Rezuny chca by moj dziadek zaciagnal Ukraine do Europy
2018-05-12 15:20:25 UTC
Patrz glupi chuju Maxopka i sie ucz! Konferencja w Londynie, 28 Lutego 2018.
Wychwalaja tam mojego dziadka, podpulkownika carskiego i lekarza-spolecznika jako
proto-Europejczyka i nosiciela pochodni Cywilizacji europejskiej w kacapskiej dzunglii.
ciekawe jak ten wychwalacz (Volodymyr Alkov) wybral sobie "S. Robaka" za temat ;-)

Podejrzenia, ze wybral zeby podlizac sie Dyrektorowi (i wspolautorowi) Ihorowi ... Robakowi - sa z pewnoscia bezpodstawne i krzywdzace... ;-).
Proceedings of V International scientific conference
 S E C T I O N 1. History
EVERYDAY LIFE OF KHARKIV DOCTOR OF
LATE IMPERIAL ERA: AN ATTEMPT OF
RECONSTRUCTION ON S. ROBAK’S EXAMPLE
(1857 – 1925)
Alkov Volodymyr
PhD, senior lecturer of the Department of Social Sciences
Kharkiv National Medical University, Kharkiv, Ukraine
Robak Ihor, Doctor in History, professor, Head of the Department of Social Sciences
Kharkiv National Medical Universit, Kharkiv, Ukraine
A b s t r a c t : Analysis of Kharkiv otorhinolaryngologist of the second half of
the 19th and early 20th centuries S. Robak’s everyday life on the basis of a
wide circuit of sources and in such spheres as life path, earnings, and family
life has been done in the paper. The authors came to conclusion that the
welfare of this successful doctor belonged to the upper stratum of the middle
class, and this supposition can be applied to urban medical community of that
time in general.
[...]

Czyzby "K. Robak" pomagal w tlumaczeniu na angielski ? ;-)

===
Piotr
Andrew Karts
2018-05-12 15:23:45 UTC
Dzizus! Pan Piotr przeczytal od deski do deski?
Piotr
2018-05-12 15:35:53 UTC
Post by Andrew Karts
Dzizus! Pan Piotr przeczytal od deski do deski?
Na wysokim debie gruchaly golebie,
a jeden nie gruchal, bo to Taras Dzizus Bulba?
Andrew Karts
2018-05-12 15:48:18 UTC
Falsyfikujemy? :-))
u2
2018-05-12 15:52:06 UTC
Post by Andrew Karts
Falsyfikujemy? :-))
Robaki wypełzły dzisiaj z nor, ale to typowa ubecka ściema:)

2018-05-12 16:08:04 UTC
Post by Andrew Karts
Falsyfikujemy? :-))
Tam sie autorzy powoluja na donosy ode mnie ale nie, ja tam nic na angielski nie tlumaczylem ani nie partycypowalem. Ale za to chetnie pojade i popiersie Dziadka odslonie jesli rezuny oddadza mi moje imuszczestwo warte ponoc milion euro.
NB.ja nie bardzo kumaty po ukrainsku ale tam jest dobry kawalek gdzie sie ukazuje, zesmy mieli miejscowych maxopkow za dzicz rozbojnicza. No i ten Machno tam jest, kapitalnie z moich wspomnien wujka Mundka,jak zywy. Dobry ten Machno, nikogo nie zarezal ani ciotki Musi nie zgwalcil.W nagrode za to ze mu Dziadek przeczyscil ucho i sluch przywrocil. Tak bylo!
u2
2018-05-12 16:22:45 UTC
Post by Andrew Karts
[...]
e tam świński ryju, toż to jakaś podróba musi być jeśli chcesz tylko
melon jewro, ty żądaj biliony jak srałki:)
Post by fatso
[...]
ano świński ryju, twoje angielskie pacjentki nie potwierdzą, bo nie żyją:)

2018-05-12 23:08:53 UTC
Post by Andrew Karts
Falsyfikujemy? :-))
przeczytalem tytul, autorow, i ... 2-zdaniowy abstrakt. Dzizus! Niesamowite!

"Dzizus! Pan Piotr przeczytal od deski do deski?"
Bulba the Taras