Nie dus baby gdy ja jebiesz
fatso
2018-03-13 12:55:56 UTC
https://www.telegraph.co.uk/news/2018/03/12/man-strangled-woman-sex-just-two-hours-met/
Polka 3-ciej generacji, sadzac po nazwisku i ladnej slowianskiej buzi. Podobno lubila byc podduszana w trakcie coitus, wzmaga to orgazm jak twierdza znawcy przedmiotu. Zle na tym wyszla, sadzac z raportu sadowego powyzej i ja bym odradzal sciepowerom takie numery. Nie tylko mozna sie niechcacy pozbyc swej drugiej polowy ale i samemu stracic zycie. Ze juz przypomne slynny wypadek Auto-erotic asphyxia, jaki sie przydarzyl wielkiemu pisarzowi zydo-polskiemu, Kosinskiemu. Faceta znalezkiono w wannie z torba plastykowa na buzce. Zaden sad mafijny, zaden kgbista go nie dopadl. On po prostu w ten sposob uprawial samogwalt w wannie.
narciasz
2018-03-13 15:01:39 UTC
Moja Rzegotka nie zniosłaby duszenia tak, jak nie znosi gdy po sexe odruchowo wycieram chuja w firanę.
Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek
2018-03-13 15:42:53 UTC
Post by narciasz
Moja Rzegotka nie zniosłaby duszenia tak, jak nie znosi gdy po sexe odruchowo wycieram chuja w firanę.
Skąd wiesz? Spróbuj. Może wejdźieta na wyższy level satysfakcji?

Spróbuj ją puknąć w tym aucie:
https://www.flickr.com/photos/phillipthomas/11770004395/

W trójkącie z tą małolatą, co jej zdjęcie pożyczyłeś z jakiego portalu z grafiką.
j***@gmail.com
2018-03-13 16:58:25 UTC
:- DDDDDDDDDD DDDDD
narciasz
2018-03-13 15:19:41 UTC
fatso Hej!
A propos sexu. Cuś kurwa ze mna się dzieje i nie wiem co. Ty, jak znawca przedmiotu może mi dasz jakieś wytyczne co by wróciło to do normy.
- Dawniej, jak uprawialim sex z Rzegotko, to mogłem trzy razy bez wyjęcia i Jej tyż się robiło trzy razy "byle jak". Tera-kurwa, Jej robi się pięć, a mnie raz. Z finansowego brać to punktu - jak Morawiecki - jestem kurwa stratny jak te od porzyczek we Frankach, bo jakiś zegar mi się czy jakiś inny biologiczny - chuj wie jak to nazwać - przestawił?

Masz na to radę Robuś, bo jadę na debecie, a jak wiesz długo tak ciągnąć się nie da?
fatso
2018-03-13 16:03:51 UTC
rada-przejdzci na sex wirtualny
narciasz
2018-03-13 16:08:24 UTC
Ba Rzegotka nie tyka tego, co ja lubię. Zadrosna taka..
Jakub A. Krzewicki
2018-03-13 16:24:26 UTC
Post by fatso
Faceta znalezkiono w wannie z torba plastykowa na buzce. Zaden sad mafijny,
zaden kgbista go nie dopadl. On po prostu w ten sposob uprawial samogwalt
w wannie.
Swego czasu pewna nieznana tajska kurwa bawiła się tak z Davidem Carradine.
Znaleziono go w końcu w hotelu w Bangkoku powieszonego z jaja.
narciasz
2018-03-13 22:06:32 UTC
fatso napisał:
a co napisał - ciachłem bo to psu od dupę rozbić.

Robuś z ciebie tali dochtór jak z mysiej dupy torba. Czekam i czekam co byś mi poradził na moją dolegliwość a ty chuj kładniesz na to.
Ale, nie tylko ty bo chyba na to nie ma lekarza. Jak zapewne ci wiadomo Facebook ma ponad 2 i pół miliarda fanów i żaden z nich - jak na razie, nie udzielił mi porady o jaką siem zwrócił do tego gremium. Napisał ja mniej więcej tak:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=404415400005251&set=gm.144890232998402&type=3&theater&ifg=1