Discussion:
Macierewicz out as Polish defense minister
Add Reply
Basia
2018-01-10 12:51:35 UTC
Odpowiedz
Permalink
Raw Message
WASHINGTON — Polish Defence Minister Antoni Macierewicz has been removed from his position and will be replaced by former Interior Minister Mariusz Błaszczak, the Polish government announced Tuesday.

https://www.defensenews.com/global/europe/2018/01/09/macierewicz-out-as-polish-defense-minister/

---------

Panie Leszku, o co tu chodzi?

Macierewicz rozumiem byl pupilkiem PiS'u.
Jakas roszada czy co powazniejszego?
Mial niebawem wizytowac w Waszyngtonie
a tu koniec??

Basia
silvio balconetti
2018-01-10 13:23:44 UTC
Odpowiedz
Permalink
Raw Message
Post by Basia
WASHINGTON — Polish Defence Minister Antoni Macierewicz has been removed from his position and will be replaced by former Interior Minister Mariusz Błaszczak, the Polish government announced Tuesday.
https://www.defensenews.com/global/europe/2018/01/09/macierewicz-out-as-polish-defense-minister/
---------
Panie Leszku, o co tu chodzi?
Macierewicz rozumiem byl pupilkiem PiS'u.
Jakas roszada czy co powazniejszego?
Mial niebawem wizytowac w Waszyngtonie
a tu koniec??
Basia
Zaden koniec, panie Basia. Moze odejdzie na emeryture, moze zastapi
prezesa, a moze zostanie marszalkiem sejmu, czyli drugim po Adrianie i
gdy ten zgubi narty, albo sie wykolei, to bedzie kierowal pogrzebem i
panstwem. ;-)
Btw. Zadaje pan klopotliwe pytanie osobie na sluzbie. Czepil sie pan tak
z rana. Nie ma jeszcze wytycznych, wiec o Macierewiczu, Dudzie i
Kaczynskim sie nie dyskutuje. Lepiej zapytac o Merkel, Trudeau, May,
Junckera, Timmermannsa, Guya, Schulza lub Macrona wzglednie o tzw.
uchodzcow, klimat, Franciszka.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej
☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭
"Szanowny Prezydencie. Błogosławione łono, które Ciebie nosiło i piersi,
które ssałeś" (Szczecin).
narciasz
2018-01-10 13:57:15 UTC
Odpowiedz
Permalink
Raw Message
Post by silvio balconetti
Post by Basia
WASHINGTON — Polish Defence Minister Antoni Macierewicz has been removed from his position and will be replaced by former Interior Minister Mariusz Błaszczak, the Polish government announced Tuesday.
https://www.defensenews.com/global/europe/2018/01/09/macierewicz-out-as-polish-defense-minister/
---------
Panie Leszku, o co tu chodzi?
Macierewicz rozumiem byl pupilkiem PiS'u.
Jakas roszada czy co powazniejszego?
Mial niebawem wizytowac w Waszyngtonie
a tu koniec??
Basia
Zaden koniec, panie Basia. Moze odejdzie na emeryture, moze zastapi
prezesa, a moze zostanie marszalkiem sejmu, czyli drugim po Adrianie i
gdy ten zgubi narty, albo sie wykolei, to bedzie kierowal pogrzebem i
panstwem. ;-)
Btw. Zadaje pan klopotliwe pytanie osobie na sluzbie. Czepil sie pan tak
z rana. Nie ma jeszcze wytycznych, wiec o Macierewiczu, Dudzie i
Kaczynskim sie nie dyskutuje. Lepiej zapytac o Merkel, Trudeau, May,
Junckera, Timmermannsa, Guya, Schulza lub Macrona wzglednie o tzw.
uchodzcow, klimat, Franciszka.
Rozwodzisz się niepotrzebnie, kiedy można pedała ustawić krótko.
Facet budzi się w południe na potwornym kacu. Patrzy, na stole cztery schłodzone butelki piwa i list następującej treści:
"Kochanie, wypoczywaj. Jakbyś czegoś potrzebował to zadzwoń. Zwolnię się z pracy i przyjadę. Twoja kochająca żona".
Facet pyta syna:
- Co się wczoraj stało? Nic nie pamiętam. Czyżbym wrócił w nocy z kwiatami albo pierścionkiem?
Syn na to:
- Przyszedłeś o piątej nad ranem kompletnie najebany, awanturowałeś się, a gdy matka chcąc cię rozebrać ściągała ci spodnie, powiedziałeś:
- "Spadaj kurwo, jestem żonaty!".
Basia
2018-01-17 10:09:59 UTC
Odpowiedz
Permalink
Raw Message
Post by silvio balconetti
Post by Basia
WASHINGTON — Polish Defence Minister Antoni Macierewicz has been removed from his position and will be replaced by former Interior Minister Mariusz Błaszczak, the Polish government announced Tuesday.
https://www.defensenews.com/global/europe/2018/01/09/macierewicz-out-as-polish-defense-minister/
---------
Panie Leszku, o co tu chodzi?
Macierewicz rozumiem byl pupilkiem PiS'u.
Jakas roszada czy co powazniejszego?
Mial niebawem wizytowac w Waszyngtonie
a tu koniec??
Basia
Zaden koniec, panie Basia. Moze odejdzie na emeryture, moze zastapi
prezesa, a moze zostanie marszalkiem sejmu, czyli drugim po Adrianie i
gdy ten zgubi narty, albo sie wykolei, to bedzie kierowal pogrzebem i
panstwem. ;-)
Btw. Zadaje pan klopotliwe pytanie osobie na sluzbie. Czepil sie pan tak
z rana. Nie ma jeszcze wytycznych, wiec o Macierewiczu, Dudzie i
Kaczynskim sie nie dyskutuje. Lepiej zapytac o Merkel, Trudeau, May,
Junckera, Timmermannsa, Guya, Schulza lub Macrona wzglednie o tzw.
uchodzcow, klimat, Franciszka.
Brata_Olin zniknal!

Moze w styczniu pojechal gdzies na wakacje,
moze lezy powalony grypa, a moze rzeczywiscie
nie wie co powiedziec, ...czeka az cos mu
do glowy przyjdzie, albo jakas dodatkowa
informacja przyjdzie.

Ja sadze ze Macierewicz odszedl bo polityka
USA wzgledem Ukrainy/Rosji sie zmienia.

Zanosi sie na przykrecenie sruby sankcji
i czekanie co z tego wyniknie. Moze byc
nieciekawie bo podobno wielomiliardowe
nadwyzki ktore Rosja zgromadzila w cenowo
dobrych latach dla ropy naftowej sa juz
na wyczerpaniu.

Basia
u2
2018-01-18 20:51:24 UTC
Odpowiedz
Permalink
Raw Message
Post by Basia
Ja sadze ze Macierewicz odszedl bo polityka
USA wzgledem Ukrainy/Rosji sie zmienia.
ano homofob trampek wywalił opiekuna Miśka:)))))))))
--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa,
Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".
j***@gmail.com
2018-01-10 19:56:40 UTC
Odpowiedz
Permalink
Raw Message
https://m.youtube.com/#/watch?v=2muoGgm02vw
Basia
2018-01-17 01:51:35 UTC
Odpowiedz
Permalink
Raw Message
Post by Basia
WASHINGTON — Polish Defence Minister Antoni Macierewicz has been removed from his position and will be replaced by former Interior Minister Mariusz Błaszczak, the Polish government announced Tuesday.
https://www.defensenews.com/global/europe/2018/01/09/macierewicz-out-as-polish-defense-minister/
---------
Panie Leszku, o co tu chodzi?
Macierewicz rozumiem byl pupilkiem PiS'u.
Jakas roszada czy co powazniejszego?
Mial niebawem wizytowac w Waszyngtonie
a tu koniec??
Chyba rozumiem o co chodzi.

Przepychanka jest w centrum swiata a peryferie
tylko sie pozycjonuja, ...Macierewicz zas padl
ofiara potencjalnej zmiany polityki USA.

W Listopadzie w USA uzgodniono i zaraz wyslano
na Ukraine Javeliny co znaczyc moze kierunek
na bardziej twarda konfrontacje z KGB'owcami.

Zaraz po tym wydarzeniu, National Archive odtajnilo
obietnice dane Gorbachevowi w 1990 o nie ekspansji
NATO

http://nationalinterest.org/blog/the-buzz/newly-declassified-documents-
gorbachev-told-nato-wouldnt-23629

Powyzsze raczej bedzie mialo mitygujacy wplyw
na polityke wschodnia USA/NATO i jastrzab Macierewicz
stal sie nie bardzo na miejscu.

Wszystko tylko moje przypuszczenia oczywiscie,
z odleglosci wielu tysiecy mil od PRL-bis'u.

Sadze ze sankcje USA na KGB'owcow beda odgrywaly
wieksza nizeli dotychczas role- zostana obostrzone!

Czas pokaze,
Basia
Basia
2018-01-17 02:22:52 UTC
Odpowiedz
Permalink
Raw Message
Post by Basia
Post by Basia
WASHINGTON — Polish Defence Minister Antoni Macierewicz has been removed from his position and will be replaced by former Interior Minister Mariusz Błaszczak, the Polish government announced Tuesday.
https://www.defensenews.com/global/europe/2018/01/09/macierewicz-out-as-polish-defense-minister/
---------
Panie Leszku, o co tu chodzi?
Macierewicz rozumiem byl pupilkiem PiS'u.
Jakas roszada czy co powazniejszego?
Mial niebawem wizytowac w Waszyngtonie
a tu koniec??
Chyba rozumiem o co chodzi.
Przepychanka jest w centrum swiata a peryferie
tylko sie pozycjonuja, ...Macierewicz zas padl
ofiara potencjalnej zmiany polityki USA.
W Listopadzie w USA uzgodniono i zaraz wyslano
na Ukraine Javeliny co znaczyc moze kierunek
na bardziej twarda konfrontacje z KGB'owcami.
Zaraz po tym wydarzeniu, National Archive odtajnilo
obietnice dane Gorbachevowi w 1990 o nie ekspansji
NATO
http://nationalinterest.org/blog/the-buzz/newly-declassified-documents-
gorbachev-told-nato-wouldnt-23629
Powyzsze raczej bedzie mialo mitygujacy wplyw
na polityke wschodnia USA/NATO i jastrzab Macierewicz
stal sie nie bardzo na miejscu.
Znaczy jastrzab czy tez majacy odgrywac role
jastrzebia tego niewiem, bo i skad.

Jakies wiesci, panie Leszku? Centrala milczy?
Zniknal pan.

Basia
Post by Basia
Wszystko tylko moje przypuszczenia oczywiscie,
z odleglosci wielu tysiecy mil od PRL-bis'u.
Sadze ze sankcje USA na KGB'owcow beda odgrywaly
wieksza nizeli dotychczas role- zostana obostrzone!
Czas pokaze,
Basia
narciasz
2018-01-17 03:10:47 UTC
Odpowiedz
Permalink
Raw Message
Post by Basia
Post by Basia
WASHINGTON — Polish Defence Minister Antoni Macierewicz has been removed from his position and will be replaced by former Interior Minister Mariusz Błaszczak, the Polish government announced Tuesday.
https://www.defensenews.com/global/europe/2018/01/09/macierewicz-out-as-polish-defense-minister/
---------
Panie Leszku, o co tu chodzi?
Macierewicz rozumiem byl pupilkiem PiS'u.
Jakas roszada czy co powazniejszego?
Mial niebawem wizytowac w Waszyngtonie
a tu koniec??
Chyba rozumiem o co chodzi.
Przepychanka jest w centrum swiata a peryferie
tylko sie pozycjonuja, ...Macierewicz zas padl
ofiara potencjalnej zmiany polityki USA.
W Listopadzie w USA uzgodniono i zaraz wyslano
na Ukraine Javeliny co znaczyc moze kierunek
na bardziej twarda konfrontacje z KGB'owcami.
Zaraz po tym wydarzeniu, National Archive odtajnilo
obietnice dane Gorbachevowi w 1990 o nie ekspansji
NATO
http://nationalinterest.org/blog/the-buzz/newly-declassified-documents-
gorbachev-told-nato-wouldnt-23629
Powyzsze raczej bedzie mialo mitygujacy wplyw
na polityke wschodnia USA/NATO i jastrzab Macierewicz
stal sie nie bardzo na miejscu.
Wszystko tylko moje przypuszczenia oczywiscie,
z odleglosci wielu tysiecy mil od PRL-bis'u.
Sadze ze sankcje USA na KGB'owcow beda odgrywaly
wieksza nizeli dotychczas role- zostana obostrzone!
Czas pokaze,
Basia
Bla bla bla pedała - zresztą
- Samo życie: Kiedy żona urodziła córkę, zapytałem lekarza:
- Kiedy będziemy mogli uprawiać ponownie seks?
Mrugnąwszy do mnie, odpowiedział:
- Za 10 minut kończy mi się dyżur, spotkamy się na parkingu...

Poznałem cię Edwardzie Stanisławie Zwolan!
Dostałeś kilka pięści w swój pedała ryj i... wylądowałeś w Reno: Loading Image...
Wiele razy tam byłem i... mam znajomych - którzy, zwalczają pedałów jak dawniej murzynów z Ku Klux Klan.

Pedale Edwardzie Stanisławie Zwolan - wiedz, i módl się do Yeshua - w którego gorąco pedalska kurwo wierzysz byś śmierć miał lekką, od jednego pierdolnięcia w twój spróchniały od spermy pedałów czerep.
Ptaszka chrupka, więzionego przez pedalskiego skurwysyna, wypuszczą na wolność, a ty pedalska kurwo, będziesz się - jak mówi twój Prorok - smażył się wiecznie w kotle - skurwysynu.
Bogu twojemu niech będą dzięki!
Irytujacy Irygator vel Karbonylek
2018-01-17 10:19:57 UTC
Odpowiedz
Permalink
Raw Message
Post by narciasz
Pedale Edwardzie Stanisławie Zwolan - wiedz, i módl się do Yeshua - w którego gorąco pedalska kurwo wierzysz byś śmierć miał lekką, od jednego pierdolnięcia w twój spróchniały od spermy pedałów czerep.
Ptaszka chrupka, więzionego przez pedalskiego skurwysyna
A tu Dr Jekyll naskrobał 28.11.2016:
Obejrzałem film, który pozwolił zrozumieć to, czego nawet zrozumieć nie
próbowałem. Sorry Basiu za obelgi z mojej strony pod twoim adresem. Nigdy
więcej nie będę ciebie wyśmiewał. Idę wstydzić się do kąta.
Basia
2018-01-17 11:08:16 UTC
Odpowiedz
Permalink
Raw Message
Post by Irytujacy Irygator vel Karbonylek
Post by narciasz
Pedale Edwardzie Stanisławie Zwolan - wiedz, i módl się do Yeshua - w którego gorąco pedalska kurwo wierzysz byś śmierć miał lekką, od jednego pierdolnięcia w twój spróchniały od spermy pedałów czerep.
Ptaszka chrupka, więzionego przez pedalskiego skurwysyna
Obejrzałem film, który pozwolił zrozumieć to, czego nawet zrozumieć nie
próbowałem. Sorry Basiu za obelgi z mojej strony pod twoim adresem. Nigdy
więcej nie będę ciebie wyśmiewał. Idę wstydzić się do kąta.
???

Jakies jaja sobie pan robi.
Zbytnio sobie obelg nie przypominam z panskiej strony.
Ciekawy jakis filmik?

Basia
Irytujacy Irygator vel Karbonylek
2018-01-17 11:49:18 UTC
Odpowiedz
Permalink
Raw Message
Post by Basia
Jakies jaja sobie pan robi.
Zbytnio sobie obelg nie przypominam z panskiej strony.
Ciekawy jakis filmik?
Ja też sobie nie przypominam. Za to pamiętam Dr Jekyll`a:
https://groups.google.com/d/topic/soc.culture.polish/3EzDLFWj_X0/discussion
brat_olin
2018-01-18 17:18:10 UTC
Odpowiedz
Permalink
Raw Message
Post by Basia
Panie Leszku, o co tu chodzi?
Polecam watek "W oddali słychać cichy dźwięk szlifierki.."
Post by Basia
Macierewicz rozumiem byl pupilkiem PiS'u.
Jakas roszada czy co powazniejszego?
Mial niebawem wizytowac w Waszyngtonie
a tu koniec??
Do Waszyngtonu polecial min. Blaszczak, no problem.
A p. Antoni ma za zadanie stworzenie prawdziwej opozycji
w Polsce, bo przeciez tych DEBILI z PO czy Nowoczesnej
trudno nazwac opozycja, nie?

--
Smart questions to stupid answers
j***@gmail.com
2018-01-18 17:55:36 UTC
Odpowiedz
Permalink
Raw Message
Mówiąc językiem Sorosa, chodzi o "lojalną opozycję", jaką SB kreowała od dziesiątek lat? Do takiej Roli pan Antoni nie nadaje się zupełnie - jest neurotyczny i zbyt wylewny.
Natomiast taki Gowin to owszem. Może stworzyć symetrię tego, czym była kiedyś na przykład Platforma - opozycją lojalną wobec SLD, atrapą opozycji mającą podbierać elektorat PiS-owi.

JB
brat_olin
2018-01-18 18:11:16 UTC
Odpowiedz
Permalink
Raw Message
Post by j***@gmail.com
Mówiąc językiem Sorosa, chodzi o "lojalną opozycję", jaką
SB kreowała od dziesiątek lat? Do takiej Roli pan Antoni
nie nadaje się zupełnie - jest neurotyczny i zbyt wylewny.
Natomiast taki Gowin to owszem. Może stworzyć symetrię tego,
czym była kiedyś na przykład Platforma - opozycją lojalną
wobec SLD, atrapą opozycji mającą podbierać elektorat PiS-owi.
Dam Panu przyklad: Opozycja lojalna to taka, ktora bedzie sie
np. spierac, czy Niemcow za II ws zaorac zupelnie, czy wystawic
im fakture za mordy i zniszczenia. I opozycja nielojalna,
znaczy agentura wraza. A Gowin szybko sie zorientuje,
gdzie mu blizej. Bystry jest, czy on nie doktor aby?

--
Smart questions to stupid answers
brat_olin
2018-01-19 20:08:42 UTC
Odpowiedz
Permalink
Raw Message
Post by brat_olin
Post by j***@gmail.com
Mówiąc językiem Sorosa, chodzi o "lojalną opozycję", jaką
SB kreowała od dziesiątek lat? Do takiej Roli pan Antoni
nie nadaje się zupełnie - jest neurotyczny i zbyt wylewny.
Natomiast taki Gowin to owszem. Może stworzyć symetrię tego,
czym była kiedyś na przykład Platforma - opozycją lojalną
wobec SLD, atrapą opozycji mającą podbierać elektorat PiS-owi.
Dam Panu przyklad: Opozycja lojalna to taka, ktora bedzie sie
np. spierac, czy Niemcow za II ws zaorac zupelnie, czy wystawic
im fakture za mordy i zniszczenia. I opozycja nielojalna,
znaczy agentura wraza. A Gowin szybko sie zorientuje,
gdzie mu blizej. Bystry jest, czy on nie doktor aby?
Sprawdzilem, jednak nie doktor.

--
Smart questions to stupid answers
j***@gmail.com
2018-01-19 21:12:27 UTC
Odpowiedz
Permalink
Raw Message
Panie olin! Co to jest opozycja lojana zdefiniował już ktoś taki jak Soros, a wykonywały służby specjalne prl przy pomocy swego aparatu w mediach, biznesie et cetera. Siermiężny PiS uczył się tego przez lata i w końcu się nauczył (a raczej nauczyli go ci, którzy dzisiaj nowym panom służą). Beneficjentem będzie Jarosław Gowin, który z niejednego pieca chleb jadał, więc nic co ludzkie nie jest mu obce.

JB

brat_olin
2018-01-18 19:10:30 UTC
Odpowiedz
Permalink
Raw Message
Post by brat_olin
Post by Basia
Macierewicz rozumiem byl pupilkiem PiS'u.
Jakas roszada czy co powazniejszego?
Mial niebawem wizytowac w Waszyngtonie
a tu koniec??
Do Waszyngtonu polecial min. Blaszczak, no problem.
A p. Antoni ma za zadanie stworzenie prawdziwej opozycji
w Polsce, bo przeciez tych DEBILI z PO czy Nowoczesnej
trudno nazwac opozycja, nie?
O, tutaj o min. Blaszczaku w Waszyngtonie:
https://twitter.com/tvp_info/status/954048994371670017
W CNN nic o tym nie gadaja?

--
Smart questions to stupid answers
brat_olin
2018-01-18 20:00:10 UTC
Odpowiedz
Permalink
Raw Message
Post by brat_olin
Post by Basia
Macierewicz rozumiem byl pupilkiem PiS'u.
Jakas roszada czy co powazniejszego?
Mial niebawem wizytowac w Waszyngtonie
a tu koniec??
Do Waszyngtonu polecial min. Blaszczak, no problem.
A p. Antoni ma za zadanie stworzenie prawdziwej opozycji
w Polsce, bo przeciez tych DEBILI z PO czy Nowoczesnej
trudno nazwac opozycja, nie?
A tutaj o min. Blaszczaku w Waszyngtonie:
https://twitter.com/tvp_info/status/954048994371670017

--
Smart questions to stupid answers
Loading...