbigniew, znany tez jako silvio, i kol. Lewa Edward, znany tez jako narciasz. Tytani sciepowi. "

to Pan pisac "debile" o uczestnikach scp. Skadze znowu! Co ta Wiara ktora tak lubi Pan wycierac sobie usta - mowi o prawdzie i braniu odpowiedzialnosci za wlasne czyny?
Post by brat_olin
Post by Piotr
Natomiast co do naszego tutaj sciepowego gaworzenia,
to czy ja kiedys tak Pana okreslilem, p. Piotrze?
Co _innego_ Pan insynuowal gdy dedykowal gdy pisal do mnie: "to nawet DEBIL winien zrozumiec przeslanie powyzszego obrazka" ?

Ale to i tak pryszcz - w porownaniu z innymi "podsumowaniami" Pana - jak to w ktorym insynuuje mi komunistyczne donosicielstwo: "Donosicie, Trela?"

I to nie jednorazowe przejezyczenie ("Donosicie, p. Trela?" "Donosicie uprzejmie, p. doktorze?" "Znow uprzejmie donosicie, p. Piotrze?" "Znow uprzejmie donosicie, p. Trela?")
Post by brat_olin
Post by Piotr
[...]
dla tego watku bardziej istotne co sie mawia w Panskim domu. "Swinia", "disgusting", "debile", "Ale wycie", "pedzik", "Foxdojcz", GWno", ""Dzungla w kalé. "? Czyli: "dowcipnie, lekko, przyjemnie, inteligentnie".

Piotr
==

===
Piotr
2017-10-12 18:56:58 UTC
Post by Piotr
"Jak", panie Pofesorze?
Bez sensu, p. doktorze.
o tym czy bez sensu mozna bylo sie przekonac z cytatow poprzedzajacych to pytanie, a ktore Pan czemus wycial.

no, ale jak to mowial inny scp-owy Szwed - co anonim wytnie mozna wkleic z powrotem; czy jakos tak (mogl uzyc innego slowa niz "anonim") - a wiec wkleje w zalaczniku aby kazdy mogl sam docenic Panskie "lekkie, przyjemne i inteligentne dowcipy".
Post by brat_olin
[...]
(ktora tak publiczna ze nie przypominam sobie zeby na scp nie dyskutowano zadnego innego artykulu tej amerykanskiej dziennikarki ani przed ani po).

[...]

Lub gdy podaje Pan teksty swoich ulubionych czytelnikom scp, piszac, np.:

Post by brat_olin
Post by Piotr
Natomiast co do naszego tutaj sciepowego gaworzenia, to czy ja kiedys tak Pana okreslilem, p. Piotrze?
Co _innego_ Pan insynuowal gdy dedykowal mi: "to nawet DEBIL winien zrozumiec przeslanie powyzszego obrazka" ?

Ale to i tak pryszcz - w porownaniu z innymi Panskimi "podsumowaniami" - jak to w ktorym insynuuje mi komunistyczne donosicielstwo: "Donosicie, Trela?" "Donosicie, p. Trela?" "Donosicie uprzejmie, p. doktorze?" "Znow uprzejmie donosicie, p. Piotrze?" "Znow uprzejmie donosicie, p. Trela?" itp. itd.
Post by brat_olin
Post by Piotr
[...]
dla tego watku bardziej istotne co sie gada w Panskim domu. "Swinia!", "disgusting", "debile", "Ale wycie!", "pedzik", "Foxdojcz", GWno", ""Dzungla w kalé. "? Innymi slowy: "dowcipnie, lekko, przyjemnie, inteligentnie"?

Piotr
==

===
fatso
2017-10-12 18:06:03 UTC
Post by Maxopka
[...]
Ja owa grafike wole:Loading Image...
ale faktycznie-obserwujemy upadek artysty, jego terminalny rozpad.
Niczym wielki malarz Goya co namalowal Maja Naga jak i sto innych wiekopomnych obrazow.Na koniec jako starzec zly na swiat i pol-slepy malowal jakies maszkary ludzkie, sceny tortur i bezksztaltne plamy.
Basia
2017-10-13 11:07:11 UTC
Post by Maxopka
[...]
Tez mi cos, Piotr zapomnial buziaka obetrzec
i wyladowal w tle Teczowej flagi, ...big deal.
Jak mi sie podobnie pogorszy na stare lata,
to prosze mnie odciac od internetu..
Well, odmienilo sie panu z pewnoscia, panie Leszku.
Prosze spojrzezc w definicje syndromu Umea.

:))
Basia
Basia
2017-10-13 11:54:05 UTC
Post by Basia
Post by Maxopka
[...]
Ze niby Maxopka powinien sie nad idiota zlitowac, tak?

Basia
Basia
Piotr
2017-10-13 14:15:01 UTC
Post by Maxopka
[...]
nie sadzcie innych wedlug siebie, drogi Basia ["Basia" widzi kondensacje pary wodnej (Arktyka) i mysli: "sperma" na "buziaku"]
Post by Basia
i wyladowal w tle Teczowej flagi, ...big deal.
Skoro Maxopka apeluje do homofobii ("Teczowa flaga" ma kompromitowac oponenta)
to moze nie "big deal", ale kolejny przyczynek do tego kim jest nasz Maxopka.

To ze "Basia" tego nie zauwazyl - dosc symptomatyczne. Gdyby nie bylo "Basia" homofoby musialyby go sobie wymyslec.

Juz widze te zebranie podstawowej organizacji partyjnej, na ktorej krotko ostrzyzony reprezentant Wartosci Chrzescijanskich wstaje, odchrzakuje i mowi:

"Boje sie, ze nasze przeslanie ideowe nie ma wystarczjacego rezonansu w narodzie - owszem, swoim haslami "Polska cała bez pedała" przekonujemy, ale tylko juz przekonanych. Musimy wiec siegac do ciagle nieprzekonanych.
Janusz - ty zajmij sie tradycyjna linia - laczeniem pedalow z pedofilia. Powinno byc latwo - przeciez nieprzypadkowo nazywamy ich "pedalami".

Ale musimy sie zdywersyfikowac,zrobic jaks false flag operation - powiedzmy
gdyby tak ktos deklarujacy sie jako gej mogl pisac glupio i podle, powiedzmy nazywac ofiary molestowania seksualnego w Kolonii, "wyuzdanymi kurwami niemieckimi " i rozmarzac sie o penisach molestatorow (""Obawiam sie ze Semici z dlugimi... obiektywnie maja racje!") to mozna by wskazac - patrzcie jacy ci pedaly sa i juz nawet sie z tym nie kryja.

"Genialne!" zareagowala sala, w ramach aplauzu bijac piesciami w stol, zamiast niemeskich oklaskow.

- No to kto na ochotnika pyta Sekretarz?

cisza. W koncu niesmialo podnosi sie reka

- Ja osobiscie to nie, ale chcialbym zaproponowac Stacha - zna sie na komputerach, a i podobno przebiera sie weekendy w sukienki, oczywiscie zeby wyszydzac zniewiescialych homo.

- Ja? Wcale sie nie przebieram!

- Dobra, dobra, Stachu, niewazne. Jakie ci damy imie na potrzeby akcji?

- Krysia!

- Nie, nie, ludzie moga mylic z pania posel Pawlowicz. To zameci nasz message. Inne propozycje?

- No to Basia!

- Doskonale. Stachu, znaczy sie, "Basia", bierz sie do roboty, zapierdalaj na jakies pedalskie strony, zebys podlapal ich lingo i zainteresowania.
A w sobote na rekonesans do ich klubu. Powiem tylko chlopakom w krzakach przy wejsciu, zeby cie przez pomylke nie zglanowali, ha, ha, ha ...

- A moze go zglanowac, zeby nabral wiarygodnosci! - glos z sali

- Dobry pomysl!

- Nie, nie, nie to fatalny pomysl - nie przesadzajmy z tym uwiarygadnianiem - zaprotestowal Stanislaw. Damskie majtki i zachwyty nad wirilnoscia Semitow i ich dlugoscia - nie wystarcza? "Obawiam sie ze Semici z dlugimi... obiektywnie maja racje!" - widzicie? Dwa ptaki jednym kamieniem - i pedalow i semitow trafiam. Nie glanowanie, prosze ...
====
Basia
2017-10-13 19:34:17 UTC
Post by Basia
i wyladowal w tle Teczowej flagi, ...big deal.
Skoro Maxopka apeluje do homofobii ("Teczowa flaga" ma kompromitowac oponenta)
to moze nie "big deal", ale kolejny przyczynek do tego kim jest nasz Maxopka.
Idiota na tle Teczowej flagi kompromituje
Teczow flage a nie siebie samego. Dla samego
idioty jest to raczej nobilitacja. Basia
nie odbiera nikomu prawa do Teczowej flagi,
w tym i panu Piotrowi Treli, zwlaszcza ze
nigdy nie deklarowal sie ze nie jest LGBT.

Poza tym, jak zwykle u logicznego idioty 1001
na logike roznych tlumaczen, argumentow, cyatatow,
a dalej ani krzty racjonalnosci.

Panie Trela, to nie wszyscy ludzie dookola pana
sa szurnieci, tylko pan jest idiota. Prosze
odpuscic Basi, ale i calej sciepie panskie nie
konczace sie klotnie i na czysta logike argumenty.

Moze ponizsze cos pomoze ale watpie. Proces racjonalnego
myslenia u logicznego idioty raczej samoistnie sie nie
zainicjuje.

AWFUL
(...)
If you strive to succeed in bio(logy) run at the site of Dr. Trela.... .

AWFUL
(...)
...stay far away from Trela... .

AWFUL

Absolutely brutal tests, u can study for hours, hours and hours, feel 100% comfortable with the exam. Then you go into his exams and not have a clue what the question is asking or looking for, finding yourself contemplating whether you even learned such specific information.

AVERAGE
(...)
I studied extremely hard and felt confident going in but it was a smack in the face. He doesn't give any clues as to what you should expect on tests and what he emphasizes in class does not appear on tests.

AWFUL
(...)
He's awful, very hard to understand and unclear about what is going to be tested. Would of changed classes if another professor was teaching the course.

AVERAGE
(...)
Lectures are long, boring. I find his accent difficult to understand. I find he didn't give clear expectations for the midterm or any review.

AVERAGE
(...)
...the way he teaches is really quite confusing. Sometimes, he isn't clear at all.

AWFUL

BY FAR THE WORST PROF IVE HAD AT 7 YEARS AT MUN. AVOID AT ALL COST. HE DOESN'T EVEN KNOW THE MATERIAL.

AWFUL

Worst prof ever! Notes don't make any sense, exams are a joke. Do not take his course!!!!!

http://www.ratemyprofessors.com/ShowRatings.jsp?tid=1389770

---------

Basia
u2
2017-10-13 19:50:46 UTC
Post by Basia
AWFUL
(...)
[...]
tendencyjne oceny, wybrane ze wszystkich ocen, to nie argument w
dyskusji, to typowa manipulacja:)))))))))))))))))))

Basia
2017-10-13 20:07:17 UTC
tendencyjne oceny, wybrane ze wszystkich ocen, to nie argument w
dyskusji, to typowa manipulacja:)))))))))))))))))))
Ludzie na scp. znaja pana Trele doskonale,
jego tworczosc, klotliwosc (jest tu ktos z
kim sie nie wyklocal?) jego niekonczace sie
na czysta logike argumenty i kompletny brak
racjonalnosci.

Nie potzreba Go przedstawiac!

Kompilacja nie byla po to by Go przedstawic
a by sprowokowac do racjonalnej refleksi
nad samym soba, jako ze:

...u logicznego idioty 1001 na logike roznych
tlumaczen, argumentow, cytatow, tylko krzty
racjonalnosci nigdy nie uswiadczy.

Basia
Basia
u2
2017-10-13 20:16:02 UTC
Post by Basia
Ludzie na scp. znaja pana Trele doskonale,
jego tworczosc, klotliwosc (jest tu ktos z
kim sie nie wyklocal?) jego niekonczace sie
na czysta logike argumenty i kompletny brak
racjonalnosci.
nieprawda, troll ma przebłyski logicznego myślenia, ale niestety wpadł w
banderowskie towarzycho, co najwyraźniej mąci mu osąd:)))))))

Basia
2017-10-13 20:24:46 UTC
Post by Basia
[...]
Przeciez mysli tylko na logike, i to czysta (!)
czego mu brakuje to krzty racjonalnosci!

Nie jego studenci czy rozmowcy sa szurnieci
tylko on sam.

Basia
u2
2017-10-13 21:31:33 UTC
Post by Basia
Nie jego studenci czy rozmowcy sa szurnieci
tylko on sam.
studenciaki najczęściej nie wiedzą czego chcą, stąd wieczne studenciaki,
mało który ma przebłyski geniuszu:)

Maxopka
2017-10-11 23:43:08 UTC
Post by Maxopka
https://s1.postimg.org/1q22lln04f/dochtort.gif
Pan powinien swoje grafiki w jakiejs dobrej galerii w Montrealu
wystawic na pokaz.
Zdrowko druhu! Do 120!
Serdeczne dzieki Panie Aleksandrze, i nawzajem dla Pana i Rodziny.
Jezeli przezyje nastepne 60 dni to bedzie mi 91 lat, to chyba zasluga
mojej Danusi, i Anerykanskich lekarzy Zydowskiego pochodzenia z
Fitzpatric Cancer Center w Plattsburgh N.Y. ktorzy uratowali mi zycie.
Pochodzenie z biednej rodziny rownierz pomoglo , przecierz przezylem
druga Rzeczpospolita, dzieki prawdziwym Polakom, ktorych brakuje tu na
sciepie.

Jeszcze raz serdeczne pozdrowienia
dla Pana i bliskich.
Toda Raba
gienek i Danusia
u2
2017-10-11 23:44:31 UTC
Post by Maxopka
Serdeczne dzieki Panie Aleksandrze
nie wiadomo, czy Alek to naprawdę Alek, może to jakiś Gienek, albo co
gorsza srałek:)

Jeneral od Infanterii
2017-10-12 00:38:37 UTC
Post by Maxopka
Post by Maxopka
[...]
91 !!!!!!!!
Wiedzialem zes pan w sile wieku, ale 91, tos pan juz Metuzalema dogania!
Raz jeszcze pozdrawiamy pana najserdecznie i zyczymy zdrowia, zdrowia i zdrowia.

Sharony
fatso
2017-10-12 11:01:19 UTC
Machorka,sciagnij se polski film pt Wolyn i obejrzyj.
Moze wtedy z zalu, ze tam lachow nie rezales, to szybciej zdechniesz.
fatso
2017-10-12 18:01:52 UTC
Post by Maxopka
Post by Maxopka
[...]
A czy powiedziales tym zydowskim lekarzom w Fitzpatric Center, zes kuzyn
Iwana Groznego z Treblinki? I ze Czikatilo ludozerca to twoj ideowy druh i pobratymiec? Pewnie nie bo by ci podeslali z poduszka pielegniarke izywy bys od tych Zydow nie wyszedl.
Maxopka
2017-10-13 00:29:55 UTC
Post by Maxopka
https://s1.postimg.org/1q22lln04f/dochtort.gif
Brat Olin napisal
Post by Maxopka
Post by brat_olin
To jest zenada ta "grafika", ZENADA! Gdzie dowcip p. Maxopki
http://sciepa.org/pictures/Maxopka-fatboy-Sept-2007.jpg
Bracieolin jaka szkoda ze jestescie glupim chujem , za powyzszy
malunek Robus poslal mnie 5 Funtow szterlingow i z radosci pobrandzlowal
sie, wkladajac to do swego albumu. bo on cierpi na komplex nizszosci
tak jak wy bracieolin.

A za ten obraz jeszcze mi nie zaplacil

Gdyby nie ten wasz pusty leb to byscie sie pokapowali ze to
nie dowcipy lecz odpowiedz pieknym za nadobne, Bracieolin to nie ja
lecz wy zmuszacie spuscic was z waszym Fatsem do szamba

gienio maxopka
" One picture is worth more than thousand words"
(Alfonso The Wise, King of Salamanca 1462)
u2
2017-10-13 08:52:01 UTC
Post by Maxopka
Bracieolin jaka szkoda ze jestescie glupim chujem
te machujka gdybyś takiego słownictwa używał publicznie w Kanadzie ile
razy dostałbyś w mordę ?:))))))))))

Maxopka
2017-10-13 02:32:13 UTC
Post by Maxopka
https://s1.postimg.org/1q22lln04f/dochtort.gif
Robus Fatso oglosil
Machorka,sciagnij se polski film pt Wolyn i obejrzyj.
Moze wtedy z zalu, ze tam lachow nie rezales, to szybciej zdechniesz.
Robus
Upszejmnie dziekuje ale nie mam czasu ogladac filmy, bo jestem zajety
budowa podwozi i karoserji Repliki Lotus Seven s3. A wieczorem maluje
fakt-obrazek w ktorym ty mordujesz staruszke "energy-drink-iem".
Prosze cie bys mi podal ile pacjentow masz na sumnieniu ? Tylko nie
przesadzaj ze "przeszlo sto" tak jak "Iceman" Ryszard Kuklinski.

Tfuj druh
naxopka
Maxopka
2017-10-15 04:51:41 UTC
Post by Maxopka
[...]
Jutek, ani razu,
A ty sluchaj doswiadczenie Doktora Trolla, i kup sobie wazeline "Pride"
i posmaruj sobie kakao, bedziesz pachnal lawendom jak Doktor Troll,
i nawet bedziesz mial szczescie ze jakis chetny wyroluje cie w dupe,
bedziesz mogl pochwalic sie na sciepie, zes przystojny :-))))))))))))))))))))
fatso
2017-10-15 11:08:29 UTC
Jeszczes nie zdechl Machorka-skurwysynu?
Ze tez w tym swiecie tylu dobrych ludzi umiera a ten rezun, oblazly robactwem za zycia, jeszcze smierdzi trupem ale sie ciagle rusza? Kiedys moi-twoich na pal slusznie nabijali ale ja nic nie moge dzis zrobic-co najwyzej rzucic ci przeklenstwo. Idz, przepadnij maro.Wroc na Ukraine i tam zdechnij, byle chybko.
Z***@hotmail.com
2017-10-15 12:24:15 UTC
[...]
Panie Grubasku, Pan moze p. Maxopce pomoc, Pan przeciez jest lekarzem!
Niech Pan mu zaproponuje bezplatne leczenie! Zlosliwi dodadza niech
Pan go p. leczy tak jak Pan leczyl hinduska staruszke.

Zalek
Maxopka
2017-10-16 04:58:29 UTC
[...]
PanZalek podsunal
[...]
Pan Maxorka Podrzucil

https://images84.fotosik.pl/790/cf5e8af4b7f3889b.gif

https://images84.fotosik.pl/790/cf5e8af4b7f3889b.gif

Podejrzewam ze nie tylko bratolinowi i doktorowi Troll-owi, ale nawet
tlustemu Robusiowi nie podobaja sie moje malowidla, podobno on
dostaje szalu, i to na powaznej Polskiej Kulturalnej grupie dyskusyjnej.
Ja zadnego leczenia narazie nie potrzebuje, bo po dobrym kapusniaku moge
jeszcze wypierdziec prawie dwie zwrotki patriotyczne.
"Przes tak liczne wieki
otaczal blaskiem potegi i chwaly"