Wielki podkop lub przekop
Add Reply
Silvio Balconetti
2018-07-09 09:28:36 UTC
"Jasna Góro, Czarna Madonno, miej w opiece naród cały, który żyje dla
Twej chwały" (M.Burattino)

„Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus i Maryja zawsze dziewica!
Eminencjo, najdostojniejszy księże kardynale, eminencje, najdostojniejsi
księża arcybiskupi, wielce czcigodny księże dyrektorze, wielce czcigodny
księże generale, wielce czcigodny ojcze przeorze, wielebni ojcowie i
księża. Szanowna rodzino Radia Maryja”, zaczął swój list skurdupel.

A zakończył osobliwymi podziękowaniami: „Jestem głęboko przekonany, że
jesteście jednym z filarów, na których wznosi się gmach wiary, polskości
i patriotyzmu.

Chciałbym w tym miejscu podziękować drogim państwu, wszystkim członkom
rodziny Radia Maryja, za wszystko co robicie, by Chrystus triumfował, a
sprawa polska była zwycięska”.

(...)

Premier Burattino: „Jasna Góra to symbol polskości, symbol obrony i
oporu przed złem. Bo tak jak wieki temu poza normalnym obstrzałem
klasztoru, wróg próbował podkopać się podstępem zrobić przekop, tak samo
już w czasach wolnej Polski, przez 25 lat, ale i nawet do dzisiaj, cały
czas różni nasi przeciwnicy ideowi i inni, próbują zrobić podkop, podkop
pod Polskę, podkop pod polskość. Pod nasze wartości, pod nasze
tradycyjne wartości. Rodziny, patriotyzmu, marzenia o wielkiej
wspaniałej Polsce. Wszystko to próbują podkopać.

Dziękujemy Jasnogórskiej Pani”.

https://polishpriests.tumblr.com/
saluto
Silvio Balconetti
(dr angelologii apokryficznej)
przecież mniej boli'
Piotr
2018-07-09 23:14:57 UTC
Post by Silvio Balconetti
[...]
Naah, w Jasnej Gorze glownym zagrozeniem byly nie podkopy Niepopierajacych Linii Partii, ale Kolumbryna. Czyzby Sienkiewicz przewidzial poslanke Pawlowicz:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/51,114871,17152693.html?i=0
"Nasci, piesku, kielbaske"? ;-)
John_Smith
2018-07-10 03:41:47 UTC
Post by Silvio Balconetti
[...]
Podkopuja, podkopuja i przekopuja... a sami swietuja juz od wieczora w
kazdy piatek, posylaja dzieci do religijnych szkol i przedszkoli a Wam
katolikom wmawiaja, ze tradycja to ciemnogord a religia to zabobon...

ps: i to nie byli kto, tylko sam kardynal Dziwisz.

ps:ps: byc moze, te mietle w rekach trzymal sam swiety JP2?